Sign in to follow this  
Followers 0
snaemih

Distributie Curea Vs Lant

20 posts in this topic

Care sunt avantajele si dezavantajele ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Riscul de rupere foarte redus si intretinerea . . . gratuita la cea cu lant :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Riscul de rupere foarte redus si intretinerea . . . gratuita la cea cu lant :(

Care este atunci explicatia ca o masina de clasa superioara ca O2 are distributia pe curea iar Fabia pe lant (ma refer aici strict la Skoda) ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

n-as spune ca e risc redus. G5 1.4 FSI are pe lant si este un topic in sectiunea asta in care s-a rupt intinzatorul lantului (la 70.000 km !!!!). Rezultat: desincronizare urmata de valve indoite. Vezi topic:

http://vwforum.ro/index.php?showto...407&hl=lant

Edited by abuwz
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu cred ca poti compara motoarele cu distributie pe curea de la Octavia, cu cele cu distributie pe lant de la Fabia. Probabil te referi la 1.2 HTP sau la 1.4 8v. Singurul avantaj al distributiei pe lant e faptul ca nu se schimba odata cu celelalte piese ale distributiei, adica rolele intinzatoare, cureaua de accesorii si pompa de apa. In rest, vei avea mereu o masina mai zgomotoasa si cu mai multe vibratii.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm... asta mai lamureste putin lucrurile ca si eu ma gandeam la un moment dat cand un prieten isi cauta masina si vroia neaparat cu distributie pe lant, de ce domnule s-o fi trecut de la distributia pe lant la cea pe curea daca pentru cea din urma sunt cheltuieli mai mari... Deci motivul principal ar fi zgomotul...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cu siguranta mai sunt si alte motive daca ne gandim la partea constructiva. Distributia pe curea, spre deosebire de cea pe lant, putem spune ca este in afara motorului(blocului motor), cureaua neavand nevoie de ungere cum are nevoie lantul. Poate este vorba si de frecari/uzuri; pentru curea, intinzatorul este rola in timp ce, pentru lant avem patine. Schimbarea distributiei pe curea se face mai usor decat cea pe lant; la fel si verificarea/reglajul in cazul in care se constata o deviere de la punct.

Probabil ca mai sunt si alte aspecte de luat in calcul, care mie imi scapa in acest moment.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cred ca ar mai fi precizia mai mare pe curea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva motorul de 2.0fsi are lant sau curea de distributie? multumesc!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

are curea

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu nu vad nici un avantaj la distributia pe curea fata de ceea clasica pe lant ,care in ultima vreme incepe din nou sa se utilizeze,deoarece sant multi care cand cumpara o masina noua cauta motoare cu distributia pe lant .

Avantajul ca distributia pe cauciuc este mai silentioasa si mai ieftin de produs nu ma "incalzeste" pe mine prea tare.

Eu aleg lantul fara nici o rezerva.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Totusi nu cred ca e o problema sau un efort financiar prea mare sa schimbam distributia odata la 60.000 sau 90.000 km, majoritatea dintre noi facem acesti km in 5 ani. Cei mai multi nici nu tinem masina mai mult de 60-90.000 km sau mai mult de 5 ani.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu e un efort prea mare dar la noi in service se poate intampla orice, in procente mult mai mari, si exista riscul ca sa fie schimbata prost sau sa strice altele prin jur(recent am un prieten care a patit-o).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sustin si eu ce a spus msn 2 .Si eu dupa ce am schimbat distributia la vreo 2 saptamani a inceput sa-mi scartaie ceva la pornire la rece cam 30 de secunde.Probabil vreun intinzator din alea INA pe care le-am schimbat toate.O fi prea intins sau ....cine stie.Din pacate in domeniu auto am constatat ca masinile sant prea evoluate si prea pretentioase pentru "puii de daci" care si-au ales meseria de mecanic.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca tot veni vorba de pui de daci priceputi in ale mecanicii. Imi recomandati, va rog, un service in bucuresti unde imi pot schimba relaxat distributia la golf-ul din semnatura? Pentru a ma relaxa sunt necesare urmatoarele:

- sa foloseasca cheie dinamometrica.

- sa se indrume dupa un manual de service autorizat ( adica nu dupa ochi )

- sa pot asista

- sa ofere garantie

- sa nu fie poro sau midocar.

thx.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, asta cu cheia dinamometrica e o chestie. Eu inca n-am auzit sa fie folosita pe la noi :huh:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Skoda Octavia 2 FL cu motor de 1.4 benzina, distributia e pe lant sau curea?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca e cea din semnatura, da  e pe lant.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, tvirgil said:

Daca e cea din semnatura, da  e pe lant.

Aceea este. Octavia 2 FL 1.4 TSi 122CP.


Multumesc pentru informatie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

salut..

Am passat 2010  2.o 140 cp

la moment am 154000 km, am procurato in Germania recent , in cartea de service a masinii cureaua de distributie s a schimbat la 114000 km

merita de schimbat acum sau mai pot merge ????

La cit ar fi bine de schimbat?

Merci

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.