Sign in to follow this  
Followers 0
Northman

Led rosu pe portiera

124 posts in this topic

Am inchidere centralizata cu telecomanda in cheia originala, si cand inchid, clipeste un led rosu atat pe portiera langa taspicul ala, cat si la casetofon.

Este un soi de alarma?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am inchidere centralizata cu telecomanda in cheia originala, si cand inchid, clipeste un led rosu atat pe portiera langa taspicul ala, cat si la casetofon.

Este un soi de alarma?

<{POST_SNAPBACK}>

Salutare,

Cred ca este un soi de alarma. Daca chiar ai, atunci trebuie sa fie doar pe claxon. Eventual, daca incerci sa pornesti masina cu alta cheie o sa sune si claxonul. Incearca.

Oricum nu bag mana in foc ca ai avea totusi alarma din fabrica.

Numai bine!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

este alarma si intr-adevar este pe claxon.

Incuie-te in masina si apoi deschide usa fara a o dezarma, adica tragi de 2 ori de canta de la usa si sa vezi ce magar ai :beerchug:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

LED-ul de pe casetofon indica faptul ca acesta are codarea antifurt activata.

LED-ul de pe usa de pe partea soferului este prezent la toate masinile dotate cu inchidere centralizata, indiferent daca ai sau nu telecomanda sau alarma. Pentru a testa, incuie masina folosind cheia, si nu telecomanda. Daca LED-ul palpaie, ai doar inchidere centralizata.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, deci am numai inchidere se pare.

Tre sa pun alarma, ca in 48 de ore de cand am luat-o, deja mi-au fisurat niste jucausi parbrizul, si nici n-am apucat sa o inmatriculez Cartier marginas...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la mine palpaie ledul si cand inchid masina cu cheia dar stiu sigur ca are si alarma, ca funcioneaza ea doar la usa deschisa asta e altceva dar este...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si la mine palpaie ledul chiar daca inchid doar cu cheia, si am alarma, doar daca intorc de doua ori cheia in sensul inchiderii mi se dezactiveaza sistemul de alarma.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

din cate stiu eu, daca inchizi masina cu inchiderea centralizata sau alarma, nu se mai poate deschide usa din interior de la levier...??!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
din cate stiu eu, daca inchizi masina cu inchiderea centralizata sau alarma, nu se mai poate deschide usa din interior de la levier...??!!

<{POST_SNAPBACK}>

Mie imi palpaie ledul cand vrea el, indiferent cum inchid masina, din telecomanda sau din cheie. Nu stiu care ar fi motivul. Voi?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu la asta se referea chid, ci la faptul ca daca usa este incuiata din afara sau folosind telecomanda nu mai poti trage de 2 ori de levierul dinauntru pentru a deschide usa, si la mine face la fel.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ledul acela de pe portiera nu este de la imobilizer,ca eu asa stiam? :banghead:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu, n-are treaba cu imobilizerul

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cum e pana la urma ca sunt prea multe pareri pro/contra?

la mine se aprinde led-ul fie ca inchid din cheie, fie din telecomanda

daca e inchis si mai apas o data "lock" nu mai clipeste led-ul.

daca e inchis din telecomanda nu se mai poate deschide usa din interior (nu stiu din cheie)

daca las o usa deschisa si inchid din telecomanda se aprinde led-ul ca si cum nimic nu s-a intamplat. cand inchid si usa aia (masina e incuiata) se aprind semnalizarile o data ca la inchidere.

daca inchid din telecomanda si vreau sa pornesc masina, cand dau la cheie se deschid usile :(

cei din germania de unde am luat-o au zis ca are alarma sau cel putin asa am inteles eu :(

idei ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

chiar ca sunt prea multe pareri... nu stiu ce sa mai cred.

ledul se aprinde cand inchid cu cheia.

daca e pe pozitia inchis si ii mai dau odata se stinge.

am incercat sa deschid masina de pe interior dupa ce am inchis o din exterior... nu am reusit... defapt nici butonul de la inchiderea centralizata nu mai functioneaza din momentul in care ai inchis masina din exterior.

deci am sau nu magar de ala care tuseste din claxon? are cineva vreo idee cum se poate testa ? sa incerc cu o cheie fara cip sau ceva de genul asta?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu aveam exact la fel (acum mi-am pus alarma) si aveam "magar" cu claxon... io zic ca ai, stai linistit.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va citez din manualul de utilizare al VW Golf 4:

"Functionarea mecanismului de siguranta este indicata prin clipirea unei lumini de control din apropierea butonului de siguranta din usa conducatorului.

Dupa 28 de zile lumina de control se stinge. Astfel se evita descarcarea bateriei autovehiculului la perioade mai lungi in care nu se circula.

...

Sistemul de inchidere centralizata este echipat cu un mecanism de siguranta: indata ce autovehiculul este incuiat din afara butoanele de incuiere din interior sunt blocate imediat.

...

