Jump to content

Radiator Gaurit


rycco4u
 Share

Postare recomandată

ai zis tot 2+2 e ok, am schimbat recent la un prieten radiatorul care era spart. inainte a turnat rahat dinala de praf si s-a facut ca o pasta groasa in vasul de expansiune(ziceai ca e pamant) si a infundat vasul, a trebui sa il dau jos si sa il curat. sfatul meu nu mai bagati praf nu rezista in timp, un radiator nou este 135 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Focusdesign 1.9 GTD

    6

  • omu_negru84

    5

  • v@sy

    4

  • Tracto

    3

Daca mai gasesc ambalajul il pozez. Inca un aspect eu aveam antigelul aproape nou cand am facut chestia asta. Poate si asta cantareste atunci cand vine momentul adevarului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt exact 50/50, pot sa scap cu 2 lei in 2 min si riscul ,sau cu 200 lei in jumate de zi si multa munca. am gasit la cineva un calorifer de caldura si zice ca era functional ultima oara, cum il pot testa ''la rece'' sa vad daca nu are si ala vreo fisura, sa nu muncesc degeaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Focusdesign 1.9 GTD

Nu inteleg de ce cumparati de la dezmembrari si alte surse. Poate nu curge inca dar e subtiata conducta de aluminiu, sau o-rongurile de cauciuc is slabite, si in scurt timp incepe sa curga...apoi iara cumperi unu de la secondhand cu 200lei... Si unu nou nout e 130-150lei......

Iar praful respectiv e un risc mare sa infunzi altceva si sa iesi mai scump. Prafurile si gelurile respective sunt solutii care remediaza problema daca esti pe drum undeva si nu ai sanse sa remediezi problema pe loc. Rezolvarea problemei se face prin sudare sau schimbarea radiatorului. Zic eu

Modificat de Focusdesign 1.9 GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca in cel mai scurt timp sa afli care este problema, acum aprox o luna si ceva am vazut ca vasul era aproape gol am completat cu apa distilata si am mers asa, pana acum vreo 4 zile cand dupa un drum scurt(norocul meu) radiatorul a cedat, curgea din el ca la robinet. Daca poate cineva sa mi dea niste informatii pt. schimbarea lui as fi recunoscator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca era vasu de expansiune gol nu-ti clipea becul de apa din bord? Ca la mine asa face cand ramane fara apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si se pare ca la mine e pompa de apa. Desi e un pic offtopic, poate are cineva nevoie de preturi: pompa apa 170 ron, curea distributie 70 ron, manopera 100 ron, timp de lucru vreo doua ore. Motor 1.6 AEE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cineva sa ma ajute cu ceva sfaturi la schimbarea radiatorului? Un DIY ceva, motor 1.4 ABD, ms

Modificat de sbttt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine a avut radiatorul gaurit ... i se abureau rau de tot geamurile pe interior? sau curgea pe undeva?

eu disper ca merg cu geamurile aburite. parca am trase perdelele in toata masina si nu vad nimic afara! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dezaburirea nu face fata?de obicei filtru de polen este responsabil de acest lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa tin dezaburirea pe cald la 2 ... se face prea cald si geamurile din spate nu sunt afectate. Filtru de polen l-am schimbat in iunie a.c.

Antigelul ar trebui sa conteze? Nu stiu de cand e (2-3+ ani)... dar vine rapid o schimbare de lichid de racire in instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la geamurile din spate te referi?alea nici la mine nu cred ca se dezaburesc, insa fata(laterale+parbriz) se dezaburesc destul de repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

mai astept si alte pareri, eventual daca a incercat cineva cu minunea asta de praf. chestia e ca mai am de schimbat rulmenti, evacuare, niste bucse pe fata... radiatorul mai merge asa deocamdata ( iarna asta sigur)

Salut,

Eu am bagat fix o lingura(mare) si jumate de mustar in lichidul de racire, aveam pierderi mari in 10-15km de la maxim imi scadea sub minim nivelul lichidului de racire, de cand am bagat mustarul am facut 3600km si n-am pierdut o picatura de lichid, nu mi s-a infundat nimic iar ca sa previi problema infundatului poti sa amesteci bine mustarul cu 200ml antigel sa-l faci ca o solutie dupa care o torni in vasul de expansiune. Nu prea vad cum ar infunda ceva cand acea cantitate de mustar se dizolva in 5,5litri de lichid racire, tare cred ca cei care au patit-o au pus o cantitate mult mai mare de praf decat ce era prescris pe eticheta :D

Cert e ca eu nu mai am probleme de cand am folosit aceasta metoda :Driver:

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intr-un final am bagat 200 ml solutie lichida de astupat porii. Cred ca si-a facut putin treaba, nu se mai aburesc asa de tare ... dar poate mai are vreun por ratacit si neizolat.

