Jump to content

Probleme pornire


marianpop
 Share

Postare recomandată

Plusul pe firul subtire de la electromotor vine direct din contact. Ar trebui sa verifici firele in zona electromotorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am sa fac, revin maine cu ce am gasit . Multumesc domnul Andrei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa stii de la inceput ce cauti, ia un fir, pune-l la plusul bateriei, si atinge borna mica de la electromotor. Ai grija sa fie sscosa din viteza masina,.

In felul asta vezi daca e problema de comanda, sau de electromotor. Sau bate in electromotor cu un ciocan si incearca din cheie,. 

Cand se duc carbunii de la electromotor, nu se mai inchide nici circuitul solenoidului si nu mai face niciun zgomot. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Practic o sa porneasca masina asa nu?nu e vreo problema?   ar fi bine si cheia n contact sa fie pusa tot in pozitia de pornire ?. Atata timp cat nu am curent pe firul ce duce la electromotor am zis sa rezolv problema asta odata  , am zis ca e bun electromotorul ! ,dar am sa incerc si sa by pass solenoidul si sa pornesc masina practic asa cum spui sa fiu sigur ca electromotorul e ok, scoasa din viteza si cu cheia n contact pe aprindere .

Modificat de Glacius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus fir pe mufa unde ar veni firul de la contact si face o zvacnire ca si cum se roteste, cred ca electromotorul e ok, probl e ca am pus si contact cu cheia si atins..masina n a pornit, in schimb imi apare martor bujii palpaind . Dau bateria jos sa ma uit la contactele ce vin pe electromotor..o fi si o probl cu bujiile? Cand pun contact se aprinde martor bujii sta 4 sec se stinge..nimic anormal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare, 

Detin o Skoda octavia tour 1.9 tdi 110 cp an 2000

Problema mea este in felul urmator. Pornesc masina si o ia la sfert de cheie cum se zice.. o las cateva ore si cand dau sa pornesc invarte foarte bine dar nu porneste.. o mai las cateva ore si porneste.. nu e o regula sa faca asa tot timpul, doar cand iti e lumea mai draga ?. Are momente cand porneste cateva zile, apoi face asa.. am fost prin serviceuri si nu i.am dat de cap..

Clapeta egr nu ramane blocata..

Ce ar fi? 

Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dj08ajl ai un avertisment pentru deschidere aiurea de topic-uri. Data viitoare aplicam sanctiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut,

Am si eu problema pornirii la rece. La cald merge brici, dar dimineata dupa o noapte rece, cand sunt sub 5 grade afara invarte de cateva ori bune, poate 2-4 secunde si pe urma porneste dar scoate un nor de fum albastru si miroase a motorina arsa in toata masina. O pre-incalzesc de 3-4 ori...dar la fel face - martorul de bujii din bord se stinge relativ repede...4-5 secunde.

Bateria e noua, bujiile nu cred ca au fost schimbate niciodata. Cod motor: ASV, km 264.000

Ultima data cand am pus testerul pe ea nu aveam erori pe motor, doar ceva motoras la clima (dar asta e de cand am luat-o acum 7 ani)

Mecanicul meu zicea ca e posibil ca injectoarele sa fie duse si sa picure putina motorina dupa ce opresc motorul seara si sa fie inecata dimineata...si din cauza asta invarte de cateva ori pana sa porneasca si tot din cauza asta si fumul albastru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ultimu_neuron said:

dupa o noapte rece, cand sunt sub 5 grade

Cam atunci încep să intre bujiile

1 hour ago, ultimu_neuron said:

bujiile nu cred ca au fost schimbate niciodata. Cod motor: ASV, km 264.000

Ţi-ai cam dat răspunsul:D. Poţi să le preîncălzeşti şi de 100 ori, dacă sunt duse....La motorul ăsta nu sunt monitorizate de ECU, dacă la asta te-ai gîndit când ai scris că nu ai erori.

Becul de bujii stă aprins în funcţie de temperatură. La temperatura actuală 5-6sec este ok. Poţi verifica cât stau cu mufa de la senzorul de temperatură scoasă, ar trebui să se lungească peste 10 sec.

Lasă injectoarele deocamdată. Fumul apare din cauza acumulării motorinei nearse pe timpul pornirii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de bujii - le schimb si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am schimbat bujiile și acum a revenit la normal. Pornește ușor dimineața când e frig. Am testat câteva zile la rând și totul e ok.

Bujia din cilindrul 4 arăta foarte rău. Avea o depunere albă in strat gros pe ea. Restul erau doar negre de fum. 

Multumesc pt sfat!

Modificat de ultimu_neuron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 3 arse.. cam greu sa porneasca bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna.Detin o Skoda Octavia 1 an 2004 motor 1.9 TDI 90 CP Alh.Am facu un test mi sa dat geometrie turbina senzor temperatura lichid racire.Am facut geometria,am schimbat senzor,pe alt test mia dat circuit intrerupt egr.Lam anulat,am scos furtun am bagat un surub.Dimineata doar dimineata la prima pornire masina sta la relantiu dar scoate putin fum si daca accelerez e ca si cum ma blocheaza nu se accelereaza.Doar dimineata la prima pornire.Am schimbat filtre facut geometria la turbo senzor temperatyra lichid racire si am simtomele astea.Daca ma ajuta cineva cu un sfat,nu mai stiu ce sai mai fac!!!Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici ai citit?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Masina in cauza Skoda Octavia 1 2002, 1.6 benzina, cod motor AVU.

 

Am schimbat garnitura de chiulasa deoarece fierbea apa. Dupa operatiune masina da sa poneasca insa nu reuseste.

 

Am verificat cu bujiile pe caroserie si toate dau scanteie. Am verificat cu admisia demontata si injectoarele dau benzina. Am incercat cu evacuarea demontata (partea de jos la "serpisori").

Distributia e pusa la punct (cum am demontat asa am pus la loc). Am verificat si la semne sa fie in ordine (am atasat foto). Am pus si foto de la demontare (in poza 4 este deschisa supapa de admisie din dreapta si supapa de evacuare din stanga). Cand rotesc merge usor si se simte compresia la un moment dat.

 

A pornit o singura data insa s-a oprit la accelerare. Apoi scoate mult fum alb se la busonul de umplere ulei si pe evacuare.

 

Am verificat cu vagcom si nu am erori. Ce as mai putea sa verific? Va multumesc!

 

 

IMG_20220930_190910.thumb.jpg.34f2914bf487a830ecc93bc22c9e0500.jpgIMG_20220927_144650.thumb.jpg.f9549cf22eb321c2da8fbf2c306b19cb.jpgIMG_20220921_171847.thumb.jpg.a0223856e9a1794352870347562b0153.jpgIMG_20220921_171850.thumb.jpg.a620530053ef324a63947ced3345b18b.jpg

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din descriere pare ca antigelul ajunge in cilindri, ai verificat planeitatea la chiulasa? la bloc? Ai strans chiulasa cum trebuie? Ai folosit suruburi noi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii fac un test de compresie ar trebui sa vad problema? Am dat comanda.

 

M-am gabit si nu am mai verificat chiulasa la lera. Am strans-o comform manualului si a documentatiei cu care vine atasata (40Nm plus 90grade si inca o data 90 grade). Suruburi noi. Mi s-a parut ciudat faptul ca chiulasa nu sta fix pe garnitura (nu are ghidaj) pana nu strangi suruburile un pic.

 

Revin cu rezultatele de la compresie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!