Jump to content

Probleme Golf Iv 1.6


Billy2007
 Share

Postare recomandată

La motorul akl nu ai supapa egr daca la ea te referi.Ai canistra de carbon langa rezervorul de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 78
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • andrei0241

    11

  • nykky42001

    8

  • Aerofan

    6

  • cybya

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si poate sa aibe din cauza asta pornirea putin mai greoaie cand o las in soare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Sper ca cineva sa ma poata ajuta si pe mine cu o chestiune destul de dificila. Nu am gasit un topic mai relevant unde sa postez decat acesta, este prima data cand postez.

Mi s-a aprins si mie martorul motor (check engine) in bord. L-am pus pe un tester, eroare de ardere pe cilindrul 2. Cel mai probabil toata lumea se gandeste la bobinele de inductie. Le-am tot inversat intre ele le-am scos, am pus altele noi (am luat in considerarea si ca unele testere VAG-COM pot face confuzie intre cilindrul 2 si 3, din nou aceeasi problema, eroare de ardere pe cilindrul 2. Masina pot zice ca la relanti nu merge chiar rotund, imi este clar ca exista o problema de ardere, dar nici asa grav incat sa mearga doar in 3 cilindrii, pentru ca am trait asta si e exclus, plus ca de la viteza 3 in sus trage foarte bine.

Urmatorul pas a fost verificarea bujiilor, schimbate doar de o luna cu cele performante NGK, nici acestea nu erau de vina. Apoi cu informatiile acestea am mers la primul mecanic sa ma consult ce ar putea fi. Acesta mi- a zis ca daca nu e bobina, nici bujia, nu mai este alta solutie decat, din nefericire, un piston si in cel mai rau caz si camasa lui, reparatii care se incadreaza intre 1000-2000 lei (sau pot merge cu el asa, pentru ca sigur daca masina trage, pistonul nu are o bataie asa mare si efecte secundare pe termen lung ar fi consum mare si stricarea catalizatorului, inclusiv mi-a dat acordul sa plec cu ea la un drum de 2000 km. Parca nu-mi venea sa cred ca poate fi ceva in motor asa grav si am mers la alt mecanic sa verific cele aflate. Acesta din urma, electrician, a inceput si el a scoate bobinele de inductie, sa le inverseze, bujiile sa le verifice si mirosi, incercari prin care am mai trecut pana acum. In cele din urma a inceput a scoate mufele de la injectoare, si surpriza, pe acelasi cilindru 2 injectorul nu functiona, astfel cand a scos mufa motorul nu s-a ambalat, daca scotea pe numarul 3, se ambala, astfel concluzia lui initiala, a fost ca e infundat injectorul, trebuie curatat sau schimbat (varianta mult mai putin costisitoare ca prima). Totusi invatandu-ma cu verificarile binecunoscute prin inversarea bobinelor de inductie, am zis hai sa inversam si injectoarele sa fim siguri, astfel am luat pe cel de pe cilindrul 1 si l-am schimbat cu cel de pe 2. Inca o surpriza, cel care mergea pe 1 nu mergea pe 2 (cilindrul cu cu pricina) iar cel care nu mergea pe 2 a mers pe 1. Am ajuns apoi sa banuim ca e intrerupt cablul de alimentare, am desfacut tot cablajul, am masurat tensiuni pana la intrarea in computerul de bord, totul era in regula. Electricianul nu mai avea alta explicatie decat ca e stricat cumputerul de bord, si la relanti nu imi da voltaj injectorului de pe cilindrul 2. Ca sa-si sustina pozitia mi-a si facut un test de compresie pe toti cilindrii sa imi demonstreze ca nu are cum sa mai fie pistonul de pe clilindrul 2 cum imi zicea primul mecanic, la test compresia intradevar pe 2 a iesit mare, a 2-a ca si valoare, iar diferentele dintre compresii pe cilindrii 1,2,3,4 se incadrau in limitele normale.

Intrebarile mele pentru cei care au mai trecut sau auzit de asa ceva sunt: Nefunctionarea injectorului exclude problema cu pistonul asa cum sustine electricianul si sa merg linistit pe concluzia ca problema ar fi din computerul de bord? sau daca pistonul are unele scapari se opreste si injectorul de pe el si atunci l-as crede pe primul mecanic. Daca ar fi computerul stricat se poate repara?, sau trebuie luat unul nou? (am auzit ca e foarte scump aveti idee cam cat?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu, a inceput sa mearga in 3 pistoane deodata.

Masina este un golf 4 1.6 16 valve Cod BCB. an fabricatie- septembrie 2002

Motorul nu mai are o functionare rotunda mai ales in relanti si pana in 2000rmp.. Am fost la diferiti mecanici si de aici incepe showul.

