Jump to content

Consum Exagerat Ulei


_GOLF4_
 Share

Postare recomandată

Salut dragi forumisti,

Am si eu o problema cu masina din semnatura, consuma ulei exagerat de mult ! Masina merge bine , trage bine , motorul nici nu se aude , e foarte silentios , la relantiu sta normal , benzina consuma exact ca in cartea service doar ca papa mult ulei cam 500 ml la 1000 km ! Are 180.000 km reali! Nu curge pe nicaieri ulei ! De cand am luato am pus ulei Castrol GXL 10 W40 care este mai ieftin decat alte feluri de Castrol cu aproximativ 12 ron si tin sa cred ca este de calitate slaba . Asta sa fie unul din motive? Sa pun un ulei mai vascos 15W40? Ce ulei imi recomandati ? Sau ce motive ar putea duce la consumul acesta exagerat de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima varianta care imi vine in minte este sa masori compresia la un service. Daca este mica inseamna ca uleiul este consumat in timpul mersului, daca este in paramentru insemna ca il pierzi prin alte parti.

Daca compresia este mica ai putea incerca un ulei mai vascos, cum ai spus si tu; vezi ce uleiuri SINTETICE vascoase gasesti. Stiu ca mai exista uleiuri pentru motoare cu multi km, care ar trebui sa fie mai vascoase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca ar fi sa pierd pe undeva ulei eu cred ca ar fi vizibil , s-ar vedea pete de ulei ceva... sa fie ceva garnituri? de exemplu garnitura de la culbutor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai verificat daca este curat lichidul de racire?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, am sa verific . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 75 cp , 2002 , motor AXP benzinar , La mine consuma o tzara de ulei ca scapa pe jos putin pe la un semering si n-am nici un chef sa-l schimb uleiu cam la un an mai adaug inca un litru , acum nu mai am ulei din germania ca mi-a mai dat 1 litru de rezerva dar l-a mterminat , ce fac acum ? 10w-30 LIQUI MOLLY ceva ce la noi nu se gaseste ce mi-a pus cand mi-a facut schimbu in germania acuma ce fac ? ca nu am chef s sa schimb tot uleiuil din nou pot sa pun orice ulei cu 10W-30 sau cum e scris pe hartiuta aia la motor sau trebuie sa-l dau jos sa pun numai dekat alti 3 litri ? Eu as lua niste ulei de ala d ela kaufland , carrefour , metro am vazut ca sunt cu acelasi 5W-30 aprobat de VW niste ulei in bidon verde :icon_thumright:

Modificat de cezarsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

last am verificat , e curat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sa verifici si filtru de aer!

Oricum, trebuie neaparat sa mergi la un service, unde sa iti masoare compresia, asa cum a spus toni.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ai rezolvat problema _GOLF4_ ? Sunt curios deoarece daca mi se va intampla mie sau unui alt forumist sa stim ca informatie generala de la ce ar putea proveni .

Asteptam un raspuns !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema am raportat-o si eu aici, acelasi tip de motor... deja incep sa cred ca devine chestie generala... Azi ma duc sa-i fac schimbul de ulei, Castrol 5w-40 - care e si in mod curent in masina (desi cineva mi-a recomandat 5w30, ca ar fi mai bun pentru modelul meu). Vom vedea dupa daca mai papa...

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

recomandat pt 1.4 16v 75 cp este tipul de ulei 0w40...cel putin asa scrie in cartea tehnica...si asa spun si cei de la reprezentata...eu mai completez cu aprox 3l la 15.000km...mi s-a spus ca nu e mult...dar nici sa umblii cu mobil1 dupa tine tot timpul nu-i o treaba...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere caci chiar aseara mi s-a aprins si mie beculetu' la ulei... si joja e chiar pe minim, realizez ca nu sunt singurul. Cred ca e chestie generala cu papatul catorva sute de ml de ulei... eu am facut schimbul acum vreo 6500Km, si am completat cu 200ml ultima oara (care cred ca nici nu se simt). Cand am facut schimbul, joja imi indica nivelul cam la mijloc intre nivelul minim si maxim. Acum o sa vad sa completez iar, am cumparat 5w-40 de care am pus initial...

Insa, am un mic dubiu ca la schimb, mi-a pus mecanicu' 5w40 (b3/b4) care am auzit ca e cam pentru diesel, tre' sa verific astazi.

"Ce bafta..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o astfel de problema. Am avut castrol magnatec 10w 40 (A3/B3) si imi lua cam 500 ml la 500 km!!!

