Jump to content

Incalzire suplimentara (webasto, sirocol) - probleme


misu tdi
 Share

Postare recomandată

...apas pe telecomanda ...licare un led rosu pe ea...dar webasto nu porneste...ce poate sa fie???..

 

post-12500-0-22784900-1391112455_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am urmatoarea problema la webasto  :

Porneste 2-3 minute maxim , scoate ceva fum si se opreste . Daca ii dau de mai multe ori se blocheaza si trebuie sa intru in VCDS sa il deblochez . Ce se poate defecta de nu mai vrea sa mearga ?

La erori imi apare asta : 

 

 
 
                Address 18: Aux. Heat       Labels: 1K0-815-007.clb
Control Module Part Number: 5K0 963 272 E
  Component and/or Version: Standheizer     043 4709
           Software Coding: 0021012
            Work Shop Code: WSC 21023 134 13194
                      VCID: 326BDC35ADC8C8FC9FE136
1 Fault Found:
 
01406 - No Flame 
            000 -- -
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 98
                    Mileage: 104827 km
                    Time Indication: 0
                
 
             Freeze Frame:
                        Start
                    Temperature: 47.0°C
                    Temperature: 45.0°C
                    Voltage: 12.07 V
Modificat de vastangiul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca bateria e de vina,sau pe undeva ai un contact la - sau +imperfect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carburant suficient in rezervor ?

 

fa un output test pe 18.

 

fa setare de baza

 

Prerequisites:

  • Climate Control OFF
  • Enough Fuel in Fuel Tank (clearly NOT on reserve)
  • Battery charged
  • Coolant Temperature below 60 °C
  • Do NOT disconnect VAG-COM while performing this procedure.

[select]
[18 - Aux. Heater]
[basic Settings - 04]
Group 011
[Go!]
Activate the Basic Setting.
[ON/OFF/Next]
Observe Field 3, it represents the current status of the system.
[Done, Go Back]
[Close Controller, Go Back - 06]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e ok. Rezevor peste jumate. Am sa fac azi testul acela. Trebuie sa zica ceva??

Am facut si testul. Apare la campul 3 Start si dupa 3-4 minute apare Malfunction iar apoi Off. In timpul testului creste temperatura antigelului. A ajuns pana la 24 de grade la g18 si 21 de grade la g62.

Modificat de vastangiul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model de webasto vine instalat pe masina mea din fabrica ?? 

Ma gandesc sa da comanda de un arzator nou .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model de webasto vine instalat pe masina mea din fabrica ?? 

Ma gandesc sa da comanda de un arzator nou .

Ai vazut ca este topic si pentru masina  ta sau ti-a fost lene sa cauti?? UIte aici  pentru Passat CC

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut Baieti. Am citit si eu tot topicul dar nu ma prind de ce nu porneste incalzirea stationara. Am un Multivan din 2008. Bateria a doua e incarcata, am motorina in rezervor, am schimbat bateria e la telecomanda, am incercat sa-l pornesc din modulul de comanda din plafon - nimic! 

Incalzirea motorului pare sa mearga, dar cred ca si acolo sunt niste probleme - simt miros de motorina in masina; si se ridica temperatura foarte greu.

 

Stiti vreun service/mester in Bucuresti care sa inteleaga bine ce se intampla cu incalzirea auxiliara si sa ii dam de cap?

Va rog detalii pe privat - inteleg din reguli ca nu se pot posta datele in topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara. Am și eu nevoie de ajutor. Am cumpărat un vw caravelle din 2002 motor 2,5 tdi acv de 102 cp. Are sirocou sub baterie legat la circuitul de apa si motorina si încă o baterie sub scaunul șoferului și un programator in bord. Este dublu climatronic si pe un stâlp pasagerii își pot regla temperatura. Are o fanta de căldură in podea in spatele scaunului copilotului si fante in plafon pt fiecare pasager. Care este rolul programatorului bateriei duble si sirocoului pt ca orice comanda am dat la programator nu a funcționat nimic nici zgomot nici fum. Sirocoul este ceva hydrotonic D3WZ nu se vede pe placuta bine

Modificat de cristiudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare sa nu fie cumva locked-adresa 18-aux heat.

