golfix

Intra mai greu in viteza

114 postări în acest subiect de discuţie

Salut,

Acum 2 zile am fost la o partida de pescuit,si am fost nevoit sa merg pe o distanta de 1 km pe camp arat,imi cam atingeau bolovanii pe dedesubt,si nu am scut la masina.De ieri de cand a venit frigul parca imi intra mai greu in viteza,prima data m-am gandit la cutie,la uleiul din ea,am crezut ca am atins si am fisurato si ca mi sa scur din ea uleiu,dar nu sa scur pe nicaieri,nici in parcare nu vad urme, sa fie cumva de la proprietatile uleiului care s-au schimbat odata cu venirea frigului.Uleiul din cutie este cel original,masina are 61 000 km.

P.S Am impresia ca atunci cand schimb vitezele e cam zgomotos schimbatoru,rigid asa in intrarea in viteze.

-1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Asa imi facea si ie de fiecare data cand spalam motorul. Agata in special treptele 1-2 si R. Se rezolva printr-un pumn de vaselina la mecanismul de selectare a vitezei (de pe cutie). Asta pana saptamana trecuta cand am aflat ca cele 2 tije de la maneta schimatorului si pana la mecanismul de selectare a vitezelor se poate regla. Este o treaba de max 30 min. Incearca mai inai asa si vezi daca mai face.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar si eu cand spal motorul intra greu in viteza,dar cu timpul isi revine..daca bagi vaselina e ok

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Asa imi facea si ie de fiecare data cand spalam motorul. Agata in special treptele 1-2 si R. Se rezolva printr-un pumn de vaselina la mecanismul de selectare a vitezei (de pe cutie). Asta pana saptamana trecuta cand am aflat ca cele 2 tije de la maneta schimatorului si pana la mecanismul de selectare a vitezelor se poate regla. Este o treaba de max 30 min. Incearca mai inai asa si vezi daca mai face.

si cum se face acest reglaj? niste poze ar ajuta.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

DIY - Reglarea mecanismului de selectare a vitezelor, pentru cei carora le "agata" la schimbarea vitezei

Pozele nu mai sunt dar ... Volkswagen.Golf.Jetta.R32.Official.Factory.Repair.Manual.1999-2005.pdf il gasiti in topicul de manuale.

Enjoy! :P

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La pagina 1105-1109. Iar pentru cei care nu pot/vor sa descarce 105Mb pun eu aceste pagini mai jos.

PS. E bine sa se demonteze bateria pt un acces mai bun. Blocajul la maneta schimbatorului am facut-o cu un holsurub, dar merge cred si un surub de 4. Ideea este ca blocajul sa fie fix(intepenit) ca altfel e degeaba (s-ar putea sa ramana blocat in R).

post-8948-1221656517_thumb.jpg

post-8948-1221656528_thumb.jpg

post-8948-1221656537_thumb.jpg

post-8948-1221656550_thumb.jpg

post-8948-1221656560_thumb.jpg

Modificat de hremus
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o problema cu cutia ... intra cam greu in vitezele 1,2,3 atat stand pe loc cat si in mers. Ma gandesc sa fie de la ambreiaj pt k este un pic uzat adica are un fluierat la plecarea de pe loc dar la service mi-au zis ca inca nu trebuie schimbat daca nu a inceput sa patineze. Si inca ceva, nu de mult schimbatorul a prins un joc atunci cand trec prin gropi mari sau la urcarea bordurii, si atunci cand accelerez dupa o frana fara ambreiaj.... Fapt ce imi da de gandit......Astept niste pareri, multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Daca ai BCB, pentru ca vad ca ai 1.6 este problema cu miscarea schimbatorului de la tamponul cutiei de viteze. Jocul in schimbator este de la bucsa timoneriei care BTW la noi nu se poate regla, se schimba integral si costa cam 250 RON. Daca asta te ajuta, atunci spor.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

aha ms, dar faza k intra mai greu in viteze are legatura cu ambreiajul ? in service i-a facut o aerisire de ambreiaj dar nu se observa nici o schimbare

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu ambreiajul

daca nu-ti intra deloc in viteza sau se aude un fel de " carait" ca la rabe sau la saviemuri atunci ar putea avea legatura cu ambreiajul

si inca ceva la urcare in panta nu patineaza? nu se simte miros ca de ars?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu nu patineaza deloc ambreiajul, miros de ambreiaj este doar asa daca o fortez pe plecari de mai multe ori la rand dar f putin se simte, are doar un scartait mic nu stiu un sunet ciudat la plecarea de pe loc (si nu de la pedala , un un scartait cum ar patina o curea ceva...nu stiu sa explic exact ), asta cand plec normal nu agresiv. Si nu se aude nimic la cutia de viteze intra dar intra mai greu parca nu ma lasa cand ii dau a 2-a, trebuie s-o fortez un pic, asta la turatii normale. la turatii mari intra ok in toate vitezele.Poate are legatura cu uleiul din cutie ? ms

Modificat de coke
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

se poate sa fie uleiul, verifica-l si incerca schimbul in a 2 a cu dublu ambreiaj, si spune-ne cum intra asa .

bafta!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

"Rams" - care este relevanta la ceea ce spui? Nu am inteles din topicul postat de tine !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

fi mai explicit te rog "dublu ambreiaj"

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a vrut sa zica sa faci ca la masinile mari (cei cu C stiu).