Daca rasuciti chei in acelasi butuc intr-un interval de o secunda, de doua ori succesiv, toate usile si capacul portbagajului se incuie. Mecanismul de siguranta si instalatie de avertizare antifurt nu se activeaza. Cand mecanismul de siguranta nu este activat autovehicului poate fi deblocat din interior."

Cred ca actiunea de rasucirea succesive a cheii are un corespondent si pe telecomanda. Nu am stat sa cercetez.

Mecanismul de siguranta nu este acelasi lucru cu alarma masinii. Sper ca am fost clar.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

io inteleg ca nu se poate determina prin existenta si functionarea led-ului rosu daca masina e dotata sau nu cu alarma din fabrica.

problema e ca eu as vrea sa stiu daca are alarma mai ales ca cei de la dealer din .de mi-au spus ca are, poate au tradus gresit, poate e doar imobilizatorul. exista vreun mod mai mult sau mai putin elegant de a determina daca masina are alarma? chestii din astea gen lasat usa deschisa, incercat alte chei, etc.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ca sa verifici daca masina are sau nu alarma iti copii toate codurile de optiuni ale masinii sau fotografiezi eticheta (asa cum am facut eu) si le verifici pe site-ul asta: http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=complect

Eticheta cu codurile de optiuni ale masinii o gasesti in portbagaj, langa roata de rezerva lipita pe table (cel putin la versiunea scruta, la break nu stiu daca este in acelasi loc). Spor la descifrat coduri :banghead:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cele care au alarma indiferent daca au modul centralizat (la golf 4 am vazut alarma) sau modul confort(cheia briceag),trebuie sa aiba sub capota spate in partea stanga (sub arcul ce tine capota )un claxon .care nu au acel claxon inseamna ca nu au alarma sau se poate intra cu vag -com in modul 35 sau 46 parca... si se da test actuatori asa se vede exact daca are alarma .sper ca e de folos... :banghead:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Putin OT...

Esti sigur ca modulul de confort e acelasi lucru cu cheia briceag? Eu stiam ca el are printre altele functia de ridicare/coborare a geamurilor fara sa tii degetul pe buton, care nu are legatura cu cheia briceag :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fara modulul confort nu mai merge cheia briceag si geamurile cum ai spus deja si tot de acolo iti aprinde si stinge plafonul automat la deschiderea cu telec cheii briceag si tot asta comanda electromagnetii din usi :( poate mai are si alt rol da astea le-am vazut eu la unul care era defect si dupa ce a luat clientul alt modul de confort(250 euro) l-am invatat cu vag-comul sa recunoasca telec. cheii briceag :( altfel tot poti sa apesi pe buton ca nu te asculta centralizatul :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Putin OT...

Esti sigur ca modulul de confort e acelasi lucru cu cheia briceag? Eu stiam ca el are printre altele functia de ridicare/coborare a geamurilor fara sa tii degetul pe buton, care nu are legatura cu cheia briceag :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

:) Normal ca are legatura,doar nu ai vrea sa-ti deschida usile si geamurile calc. de motor :o Iar incepand cu Octavia 2 daca tii apasat butonul de pe cheia briceag o sa se ridice sau coboare geamurile ;) ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu m-am lovit de problema ledului si geamurilor

Din fabrica vine cu 2 tipuri de alarma (ambele fara senzor de soc pt. ca fabrica nu il agreaza)

1. are doar functie de imobilizator + inchidere centralizata prin buton cheie

2. cele de mai sus + supraveghere interioara

Geamurile nu se inghid din telecomanda (nici la 1 nici la 2)si nici nu se poate seta in vreun-fel din calculatorul de confort-pe verificate in 2 locuri)

Poti doar sa-ti pui avertizare sonora de inchis-deschis usi pe claxon.

Poti sa inchizi toate geamurile(sau sa le deschizi) din yala soferului;

Ca sa inchizi automat si geamurile cind blochezi usile iti trebuie alarma (alta decit cea de fabrica).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am avut un Golf III Variant din 1997. Cand am cumparat masina nu avea alarma montata dar avea led la usa. Nu avea inchidere din telecomanda. Cand rasuceam cheia in butuc scurt se inchideau usile dar nu se aprindea LED-ul. Daca tineam cheia cam 2 secunde (cred) se aprindea LED-ul. Nu credeam ca e alarma pana am incuiat o data masina, m-am lasat pe capota si a inceput claxonul sa "latre". Mi-am dat seama ca ARE un fel de alarma de fabrica. Eu am testat astfel: sub capota motor am gasit un intrerupator. Am lasat capota deschisa, am tinut intrerupatorul apasat si am incuiat masina. Cand am dat drumul la intrerupator a inceput alarma. Totusi, alarma se activa dupa 30 de secunde. La inceput palpaia mai rar si cand se activa alarma incepea sa palapaie mai des. Abia atunci am dat drumul la intrerupator.

Nu stiu cum e la Golf IV dar poate te ajuta cu ceva experienta mea. :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce stiu e la G4 capota nu are switch...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.