Primul mecanic i-a facut o scanare aparand urmatoarea eroare: 16686 cylinder 2 misfire detected. A verificat bujia, bobina, injectorul inlocuindu-le cu altele de la alt cinlindru dar eroarea tot pe 2 ramane(preventiv am cumparat o bobina noua, un set de bujii Bosch platinum-iridium si un injector sh dupa o masina de 68mii km). Daca scot mufa de pe injectorul 2 motorul functioneaza la fel. Bineinteles, imi baga benzina in ulei si mai imi apare mesajul Stop,oil presure dupa cativa km de mers.

Au urmat 3 teste de compresie la 3 serviceuri diferite care au dat valori egale in toti cei 4 clindri. Apoi sa facut o analiza cu osciloscop pe semnalul din mufa de la injectorul 2 si acesta era diferit fata de celelalte . Un electrician a verificat cablajul pana la computerul de bord si nu era nicun defect deci a ramas ca problema sa vina de la calculatorul masinii.

Am cumparat calculator Magneti Mareli identic dupa cod cu o diferenta la data de fabricatie de 2 luni .Dupa reglajele necesare masina a pornit cu noul ECU dar functiona la fel, tot in 3 pistoane.

Ultimul mecanic este convins ca supapele sunt problema. A desfacut chiulasa, vrea sa schimbe simeringurile de la supape preventiv,acestea nu sunt suflate sau arse, dar acum defectul pare sa vina de la pistoane... lui i se par excesiv de uzate. I-am explicat ca masina mergea impecabil, consuma cam 500g ulei la 10.000 km si nu scotea fum si mia zis ca pistonul 2 poate sa fie problema, segmentii sa fie buni dar pistonul sa fie excesiv de uzat.

I-am intarit faptul ca motorul functiona impecabil, fara zgomote sau alte minunatii si sa defectat deodata cand mergeam in oras constant la maxim 40km/h.. are distrubtie montata acum 12mii km si consumabile schimbate.

Nu ma pricep prea bine la motoare si de aceea este apelez la un mic sfat... este posibil ca asta sa fie cauza defectiunii??? Si este posibil ca semnalul diferit dupa injectorul 2 sa fie emis intentionat de ECU pt ca este detectat rateu pe cilindrul 2 ????

Are vreo importanta in gasirea defectiunii faptul ca motorul sa stricat deodata?? am inteles ca asta exclude supapele

''' este posibil sa fie explicatia mea cam neclara, dar solicit ajutor si pot sa mai detaliez "povestirea"

Modificat de fawe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vreo 4 ani si eu am patit ceva asemanator. Bec poluare excesiva aprins, trepidatii la ralanti. Schimbat bujii, nici un efect. Scos mufele de la injectoare, la unul dar nu mai stiu care, daca scoteam mufa nu se intampla nimic. Am mers la service de cartier, se vedea ca nu au idei. Mi-am luat inima in dinti si am mers la reprezentanta Seat din orasul meu. (unica data cand am fost acolo) Le-am expus problema, au zambit superior, au spus sa las masina si sa vin mai tarziu. Asa am facut si mai tarziu masina era gata, merge perfect si azi si am platit doar o ora de manopera si altceva nimic. Nu mi-au spus ce au facut. Ma gandesc ca la reprezentanta facand reparatii la acelasi model, sunt totusi specializati vrand-nevrand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu sa ma duc la Galati, la reprezentanta, eu fiind din Braila dar conjunctura a facut sa raman in oras la diferite serviceuri.... regret amarnic. :(

Nu mai fac greseala asta a 2a oara dar acum daca tot e desfacut motorul trebuie reparat fara reprezentanta.

Am eu o vaga banuiala ca imi cam baga pe gat problema cu pistoanele uzate deoarece eu am fost reticent la hotararea lui de a desface chiulasa si am deschis problema ca daca nu e de la supape eu dau banii degeaba.

Deja mi-am facut stoc de piese, bobina, bujii, injector, calculator :)), am cheltuit multi bani fara sa aflu ce are masina... nu mai zic sa o repar :)

Poate cineva sa imi explice cum un piston care are segmentii buni poate sa fie uzat incat sa dea rateu pe respectivul cilindru ? eu nu inteleg

Modificat de fawe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat, acum dupa 3 zile dupa ce am postat anuntul am mers sa verific inca odata injectorul si surpriza, acesta functiona de data aceasta, toti functionau de fapt, dar motorul la relanti tot nu mergea rotund...Se poate sa fie de la clapeta de acceleratie sau de la senzorul pentru debitul de aer. Tot nu as crede ca e o problema mecanica, dar nici ECU. As vrea sa gasesc un algoritm sa exclud problemele mecanice de cele electrice. Am verificat si cu osciloscopul firele de la ECU la injectoare si oscilatiile sunt la fel si constante acum, deci nu ar fi ECU.

