Jump to content


Photo

Circuit vacuum cu probleme


Best Answer C o s m i n , 22.07.2014 @ 09:12

Eu am demontat pompa si am presat buza aia pe stutz pana s-a blocat. Tine si acum dupa 5 ani.

Go to the full post


  • Please log in to reply
473 replies to this topic

#201 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 01.06.2011 @ 11:04

Ba e foarte ok. Cand pornesti motorul, actuatorul trebuie sa iti traga geometria la maxim.
Nu ai ce strica. Furtunasul de la filtrul de aer e o frectie la picior de lemn, merge bine mersi si fara. E doar pentru a compensa presiunea atmosferica.

#202 cta

cta
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:AFN
  • Motorizarea:1.9TDI110CP

Posted 01.06.2011 @ 11:40

Eu nu inteleg daca n75 da comanda corecta la actuatorul de la turbo de ce in momentul cand conectez furtunul de legatura intre ele merge foarte prost masina, orcum la mine e cam abrambureala in conectarea valvelor cu restul sistemului nu este ca in schema e diferit.

#203 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 01.06.2011 @ 13:14

Destul de rau daca e diferit. Eu cand am schimbat furtunele, le-am scos pe toate afara si le-am pus din nou dupa schema. Doar asa poti sti ce ai acolo.

#204 cta

cta
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:AFN
  • Motorizarea:1.9TDI110CP

Posted 01.06.2011 @ 20:04

Daca ar fi cineva cu un model de passat ca al meu ar fi perfect, cel mai simplu si util e sa ma uit la alta masina sa vad conectarea sistemului de vacum, nu e nimeni din prahova care ma poate ajuta?

#205 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 03.06.2011 @ 21:00

Asta e tot ce am putut gasi. Nu vad diferenta fata de ceea ce aveai deja...

Attached Files



#206 cta

cta
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:AFN
  • Motorizarea:1.9TDI110CP

Posted 03.06.2011 @ 21:44

Inca o data multumesc pentru ajutor, da asta este schema pentru modelul meu de motor, din ce observ fata de schema la mine e o abrambureala in conexiune trebuie sa ma apuc de treaba, inca o intrebare ai observat cumva vreo diferenta de conectare intre desenul facut de mine si acesta?

#207 C o s m i n

C o s m i n

    Moderator

  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:BMW
  • Model:E60
  • Motorizarea:o herghelie...

Posted 03.06.2011 @ 21:58

Tocmai asta spuneam, ca nu.
In plus, apare si furtunasul de la filtrul de aer. Daca nu ai circuitul respectiv, merge si fara.

#208 cta

cta
  • Oraş:Ploieşti
  • Maşina:volkswagen
  • Model:AFN
  • Motorizarea:1.9TDI110CP

Posted 07.06.2011 @ 14:50

Dupa multa cercetare amanuntita si ajutor domnesc din partea lui Cosmin caruia ai datorez o cinste cand ajung in Zalau am rezolvat problema la sistemul vacum si anume am scos toate furtunele si le-am conectat dupa schema postata mai sus de mine si Cosmin, bineteles ca la mine erau aiurea puse ca sa nu mai zic ca masina functiona cu 2 valve n18 in loc de una n75 si un n18, dupa montare furtune si valvele corespunzatoare masina functioneaza in parametri buni, am observat ca pe intercoler am un fel de mufa lasata in aer, stie cineva care e rolul ei si daca trebuie neaparat sa o conectez asta in cazul in care gasesc mufa de conectare, cate fire trebuie sa aiba mufa?

#209 MAAD

MAAD
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 22.07.2011 @ 17:44

Saluuuut!... In legatura cu furtunele de vacum..sa incepem cu inceputul... de ceva vreme am o problema..moare motorul in turatie(limp mode) am venrificat toate furtunele..toate sunt ok... azi de dimineatza am dat jos Turbina...ma gandeam ca poate fi de la ea..intradevar era foarte murdara pe dinauntru...dar acum este luna...lucrand perfect...Toate bune si frumoase...Dupa montaj..am luat masina la teste!!! Surpins..masina nu murea deloc..am zis ca gata..am scapat de problema..dar nu era asa :( ... duc masina pana in viteza a 5a..incetinesc destul pentru a baga a3a..!! cand am inceput sa o duc in turatii mari..aceasta a "murit" din nou:(......... NU stiu ce sa mai fac!!! Va rog AJUTATI-MA!!! Precizez ca motorul este un AFN de 110 cai... masina este din 97'

#210 Laurentiu Utiu

Laurentiu Utiu

    Nick anterior: LAURENTIU UTIU

  • Oraş:Bălan
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3BG AVF
  • Motorizarea:1.9 tdi 131 cp

Posted 22.07.2011 @ 18:10

cel mai bine ne putem da seama dintr-un log in mers. Pe aria Tdi gasesti modalitatea de efectuare a unui log in mers (fisier pdf) cu ajutorul vagcom-ului. Fa logul, si posteaza fisierul salvat (cel cu logul) pe topicul cu interpretari loguri in mers. Acolo vedem cum lucreaza turbina,egr,debitmetru, eventual injectoare. Succes

Edited by Laurentiu Utiu, 22.07.2011 @ 18:11.


