Jump to content

Passat 3BG cu motor 2.0 TDI 136CP


C o s m i n
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Stiti cum se poate ajusta turatia la relanti, cu VAG COM, la BGW?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy,

Mersi, inteleg ca din adaptari, ati putea descrie pasii exact, in ce bloc, care cod, ce canal?

Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi kosmyn_aurel89,

Am incercat asta, la 2.0 BGW are diferit. Nu are indicații la canalul 2, unicul canal unde vad turatia e la canalul 6 însă codarea la new si test value e diferita si nu reacționează la variatii introduse.

 

A facut cineva totusi o modificare de turatie la motorul asta?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut, am o problema  la  acest tip de  motor 3bg 2.0 136 cp , problema e  urmatoarea : acum 5 luni la  relantii se  oprea trebuia mereu sa  o tin turata, am schimbat  filtru de  motorina , am pornit-o , dar nu am turat-o deloc si am lasat-o in parcare, am pornit-o din cand in cand, o lasam sa  ajunga  pana la  90 de grade  si apoi o opream , precizez ca  nu am plecat deloc din locul unde  am facut schimbul de  filtru ,  a ajuns  timpul sa  ii fac itp-ul si ...acum cand o turez imi ajunge pana in 1800 si incepe  sa tremure foarte tare si imi scade turometru si imi apare "engine workshop" am tinut-o putin turata si mi-a ajuns  in 2000 turatia , dar daca incerc sa  depasesc imi apare "emission workshop" si spirala ,maine o duc la tester , am sunat un mecanic si mi-a spus ca e  posibil sa  fie  filtru de  motorina prost si nu se alimenteaza , precizez ca atunci cand mia aparut engine workshop s-a si oprit singura. tin sa precizez ca inainte sa am problema cu  opritul la relantii am mers in jur de  1000 km in 2 zile si nu am avut deloc probleme la drum . 

Astept un sfat sau o opinie. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

16 hours ago, kosmyn_aurel89 said:

senzor turatie g28

Multumesc..exact asta a zis si testerul dupa ce l-am pus sa verifice exact acest senzor in mers  si turand masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Sunt nou pe forum,nu stiu daca postez bine aici. Am si eu o problema la passat b5.5 din 2004 2.0 tdi BGW 136 cp. Creste turatia la 1000 rpmx ,scoate fum alb si miroase a ars,consumul de combustibil sta in 2l la relanti si undeva la 17,18% in mers.pe vag.com imi da egr-ul. L.am inlocuit cu unul nou pierburg ,timp de 2 saptamani nu am mai avut probleme..scazuse si consumul mediu unde la 7%...acum a reaparut acea problema..pe vag.com tot egr-ul il da defect..in momentul cand ramane accelerat la 1000rpmx si scot mufa egr-ului totul revine la normal. (Consumul ramane normal pe 0.5 dispare fumul,scade turatia la normal) fostul proprietar a anulat filtrul de particule dar nu stiu daca l.a anulat si si din soft ( masina a functionat ok cateva luni de la achizitie fara nici-o eroare) . are idee cineva ce ar putea fi? Soft,egr,sau dpf neanulat din soft? (Pe vag com imi da si rezervor aditiv gol. Cei de la reprezentanta au zis ca nu este anulat din soft dpf-ul ,fiindca nu trebuia sa mai citeasca ecu nimic despre dpf). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 1/5/2019 at 11:33 PM, Duum said:

Mersi kosmyn_aurel89,

Am incercat asta, la 2.0 BGW are diferit. Nu are indicații la canalul 2, unicul canal unde vad turatia e la canalul 6 însă codarea la new si test value e diferita si nu reacționează la variatii introduse.

 

A facut cineva totusi o modificare de turatie la motorul asta?

 

Mersi

Colegi, totusi inca nimeni nu a reglat turatia la BGW?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

Am facut curatare la DPF, pe tester a aparut o eroare pe care nu am putut sa o stergem pentru ca defectiunea era mecanica: ''senzor de temperatura gaze de esapament (banc 1, senzor 2)''.

Din cate am inteles ar fi 2 senzori, unul care citeste temperatura inainte de filtrul de particule si al doilea care iese din filtrul de particule.

Ma puteti ajuta cu codurile pentru acesti senzori si poate cu o schema a intregului sistem de evacuare?

Daca nu gasesc acesti senzori noi poate reusesc la dezmembrari.

Va multumesc! :)

PS : eroarea era si inainte de curatare, deci nu a aparut dupa curatarea lui!