Ebi, motorul si-a revenit complet dupa ce l-ai adus inapoi? Cand ti s-a intamplat a fost dintr-o data, sau era o problema cu care te confruntai de mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut,

Am o problema cu golful meu. este un golf IV, 1,6 akl din 2000. Acum o luna in timp ce ma intorceam de la serviciu motorul a luat-o razna. S-a turat singur fara nicio interventie de a mea la acceleratie. cand spun turat singur, vreau sa zic ca a ajuns la peste 4000 de turatii in conditiile in care cand am constatat problema, am tras pe dreapta. motorul continua sa se tureze peste 4000 chair si pe loc. dupa ce am oprit motorul si am plecat din nou nu a mai aparutr problema decat acum cateva zile cand mi s-a intamplat 3 zile la rand. la ultima intamplare am observat ca nici temperatura nu se redica deloc. intre primul si urmatoarele evenimente am mers la drum lung cu masina, vreo 1000 de km fara probleme, dar vad ca problema se repeta in oras si mai exact in toiul traficului si pe caldurile de la ora 16.00, pentru ca dimineata nu imi face probleme cand merg la lucru. de fiecare data la 1 km de la plecarea de la lucru mi-a aparut aceats aproblema. in bord nu se aprinde nici un beculet.

Ati mai intalnit asa probleme? la ce sa ma astept cand merg la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare,

 

O problema asemanatoare am si eu la al meu Golf IV 1.6 16v AUS.

Pana recent masina mergea rotund, fara probleme. De la o vreme incoace insa merge un pic mai nasol, in sensul ca la ralanti (dupa pornire sau la semafor), dupa vreo 10-15 secunde incep sa apara unele trepidatii, la inceput mai usor si dupa dupa cateva secunde suparatoare, asemanatoare cu cele ale unui motor diesel.

Nu am nicio eroare pe VAG COM. Totusi, la RAR am avut ceva probleme cu gazele, in sensul ca abia am scos-o la capat...mi-a spus cel de acolo ca e fie catalizatorul, fie sonda lambda. Ce-i drept eu am avut si ceva problema cu evacuarea, pe care nu le-am rezolvat 100%

Capatul "cotit" al fiselor care iese din bobina au cauciucul crapat.

Credeti ca ar trebui sa schimb fisele, bujiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asta e primul lucru de incercat - fise+bujii

Ce probleme ai avut la evacuare? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a rupt tija de prindere la finala. Am mers asa ceva timp cu ea pana sa o sudez la loc. Din cauza asta, la imbinari, din cauza greutatii tobei finale s-a facut joc si aveam scapari, in sensul ca rasufla. Am incercat cu fratele meu sa reparat stricaciunile strangand colierele mai tare si adaugand silicon rezistent la temperaturi inalte.

Totusi, cred ca ceva probleme au mai ramas deoarece inca e zgomotoasa la turatii mai ridicate, plus ca s-a desprins sudura la unul din suporturile scutului de la catalizator.

 

Ce bujii si ce fise imi recomandati?

Daca este cumva edificator, masina are 210000 km +.

Modificat de nykky42001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa schimb bujiile. Am reusit sa schimb doar 3, cea de pe cilindrul 4 nu a mers de niciun fel. Am rupt 2 chei din alea ordinare, care totusi au mers la 3. Cele pe care le-am scos prezinta urme de uzura pe electrozi, cu urmele de ardere specifice. Ceea ce m-a intrigat a fost faptul ca pe filet erau urme de ulei sau ceva de genul. E normal acest lucru?

Mentionez ca sunt ceva urme de ulei pe blocul motor, in stanga cum te uiti, deci la cilindrul 4. De la ultimul schimb de ulei, care a fost acum 7000 km + masina nu a avut pierderi. Verific constant uleiul si nivelul e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Este normal sa fie ulei acolo, daca ai si pe bloc, semeringul bujiei scapa. Ps: cum te uiti la motor, numeri cilindrii dinspre distributie inspre dreapta. Deci ala e cilindru 1 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Bogdan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update de situatie: am reusit sa schimb si a patra bujie. Asta are urme de arsura sau ceva depuneri care seamana a arsura deasupra hexagonului de cheie, deci la baza partii de ceramica. E vreun simpton pentru ceva sau e intr-o oarecare masura normal sa se intample.

