Jump to content

Oscilatii ralanti


bixy
 Share

Postare recomandată

Buna! Am facut o scanare cu VAG COM la un prieten si a aparut urmatoarele erori:

Am dat search dar nu am gasit nimic referitor la aceasta problema.

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare?

Va multumesc!

Stretea2.txt

Modificat de Valentin
modificat titlu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 352
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • denismoc

    22

  • Angel-Boy

    18

  • Turbocip

    17

  • adyre

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aici gasesti info pentru orice cod: http://wiki.ross-tech.com

In cazul tau: Throttle Position Actuator (V60) jammed <LI>Wiring/Connectors from/to Throttle Position Actuator (V60) faulty

Verifica cablajele care duc la clapeta de acceleratie. Daca totul e in regula curata clapeta si daca nu se poate desfacesa o cureti si in mecanism atunci trebuie schimbata. Daca o desfaci, manevreaz-o ca pe oua, finut si foarte atent.

Bafta

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca nu e recomandat sa umbi in interiorul clapetei, ai mare grija pentru ca altfel vei fi nevoit sa faci rost de alta. Cu alte cuvinte, desfa-o abia dupa ce ai facut rost de banii pentru alta noua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Mie imi trepideaza cateodata la relanti...Sta sub cat ar trebui el sa stea ....dar cateodata imi merge rotund si nu mai imi trepideaza...de la ce sa fie...?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contact imperfect la motorasul re relanti,cred.Ar fi bine de dat cu un spray de contacte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifica si fisele de la bujii. Daca ai masina de cativa ani si nu ai schimbat fisele, ar fi timpul. Insa recomand sa-ti pui Champion, la fostul meu Golf 3 am pus fise ieftine si nu au tinut mult, actualul propietar avea fluctuatii la ralanti cand si cand si a vazut noaptea cand a deschis capota ca dadeau scantei pe la cablaj. Merita incercat si asta. La el a functionat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi se intampla o chestie ciudata, daca accelerez masina si apoi o las ii ia ceva timp sa se stabilizeze relantiul, coboara sub turatia de relanti, urca putin, si face chestia asta pana se stabilizeaza si sta constant. aveti idee de ce? ce ash putea sa-i fac? nu ma deranjeaza in mod deosebit, nu moare motorul si nu se ineaca la plecari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest ghicicine

Parerea mea e ca ai problema asta din cauza avansului.Mergi la un service si pt 10 lei te intelegi cu mecanicul sa iti verifice avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa schimb si fisele si sa dau cu spray la relanti acolo dar daca mi-ai zice si unde se afla ar fi perfect :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am un golf 3 94 abd,pana acum 3 sapt imi mergea rotund motorul dar acum scade putin sub 800 de turatii si nu mai merge rotund.cum se poate remedia problema.am observat ca la pornire merge bine.ar trebui sa dau cu spray de contacte pe motorasul de relanti?unde se afla acest motoras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana de curand am avut aceeasi problema si eu. Am pus testul pe ea si mi-a aparut o eroare de genul: "Hall Position Sensor....". Ideea e ca am sters eroare, nu a mai aparut (au trecut deja mai mult de 2 saptamani) iar problema a disparut. Nu stiu daca asta ar fi si in situatia ta, probabil cel mai bine e sa mai verifici inca o data cu VAG-COM.

In cazul tau, incearca sa stergi eroare sa vezi daca mai apare (ideea e ca la tine e putin diferit) insa in cazul lui e Mihai e probabil sa fie aceeasi problema ca si a mea (si eu detin acelasi model de masina ca si tine, Mihai, insa din 97).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare !

am o rugaciune

am facut testul ieri si mi-a aparut o eroare la senzorul de la delco

am inteles ca ar fi recomandat un delco nou

sti cineva care ar fi preturile

sau daca se poate remedia fara a schimba delco-ul

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu .. dar culmea numai cand ploua afara sau cand ninge , cand e soare nu face ... dar cand ploua si merg si stergatorul de fata si al de spate si aeroterma imi scade turatia .. mi-a scazut si la 400 de rotatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.

am avut si eu aceeasi problema si am duso la tester si a dat eroare la sonda lambda,senzor hall si senzor clapeta de accelerati.sau mai uitat baieti aia putin si au zis sa schimb distributia.am schimbato ieri si acum totu e ok.si peste doua ore mi sa spar pompa de servo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceleasi simptome are si masina mea identic motorul sa imi spui si mie te rog daca o rezolvi

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica dupa ce ai schimbat distributia ai scapat de erori si de simptome?

