Jump to content

update soft


lucaflo26
 Share

Postare recomandată

Tremuratul exista si cu ambreiaj calcat (te gandeai la volant ??). Ma gandesc ca tot combustibilul din RO este un factor pentru problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul poate sa fie de la volant bimasica, asa ca, indiferent de soft, nu se va schimba nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am sesizat si eu la masina din semnatura cod motor BKD, cutie DSG acelasi tremurat cam la o saptamana dupa ce am cumparat-o. A trebuit sa ii fac ITP la RAR si acolo am intrebat un inginer care mi-e prieten si are Audi 2.0 tdi din ce cauza face asa. Raspunsul a fost ca de la sistemul de injectie pompe-duse mai tremura cateodata la relanti si de obicei cand e motorul cald. Mi-a zis ca mai poate fi si de la calitatea motorinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot pe motorina dau si eu vina desi alimentez numai de la Petrom si uneori face, alteori nu , asa ca m-am obisnuit cu asta si nu ii mai dau atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

eu nu cred ca e de la motorina deoarece numai la touran am intalnit acest tremurat mai slab cand e motorul rece si mai puternic cand e motorul cald. e calcaiul lui ahile , atata timp cat merge si nu necesita doctor eu zic ca e acceptabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristidracu eu nu cred ca e de la motorina pentru ca eu merg mult pe afara si alimentez din germania,austria,italia si la fel face .Deci faza cu motorina eu nu o cred.Pe un forum in germania se vorbeste ca totul pleaca de la volant.Asa ca mai ramine sa asteptam pina se gaseste o solutie la aceasta problema..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina o sa gaseasca ei o solutie o sa ne schimbam masinile :)

Eu am acest tremurat de cind am luat masina (noua) , si am inceput sa nu ii mai dau atentie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu tremuriciu' am fost la PBN sa vad exact ce are. Am dus masina dimineata si m-au sunat pe la ora 15 sa ma intrebe daca o las la investigatii mai amanuntite. Mi-au spus ca nu stiu nici ei exact de la ce e. Am ajuns la PBN la ora 16 si i-am luat la intrebari, am avut noroc de un angajat care mi-a explicat cum sta treaba. Mi-a zis ca de la volant nu e, ca nu stiu sigur, dar cauza tremuratului ar fi de la 2 injectoare care nu mai lucreaza in parametrii lor. Domnu acela mi-a explicat ca ar trebui sa scoate injectoarele 1 si 2 sa le schimbe cu 3 si 4 sa vada daca mai are tremuratu. Chestia e ca daca mai lasam masina la ei pana a 2 zi trebuia sa platesc 7-800 ron. In concluzie oficial(trecut pe factura) nu au gasit nimic, investigatiile trebuie sa continue. Neoficial ce mi-a zis domnu de acolo ca tre sa schimb garniturile la injectoarele 3 si 4 sau sa le schimb cu totul.

Am programare pe 12/04 sa ii fac distributia si sa ii schimb garniturile. Revin atunci cu mai multe detalii si daca i-am dat de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare motor de VW - Diesel PD are acele intreruperi de nou asa ca nu avem ce sa le facem asa is facute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare:

de trei zile mi se tot aprinde becul de supapa EGR,ii sterg eroarea..merge cateva ore sau o zi si se aprinde iar,stie cineva de ce?

touran 1.9 tdi 105 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gigi38

Cred ca iti trebuie un EGR nou.

Referitor la acel tremurat, am plecat ieri din Iasi cu motorina Petrom si pe la Bacau la semafor incepuse sa scuture chiar bine si deja imi puneam un semn de intrebare dar azi am alimentat la Onesti tot la Petrom si pana la Iasi nu am mai simtit niciun tremurat asa ca am tras concluzia ca este doar de la motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

DIn ce am inteles din comentariile legate de tremuratul motorului, e posibil sa fie mai multe lucruri care sa favorizeze intensitatea fenomenului existent la Touran. Eu alimentez doar de la OMV si Moll (doar de 2 ori de la PetromV de cand am masina - 2 ani aproape) si acel tremurat este prezent si la mine. Se poate ca motorina ori mai bine spus calitatea ei sa infuenteze intensitatea fenomenului (daca imi aduc bine aminte am sesizat fenomenul si in Germania cand am cumparat masina) iar legat de motor, un amic, care mi-a facut o diagnoza la masina imi sugera un avans mai mare pentru a mai estompa fenomenul. Din ce am citit, e normal ca relanti-ul sa fie in plaja 720-900 rpm - am obs cand apas putin pedala de acceleratie, sub 1000rpm, fenomenul e insesizabil.

Dan M

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

salut baieti, tremuratul il am si eu (motor 2.0 BKD) . Acum 4 ani m-am chinuit sa opresc acea trepidatie inlocuind injectoarele (dupa recomandarea mecanicului) insa nu am rezolvat nimic.... mecanicul m-a sfatuit sa inlocuiesc volant, insa dupa gaura de bani care mi-am luat-o datorita injectoarelor (atunci erau foarte scumpe) am inceput sa ma obisnuiesc , cu acea trepidatie...

Modificat de zbitnzid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este prezent acest tremurat, dar atenție acest tip motor BKD asa vine din fabrica cu un ușor tremurat la relantiu datorită cuplului mărit, consumului redus de combustibil si un CO2 scăzut ...asta mi-a arătat un inginer de la un vw din Germania unde am lăsat sa verifice provenienta tremuratului, a scos la imprimanta 4 pagini despre motorul asta si mi-au dat sa citesc, dar bineînțeles ca nu le-am putut lua cu mine... La mine tremuratul se simte mai putin atunci când am mai mulți consumatori porniți , gen faruri, clima etc. Sper sa ajute si pe alți acesta informație .

Modificat de fishu26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tremuratul apare datorita lipsei arborilor de echilibrare (care se invart in contratimp pentru a anula armonica a 2-a produsa de motor ) din baia de ulei, asa cum au motoarele de 2.0 de pe Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut ... eu am o intrerupere la motor ... cand e rece si pana ajunge in 90 de grade motorul nu merge rotund. Am observat ca daca acceleram usor probleme astea dispareau si ramanea doar o usoara bataie care cred ca e de la volant. Cod motor AZV. Deocamdata rezolvarea a fost prin marirea turatiei la relanti. De vreo 3 zile de cand am facut asta deocamdata nu am avut probleme iar motorul merge rotund si cand e rece. Cand oi avea bani am sa dau garniturile jos de la injectoare si sa le schimb si eventual sa schimb 3 cu 4 si 1 cu 2 sa vedem ce se mai intampla. .. Mie 4 la un moment dat nu era in parametri si compensa cu 3 .. acu 4 da o valoare de 0.40-0.70 si compenseaza cu 1 care se duce cateodata si in 1.1. Revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Ai rezolvat?

Nu mai cita postul anterior, este interzis de Regulament!

Modificat de vdragos
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!