Jump to content


Photo

1.4 TSI (TFSI)


  • Please log in to reply
1178 replies to this topic

#661 eug-vw

eug-vw
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VOLKSWAGEN PASSAT 3C B6
  • Model:LIMUZINA CL 2008
  • Motorizarea:1.4 TSI 122CP

Posted 14.11.2013 @ 19:28

stiu de bujii,insa nu am luat iridium sigur.am pus exact ce era pe masina.modelul acela.am dat 45 ron per bucata.



#662 TDR

TDR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 6 CL
  • Motorizarea:1.4 TSI 118kW

Posted 14.11.2013 @ 20:32

Cea OEM este de la 80 ron in sus si difera distanta intre electrozi de la versiunea care a venit pe masina la cea actuala(0.9 inainte si 0.7 acum).



#663 Andrei1980

Andrei1980
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia-Business MY2011
  • Motorizarea:1.4 TSI 122 CP

Posted 14.11.2013 @ 23:36

Stai un pic ca acest motor prima data a aparut cu norma de poluare Euro IV si numai dupa 2009 s-a trecut pe Euro V. Poate ca cel cu norma EU IV are alt soft...dar este numai o presupunere din partea mea. In rest  la masina mea din prima saptamana am observat funingime la tevile de esapament si daca pun degetul in interior ramane binisor urma de funingime uscata neagra pe deget. Nu s-a agravat sau ceva ci constant din prima saptaman. Momentan am 60 700 km, daca asa face dar alte probleme nu are... eeeeeh asta este. Oricum am un vecin BMW 320D cel de 184 CP si nu are absolut nimic la sfarsitul tevii , pus degetul si ramas degetul absolut curat... deci asta e...

Legat de acel lag, la accelerari... parca parca am observat si eu ceva asemanator daca apesi prea repede si tare acceleratia... daca accelerezi treptat nu se intampla, cel putin la mine nu.



#664 yopy

yopy
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:G6 HL
  • Motorizarea:1.4 TSI 122CP

Posted 15.11.2013 @ 00:18

 

Eu am patit asa de cateva ori(3-4) inainte de ultimul update dar la turatie normala(2500-3000) in treapta a 2-a.

 

subscriu. pe a 2-a in wot sau accelerare mai pronuntata are cateva momente foarte scurte cand da putin in nas, ca si cum ar da misfire. asta se intampla intre 2700 si 4600 rpm, peste nu se mai simt desi poate face si atunci.

 

 

Welcome to my life vreun an de zile, cu aceasta manifestare la una din doua accelerari. La mine s-a rezolvat cu o versiune noua de soft Revo si o lungire pret de 4 rotatii a tijei actuatorului ( tentantiva asta de turbina facea overboost si intra in semi-limp de la ECU ). Stock n-avea nici pe naiba.



#665 Cib_B

Cib_B
  • Oraş:Iaşi
  • Maşina:Golf V
  • Model:Confortline
  • Motorizarea:1,4 TSI, 140cp

Posted 15.11.2013 @ 11:12

intreb si aici: stie cineva unde e localizat egr-ul la TSI cod motor BMY( cel de 140/170 cai)? o poza m-ar ajuta mult ms

#666 Circoloco

Circoloco

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Vw
  • Model:Polo 6R GTI
  • Motorizarea:1.4TSI

Posted 15.11.2013 @ 12:16

De cand am schimbat motorul am facut 2 plinuri cu OMV 100, cum fac de cativa ani. La ultimul plin am avut trepidatii mai accentuate de cat aveam de la obisnuitele misfire-uri. Ieri am pus Evo 5 si la pornirea de dimineata la rece aproape ca nu am simtit nimic nimic. Ceva misfire-uri dar f discret. Fac urmatorul plin cu OMV 100 sa vad daca se repeta sau a fost din cauza pompei de la care am alimentat. Daca da, cred ca trec pe MOL

#667 TDR

TDR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 6 CL
  • Motorizarea:1.4 TSI 118kW

Posted 15.11.2013 @ 12:24

Mie imi mergea mai prost cu omv 100.. sfatul meu este sa bagi direct de la mol .Pana acum la 64.000 am bagat numai evo in ea(mai putin in afara tarii cand nu am gasit) si nu am avut probleme.



#668 al2css

al2css
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 6
  • Motorizarea:1.4 TSI 90kW

Posted 15.11.2013 @ 12:37

De cand am schimbat motorul am facut 2 plinuri cu OMV 100, cum fac de cativa ani. La ultimul plin am avut trepidatii mai accentuate de cat aveam de la obisnuitele misfire-uri. Ieri am pus Evo 5 si la pornirea de dimineata la rece aproape ca nu am simtit nimic nimic. Ceva misfire-uri dar f discret. Fac urmatorul plin cu OMV 100 sa vad daca se repeta sau a fost din cauza pompei de la care am alimentat. Daca da, cred ca trec pe MOL

 

Tot cu OMV 100 alimentez si eu, si de fiecare data cand stationez cu motorul pornit, simt niste trepidatii (sau mai degraba zvacnituri fine neregulate, le simt in coloana efectiv). Asta cand e motorul rece, pornit si stau pe loc. Nu am apucat sa testez cu motorul cald. O fi de la benzina? In 13k km am alimentat, cu cateva exceptii, doar de la OMV (face la fel cu OMV 100 sau OMV 95) ..