Calci de doua ori ambreiajul repede si bagi in viteza la a doua apasare.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si la mine intra greu in treapta I dar am vazut ca daca dau cu spray cu vaselina pe mecanism merge ceva mai usor. De regula cand vreau sa plec de la semafor, motor cald, nu intra sau intra greu in prima treapta. :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 2 solutii: sa incerci sa ungi toate mecanismele de la maneta pana la intrarea in cutie cea mai fregventa cauza sau sa verifici nivelul uleiului din cutie problema intalnita si de mine, imi intra greu in a 3 a ca si cum ar agata am completat nivelul de ulei ai gata totul merge uns.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ooarecare problema.Cind scot din marsarier maneta dupa ce o trag un pic nu aluneca singura la zona moarta(asa am cumparat-o),trebuie sa o scot tot timpul eu, nu ca miar fi greu dar la un prieten am vazut ca aluneca singura maneta, era vorba de un golf 4 tdi.Sa fie o oarecare problema?Astept lamuriri de la voi. MERSI.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nimeni nu stie sa ma ajute cu niste explicatii pt. inlaturarea acestei probleme?

Warning

Sunt interzise posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii in afara de aria de vanzari/cumparari. Acestea vor fi sanctionate cu warning

Modificat de WNS
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sal

am avut si eu o problema in la schimbatul vitezelor ...in sensul ca imi scartaia cand bagam a 2 si a 5...se auzea un scartait si o frecare....era enervant

era de la angrenajul de sub maneta de viteze

i-am spus mecanicului problema, s-a bagat pe sub masina si mi-a dat cu niste vaselina speciala pe jos ......(a trebuit sa demonteze ceva de sub masina)

totul ok nu mai scartaie nu mai freaca.....problema este alta...cand este f cald afara si merg mai mult timp cu masina, aceasta incalzindu-se ....se simte o senzatie nasoala la schimbatul vizeselor ...parca ar fi lipici acolo jos adica se misca greoi unsuros....:angry:

cand este este frig afara este bine , nu se simte nimic...dar cand se incalzeste nu mai e placut

asa ca celor care isi dau cu vaselina sa aibe grija si sa nu pateasca la fel ca mine, stiu si eu ce sa fie de vina vaseliana?nu stiu oricum e mai bine asa fata de cand scartaia dar e o senzatie nasoala ..obositoare

exista o solutie speciala pt ungere de genu asta?. acolo am vazut ca sunt niste plastice...si sa nu aibe efecte secundare:)

bafta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Vaselina grafitata este cea mai buna pt astfel de angrenaje.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor si eu am aceasta problema.

Ideea este ca parca agata putin si nu intra asa fin cum ar trebui.

Cand am schimbat distributia acum o saptamana i-am rugat pe baieti sa se uite putin si la ambreiaj. Problema la mine este ca am joc la parghile alea de la maneta care se vad in partea dreapta cand deschizi capota.

Ma costa sa le schimb in jur de 600 si ceva de lei.

Am luat un spray lubrifiant, le-am uns la toate imbinarile si parca merg usor mai bine, insa cand pun mana pe bani merg si le schimb. :icon_cry:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

joc se face acolo orice ai face, mai devreme sau mai tirziu.

Ideea este de a preveni, respectiv prin ungere mecanismelor si schimbat uleiulul la cutie.

La motor se ung foarte usor cu un spray universal de lubrefiere, dar trebuie sa faci operatiunea de citeva ori pe an.De fapt cind ungi balamalele si broastele masini faci si chestia asta si scapi de probleme.Dar e mai complicat la maneta schimbatorului la interior.

La cutie daca mergi in regim de taxi sau locuiesti in zone cu temperaturi scazute poti folosi un ulei full sintetic care rezista mult mai bine la exploatare.Practic dispare fenomenul de a agata la schimbarea vitezelor, care apare in anotimpul rece.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

apropo de cutie de viteze cand schimb treapta a3-a se aude ceva dar nu tot timpul. ce poate sa fie??

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca ai ulei destul in cutie, si eu asa am patit, si s-a rezolvat, insa acuma, am o alta problema, daca pornesc motorul, si merg cu masina, cand ajung la stop, scot masina din viteza si se aude o bataie, daca calc ambreajul nu se mai aude, asta nush de unde poate sa fie poate a mai patit cineva sa imi dea o idee, multumesc anticipat, cineva mi-a zis volant dar nush ce sa zic, astept pareri daca stie careva, mersi anticipat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.