kky

Debitmetru de aer defect

515 posts in this topic

Ieri nu mi mai tragea deloc ,facusem plinul de la PETROM iar astazi mi a scos un prieten mufa de la debitmetru de aer. Va intrebati ce a rezultat????????????

CEVA DEOSEBITTTTTTTTTT

UN DEMARAJ FANTASTIC,REPRIZE FOARTE BUNE, SCARTZ IN A 2 A si cred ca daca ma straduiam si in a 3 ia.

Din cate am auzit un DEBITMETRU de aer este cam scump nustiu exact pretul dar e ceva in jur de 8 mil.

OARE O SA PATEASCA CEVA DACA MERG CU ACEA MUFA SCOASA, ma refer la motor??????

Edited by istef
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca mergi cu mufa scoasa, ECU substituie informatia de la MAF (debitmetru) cu o valoare implicita, situata undeva pe la mijlocul intervalului in care se afla valorile reale, masurate in cazul functionarii normale.

Efectul: in anumite situatii masina va merge aproximativ ca si cand ai avea un debitmetru bun, iar in alte situatii (in zona turatiilor superioare) va merge mai prost.

Cel mai bine este sa cumperi un debitmetru. Cauta pe forum, s-a discutat mult pe tema asta. Vezi topicul "MAF Saga".

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ma pricep, dar stiu ca nu e bine sa mergi cu mufa scoasa. Merge mai bine motorul, dar se intampla ceva rau - ajunge ulei in catalizator, sau ceva de genul asta.

Cupara alt debitmetru! Nu te zgarci! (in jur de 5 milioane)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

sau un debitmetru Pierburg cu circa 3 milioane la Augsburg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da cumpara-l !!8-9 mil. cu tot cu mina de lucru!! am patit-o si io la fosta mea masina(golf 4 tdi -90cp)nu tragea de loc si dupa ce l-am pus nou zici ca schimbasem masina!! :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. debitmetru BOSCH e mai scump.

2. vezi pe TDI , exista codul pentru debitmetrul PIERBURG ce se potriveste pe masina ta. Costa maxim 3 mil la AUGSBURG.

3. ai nevoie de torxuri pentru schimbare (vine doar mizul debitmetrului si trebuie sa-l desfaci pe cel vechi)

4. daca-l cumperi si ajungi la Paltinis la intalnire ti-l schimba cineva pe acolo (poate chiar eu daca prind 10 minute libere)

5. daca aveai trecut la campul masina din profil ce motor ai (sau la semnatura , dar prefer chiar la campul masina) eu scriam direct codul de debitmetru aici (am in portofel biletel cu codurile).Asa pune mana si foloseste functia search (si poate completezi si profilul tot :D ).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bai , pe cine prostiti voi asa ma ?

la bmw daca scoti mufa merge tare masina si consuma mult , dar la vw daca o scoti ..... merge foarte incet , mai incet ca un sdi .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cristi incearca pe masina ta si ai sa vezi ca merge relativ ok... la masinile mai vechi stiu ca fara debitmetru conectat mergea prost ( motoare 1Z imi aduc eu aminte )

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sunt convins ca n-ai incercat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bai , pe
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare,

Nu cred ca ar trebui sa-l mai ametim pe omul asta, trebuie sa mearga sa-si cumpere un debitmetru Piergurb si gata. Il va schimba si va merge foarte bine mai departe.

Intr-adevar, daca ala nu mai merge bine, te indrepti spre un SDI cu performantele la masina, sau cum e cand esti cu motorul in limp mode, asa cum eram eu cateodata :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

de acu aceeasi problema a fost si la baiatu debilmetru de aer , cand scoti mufa , merge intradevar putin mai bine .......dar sfat .puneti un debilmetru si vei vedea adevarata diferenta(mai buna ) .cost aprox 290 ron .si manopera 0 daca o schimbi tu :) .....este extraordinar de usor de schimbat ...............

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ocool, dca ii pui debilmetru, masori ce cu el?

eu zic sa ii pui un debitmetru...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acum ma tot gandesc , si nu prea pricep poate imi expica si mie cum poate sa aspire ulei un tdi fara debilmetru , si cam ce legatura are catalizatorul cu debilmetru de aer

poata ma lamureste si pe mine cineva ...........pls

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Debilmetru nu exista pe masini, cel putin nu din fabrica. Exista totusi un debitmetru de aer numit si 'senzor MAF'.

