Memphis

Nu trage motoru !

1,034 posts in this topic

Salutare...

De cateva zile nu mai imi trage motorul. Adica se tureaza normal dar nu are vlaga. Deabia ajung la 100 de km/h. Cineva mi-a zis ca ii posibil sa fie piesa aia din poza de mai jos ca si el a patit la fel dar nu stiu cum se numeste... ii posibil sa fie defecta piesa aia si de la ea sa nu mai imi traga motoru ?? Am dus-o la 2 sa se uite cu testarul dar nimik...... Ma poate ajuta cineva ?!

post-8146-1223239233_thumb.jpg

Edited by Memphis
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca te referi la piesa incercuita de mine(galben). E vorba de debitmetrul de aer, iar in cazul in care se defecteaza, masina va avea simptomele descrise de tine. Se va tura si toate bune dar nu o sa mai traga. In mod "normal" testerul ar fi trebuit sa arate ca asta-i problema. In cazul in care cunosti pe cineva, care are un Golf la fel cu al tau, puteti sa interschimbati debitmetrele sa vedeti daca se remediaza problema. Astfel ai sa vezi daca tie-ti trage iar lui nui mai trage masina.

post-7310-1223240097_thumb.jpg

Edited by TitvsCaivs
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te salut,

Am schimbat debitmetrul de aer, ulei, toate filtrele.... a sters toate errorile cu vag com dar una tot continua sa apara! Adica eroarea 17564. Nu mai stiu ce sa ma fac si ce sa schimb. Totusi nu sti cum se numeste piesa aia ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vezi sa nu fie turbina imbicsita...Eu tot asa am avut simptomele tale,am schimbat si eu debitmetru insa tot la fel facea...Mi-a spus unu' de la un service ca inainte de a ma apuca de turbina sa uit vreo saptamina -doua ca am si viteza a 5-a...Adica sa schimb pe la 3200-3500 ture ,sa-i dau jar cit se poate si daca tot la fel o sa faca atunci o dam jos sa vedem ce-i cu ea...Si nu am mai dat-o jos...:icon_thumright:...Si trage acum.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

piesa incercuita de tine este o elecro vana care comanda deschiderea turbinei prin intermediul vaccumului ,dacai arsa si nu mai deschide cred ca turbo nu mai face presiune,sper sa nu ma insel,parca se numeste N 75

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vezi sa nu fie turbina imbicsita...Eu tot asa am avut simptomele tale,am schimbat si eu debitmetru insa tot la fel facea...Mi-a spus unu' de la un service ca inainte de a ma apuca de turbina sa uit vreo saptamina -doua ca am si viteza a 5-a...Adica sa schimb pe la 3200-3500 ture ,sa-i dau jar cit se poate si daca tot la fel o sa faca atunci o dam jos sa vedem ce-i cu ea...Si nu am mai dat-o jos...:P...Si trage acum.....

O sa incerc merci dar ma indoiesc :lol:

Merci oricum de sfat !

Nu recunoaste nime piesa din poza incercuita cu rosu ?!

post-8146-1223276888_thumb.jpg

Edited by Memphis
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti face si cu ea o proba cu una de la o alta masina sa fii sigur si sa nu dai banii degeaba pe ea

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
piesa incercuita de tine este o elecro vana care comanda deschiderea turbinei prin intermediul vaccumului ,dacai arsa si nu mai deschide cred ca turbo nu mai face presiune,sper sa nu ma insel,parca se numeste N 75

Cred ca de acolo ii problema ! Merci foarte fain !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ar mai fi ceva ,vezi sa nu fie vreun furtunel de la vaccum rupt si in cazul asta sa nu mai aiba ce sa controleze

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu are legatura cu eroarea lui, pentru 17564 explicatia este:

(G71) Manifold Abs.Pressure Sensor Circ. Open/Short to Ground cu toate ce exista in linkul de mai jos o NOTA SPECIALA:

Rezolvarea: http://wiki.ross-tech.com/index.php/17563/P1155/004437 , e la fel cu 17564

Edited by al bundy
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zi-i sa-ti verifice si capsula de vacuum, e posibila sa fie dusa in interior.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oare ce sa fac ? sa ma duc la reprezentata ? o sa imi ia aia o gramada de bani si pana la urma cine stie ce pot sa faca si aia !

Am fost acuma pana la un magazin de piese si ce mi-a zis ala ca sunt 3 valve acolo si sa vad care dintre alea 3 ii defecta si dupa aia sa ma duc sa dau comanda! grrrrr ... am un prieten cu golf 4 ca am al meu, m-am gandit sa iau de pe al lui fiecare valva in parte sa vedem care ii aiai defecta ! sau ce sa fac ?! un sfat ?

