snaemih

Distributie Curea Vs Lant

20 postări în acest subiect de discuţie

Care sunt avantajele si dezavantajele ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Riscul de rupere foarte redus si intretinerea . . . gratuita la cea cu lant :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Riscul de rupere foarte redus si intretinerea . . . gratuita la cea cu lant :(

Care este atunci explicatia ca o masina de clasa superioara ca O2 are distributia pe curea iar Fabia pe lant (ma refer aici strict la Skoda) ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

n-as spune ca e risc redus. G5 1.4 FSI are pe lant si este un topic in sectiunea asta in care s-a rupt intinzatorul lantului (la 70.000 km !!!!). Rezultat: desincronizare urmata de valve indoite. Vezi topic:

http://vwforum.ro/index.php?showto...407&hl=lant

Modificat de abuwz
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca poti compara motoarele cu distributie pe curea de la Octavia, cu cele cu distributie pe lant de la Fabia. Probabil te referi la 1.2 HTP sau la 1.4 8v. Singurul avantaj al distributiei pe lant e faptul ca nu se schimba odata cu celelalte piese ale distributiei, adica rolele intinzatoare, cureaua de accesorii si pompa de apa. In rest, vei avea mereu o masina mai zgomotoasa si cu mai multe vibratii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm... asta mai lamureste putin lucrurile ca si eu ma gandeam la un moment dat cand un prieten isi cauta masina si vroia neaparat cu distributie pe lant, de ce domnule s-o fi trecut de la distributia pe lant la cea pe curea daca pentru cea din urma sunt cheltuieli mai mari... Deci motivul principal ar fi zgomotul...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta mai sunt si alte motive daca ne gandim la partea constructiva. Distributia pe curea, spre deosebire de cea pe lant, putem spune ca este in afara motorului(blocului motor), cureaua neavand nevoie de ungere cum are nevoie lantul. Poate este vorba si de frecari/uzuri; pentru curea, intinzatorul este rola in timp ce, pentru lant avem patine. Schimbarea distributiei pe curea se face mai usor decat cea pe lant; la fel si verificarea/reglajul in cazul in care se constata o deviere de la punct.

Probabil ca mai sunt si alte aspecte de luat in calcul, care mie imi scapa in acest moment.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ar mai fi precizia mai mare pe curea.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva motorul de 2.0fsi are lant sau curea de distributie? multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

are curea

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu vad nici un avantaj la distributia pe curea fata de ceea clasica pe lant ,care in ultima vreme incepe din nou sa se utilizeze,deoarece sant multi care cand cumpara o masina noua cauta motoare cu distributia pe lant .

Avantajul ca distributia pe cauciuc este mai silentioasa si mai ieftin de produs nu ma "incalzeste" pe mine prea tare.

Eu aleg lantul fara nici o rezerva.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu cred ca e o problema sau un efort financiar prea mare sa schimbam distributia odata la 60.000 sau 90.000 km, majoritatea dintre noi facem acesti km in 5 ani. Cei mai multi nici nu tinem masina mai mult de 60-90.000 km sau mai mult de 5 ani.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

nu e un efort prea mare dar la noi in service se poate intampla orice, in procente mult mai mari, si exista riscul ca sa fie schimbata prost sau sa strice altele prin jur(recent am un prieten care a patit-o).

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sustin si eu ce a spus msn 2 .Si eu dupa ce am schimbat distributia la vreo 2 saptamani a inceput sa-mi scartaie ceva la pornire la rece cam 30 de secunde.Probabil vreun intinzator din alea INA pe care le-am schimbat toate.O fi prea intins sau ....cine stie.Din pacate in domeniu auto am constatat ca masinile sant prea evoluate si prea pretentioase pentru "puii de daci" care si-au ales meseria de mecanic.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca tot veni vorba de pui de daci priceputi in ale mecanicii. Imi recomandati, va rog, un service in bucuresti unde imi pot schimba relaxat distributia la golf-ul din semnatura? Pentru a ma relaxa sunt necesare urmatoarele:

- sa foloseasca cheie dinamometrica.

- sa se indrume dupa un manual de service autorizat ( adica nu dupa ochi )

- sa pot asista

- sa ofere garantie

- sa nu fie poro sau midocar.

thx.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Da, asta cu cheia dinamometrica e o chestie. Eu inca n-am auzit sa fie folosita pe la noi :huh:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La Skoda Octavia 2 FL cu motor de 1.4 benzina, distributia e pe lant sau curea?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca e cea din semnatura, da  e pe lant.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
3 hours ago, tvirgil said:

Daca e cea din semnatura, da  e pe lant.

Aceea este. Octavia 2 FL 1.4 TSi 122CP.


Multumesc pentru informatie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut..

Am passat 2010  2.o 140 cp

la moment am 154000 km, am procurato in Germania recent , in cartea de service a masinii cureaua de distributie s a schimbat la 114000 km

merita de schimbat acum sau mai pot merge ????

La cit ar fi bine de schimbat?

Merci

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.