Jump to content

A3 8p dupa 2004 - Cele Mai Frecvente Probleme


WRC
 Share

Postare recomandată

Vai mama noastra.... nu e nici o tabla. Sunt 2 jante una peste alta acolo. Sunt jante aliaj... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu acest log (nu prea ma pricep) nu inteleg de ce am eroare la stergatoare...ele merg f bine....

Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl
   Part No SW: 8P0 907 279 F    HW: 8P0 907 279 F
   Component: Bordnetz-SG     H43 1201  
   Revision: 00H43000    Serial number: 00000006248620
   Coding: 01884F019214100000160000160000000008FE175C0100
   Shop #: WSC 06314 000 08192
   VCID: 408936C7134CF5212EF-8015

   Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 E
   Component: Wischer AU350   H01 0130  
   Coding: 00062736
   Shop #: WSC 06314  

1 Fault Found
00153 - Windshield Wiper Motor;  Driver Side (V216)
            014 - Defective
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101110
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 218
                    Mileage: 121755 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.09.26
                    Time: 15:18:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 14.25 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        ON

Address 46: Central Conv.        Labels: 8P0-959-433.lbl
   Part No: 8P0 959 433 E
   Component:    KSG          H04 0050  
   Coding: 188000186D088505488F016300
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 3E75483F69B883D15C3-806B

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

1 Fault Found
00955 - Key 1
            005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation - Intermittent

Aici cred ca am inteles de ce una din chei deschide sau inchide DOAR cand are chef ! ?

 

Address 47: Sound System        Labels: 8Px-035-382.lbl
   Part No SW: 8P4 035 382     HW: 8P4 035 382
   Component: AB2 SUBWOOFERBOXH04 0180  
   Revision: 00003       Serial number: 30674696685202
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 71EFA30368662CA9911-8024

1 Fault Found
00422 - Rear Right DSP Midrange Speaker (R106)
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 8
                    Reset counter: 1
                    Mileage: 141472 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.07.26
                    Time: 12:17:17

             Freeze Frame:
                    Temperature: 41.0°C

 

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D577F73B4DE0849F59-8078

1 Fault Found
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

La Aux Heater m-am documentat trebuie refacute lipiturile la cele 6 rezistente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima, cred ca motorasul stergatoarelor este gripat si cat de curand o sa se blocheze de tot.

La a 2-a cu cheie, trebuie re-adaptata.

Apoi un difuzor mort.

La incalzirea auxiliara asta este boala lor. Toti o avem. :D

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un prieten cu un a3 2.0 bkd. Stie cineva de la ce ar putea iesi abur de sub capota prin partea stanga ? Se simte si un miros de incins, bate spre motorina. Sa fie garnitura de la pompa tandem ( asa citisem pe forum)? 

Modificat de stefz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garnitura tandem ,sau oring distribuitor antigel de sub tandem. 

Curata zona respectiva si verifica zilnic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Senzorul de la placutele de frana avertizeaza schimbarea lor.

La Porsche mi-au facut deviz complet de 1100lei,la un service oarecare am primit pret 500lei cu placute ATE.Intrebarea este daca afecteaza schimbarea placutelor garantia extinsa de 5 ani/150000km?

Audi A3 P8 2013 16TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai frate, serios ? Cum sa afecteze garantia masinii niste amarate de placute schimbate ?

Sfatul meu, cumpara-ti tu placutele de la un magazin serios si cauta un meserias sa ti le monteze. Manopera nu ar trebui sa fie mai mult de 50-80 lei, piesele nu stiu, dar in orice caz ar trebui sa iesi bine de tot sub 500 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un 1.8 TFSI din 2012 si din km facuti si realimentat complet mi-a iesit un consum de aproape 14% (mai exact 13.65... parca), iar de mers nu merg nici mosnegeste dar nici nu fac raliu prin oras. Incalzirea e setata pe 22 grade si e data pe auto. Cand pornesc dimineata si e mai rece e la 1 linie si pe urma trece treptat incet in vreo 5-10 minute pana la maxim 3. Ce ar putea sa justifice consumul exagerat? Ma asteptam la un 10 hai un 11 dar nici 14!