Multumesc Anticipat !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

poti inlocui de la prietenul tau valvele pe rind si daca tot nu merge urmeaza si sfaturile date pe linkul dat de al bundy,verifica contactele si cablajul ,senzorul G 71 (poate te ajuta cineva cu o poza pt localizarea acestuia)si acolo mai scrie si ce tiam zis eu sa verifici intreaga instalatie de furtunase de vaccum,daca unul este spart si pierde vaccumul senzorii citesc lipsa de vaccum si de aici problema si simptomele :vaidecapulmeu:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

memphis... debitmetrul de aer este cel incercuit de TivsCavis cu galben. ca sa verifici daca iti el este devina scoate-i mufa. eu am avut aceeasi problema. am venit din germania cu debitmetrul decuplat si a mers bine si fara(doar ca imi manca cam mult) dar e o metoda buna sa vezi daca el e devina. daca ajungi la concluzia ca e stricat nu te grabi sa cumperi unul nou ( care e pe la 2,5 mil) desfa-l. inauntru o sa gasesti 3 rezistente care probabil ti s-au acoperit cu ceva negru. curata-le cu un betisor de urechi si totul o sa fie k. astept un raspuns sa imi zici ce ai facut;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

am avut exacta aceeasi problema ca si tine tot cu 1.9 TDI si am rezolvat-o schimband piesa incercuita de tine cu rosu in primul post, se numeste valva N75, si este o comanda vacumatica pentru turbina, cum zicea cineva si mai sus. Inainte sa cumperi una noua, verifica si furtunele de vacum (toate) si incearca sa ceri de imprumut una buna de la cineva sa vezi cum se manifesta.Eu chiar azi am schimbat-o si trage de rupe masina acuma, nu mai am nici limp mode.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
memphis... debitmetrul de aer este cel incercuit de TivsCavis cu galben. ca sa verifici daca iti el este devina scoate-i mufa. eu am avut aceeasi problema. am venit din germania cu debitmetrul decuplat si a mers bine si fara(doar ca imi manca cam mult) dar e o metoda buna sa vezi daca el e devina. daca ajungi la concluzia ca e stricat nu te grabi sa cumperi unul nou ( care e pe la 2,5 mil) desfa-l. inauntru o sa gasesti 3 rezistente care probabil ti s-au acoperit cu ceva negru. curata-le cu un betisor de urechi si totul o sa fie k. astept un raspuns sa imi zici ce ai facut;)

Te salut si iti multumesc pentru ajutor dar am luat debitmetru de aer nou si l-am schimbat deja. Piesa incercuita cu rosu cred ca ii de vina ca mi-a mai zis un prieten ca a patit la fel si aia de la servis din spania unde a dus masina (tot un golf 4) iau schimabt exact piesa aia.

Salut,

am avut exacta aceeasi problema ca si tine tot cu 1.9 TDI si am rezolvat-o schimband piesa incercuita de tine cu rosu in primul post, se numeste valva N75, si este o comanda vacumatica pentru turbina, cum zicea cineva si mai sus. Inainte sa cumperi una noua, verifica si furtunele de vacum (toate) si incearca sa ceri de imprumut una buna de la cineva sa vezi cum se manifesta.Eu chiar azi am schimbat-o si trage de rupe masina acuma, nu mai am nici limp mode.

Te salut domnu,

am fost la magazin de piese si a zis ca sunt 3 vale acolo, daca te rog nu faci o poza la valva de la masina ta, exact aia care o fost de vina si sa o pui aicea sau sa mi-o trimiti i email ovidiupal@yahoo.com ca maine sa ma duc sa dau comanda. TE rog si va multumesc pentru ajutor.

Nu ati vrea sa stiti ce nashpa ii sa ai o problema la masina si sa nu sti care-i acea problema !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mempis: ai pm.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

memphis... ai dreptate... probabil ma gandeam la altceva... darce am scris mai sus se refera la debitmetru(cel cu galben;) )am avut si eu provlema

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

uite aici traseul poate te ajuta

post-19062-1223366099_thumb.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu recunoaste nime piesa din poza incercuita cu rosu ?!

se numeste magno ventil

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

innainte de a schimba piesele asa la intamplare se recomanda o scanare pentru a se citi parametri de functionare a motorului[debitmetru,egr,turbina] dupa care se verifica cu un pistol de vacuum valoarea de functionare a turbinei inainte de electrovalva si dupa [in setare de baza] si dupa ce ai datele te apuci de schimbare de piese....bafta :icon_thumright:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salutare, sunt speriat putin, golfu meu tdi 101 CP trage totu in regula pana la 120Km/h si acolo moare, nu urca mai sus nici tractat, apas pedala la fund si nimic, isi pierde toata vlagasi dupaia face la fel in toate treptele trage foarte greu, isi revine daca trag pe dreapta si opresc motorul, repornesc si merge aproximativ bine dar la fel doar pana la 120 si iar moare. vreau solutii va rog.

Si cand ma gandesc ca am mers si cu 200Km/h:((

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Schimba debitmetrul daca nu a fost schimbaT :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

obligatoriu scanare cu vag com

posibil limp mode

sa mai discutat in alte topic-uri, gen pierdere brusca putere

cauta si vei gasi mai multe raspunsuri

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

aenhim_12

clar...debitmetrul de aer. e urmatoarea piesa dupafiltrul de aer. intra o mufa cu patru pini in el

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.