Te rog, confirma acest lucru deoarece trebuie sa schimb si eu distributia si totodata sonda lambda si hall si sa nu le schimb degeaba.. adica sa incep cu distributia apoi cu celelalte....

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal, am si eu o problema cu masina (golf 3 gt Tdi 1996), sta la ralanti pe la 800 rpm si imi vibreaza si bordul si fetele de usi si nici nu mai stiu ce vibreaza, am impresia ca motorul e prins direct pe caroserie fara acele tampoane de cauciuc. stie cineva ce as putea sa fac?

daca calc putin acceleratia si o duc undeva peste 1000 rpm nu mai vibreaza asa tare. am mai vb cu multi posesori de golf 3 tdi si ziceau ca e normal dar eu astept mai m ulte pareri.mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema la care vreau sa va cer ajutorul dimineata cand pornesc masina acul la turometru sta la 1200 rot min si dupa ce se incalzeste sta exact intre 1000-1100 rot min de ce ? ar trebui normal sa stea la 900 inainte asa statea stiti de la ce este ce ar trebui sai fac motor 1.4 abd oricum daca nu reusesc sai fac eu ceva luni ma duc la un service ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot fi vreo cateva posibilitati.... una din ele e senzorul de temperatura.... s-a stricat si da semnal de apa rece in motor si stai cu socul cuplat... asta ar fi prima si cea mai plauzibila. Alta posibilitate are fi ca s-a blocat socul automatic si nu se mai inchide... alta e ca ai cateva fire pe cablul de acceleratie care-s rupte si agata dar atunci ar trebui sa-ti agate in mers si sa nu-ti coboare rotatiile cand lasi pedala ;) altceva nu-mi mai vine in minte... oricum senzorul de temperatura e cel mai plauzibil... vezi ca e verde si intra o mufa in el si este deasupra cutiei de viteze in partea dreapta cum te uiti la motor in T-ul ala de plastic din care iese un furtun care merge in radiator.

Bafta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am verificat prima data am scos mufa de acolo cu motorul pornit si a sa accelerat singura ca si cum sar fi tras soclul cand am bagat mufa a revenit deci e clar ala merge dar totusi poate nu merge nu stiu tre sa ma duc la un mecanik alceva numai stiu ce sa fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,vreau sa zic ca ma disperat masina sta turata la relanti din ce in ce mai rau la 1200 1100 rot min e teroare iam schimbat 2 buc senzori si degeaba tot asa iam scos si termostatul am zis ca de acolo e am mers si asa nik am suflat cu aer toate mufele de la motor chiar nu stiu ce sa mai fac maine ma duc la service poate acolo rezolv stiti careva vreunul bun in braila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema o am si eu .. dar culmea numai cand ploua afara sau cand ninge , cand e soare nu face ... dar cand ploua si merg si stergatorul de fata si al de spate si aeroterma imi scade turatia .. mi-a scazut si la 400 de rotatii

problema ta e de la incarcare. pune-te si masoara. bafta!

Salut,vreau sa zic ca ma disperat masina sta turata la relanti din ce in ce mai rau la 1200 1100 rot min e teroare

salut! incearca sa scoti mufa de la sonda lambda si sa o lasi scoasa cu motorul pornit cateva secunde(vreo 30)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi zici si mie care e sonda lambda cea de jos din catalizator???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da aia de pe teava de esapament. bafta!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut dreptate cred ca e de la incarcare cand aprind farurile pe faza mare si dau aeroterma la maxim si aprid si becurile la plafoniera scada normal la 900 dar nu inteleg ce legatura are incarcatu cu turatia o sa ma duc maine la un electrican

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!