Jump to content

Nu trage motorul !


Memphis
 Share

Postare recomandată

mariusmarusca95

Vreau sa o curat dar service-ul unde se curata se ocupa doar de asta, nu si de montare, demontare. Merci mult pentru sfaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
mariusmarusca95

Salut.

Revin cu cateva intrebari.

La idemnul colegilor mai experimentati de pe forum am dus turbina la curatat pt ca tot intra in limp mode. Ati avut dreptate, geometria era problema, trebuia curatata. Acum nu mai intra in limp dar dupa ce ii dau o talpa mai sanatoasa, parca nu mai baga destul turbo, cred ca nu deschide calumea. Mentionez ca dupa montaj am mers putin cu mufa de la debimetru scoasa si nu tragea deloc, deci cred ca nu debimetrul e problema. Furtunele vacuum sunt schimbate toate, la fel si actuatorul.O fi N75? Iar cine a curatat turbina spunea ca nu a mai desfacut mecanismul ala mic din interior cu eliciile pt ca nu avea deloc joc la ax si bucsele, segmentii etc erau foarte ok, trebuia neaparat desfacuta si curatata si partea aia?. 

Multumesc anticipat si sper sa nu va plictiseasca romanul :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un log in mers ai facut dupa curatare?nu trebuie desfacut miezul turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Nu am facut. Dar i.am dat o scanare si nu apare nici o eroare. Probabil o sa ii fac si log( grupuri 3, 10, 11 , cu a 3-a de la 2000 la 4000 rpm parca?). 

Dar eu voiam sa stiu aproximativ o idee, de ce se comporta asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

log in mers pe canalele 3 10 si 11.de la 1600 la 4000 de ture...si bs in 011 sa vedem reglajele.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Nu stiu ce inseamna "bs".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n
21 hours ago, mariusmarusca95 said:

Nu am facut. Dar i.am dat o scanare si nu apare nici o eroare. Probabil o sa ii fac si log( grupuri 3, 10, 11 , cu a 3-a de la 2000 la 4000 rpm parca?). 

 

Da, in treapta a 3-a, de la 2000rpm la 4000rpm, pedala de acceleratie apasata 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Multumesc pentru informatii, am sa revin cu un log, doar ca deocamdata nu imi permite timpul sa ma ocup de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara,  

Sunt nou pe forum. Cine ma poate ajuta, am facut un log in mers dar nu stiu sa interpretez. Am un golf 4 ajm, 116cp, An 2000. Nu trage ca inainte. Acu 4 ani s'a spart axul la turbina si a bagat tot uleiul pe toba de esapament. De atunci am schimbat foarte multe deoarece nu mai e cum a fost. Am schimbat furtunele de vaccum, 2 injectoare(valori foarte mari -2.4, 2.6), curat pompa din rezervor, schimbat furtune de la rezervor pana la motor, pompa tandem, egr, debitmetru. Nu stiu ce ar mai putea fi. In continuare injectoru 3 si 4 au valori foarte mari. Ce parere aveti? Multumesc

received_1721971974499230.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna seara

Am o problema cu ALH -ul mei si anume mergand pe autostrada cand il accelerez se accelereaza,trage normal si dintro data ii taie ceva puterea si pot sa apus pana jos pedala ca nu se mai accelereaza, dar daca iau si pun contactul isi revine si trage normal.Am gasit aceasta eroare:

17965 -Charge pressure control

P1557 -35-00-positive deviation

Care ar fi cauza?si care ar fi rezolvarea?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai frecventă cauză ar fi geometria turbinei ancrasată. Rezolvarea, bineînţeles curăţarea ei. Dar mai întâi trebuie diagnosticată şi pentru asta ai neapărat nevoie de acces la un vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, am o intrefata VCDS si cum trebuie sa o diagnostichez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa eroare, asta este - nu este altceva

ca sa vezi exact cifrele/valorile, faci un log in mers, pe Engine, blocurile 003, 010 si 011 - gasesti procedura pe forum, pe Google... etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua am si eu o problema cu g4 1.6 16v aus. este foarte puturoasa pe tester (am fost la mai multi) nu da nici o eroare am curatat clapeta de acceleratie egr si senzoru MAP tot nu ii dau de cap. pe langa asta face probleme la pornire dimineata porneste la a 3a cheie si cam balbaie  . am mai citit pe aici si au mai multi problema asta dar nimeni nu a venit cu un raspuns concret :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Expun aici o problemă sesizată, la o temperatură exterioară scăzută, exemplu azi la 2 grade, mașina trage mult mai bine. Știu că aerul rece  e mai dens și cantitatea de oxigen e mai mare dar acest lucru nu se poate compensa din turbina? Diferența de putere e foarte mică dar sesizabilă. La ultimul log făcut și postat nu aveam probleme, acum poate sunt pretențios dar vreau să văd dacă chiar am problemă și cum se poate rezolva. Poate e un senzor care nu citește bine, etc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
  • 6 months later...
Szolosi adrian

Buna ziua am si eu o problema am un un golf 4 1.6 16v  si nu ii gasesc problema, pe diagnoza imi arata problema la egr si senzorul (map)  le-am inlocuit cu piese noi dor tot nu merge. Mmasina  smuceste  si se aprind martori epc si check engine, ce credeti ca ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cablajul pana in ecu, alimentarea, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema....astăzi de dimineața am pornit mașina sa vad cum merge. Ieri am schimbat turbocompresorul.....mașina a pornit la sfert de cheie.....Am accelerat-o puțin si motorul a murit.....am repornit-o, după 6 secunde s-a aprins martorul de la bujii si licarea intermitent.....după am accelerat din nou....același rezultat. Am scos un furtun din acea piesa, am accelerat, martorul a dispărut si nu a mai murit motorul. Voi ce credeti ca are...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din care piesa ai scos furtunul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
mariusmarusca95

Salut tuturor. Am din nou o problema cu minunata mea masina, bora 1.9 tdi 131cp asz.

Cand accelerez mai puternic incepe sa trepideze si se simte ca si cum motorul ar merge cu intreruperi. Totul incepe de la 2500 in sus sau chiar si 3000 uneori, trepideaza ba mai tare ba mai incet ba isi revine si dupa 2 secunde incepe din nou. Mentionez ca am curatat turbina schimbat actuator furtune vaccum tampon cutie cap planetara, bucse pivoti si tot ce tine de directie, ca sa eliminam aceste variante. Mecanicul zice ca e o intrerupere mai mult, nu o trepidatie din cauza trenului de rulare. Intreruperile sunt foarte scurte si rapide , de iti dau impresia unei trepidatii si se simte in toata masina. Cand iau piciorul de pe acceleratie nu se mai intampla chiar si de ar fi in 4000 de ture, coboara normal in frana de motor. Astept raspunsul vostru, sper sa reuseasca cineva sa ma indrume in directia corecta. Multumesc.

Am uitat sa mentionez ca injectoarele functioneaza perfect si nu are absolut nici o eroare pe tester.

Modificat de mariusmarusca95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa de alimentare.

Pune filtru de combustibil nou,verifica si curata pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusmarusca95

Mulțumesc mult. Adevaru e ca nu am mai schimbat filtrele de vreo 2 ani. Ma gandeam ca daca fac doar 6-7000 km pe an nu are rost sa le schimb anual. Multumesc încă o dată. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ales pe vreme rece, filtrul de motorina devine o piedica din cauza acumularilor de parafina, la temperaturi f scazute motorina precipita parafina

Asta din cate stiu eu de la masini ceva mai vechi insa cred ca e valabil si la cele actuale.

De preferat schimbat filtrul inainte de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!