Jump to content

Montaj Inchidere Din Telecomanda


DCOZ
 Share

Postare recomandată

dezgrop topicul asta cu o intrebare/nelamurire

un amic si-a achizitionat o alarma+inch.centrala de la magazin. Vrea sa o monteze pe un Golf3 1.9d care are deja inchidere centralizata originala a masinii cu pompa vacuum. Intrebare: se poate demonta vechea instalatie cu vacuum ca sa poate pune mororasele? (mentionez ca noua inchidere are doar 4 actuatoare, deci portbagaju si usita de la rezervor ar ramane deschise tot timpul)

Sau se poate monta numai modulul de alarma pe inchiderea actuala a masinii, cea cu vacuum.

Si o ultima rugaminte, un sfat de la cei care se pricep la alarme. Ce semnificatie au unele fire de la modulul alarma, mai exact unde vin legate (cele din poza care nu sunt bifate) ?

Multumesc

post-22869-1237311210_thumb.jpg

post-22869-1237311221_thumb.jpg

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gri - iesire masa armare = cand e armata alarma pe firu asta da un minus ,se foloseste impreuna cu un releu pt blocaj motor( taie demaroru) sau mai e folosit la viper daca vrei sa ii pui un led de stare ,Indicator electroluminiscent Viper :D

albastru /alb = comada cu minus pt inchidere le folosesti pt modulele de la inchiderea centralizata sau direct pe comenzile de inchis / deschis daca sti firele de la masina

verde alb = comada cu minus pt deschidere

albastru - asta nu sunt sigur sigur dar de obicei se pune impreuna cu firu "maro contact usa - " la modelele astea de alrma ca suna aiurea fara el

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca este o alarma pilot si nu suna aiurea deloc ...

la portocaliu sa pui diode pe firele care dus pe semnalizare stanga si dreapta

violet roz - se folosesc pt deschidere portbagaj, pornire motor ...

maro - il folosesti ca atunci cand e usa deschisa sa inceapa sa sune ...... firul alb nu il folosesti

galben - il pui pe un fir pe care ai curent cand bagi cheia in contact (eu nu am legat acest fir pt ca dupa ce bagai cheia in contact se armeaza in 4 secunde, si cand scoti cheia se dezarmeaza.... acum ramane la alegerea ta)

pt firele albastru/alb si verde/alb gasesti exact unde sa le legi in sectiunea DIY ... "Montare cheie briceag pe Mk3"

spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am terminat de montat, functioneaza perfect.

M-am confruntat insa cu o problema. Modulul de alarma dadea comanda inchis/deschis doar pe minus si la Golf inchis/deschis se face pe plus. Asa ca am fost nevoit sa mai adaug doua relee si doua diode ca sa pot sa dau comanda pe plus. Firul portocaliu l-am legat prin doua diode la firele negru/verde si negru/alb de sub intrerupatorul pt. avarii. Firele albastru si maro le-am legat impreuna la firul maro/alb de la intrerupatorul de la usa soferului. Deci cand alarma este armata daca se deschide usa, pe firul maro/alb da un minus care porneste sirena.

Firele de inchis/deschis, respectiv albastru/alb si verde alb le-am legat la firele din mufa de pe stalp, gri pt. inchis si verde pt. deschis (aici am pus si cele doua diode de care am zis mai sus.

Ce am facut in plus fata de schema alarmei a fost ca releul pt. blocaj motor nu l-am legat la demaror. L-am legat la electrovalva de la pompa de injectie care opreste motorina. Aici nu stiu daca am facut bine :( (adica legaturile le-am facut ok) insa nu stiu daca am procedat corect. Poate ar fi fost mai bine sa leg electromotorul.

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am si yo o alarma cu inchidere pilot cum a postat calin78 in poze, numai ca nu am apucat sa o "plantez" pe masina ca s-a bulit ceva la ea ca nu mai actioneaza partea de"comanda" adica ledul de stare imi confirma inchidera deschidera modul valet sau daca a fost agresata, dar nu actioneaza centralizata nici sirena nici releul nu mai clampaneste deloc, nu i-am facut scurt sau alte experimente, asa din senin eram cu ea intinsa pe masa si o alimentam de la un transformator si ma jucam cu deschidera din telecomanda a portbagajului cu canalul 2 sau canalul 3 si atunci cred ca s-a intamplat ceva(am alimentat motorasul cu+ direct si - l-am luat de la firul violet sau de la roz) dar nu era in sarcina sau ceva ca sa zic ca s-a fortat.Daca are cineva vreo idee cam ce ar putea fi.... sau eventual cineva din is daca stie unde pot sa o repar(in caz ca merita).Multumesc anticipat !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o promblema majora. Mi-am luat un modul pentru inchidere centralizala Spider si nu stiu cum sa il leg. Am inchidere vaccum pe un golf 3. Am gasit o schema cu firele masinii unde trebuie legat modulul, dar nu stiu semnificatia firelor de la modul. Pe schema modulului imi arata 6 culori de fire, eu am 9 in total. Nu stiu ce culoare ii de la inchidere, deschidere, lumini, etc. Daca a montat cineva un modul asemanator si ma poate ajuta.............plss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune o scanare cu schema inchiderii ca sa te putem ajuta, sau daca nu te grabesti, poate ne intalnim week-endul asta si te ajut eu, ca vad ca esti tot din TM, nu e mare lucru, in maxim jumate de ora e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ii buna schema. I-am aratat-o la un electrician si mi-a zis ca nu e buna. Uite ID-ul meu dani_key26@yahoo.com. Ai putea intra un pic sa vorbim? Nu am aparat foto dar am facut (aprox) in word. Arata cam asa...