#211 MAAD

MAAD
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 22.07.2011 @ 18:14

Scuze de intarziere... am uitat sa precizez...daca opresc motorul din mers si il pornesc...acesata isi revine..dar tot "moare"...caateodata ce e drept!! va multumesc anticipat!

Salut laurentiu...in legatura cu Vagcom`ul..am fost am verificato pe tester mi sa spus ca este senzorul MAP... si nu am habar care este acesta...

#212 Laurentiu Utiu

Laurentiu Utiu

    Nick anterior: LAURENTIU UTIU

  • Oraş:Bălan
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3BG AVF
  • Motorizarea:1.9 tdi 131 cp

Posted 22.07.2011 @ 18:22

daca opresti motorul acel limp mode se "reseteaza" dar eroarea ramane stocata in ecu. Limp mode poate fi generat de mai multe cauze de aceea iti recomand un log in mers. Daca faci logul,posteaza si erorile stocate in Engine sa vedem ce e acolo.

Senzorul MAP e "Manifold Absolute Pressure sensor" si se afla pe tubulatura de la intercooler si e responsabil de masurarea cantitatii de aer(senzor de presiune absoluta in galeria de admisie aer.). Daca acesta e defect (conform diagnozei) atunci poate fi vinovat pentru limp mode.
Incearca sa ii scoti mufa si sa o dai cu spray de contacte,poate scapi ieftin.

Edited by Laurentiu Utiu, 22.07.2011 @ 18:27.


#213 MAAD

MAAD
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 22.07.2011 @ 18:38

Senzorul N18???! sau cel care intra in tubulatura de la intercooler?? Multumesc!

#214 Laurentiu Utiu

Laurentiu Utiu

    Nick anterior: LAURENTIU UTIU

  • Oraş:Bălan
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3BG AVF
  • Motorizarea:1.9 tdi 131 cp

Posted 22.07.2011 @ 18:43

cel care intra in tubulatura. E prins cu 2 suruburi.Pe langa vasul cu antigel.

#215 MAAD

MAAD
  • Oraş:Slobozia
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat
  • Motorizarea:1.9 TDI

Posted 22.07.2011 @ 18:51

La mine este pe langa EGR... ala sa fie? :(

#216 dori_x

dori_x
  • Oraş:Târgu Jiu
  • Maşina:Volkswagen Passat
  • Model:B5 2000, AJM
  • Motorizarea:1,9 TDI 116 CP

Posted 21.09.2011 @ 18:17

Am si eu o problema care a aparut brusc. Masina mergea si tragea foarte bine. Eram cu motorina pe sfarsit si la 2 minute dupa ce am alimentat, a pierdut brusc din putere. Accelereaza foarte greu pana pe la 3000. Dupa 3000, te baga in scaun. Am crezut ca este din cauza motorinei. Am scos-o pe aceea, am pus alta si face la fel. Pe vag com, atat cat ma pricep, ar cam fi de vina debitmetrul. Cand accelerez, nu creste valoarea deloc. Ba dimpotriva, scade putin si apoi creste, dar foarte putin. Valorile sunt intre 380 si 430. Atunci cand pornesc motorul, tija de la actuator este trasa in sus, insa am scos furtunasul si abia se simte vacuum-ul. Fum nu scoate absolut deloc.
Intrebarea mea ar fi, este posibil sa fie N18 sau N75 defecte si din cauza asta sa dea si debitmetrul acele valori, sau clar, debitmetrul trebuie schimbat?

#217 danna

danna
  • Oraş:Timişoara
  • Maşina:volkswagen
  • Model:b5,5
  • Motorizarea:diesel

Posted 21.09.2011 @ 18:45

Salut,am si eu un passat 19 tdi 2002 imi poate spune cineva cum se verifica turbina fara sa o dai jos sau la cati bari se deschide?

#218 Laurentiu Utiu

Laurentiu Utiu

    Nick anterior: LAURENTIU UTIU

  • Oraş:Bălan
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat 3BG AVF
  • Motorizarea:1.9 tdi 131 cp

Posted 21.09.2011 @ 19:31

cu ajutorul vag-comului se face un log in mers.

#219 F l o r i n

F l o r i n

    Membru Senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Passat B6 2010, CBAB
  • Motorizarea:2.0TDI 140CP

Posted 22.09.2011 @ 09:10

Asta pentru a afla ce presiune face. In rest, daca are joc sau nu, tebuie sa dai jos tubulatura de admisie a aerului, aflata in fata ei.

#220 P o p i c a

P o p i c a

    Nick anterior: Konfabulator

  • Oraş:Cluj-Napoca
  • Maşina:Passat
  • Model:3BG
  • Motorizarea:1.9 TDI AVF

Posted 22.09.2011 @ 09:28

Nu stiu daca e o problema sau daca e de postat aici dar cand accelerez mai violent se aude un fasait ca atunci cand iese aer sub presiune dintr-un furtun ingust (exact ca la o pompa de umflar roti). Apare pe la 1800 rpm si creste in intensitate pe masura ce turatia creste.
Inca nu m-am uitat la furtune din cauza vremii frumoase de afara, dar poate ma indruma cineva spre ce ar trebui verificat si unde.

Multumesc




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users