Salut Baieti. Am citit si eu tot topicul dar nu ma prind de ce nu porneste incalzirea stationara. Am un Multivan din 2008. Bateria a doua e incarcata, am motorina in rezervor, am schimbat bateria e la telecomanda, am incercat sa-l pornesc din modulul de comanda din plafon - nimic!

Incalzirea motorului pare sa mearga, dar cred ca si acolo sunt niste probleme - simt miros de motorina in masina; si se ridica temperatura foarte greu.

Stiti vreun service/mester in Bucuresti care sa inteleaga bine ce se intampla cu incalzirea auxiliara si sa ii dam de cap?

Va rog detalii pe privat - inteleg din reguli ca nu se pot posta datele in topic

Ce tip de unitate ai? Daca e thermo top v iti pot da o documentatie ptr a-l desface bucata cu bucata. Eu pe al meu l-am desfacut impreuna cu Al Bundy si l-am facut luna-e ca nou acum.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In weekend merg la un prieten care are sistemul de diagnoza.

Astra cu desfacutu' si reparatu' ma sare :-) trebuie sa gasesc un meserias. Caz in care intrebarea ramane - unde merg cu ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi ori la cineva care a mai desfacut asa ceva ori la o reprezentanta webasto din orasul tau. Nu-ti vad locatia ca postez de pe telefon. Nu e fizica atomica numai ca e migaloasa si solicita atentie. Mai mult iti va lua desfacerea unitatii de pe masina decat curatatul ei. Crede-ma ca vb din experienta.

Mergi ori la cineva care a mai desfacut asa ceva ori la o reprezentanta webasto din orasul tau. Nu-ti vad locatia ca postez de pe telefon. Nu e fizica atomica numai ca e migaloasa si solicita atentie. Mai mult iti va lua desfacerea unitatii de pe masina decat curatatul ei. Crede-ma ca vb din experienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus testerul si a aparut 

 

Sec Air heating

01489 - Over temp sensor (G189)

          011 - Open Circuit

01492 - Function Lock Out

 

Aux Heat

01126 - Engine Speed Signal

         008 - Implausible signal

00664 - Fuel gauge

          002 Lower limit Exceeded

 

Le-am resetat.

Apoi am incercat sa pornesc webasto dar pornea doar aeroterma (si din panoul de comanda si din telecomanda) dar baga doar aer rece. Dupa cateva porniri si opriri nu a mai pornit si a aparut din nou

 

Sec Air heating

01489 - Over temp sensor (G189)

          011 - Open Circuit

01492 - Function Lock Out

 

Ce e cu senzorul asta? Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa se fi dus respectivul senzor. E cam nasol de ajuns la cei doi sezori -cel de temp si cel de overheating. Vezi intai daca mufele de conectivitate de pe unitate sunt ok. Daca da, atunci nu-ti ramane decat sa desfaci unitatea, si sa verifici daca senzorul este ok. Pana sa desfaci unitatea vezi cum lucreaza senzorul in grupurile de masura de pe adresa 18. Pretul celor 2 senzori este in jur de 80 eur fara tva. Vezi ca in BC unitatea sa fie programata pe heating si nu pe ventilation. Pentru a ajunge la senzorii respectivi trebuie demontata unitatea si o sa-i gasesti imediat sub capacul de protectie de plastic. Poate scapi doar cu o curatare a lor, respectiv a camerei de ardere.

Incearca dupa ce ai sters erorile sa bagi unitatea din vcds in service test din basic settings. Setarea o faci cu motorul pornit si clima oprita. In campul 3 vezi starea sistemului-active/lock/malfunction. Daca nu te descurci da-mi un telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca temperatura exterioara este peste 7g ,sau bateria este slaba,isi face ciclu de initiere si se opreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am fotografiat astazi modulul de la incazirea auxiliara de pe masina mea, si aveti si codurile de pe spatele lui.

Eu va trebui sa umblu in el deoarece ecranul nu este luminat atunci cand aprind luminile.Banuiesc ca ledul este ars.

post-117002-14010030581617_thumb.jpgpost-117002-14010030860056_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Am citit tot topicul dar tot nu m-am lamurit in legatura cu conditiile necesare pentru a porni incalzirea stationara.