SCHEMA_MODUL.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai descoperit cate ceva : albastru si verde(cele mai lungi) sunt de la inchidere/deschidere, galben, galben/negru si rosu trebuie legate la +, negru la -. Au mai ramas 3 culori : maro, mov si gri. Doua dintre ele trebuie legate la semnalizatoare. Cum le pot verifica? Daca am gresit, rog pe cineva sa ma corecteze. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Scuze de bagarea in seama.1) Am o alarma pilor si in manual zice ca in unitatea centrala pt. inchiderea pneumatica (3.5 secunde) trebuie jumper inchis, iar pt. inchidere electrica (0,8 secunde) trebuie jumper deschis. Am desfacuto si am vazut undeva pe centru integrat in circuite 2 pini unu langa altul stie careva daca sunt aia si trebuie sa fac punte intre cei 2 pt. ca am inchidere vacumatica? Cel putin asa mam gandit eu dar am zis sa intreb mai intai sa nu fac vreo tampenie.

2)pt. firul de la unitate pt. semnalizare am unul singur care zice ca se leaga pe + , ma intrebam daca se poate lega la butonul de la avarii?Si trebuie neaparat cu dioda si daca da decare?

3)mai am 2 fire care spune sa le leg la +contact usa si la -contact usa aveti vreo sugestie ca sa nu plec cu ele din plafoniera cam vine destul de greu sa bag firele. Undeva pe la usa de la sofer se poate?

4)daca am tras plusul unitatii centrale de la bricheta are ceva in timp?

5)senzorul de soc are ceva daca il pun tot langa unitate? Undeva intre volan si sigurante dupa plasticul ala prins de tabla aia.

6)aveti vreo sugestie unde as putea sa o plases?

Va rog mult sa ma ajutati ca nu vreau sa las 150 de RON la service.

Va multumesc anticipat.

Apropo e foarte tare forumul am invatat foarte multe.

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o chestie firele de la inchidere/deschidere de la alarma sunt pe minus si de la golf sunt pe plus poate sa-mi spuna cineva cum sa fac sa fie k? Am inteles cu 2 relee si 2 diode. Dar va rog sa-mi explicati asa mai ca la fraieri ce releu ce diode si cum se leaga.

Multumesc mult anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fel de golf ai?

alarma+modulul Pilot este acelasi model ca cea de la postul#26?

Modificat de Calin78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 3 1.9 tdi din'95. Alarma e asemanatoare si vreau sa o montez pe inchiderea de pe masina, e vacumatica.

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv punctul 1 trebuie pus Jumper pe cei 2 pini, la punctul 2 am rezolvat partea cu diodele dar nu stiu la care fire trebuie legate acolo sub volan daca ma poare ajuta cineva, am vazut ca este ca este o mufa cu 5 fire in partea stanga langa semnalizator daca o scot nu se mai semnalizeaza dar nu stiu care este firul exact. La punctul 3 la fel daca puteti sa-mi spuneti exact care este firul iar la 6 e vorba despre goarna. Va rog sa-mi raspundeti am mare nevoie de raspunsuri

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa rezolv si martea cu semnalizarile. Mam blocat cum sa leg contactele de la usa unul e plus unul e minus ma poate ajuta cineva la care fire trebuie legate cu o schema ma poate ajuta cineva. Si unde as putea sa pun goarna.

Modificat de ass1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

goarna am montat-o sub suportul vasului de expansiune, am dat doua gauri si am prins-o cu doua suruburi M6 cu piulita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult ...tu unde ai legat firele de la contactul de la usi ca la in plafoniera nu pot sa plec ca e destul de aiurea de bagat firele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai stiu exact, la intrerupatoru de usa ai maro si maro/galben (cred, nu mai stiu exact), leaga-te de un plus cu o lampa de control si vezi pe care din ele vine minus cand deshizi usa. Firele merg pe sub ornamentul de pe prag pana in partea de sus langa mufa rotunda de la comenzile inchiderii centralizate

Avertisment

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Paul.Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi mult maine ma bag in masina si sper sa o si termin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie tu unde ai pus senzorul de soc... este k daca il pun sub volan in spate la ornamentul de plastic pe placa aia de tabla deasupra la sigurante? sau trebuie pus in alta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu alarma am instalato totul merge k, numai ca in momentul in care dau sa inchid mi se inchide si mi se ridica si geamurile (geamuri elecrtice) asta e de bine, dar cand deschid mi se deschid si geamurile asta e urat si incomod sa stau dupaia sa le inchid pe rand pe fiecare. Cred ca are in interiorul unitati centrale un releu de temporizare nu e pe impuls. Aveti vreo sugestie sau puteti sa-mi spuneti exact care este firul din portiera de la sofer care actioneaza toate geamurile? Va rog sa ma ajutati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna, am si eu o problema cu inchiderea centralizata, dimineata cand deschid masina pompa de vacum merge continuu, trebuie sa repet de cateva ori operatiunea de inchidere deschidere sa se linisteasca, ce ar putea avea? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pe undeva un furtun fisurat sau iesit din mufa.Inchiderea fiind vaacumatica nu mai este etansa si trage aer fals.Ea se inchide automat dupa 30 sec,chiar daca te chinui tu sa o inchizi-deskizi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o rugaminte unde pot sa montez senzorul de soc de la alarma sa fie mai eficient. Eu lam prins de tabla de sub volan dar parca nu are nici un efect e la sensivitate maxima si pot sa misc de masina si nimic dau in usa si nimic daca dau in tabla de care am prins senzorul piuie. Va rog sa ma ajutati as fi foarte recunoscator. In parcare la mine deja in ultimele 2 nopti au fost deja 2 spargeri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!