Jump to content

Pompa tandem cu probleme


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

conteaza tipul, nu firma.

cele de tip A+B lipesc bine dar sunt casante. ceva elastic ar etansa mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La epoxi metal scrie ca rezista si la trepidatii ...acuma cit timp...? Vezi la Laurentiu a tinut 2.5 ani. La altii cine stie.

Modificat de pistay
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa mai incerc o data metoda...si de data asta o sa insist mai mult pe pregatirea suprafetelor...cred ca acolo am gresit...nu am pregatit suficient de bine si nici nu am dat un strat foarte gros...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate mai apar si altii care au lipit de mai mult timp. Nu stiu daca putem avea pretentia sa tina pe viata sau pur si simplu dupa un timp cedeaza lipitura, dar daca nu are altceva pompa nu cred ca merita sa o schimbi, sa te mai tina 3 ani noua lipitura si poti sa zici ca si-a facut datoria pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt cei ce au pompele date jos ii cel mai bine sa mearga la strungar si sa desfaca stutul si dupa cu o bucsa filetata si nu mai are moarte, dar doar pt cei cu pompele data jos.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...multumim pentru idee...poti recomanda un loc unde se poate face asta?Stii pe cineva care a facut asta sau este doar o idee?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice strungar ca nu este vreo inginerie. Nu am facut eu ca a mea este pe masina, altii au facut. Dar cu prima ocazie o s-o fac.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi imaginez ca nu este mare inginerie...dar este foarte greu sa gasesti strungar in bucuresti....am mai cautat o data ca aveam nu mai stiu ce de facut...te asigur ca nu gasesti pe toate drumurile:(

Sent from Lwr-itza using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un atelier de strungarie auto (+alte prelucrari complexe) in Bucuresti sector 1 strada Biharia (se intra in curtea fostei intreprinderi Baneasa si se face dreapta, mai intrebi acolo, gasesti si pe net daca dai cautare). Vorbesti cu patronul si face orice piesa vrei. Mi-am facut si eu acolo niste bucse de poliamida candva, ca sa ridic suspensia spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat cu stutul cu pricina si încă mai tine lipitura, cu epoxy metal. Din păcate a început sa imi picure motorina pe la capac. Am găsit o pompa de pe un seat Cordoba din 2005, parca. Arată identic, mai puțin stutul de vacuum, la asta e mai solid. Aveți idee daca se potriveste pe passat B5, cod motor AJM-ATJ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste perfect pt ca au acelasi cod pe pompa 038145209 practic mai toate pompele merg (101-131 cp).Mai au in coada o litera dar ele tot sunt eliminate si inlocuite in functie de anu de fabricatie. Cu o luna in urma am ajutat un prieten sa isi puna o pompa pe passat cod AVB de pe un Caddy.

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

a nu se considera reclama

am cumparat kitul de reparatie pompa tandem

are si garnitura minune de la capac

as fi pus si poze cu el ,dar nu stiu cum

ma costat 115 ron

si avea de mai multe tipuri de pompe

daca vreti si voi

vorbiti aici.

 

Popescu Andrei-Vlad
andrei.popescu@dieselstar.ro
0722591207

 

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat mister!!!   si  o seara buna.....

 

 

Firma producatoare  http://www.stardiesel.com/prodotti-dett-IT.asp?c=3&id

 

ptr cei din Germania :http://www.ws-autoteile.com/Ersatzteile/GetriebeKupplungMotor/Kraftstoffpumpen/VW/Kraftstoffpumpe-Rep-Satz-VW-BORA-CADDY-EOS-FOX-GOLF-IV-V-JETTA-::1410920.html

 

 

Ptr cei din Spania  gasiti aici un topic cu setul STAR 60.180 si cu poze cum se schimba toate garniturile : http://www.areavag.com/foro/printthread.php?t=23974&pp=40

 

65692081.png

 

ai fost tare pyc  de fapt asa suntem noi romanii!

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar costa mai scump decat in romania.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat-o, se potriveste de minune. Alta mașina, alt demaraj, alt consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

semperfi ai schimbat toate garniturile ?

cum a decurs lucrarea?

eu nu le-am schimbat inca.

o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat cu alta pompa:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti vorbesc de acest kit...dar pana la urma l-a montat cineva? isi face treaba? merita deranjul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pompa ar avea numai garniturile care in timp ar putea sa cada prada uzurii.....

Cert este ca daca ai o pompa ce se dezamorseaza atunci o schimbare de garnituri poate inlocui cumpararea unei pompe noi, avand in vedere ca un set garnituri costa 30 de euro si o pompa 250 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa veche a fost recondiționată, schimbat garnituri si lipit stutul de vacuum. Problemele nu s-au oprit aici. Capacul superior nu mai etansa bine, chiar si cu garnituri noi. In stutul de vacuum se afla un fel de supapa, in cazul meu am găsit-o zob in paletii din interiorul pompei. Pentru kit-ul de reparații am plătit, cu transport cu tot, aproape 250 RON. La dezmembrari am luat pompa cu 350 RON, de pe un Cordoba 3 din 2007 făcut acordeon cu 98000 km in bord. Este versiunea de pompa cu garnitura de metal pentru corpul motor si stutul de vacuum din plastic, prins in cleme pe pompa. Colac peste pupăză, dupa ce am schimbat pompa mi-a cedat un etrier pe dreapta spate, scapă puțin lichid de frana. Nu știu daca are vreo legătura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar niciuna. Sorocul.

Trimis de pe al meu P6 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!