Jump to content

Becul De La Ulei Palpaie Cand Se Incalzeste Motorul


Junker
 Share

Postare recomandată

Este masina tatalui meu si acum m-am pricopsit cu o belea. Eu am luat-o din Germania in primavara si avea 148.000km acum are 153.000. Revizia a fost facuta ultima oara in Germania la 146.000. a fost pus ulei 10w40 o marca de care nu am auzit. De cateva zile am o problema,defapt tata are: dupa sa zicem 15,20 min de mers sau chiar mai putin se aprinde becul de la pompa de ulei si palpaie, daca merg pe un drum mai virajat (ex. in oras) se aprinde mai des si palpaie in continuu si mai si bipaie din cand in cand de cateva ori. Daca opresc masina sa o las cateva ore nu mai face dar incepe iar la 10 minute de mers. Uleiul l-am verificat este la nivelul maxim, am citit intr-un topic de mai jos unde colegii spun ca mai trebuie completat cu ulei daca se merge mai tare( s-a facut un drum mai tare de aproximativ 500 km dar nu la viteze de peste 150 160).

Nu stiu ce sa fac si cu ce sa incep, daca aveti vreun sfat raman dator ca mi-e frica sa merg cu ea prea mult sa nu pateasca ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa fie de fapt mesaj ca nu ai suficienta presiune de ulei. Incearca sa schimbi uleiul cu unul mai gros( 15w40). Daca tot la fel se manifesta atunci trebuie verificat in continuare prin montarea unui manometru care sa-ti arate presiunea reala in instalatia de ungere. Nu-i exclus sa fie si senzorul de presiune ulei defect. Dar la anul de fabricatie pe care-l are si km pe bord, bineinteles ca era masina de doctor sau pensionar.....

Concluzia e ca daca apare la turatie si motor cald e destul de nasoala treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat ca apare la turatie mare, si daca merg mai incet timp de 15 20 de minute tot la fel face, ma face sa cred ca de la caldura dar nu stiu sigur, azi de dimineata cand era mai frig s-a aprins mai tarziu pe cand la ora 4 cand am pornit iar cu masina in maxim 10 minute s-a aprins iar ledu. Daca as pune un Vag-Com pe ea as vedea ceva sau sa ma duc direct in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desigur ca trebuie sa te duci la un service. Dupa parerea mea doar daca pui un manometru pe ulei poti sa-ti dai seama ce ar fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca zici ca ai verificat nivelul de ulei si este bun atunci nu mai sta schimba uleiul si filtru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceeasi parere cu cele spuse de colegul nostru "bomba" in postul #2 cu mentiunea ca schimbarea tipului de ulei cu unul mai vascos este o masura strict temporara, pana la descoperirea adevaratei cauze si remedierea ei(90% cred ca e pompa de ulei dusa, sper sa ma insel) :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai rau! Motor uzat la greu. Pompa e ceva parfum daca-ar fi sa fie. Oricum un manometru ar spune multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si VAG-COM-ul pe ea si am mers si la mecanic. Pe tester nu a gasit nici o eroare iar mecanicul mi-a zis ca poate sa fie ori de la senzorii de inalta/joasa presiunea (unul sau amandoi) ori in cel mai rau caz de la pompa de ulei. Cred ca o sa schimb senzorii si uleiul cu filtrul aferent. Sper sa nu fie de la pompa ca mecanicul a zis ca uleiul urca la motor si nu se aud nici batai ciudate ale motorului. O sa va anunt rezultatul final, sper sa fie bun si nu foarte costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat-o, o sa atasez si poza cu senzorul de presiune buclucas care era spart si din cauza aia dadea erori. M-am ales si cu uleiul schimbat un Castrol 10w40. De ulei nu imi pare rau cu toate ca avea doar 6000 km cel vechi dar am vazut ca era marca Hegrol care nu am auzit de ea asa ca nici nu m-am gandit cand l-am schimbat. Senzorul a fost 30 ron la volksman iar de schimbat poti sa il schimbi si singur cu doar o surubelnita.

post-4938-1218283222_thumb.jpg

post-4938-1218283250_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

cum se schimba senzorul   ?     ca imi face figuri  , vad ulei pe langa el   si  se aprinde  lampa de ulei  in bord ...din ce citesc  el   e de vina in cazul asta

de cel  verde  cu un cablu   vorbesc  ,  acela  e senzorul  de ulei   nu ?

 

Modificat de crysxyz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!