Modificat de cezarica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Este un consum absolut normal pentru un benzinar turbo in oras, zici ca nu mergi nici mosnegeste ... eu iti recomand sa te obisnuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Recent mi-am cumparat masina din Germania - Audi A3 1.8TFSI 2009 160cp quattro - si deja dupa a 2a saptamana am inceput sa intampin diverse probleme. Nu spun ca nu ma asteptam, dar nu la atat de multe. Masina are 189 de mii de km, a fost rulata doar in Germania, cred ca pe drum de tara. A fost luata de la dealer, nu vanzator privat.

Asadar, sa incep cu cea mai importanta problema intampinata. A treia zi cand dau sa o pornesc dimineata imi moare motorul de 3 ori la rand, apoi a 4-a oara accelerez un pic si nu mai moare. Simptomele sunt la turatii, si anume, creste turatia la relanti la 1100-1200, iar apoi incepe sa scada pana la 900 si sub pana incepe si se "ineaca" si moare. Din ce m-am interesat pe la diversi am inteles ca problema ar fi clapeta de acceleratie sau galeria de admisie. Mentionez ca nu patesc asta si dupa ce masina se incalzeste si functioneaza normal, din ce am reusit sa merg cu ea si sa o cunosc pana sa apara asta. Am aprins si martorul de motor in bord cu galben. Ce ar putea sa fie?

A doua chestie este faptul ca nu mi se mai deschid usile pe partea stanga - NU ERA ASA CAND MI-A AJUNS - initial problema a pornit de la usa din spate, ca acum sa am probleme si la cea din fata, usa soferului. De fiecare data trebuie sa o deschid din cheie, nu functioneaza din telecomanda. Ceea ce e dubios la usa din spate este ca prin exterior nu o pot deschide, dar daca am deschis-o o data prin interior, apoi merge deschisa si prin exterior, ceea ce mi se pare foarte ciudat. Ce ar putea fi? Un cablu impuscat? S-au stricat broastele? Inchiderea centralizata?

A treia chestie pe care am depistat-o inca de cand am luat-o a fost faptul ca la plecarea de pe loc ambreiajul scoate un sunet ciudat - ca si cum se freaca fier pe fier - doar intr-o anumita pozitie. M-am interesat din nou si mi s-a spus ca ar putea sa fie de la rulmentul de ambreiaj. Alte pareri?

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru primele doua probleme, o diagnoza ti-ar fi de folos. Nu te costa nici mult, si poti afla de unde apar problemele. Cu a treia problema, mai bine mergi la cineva sa ti-o verifice, ca asa din vorbe, nu rezolvi nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/22/2017 at 11:17 AM, span07 said:

A doua chestie este faptul ca nu mi se mai deschid usile pe partea stanga - NU ERA ASA CAND MI-A AJUNS - initial problema a pornit de la usa din spate, ca acum sa am probleme si la cea din fata, usa soferului. De fiecare data trebuie sa o deschid din cheie, nu functioneaza din telecomanda. Ceea ce e dubios la usa din spate este ca prin exterior nu o pot deschide, dar daca am deschis-o o data prin interior, apoi merge deschisa si prin exterior, ceea ce mi se pare foarte ciudat. Ce ar putea fi? Un cablu impuscat? S-au stricat broastele? Inchiderea centralizata?

se da jos yala/yalele (cele doua), se reconditioneaza, dupa care o sa mearga ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna.Detin un a3 BKD 2.0 si am observat ca daca am acul la motorina mai jos de jumatate, imi porneste masina fie mai greut, fie putin fortat cu trepidatii dupa ce sta 1-2 zile nepornita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca merge pompa din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • Marian a deschis acest topic

Masina: A3 2009.

Nu stiu cat de frecventa e problema, dar in mod sigur daca umbli la capacele spatarului scaunelor fata, o sa regreti. Suportii sunt lipiti cu un strat subtire de... ceva gen prenadez la spray. Oricat de atent incerci sa scoti panoul de pe scaun, se dezlipeste suportul. Cu putin noroc, se dezlipeste chiar si fara sa umbli la el.

Ma tot minunez pana unde au ajuns cu reducerea costurilor. Si cred ca si la fratii mai mari folosesc acelasi sistem.

20200312_163019.jpg

20200312_163010.jpg

20200309_183320.jpg

20200309_183308.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian a închis acest topic
  • cogdao pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!