Am un T4 ACV 2001, ce are incalzirea pe apa cu panoul de comanda din dreapta volanului pe bord. Am vazut si unitatea de sub aripa stanga fata.

Daca despre sistemul ce porneste automat o data cu motorul am inteles ca trebuie sa fie mai putin de 5 grade (ca altfel nu porneste, daca bine am inteles), la celalalt nu am inteles cand il pot porni.

Eu am incercat acum cateva zile cand erau 11 grade mai mult de test pentru iarna dar nu s-a incalzit in masina si nici temperatura apei pe indicatorul din bord nu a crescut.Se simtea in jurul masinii miros de motorina arsa si ventilatorul masinii a mers tot timpul (30min).

E nevoie sa fie sub o anumita temperatura afara? Sau e posibil sa nu functioneze cum trebuie?

Totusi 11 grade e destul de frig sa poti avea nevoie de incalzire.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzirea suplimentara de apa porneste atunci cand termostatul de sub bara pe dreapta comuta, adica pe la 5 grade temperatura de afara. Cele 2 fire care vin la termostat se pot inlocui cu un comutator in bord din care sa pornesti incalzirea oricand, inclusiv cand sunt 30 de grade afara (pentru probe, etc.). Acele doua fire de la termostat vin intr-o mufa cu 2 pini in stanga aripii, langa bateria din fata a masinii. Asadar poti trage cele 2 fire pana in masina direct de la acea mufa. Mai sunt totusi niste conditii pentru pornirea incalzirii de apa... 1. Butonul/termostatul de care vorbeam mai sus sa fie actionat inaintea pornirii motorului (si sa ramana actionat cat timp vrei sa mearga incalzirea). 2. Temperatura motorului sa nu fie prea mare, nu stiu exact, cateva zeci de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot s-a reactivat topicul dau si eu un update.

Am schimbat senzorii. Masina nu mai da nici un fel de eroare.

Webasto-urile - are 2 din fabrica Thermo Top si Aero Top - nu dau erori. Am fost la RUNE si nu i-au dat de cap - se pare ca e ceva cu comanda de la masina la webasto-uri. 

Maine am programare la MotorHome. 
Odiseea continua. Va tin la curent

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Am o problema la un webasto de Touareg 2005,nu functioneaza.Nu pot comunica nimic cu el.Kts,vcds autocom nimic.Am dat jos webasto vw d1/t5 70594f,desfacut tot,curatat tot pare in regula,cand bag mufa porneste ventilatorul si merge mereu.Urmeaza sa probez bujia si pompa de motorina..daca ma pot conecta cumva pe el sa vad cod d eroare ar fi ok.Orice sfat e binevenit,cum il pot readuce la viata.Ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua la toti colegii din bresla T-urilor ! Am rasfoit pagina cu pagina din acest topic, ce ma doare si pe mine, dar, din pacate nu am gasit nimic ajutator ,asa ca ma vad nevoit sa imi expun doleanta.... !!! Am un multivan syncro din 94 BENZINA ,care are incalzire auxiliara ,pe aer, nu si cu recirculare a apei din motor. Masina ca model nu e prima  ca achizitie a modelului multivan, in schimb e prima pe benzina . Nu imi porneste nici macar ventilatia, desii programatorul din bord se aprinde , si imi arata timpul de programat. Mai am linga lampa de neon, un comutator de ventilatie , pe trepte. La comutatia acestuia, se aprinde ledul verde din blocul de comutatie, dar indiferent de pozitie, nu se intimpla nimic ! Ce anume sa verific , sau sa ii fac, caci e benzina, motorul si alimentarea lui de asemeni. Sunt din Constanta , si poate imi oferiti o conecxiune cu un meserias ! Nici semnalizare pe comanda de blocare sateliti spate nu se face optic, desii puntea se blocheaza. .. In rest, multumit de ea, desii e putin coconoasa la consum , iar gpl, nu stiu unde sa montez, caci , la roata rezerva nu e spatiu, fiind grupul puntii spate. Va multumesc pentru timpul acordat si sfaturilor ce urmeaza sa le primesc de la voi ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Drenta- iti pot lasa un numar pe privat de la cineva care poate verifica placa electronica. Mai mult ca sigur ai probleme la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!