Acum ca am schimbat toate cele 4 bujii pot spune ca manevra nu a dat rezultate, chiar daca parca s-a mai ameliorat situatia, cu 10-20%. Daca inainte opream la semafor si dupa 15-20 secunde masina smucea odata si apoi incepea trepidatul, acum ramane trepidatul care o ia usurel si urca in intensitate pana aproape de valoare dinainte de schimb.

 

Poate e bine sa mentionez aici si un alt aspect, anume acela ca uneori cand am AC pornit, pe loc (vara trecuta si de ori in mers), se aude un huruit destul de puternic, iar pedala de frana e tare si vibreaza ca atunci cand pui frana pe gheata si intra ABS-ul. Fratele meu mi-a spus ca ar trebui sa verific rola de la compresor. Credeti ca ar putea avea a face cu asta problema cu relantiul? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Haide sa iti spun asa. Alternatorul, compresorul.ac, pompa.de servo, toate influenteaza relantiul. Poti verifica rola intinzatoare, fulia de la alternator sau compresorul de.clima. ideea este Ca pana nu o vede cineva avizat vei baga bani in ea inutil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma bag eu sa fac ceva, doar vroiam sa stiu daca ar fi cazul sa merg la mecanic sau nu. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

E recomandat sa o duci la doctor :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ieri am vrut sa curat senzorul MAP si EGR-ul. Din fericire am reusit sa desfac doar EGR-ul. Spun din fericire pentru ca nu am avut spray special pentru MAP si fratele meu mi-a spus ca aveam toate sansele sa fac mai mult rau decat bine.

Totusi, cand am desfacut EGR-ul am observat ca (,) conducta dintre EGR si clapeta de acceleratie prezinta o indoitura chiar la cotul de sub EGR. E turtita, ca si cum ar fi fost lovita. S-a umblat la cutia de viteze acum ceva timp si ma gandesc ca doar atunci putea sa se produca respectiva indoitura. Credeti ca putea afecta comportamentul la relanti sau e o problema ce trebuie rezolvata urgent?

La prima intrebare evident astept raspuns, iar la a doua presupun ca nu e atat de mare problema din moment ce pana acum a mers bine si nu am simtit probleme. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul MAP se poate curata cu orice spray, nu e pretentios

 

teava EGR nu are cum sa influenteze relantiul deoarece la benzinare EGR sta inchis la relanti, daca pe tester nu ai coduri de eroare privind cantitatea de gaze recirculate atunci nu teava nu te afecteaza cu nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la service. Uleiul scapa pe la un simering de la axul cu came. A fost rezolvata problema asta. Trepidatia totusi a ramas. In legatura cu faza de la AC descrisa mai sus, mecanicul nu a putut sa o observe deoarece la el nu s-a manifestat (dupa cum spuneam e o chestie aleatorie), dar mi-a spus ca e posibil sa fie de la sistemul de vacuum, pentru ca motorul asta nu are pompa de vacuum, etc.

Puteti sa imi recomandati un test pentru sistemul vacuumat? Adica la ce furtunas sa ma uit, unde sa pun mana, etc?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar fizic se poate testa pierderile de vacum, exista unele metode cu spray care daca e inhalat de motor il accelereaza si asa poti vedea pe unde pierde vacum, dar un mecanicos ar trebui sa depisteze relativ usor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

buna seara !sunt nou pe aici si nu stiu daca am postat mesajul bine.Vreau sa adresez si eu o intrebare .Am un golf 4 motor 1.6 benzina 1998 an fabricatie si am o problema cu inchiderea nu merge din telecomanda deloc plus ca nu imi apar unii martori in bord si becul din portiera nu se aprinde.Masina are telecomanda normala cred after marcket nu e tip briceag dar pare sa fie originala inchiderea  ce parare aveti? va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

"Reparatie switch usa", cauta pe forum. Iti va elucida misterul :)

 

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut, detin golf 4 1.6 74kw an 2000, n mi-a facut figuri motorul niciodata chiar daca de alte probleme m-am lovit, totusi in noaptea asta, am mers normal cu masina ceva prin oras, am stat la un suc cu motorul pornit si cand am plecat spre casa am observat ca se aude un pic interrupt si nu mai avea forta pe 1a a 2a parca in rateuri asa se aude pe toba, acasa am ridicat capota si cand o accelerez se aude ca un suflu de aer asa ... aveti idee ce poate fi? o sa merg la mecanic oricum dar cum ii stiu eu pe ai mei din oras o sa-mi dea 1093043 de probleme si nici una nu o sa fie rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!