Presupun ca debilmetru masoara prostia... Ar trebui folosite de exemplu la angajari..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bai , pe cine prostiti voi asa ma ?

la bmw daca scoti mufa merge tare masina si consuma mult , dar la vw daca o scoti ..... merge foarte incet , mai incet ca un sdi .

am incercat si eu chestia asta ( vw golf 1.9 tdi 90 cp an fab '99 cod agr) si nu am simtit diferenta mentzionez ca maf-ul sau debitmetrul meu este defect sau asa cred masina este puturoasa comparabila cu un sdi .si in concluzie masina nu sa comportat cum spuneti voi a mers la fel sau chiar mai slab.... referitor la consum nu stiu ca am rulat fffoarte putin ....

( referitor la turbina , am testat-o si ar fi peste parametri sau undeva la o cifra maxina adica buna am dedus eu , am schimbat furtunasele ca erau sparte unele ) daca ma poate ajuta cineva cu un cod de debitmetru pentru motorul meu as fi pe veci recunoscator..m-am saturat de "sdi-ul" meu :(

Edited by aurel79
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca scoti debitmetrul, masina va merge mai prost (daca debitmetrul este bun). deci daca merge la fel, debitmetrul este probabil dus. Ce zice Cristi KON mai sus este o aiureala, no offense... cand scoti debitmetrul, se foloseste o valoare "default". Ce producator de masini credeti ca pune niste valori default foarte inalte? Adica pe principiul "daca ceva nu merge bine, hai sa bagam forja si mai mare, poate-poate pocneste ceva".

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ice cand si unde e prima intalnire VW aici in buc?

presupun ca joi dar unde si la ce ora ca poate ajunge si voinea si acolo sa ma lamureasca si pe mine cineva daca la mine e vb de "debilmetru" debitmetru sau ambreiaj sau motor..ca nu mai trage cum trebuie decat la turatii mari si nu mai are svacnire masina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trage frana de mana si incearca sa pleci de pe loc. Daca motorul moare repede, inseamna ca mai ai ambreiaj :D. Daca ajungi joi la intalnire, arunc si eu un ochi (nu de specialist).

Debitmetrul poate fi verificat relativ usor, la cum nu mai trage masina ta, sunt sanse mari sa fie dus, dar pot fi si alte probleme, mai ales pe sistemul turbo (pt. care chiar avem specialisti, numai sa fie prin preajma).

Toate cele bune!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

merci theo dar unde e intalnirea asta joi si la ce ora?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai, de regula la Sala Polivalenta,chiar cind urci spre ea sunt niste parcari pe partea dreapta,sus in curba.

Acum vad ca sunt discuti despre alta locatie dar nu e stabilit nimic. Deci deocamdata Polivalenta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Urmareste topicul asta pentru intalnirile saptamanale vwforum din Bucuresti.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma da piesa cu greutate debitmetrul asta dom'le .. ma tot intreb de ce nimeni nu monitorizeaza valorile aerului aspirat .. chiar si pe loc ... o gramada am gasit care nu mai treceau de 300 mg aer .... e adevarat ca dava scoti mufa valoarea trece imdeiat pe la 520-550 mg .... si atunci va-ntreb eu .. trage oare mai bine masina ? eu zic ca trage .... din pacate doar pana la o anumita turatie.... ... pe urma se umple catalizatorul cu ulei +antigel+lichid frana+solutie spalat parbriz+coca cola din sticla prietenei si tot asa :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Trage frana de mana si incearca sa pleci de pe loc. Daca motorul moare repede, inseamna ca mai ai ambreiaj

Cum adica?Daca nu accelerezi normal ca moare iar daca accelerezi e posibil sa plece.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

vrea sa spuna ca daca discul e inca bunicel masina se ineaca si se opreste motorul...pt ca discul are inca forta.

daca discul e terminat aluneca si motorul se opreste mai greu, logic pt ca nu e blocat de nimic si nici nu da masina sa plece rea furtunos

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.