misu tdi

Schema Sau Cum Circula Agentul De Racire (antigel), Intr-un Motor Alh.

17 postări în acest subiect de discuţie

Schema sau cum circula agentul de racire (antigel), intr-un motor ALH, ma intereseaza pt ca vreau sa montez o rezistenta de incalzire externa a antigelului pe timp de iarna, ca sa minimalizez uzurile care se produc la pornirile la rece.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

1 - Radiator

2 - Oil cooler

3 - Coolant pump and thermostat

4 - Cylinder block

5 - Expansion tank

6 - Intake pipe

7 - Heater unit heat exchanger

8 - Coolant pipe

9 - Gearbox oil cooler

On vehicles with automatic gearbox

10 - Top coolant hose

11 - Bottom coolant hose

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

DA. Multumesc, ma interesa pt ca vreau sa gasesc locul unde sa inseriez un incalzitor cu rezistenta electrica, pt a incalzi putin antigelu` iarna ca sa minimalizez uzurile datorita porniri motorului la temp scazute.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti da o idee functionarea webasto http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=298287 Daca nu ridici antigelul pana la 50-60 grade, nu faci decat sa te incurci.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sau sa cumperi un sistem profi Webasto de preincalzire:

http://www.webasto.ro

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
DA. Multumesc, ma interesa pt ca vreau sa gasesc locul unde sa inseriez un incalzitor cu rezistenta electrica, pt a incalzi putin antigelu` iarna ca sa minimalizez uzurile datorita porniri motorului la temp scazute.

Cauta pe cineva cu motor AGR sau AHF (poate mai sunt si altele) si vezi acolo unde/cum sunt montate.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

O varianta ar fi: sa cupleze ambele trepte de preincalzire (toate trei bujiile) si sa modifici timpul cat sant alimentate, eventual inca trei bujii de la alta masina, dar incarci alternatorul foarte mult si o sa ai alte probleme...

Sau ar fi varianta cu rezistenta electrica in baia de ulei (iar baia s-o izolezi putin termic), iar la pornire uleiul caldut cred ca ar ajuta cel mai bine :(

Eu fac cel putin 20-30 porniri pe zi, la rece iarna si merg distante scurte...m-am tot gandit si eu ca ar fi bine de facut ceva...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa pun o rezistenta electrica, la 220v, inseriata pe undeva in circuitul de racire si cu un timer, sa pornesc motorul gata incalzit.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai posibilitatea sa folosesti 220v... deja poti face multe lucruri faine...

ok cu rezistenta, dar trebuie ceva si pt recircularea antigelului... de ex: - o pompa de recirculare pe 12v de putere mica, inseriata cu circuitul antigelului " se folosesc la centralele pe lemn (protectie cand pica curentul)"

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Schema sau cum circula agentul de racire (antigel), intr-un motor ALH, ma intereseaza pt ca vreau sa montez o rezistenta de incalzire externa a antigelului pe timp de iarna, ca sa minimalizez uzurile care se produc la pornirile la rece.

ALH are 3 bujii incandescente de incalzire a antigelului, nu sunt de ajuns?

Sa inteleg ca vrei sa ai motorul deja cald cand pornesti? Atunci trebuie sa intercalezi si o pompa de recirculare ca la motoarele de 2,5 l.

Modificat de al bundy
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai, eu as vrea sa alimentez cele 3 bujii( mersi de idee @al bundy) cind motorul e oprit, de la un redresor cu timer, + o pompa de recircuitare a apei ca in momentul cind dau cheie, motorul sa fie cit de cit caldut. Oare merge asa cum vreau sa fac eu?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt sigur ca ar merge, trebuie ca redresorul sa fie cat mai baban, o bujie consuma vreo 10A, deci 30A la o tensiune de 12V. Nu stiu unde ar trebui sa intercalezi pompa de recirculare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

hmmm...la o intrebare de genul asta am raspuns pe un alt forum (poate ca tot tie) dind ca exemplu "fierbatorul electric" aflat pe radiatorul unei masini de generatie veche si banuiesc ca respectiva masina nu avea timere, pompe si alte accesorii.

Rezistentele alea au si un releu pe circuit si eu parca nu m-as baga in instalatia electrica a masinii.

Fierbatorul ala de care povesteam l-as amplasa intr-unul din furtunele care intra in radiator, de preferat in cel de jos; probabil ca din acel furtun va trebui sa tai o bucata iar in locul ei sa pui o teava prinsa bine cu coliere.

In teava asta va trebui sa prinzi rezistenta respectiva (destul de complicat, ai nevoie de suduri perfecte, materiale rezistente la sudura, etc.) iar intr-o pozitie diametral opusa pe circuitul de racire sa inserezi un termocontact care sa lucreze undeva pe la 50 60 grade (cind lichidul de racire are temperatura asta cred ca poate porni usor si la -30 grade).

momentan, eu asa vad lucrarea asta (daca mai imi vin idei, le scriu :) ).

succes

LE: ideile au si venit: studiaza un incalzitor de apa pentru acvarii :P

Modificat de DragosR
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Daca amplasez un fierbator in furtunul de jos al radiatorului o sa se incalzeasca apa doar acolo si atit. Circuitul nu si-l poate face din cauza termostatului care e inseriat cu circuitul mare de racire al apei.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

citeste despre principiile termodinamice, difuzie termica, sistem calorimetric, transfer de caldura sau propagarea caldurii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva unde sunt acele 3 bujii pt incalzirea antigelului la motor 1,4 TDI AMF. Eu le simt iarna cand pornesc din 15 in 15 sec toate 3 dar nu stiu unde sunt si cum se schimba. Va multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin la mine, se nueste CGP instalat de fabrica, si se afla la iesirea din spatele motorului(amplasat longitudinal) da un ochi aci, dar cel putin mie nu-mi incarca imaginele

http://vwforum.ro/topic/64866-diy-instalare-cgpcoolant-glow-plugs-pe-passat-b55-cu-ptcpositive-temperature-coefficient-%26-8211%3B-z35-din-fabrica/

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.