KFG02505.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rasfoit si eu tot forumul cu praful asta stau si eu in dubii ca am caloriferul de caldura fisurat, e cam ori la bal( ca ma scuteste de 1 zi de munca ) ori la spital( efecte secundare la unele componente)....stand-by deocamdata

nu recomand folosirea acestui praf.Se folosea cu succes pe vechile dacii.Depune prin efervescenta un strat malos pe toate componentele prin care circula lichidul de racire, ingrosand peretii.

Buna seara,

Problema mare si la mine... de doua zile pierd apa, dar mult, peste jumatate de litru. Pana acum nu a avut nici o problema, totul a inceput deodata. M-am uitat la fiecare conducta in parte, am lasat sa se incalzeasca motorul sa vad poate scapa la cald, dar nu reusesc sa vad nici un fel de scurgeri. Pe unde naiba poate sa se duca atat de multa apa? Condens nu face in masina deci nu ar fi radiatorul de caldura, oase sa se fi fisurat radiatorul de racire? Nu-mi dau seama cum ca e prins tot in plastic, nu are cum sa sara pietre in el.

Cum identific piesa vinovata? Multumesc.

verifica nivelul uleiului din motor si vezi sa nu fie crescut(garnitura de chiulasa ).Porneste motorul si turaza-l un pic. Opreste-l.Scoate joja si vezi sa nu fie spuma pe ea.Daca nimic din astea nu"s, continua sa cauti scurgeri de apa exterioare. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
Cristi Sacalul

Sal,

Vreau sa-mi schimb radiatorul de racire pentru ca pierd antigel (am vazut prelins pe la radiator, in rest am verificat tot: furtune, calorifer caldura, etc).

Aveti cumva vreun tutorial sau ceva poze care sa ma ajute?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-i frate. Eu i-am pus un bidonas de 300 ml parca de la 2+2 si e piesa. Nu mai am treaba. Am dat pe el 13 lei. Nu iti afecteaza nimic altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

salut. urmeaza sa schimb radiatorul de racire, operatie pe care as vrea sa o fac personal. daca exista pe forum colegi care au facut lucrul asta ii rog sa ma ajute cu cateva sfaturi. eventual in mare pasii pe care trebuie sa ii urmez. mentionez ca masina are instalatie de aer conditionat. mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
andrey_alecs15

Salutare , ma poate ajuta cineva cum radiatorul e fusurat in partea dreapta jos e turtit de la vreo piatra , se poate lipi ? Se da greu jos ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Se lipeste cu altul nou!

Da. Se lipeste cu altul nou!

Da. Se lipeste cu altul nou!

Da. Se lipeste cu altul nou!

Da. Se lipeste cu altul nou!

Da. Se lipeste cu altul nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_alecs15

Mi-a spus cineva sa-l dau jos sa-l curat cu apa tare si sa incerc sa-l cositoresc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Am un golf 3, motor 1,4 ABD  1993 la care am radiatorul "impuscat"  Exclus sa incerc sa il lipesc sau diverse prafuri... :))

Vreau sa il schimb cu unul de golf 2 (nou) dar nu sunt sigur daca se potriveste ...

Radiatorul pentru golful 2 era pentru motor de 1,8  16 valve cod motor PL an 1989

Mentionez ca pe Golf-ul 3 nu este instalatie de aer conditionat.

Se potrivesc? Mai trebuie sa mesteresc eu cateceva pe la el?

Va multumesc pentru raspunsuri!

Modificat de bog1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumpara un radiator nou. pentru motorul tau este cel mic de tot si este ieftin. ca sa il pui pe cel de mk2 ar trebui sa faci niste modificari. ala are supraplin pe el, nu ca la golf mk3, are picioare de fixare in partea de jos pe cand cel de mk3 nu are, el fixandu-se pe tragger direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns! Este cel mai indicat asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!