Modificat de stefan022
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa inlocuiesti senzorul 2 dupa dpf posteaza scanul in topicul dedicat , regenerare nu o sa faca datorita senzorului defect probabil tot din acest motiv s-a colmatat iar senzori noi gasesti la orice magazin de piese sau la reprezentanta

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Ce baterie pun pe acest model? acum am de 77 Ah cu 700 cred ca curentul de pornire. Ce se recomanda in manualul/cartea masinii?

Multumesc.

 

am comandat: BATERIE AUTO EXIDE EA770 PREMIUM 12V 77AH, 760A - sper sa fie buna

Modificat de laurentiun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

va salut,sunt proaspat posesor al unui vw passat b 5.5 2.0 tdi bgw dpf,cu putin timp in urma mi-a aparut eroarea emission workshop,am curatat egr-ul insa dupa 2 zile a aparut iar aceeasi eroare,motorul merge normal,am pus-o pe tester insa,cu parere de rau,nu prea gasesc meseriasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa ai turbina colmatata si asta sa cauzeze suprapresiune in turbo. Spirala nu a palpait in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu palpaie spirala,pe tester apare o defectiune electrica la bujia 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.
Nu vreau sa te dezamăgesc sau sa te sperii. 

Eu sunt posesorul unui B5.5 BGW din 2007, cumpărat in Germania cu 146.000 km, acum are 440.000 km. 
DPF mi-a scos peri albi. 
EGR l-am curățat de mai multe ori ( ceea ce este normal și indicat) pana intr-o zi in care a cedat bobina ( BGW are EGR electronic ), 350€ in reprezentanta , dar am găsit cu 220€ de la Pierburg identic cu cel original doar ca nu avea ștanțat pe el VW. 
Cu toate astea a ajuns la 440.000 km și nu o dau, i-am lăsat-o varului meu sa o plimbe, sa nu înțepenească😁, sa o am la dispoziție când vin cu avionul acasă. Eu am un B8 AllTrack acum. 

Deci calm și mecanic priceput. 
Si un sfat f important, o data pe săptămâna fa un drum mai lung, drumurile scurte in oraș vor omora DPF-ul și egr-ul. A mea a clacat deoarece a folosit-o soția in primii ani pt a merge la servici 7+7 km pe zi. 

 

egr curățat 
D1A3747C-DA82-488F-A886-1DA784E4211C.thumb.jpeg.5e12abd0f2efbc27d5cdd246745cfcd5.jpeg
 

egr înainte de curățare 

AF5077C9-10FA-4D1C-B114-85DC37C9CE05.thumb.jpeg.58ffe7adea2a27459a683fbf64c65af4.jpeg8FC04DA1-B34C-4BC0-9BA9-6C7965F0BE39.thumb.jpeg.c7e8b19d51e8f7eb0952c414b1ab2a82.jpeg


egr la fix un an și 7 zile după curățarea anterioară 
0B8DD7DF-6351-4D13-B0FE-A530CDC09333.thumb.jpeg.93e8b5f733209e9b619560375233205f.jpegF4B20984-51B7-4482-A969-A41ED2DBE6D5.thumb.jpeg.3f8960d19617858919455722ab66c74d.jpegFAEA05AD-B956-4DD1-BE80-682F18047E70.thumb.jpeg.7d30ababce9f519246b1da721d95eed0.jpegF7A39E65-E246-4534-858B-C38588AC4D31.thumb.jpeg.35f2249477f2c1ab4a0be560e960959b.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu,norma de poluare euro 4 foloseste bujiile pentru depoluare si tu daca ai una arsa,este posibil sa-i dea cu virgula si sa intre in balarii. Schimba bujia aia arsa ca nu arunci banii pe fereastra chiar daca nu este ea cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat bujii de m-am plictisit. 
M-am și certat cu cei din reprezentanta deoarece după ce au schimbat bujiile le-am controlat pe cele vechi și erau bune. 
Pe urma am schimbat fișele de la bujii. Pe urma iar bujiile. 
Am schimbat și releul care comanda bujiile. 
M-am plictisit. Când are ea chef îmi da iar cu eroare la bujii. 
Acum nici nu o mai bag in sama. 
Oricum o bujie OEM bosch e 25€

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

B5.5 bgw, la relanti da sa moara, întrerupe aleatoriu, eroare p0403 pe egr și bujia cil 4. Cu mufa scoasa la egr merge bine.

Am văzut egr de pe la 5-600lei, oare nu merge și curățat? Pe diagnoza maf actual și specificat corespund, posibil totuși sa deschidă prea mult egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!