Jump to content

Circuit vacuum


Executron
 Share

Postare recomandată

cam suna a ghicitoare ce spui tu,fa un log in mers si posteaza in aria dedicata,pe log se va vedea lipsa de vaccum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, dragos.florentin said:

am verificat personal dacă am suficient vacuum la furtunul de la actuator și se pare ca nu am atunci când mașina nu are putere

Pai e si normal sa fie asa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Buna seara, detin un Passat B5 din 2000 cu motorizarea de 1.9 TDI ATJ de 116 cp, si astazi am intampinat o problema cu acesta. Maina este in famile de 11 ani, atunci avand doar 50000 km, luata din Germania, cu carte si istoric potrivit caruia masina are km reali deoarece a stat 2 ani in showroom. Actual masina are 315000 km, iar de 2 ani, de cand am permis, masina sta la mine. In motorul masinii nu a fost umblat niciodata, nici la turbina sau la injectoare, deoarece nu am avut probleme cu ea pana acum 2 zile. Facand o depasire mai la mustata si fiind in treapta a 4-a pe la 4000 rpm, am simtit cum mi s-a muiat pedala, masina nemaitragand. Am oprit-o si am repornit-o sperand ca a facut overboost in turbo si ca isi va reveni din limp mode, dar se pare ca nu a mai revenit. Intrebari: posibil turbo dusa? egr-ul scuipa ulei din cate vad, face bulbuci pe la imbinare cand e turata pe loc, posibil sa se fi dus? am un furtun jos la intercooler, S-ul acela, care picura putin ulei, acesta fiind amplasat in stanga jos, dar e de mult asa, masina neconsumand ulei decat 0,5-0,8l intre schimburi. Ce ar putea fi de vina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune VCDS-ul pe ea si vei gasi raspuns la problema ta. Fara o diagnosticare si postare a erorilor gasite nu te putem ajuta cu vreo solutie sau rezolvare la problema ta. La o prima vedere cred ca ai pierdere de presiune pe tubulatura de turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am un passat 1.9 tdi. AVF Automat

Masina merge infranata , toate 4 rotile.

Turbo porneste la relanti si in decurs de cateva minute ajunge la rotatii foarte mari.

N75 este tot timpul deschisa si nici nu elibereaza presiunea de vacuum. 

Masina are un consum fantastic !!! 30-50l /h

Nu stiu exact cine comanda acest n75, probabil ecu, dar trebuie sa mai existe un senzor de presiune sau ceva

Ce alta piesa poate regla presiunea vacuum din instalatie?

Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!