#669 Circoloco

Circoloco

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Vw
  • Model:Polo 6R GTI
  • Motorizarea:1.4TSI

Posted 16.11.2013 @ 07:59

Am avut trepidatii dintotdeauna la rece, dar dupa ce ajungea la 90 nu mai avea nimic. Cu ultima alimentare de la OMV am avut si dupa ce a anuns la 90 si stateam la semafor, exact cum descrii. Cu MOL nu am mai avut. Dupa ce se duce asta pun iar OMV ca sa concluzionez.

Inainte sa i se schimbe motorul am completat 3l ulei intre revizii si imi spuneau la momentul respectiv ca e normal. Acum dupa aprox. 2000+ km facuti mare parte in forta, nu s-a miscat deloc uleiul. In trecut in km astia bagam deja 250-300g.

Prima data a mers cu 5w30 iar acum i-au pus 5w40 si tind sa cred ca are importanta si vascozitatea, pe langa problemele pe care le avea fostul motor. Nici evacuarea nu se mai afuma asa tare ca inainte.

#670 Miller1.6

Miller1.6
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.4 TSI 160 CP

Posted 16.11.2013 @ 09:01

Exact ce descrieti aici mi s-a intamplat si mie cu omv 100. Am trecut la Mol Evo si nu mai am nicio problema.

#671 Andrei1980

Andrei1980
  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia-Business MY2011
  • Motorizarea:1.4 TSI 122 CP

Posted 16.11.2013 @ 15:12

Folosesc 0W-40 Mobil New Life...la 61 000  km nu am consum de ulei deloc...momentan am 7000 km de la schimb si nivelul sta la maxim lipit, legat de trepidatii... momentan am benzina Petrom 99+ in masina si dupa incalzire nu am nici macar cea mai mica terpidatie sau oscilatie a turometrului...altadata am foarte mici oscilatii... Cu EVO de la MOL intr-adevar functioneaza cel mai bine TSI-ul... si fin si dezvolta si putere mare. Consumul acela de ulei nu  era normal deloc...


Edited by Andrei1980, 16.11.2013 @ 17:08.


#672 TDR

TDR
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 6 CL
  • Motorizarea:1.4 TSI 118kW

Posted 16.11.2013 @ 15:34

Nici eu nu am fost nevoit sa completez cu ulei pana acum (mentionez ca am pus numai castrol edge/slx prof).


Edited by TDR, 16.11.2013 @ 15:34.


#673 eug-vw

eug-vw
  • Oraş:Galaţi
  • Maşina:VOLKSWAGEN PASSAT 3C B6
  • Model:LIMUZINA CL 2008
  • Motorizarea:1.4 TSI 122CP

Posted 17.11.2013 @ 13:00

am facut poze.unde este negru in partea de jos e putin afumat,insa asta dupa un drum de 5 minute dimineata.daca fac un drum mai lung,nu se mai vede deloc funingine.o sa fac poze si in aceasta situatie.Voi aveti mai mult sau mai putin?

Attached File  IMG_5939.jpg   88.6KB   22 downloadsAttached File  IMG_5941.jpg   56.49KB   21 downloads



#674 bogdanpiatra

bogdanpiatra
  • Oraş:Piatra Neamţ
  • Maşina:SKODA
  • Model:OCTAVIA
  • Motorizarea:1.2 TSI DRIVE

Posted 17.11.2013 @ 16:46

Pai uitate in teava prietene, nu in tips!!!!!!!Daca tipsurile sunt in afara ! Ia fa o poza mai in spate putin! Si eu am pus tips si e la fel ca la tine. dar teava e neagra.



#675 prunaionutz

prunaionutz
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.4 TSI 122cp +

Posted 17.11.2013 @ 16:58

Eu am finala schimbata si e neagra toata :)) cand am avut de-cat era mult mai rau..in special mirosul :)

#676 Hayate

Hayate

    Membru vwForum

  • Oraş:Turnu Măgurele
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Jetta MK6
  • Motorizarea:1.4TSI

Posted 17.11.2013 @ 17:16

Si la mine e negru, si pe tips-uri



#677 cogdao

cogdao
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VW
  • Model:GOLF 5 GT
  • Motorizarea:1.4 TSI

Posted 17.11.2013 @ 17:32

E normal, nu va ingrijorati.

Edited by cogdao, 17.11.2013 @ 17:35.


#678 prunaionutz

prunaionutz
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf VI
  • Motorizarea:1.4 TSI 122cp +

Posted 17.11.2013 @ 17:39

Eu ma gandesc ca e normal.. Because turbo :))

#679 BiCos

BiCos
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:O2 Fl
  • Motorizarea:1.4 TSi

Posted 18.11.2013 @ 12:58

Eu chiar ma bucur ca funinginea iese și nu rămâne in interior ca la/in dpf diesel.
Asta lipsea, sa stai stresat ca se va înfunda evacuarea! Are 129 g-rezidiu ce trebuie evacuat, se încadrează, toate bune!

#680 cristian

cristian

    Moderator

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 2013
  • Motorizarea:1.4 TSI CAXC

Posted 23.11.2013 @ 22:09

De cateva mii de km am observat un zgomot ciudat, un scartait scurt, atunci cand accelerez brusc in treptele 1 si 2. Zgomotul il pot reproduce oricand, nu are legatura cu temperatura motorului, se produce doar daca se accelereaza dupa ce se merge constant si mie imi pare a fi un tampon de la motor sau cutie. Nu se aude in nici o alta situatie, gen trecut peste denivelari sau gropi. Ati auzit vreunul din voi acelasi zgomot?

Nu vreau sa ma gandesc ca zgomotul ar fi din transmisie, desi masina e in garantie.


Edited by cristian, 23.11.2013 @ 22:17.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users