Am schimbat uleiul cu castrol edge sport (rs) 10w 60 si nu mai papa aproape nimic... sa zicem un maxim de 100 ml la 1000 km dar e si motorul... :)

Fa schimbarea asta si mai vb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mereu am pus 10w40, nu stiam ca pt acest tip de motor trebuie pus 5w30...sunteti siguri? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate sa fie de la semeringurile de la supape. sau poate ca pierzi prin alta parte baie de ulei de ex verifica tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie careva ce ulei este recomandat pt. un motor Volkswagen 1.6 AKL din 1998, nu am carte tehnica...

Mobil1/Castrol/Alta marca...0, 5, 10, 15W30 sau 40 ???

Momentan am Castrol 5W-40 si imi cam papa ceva...

Multumesc anticipa, Razvan.

Modificat de Razvan_79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am Golf IV 1.4 16v 75 cp si imi mananca destul de mult ulei la drum lung. De exemplu era o perioada asta vara cand daca ma duceam pana in Constanta si inapoi mi se aprindea becul de ulei. Dupa ultima revizie la masina mi-au schimbat baietii uleiul cu Aral 10w40 si de atunci nu mi s-a mai aprins decat 1 data cand am fost in Germania, si am pus cam 600 - 700 ml de ulei dupa ce mi s-a aprins becul. Cand am fost la reprezentanta Volkswagen sa ma interesez, mi-au zis ca ar fi normal sa manance ulei. Acu

Modificat de Balan Radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si cati km are masina, a mea are 170k si nu imi mananca ulei dar in schimb pierd pe la un senzor, completez cam cu 300 ml la fiecare schimb. Radu, e posibil sa ai si tu scurgeri pe undeva ca mi se pare mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat filtre, ulei, la un G4 benzinar 1,4 ..16v. Am gasit ulei cam mult in carcasa de la filtrul de aer. Intreb proprietarul care imi zice; completez cam 1 l de ulei la 10000km/parcursi.

Eu credeam ca motoarele pe benzina nu consuma ulei , ca un TDI-PD, de ex. Din ce am citit mai sus........... imi cam schimb parerea. Am desfacut capacul de pe buji, fisele si gasesc acolo o bujie, nr 3 , cu mult ulei pe linga ea. Aproape pina la jumatatea izolatorului. Ce mai, balta........ . Verific furtunul prin care ies gazele de carter si observ ca are multe gaze, deci motor obosit. Am improvizat si prelungit pina sub masina , acel furtun, ca sa iasa gazele in atmosfera , sa nu le mai 'inghita' admisia. Uleiul folosit este Castrol 10w 40. Masina este break, cu cirlig, care dupa parerea mea, a tractat platforma sau ceva remorca, in Germania, avind in vedere uzura bilei de la cirlig.

Acum intreb, daca la urmatorul schimb, o sa ii pun un 10w 60 rs, o sa il consume tot ca pe cel precedent, avind in vedere ca acesta e mai gros la cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu, asa am si eu la masina mea, o bujie din 4 se scalda in ulei. Un mecanic mi-a zis ca e posibil ca, garintura de la capacul axelor cu came sa fie dusa si sa se prelinga ulei. Eu deocamdata bag o bucata de hartie si scot tot uleiul de acolo. Intradevar atunci cand am schimbat bujiile m-am chinuit f mult sa scot bujia cu problema.

Ce ulei recomandati la acest motor de 1.4 16v care are peste 150k ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mananca ulei atunci ar trebui sa se vada urme de ulei pe bujii?A mea cam papa 1L/6-7000km dar sa tinem cont ca si motorul are >260k km.Credeti ca este normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa zice-ti ca ma laud da a mea are 8000 de km de cand schimbat uleiul si abia a ajuns uleiul spre mijloc, intre minim si maxim si nu am completat ulei. Are 138 000 de km si asa am patit si eu la pistonul nr 3 pe langa bujie erau urme de ulei. Nu era balta dar se vedea ca a fost ulei acolo. Se poate sa fie si de la busonul pe unde se baga ulei, nu inchide etans si se scurge insa e mai greu de crezut dar nu imposibil.

Oricum fabricantul scrie ca poti sa ai un consum de maxim 1L/1000 de km. Cand se ajunge la aceasta limita se repara motorul. Un lucru stiu, la golf 3 s-au dus simeringurile de la supape si atunci a inceput sa-mi manance ulei ca un motor in 2 timpi. Am schimbat simeringurile si nu am mai avut probleme. Poate si la G4 mai persista problema. Chestia e ca nu stii sigur daca e de acolo decat daca dai jos chiulasa.

Nu exista masina care sa nu consme ulei, chiar daca e noua. Toate au un consum de ulei, pe baza acestui consum poti sa-ti dai seama cat e de uzata masina.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crissul, uleiul provine din capul pistonului, camera de ardere. Se vedea daca e pe la garnitura de la capac. Apropo de 10w60 rs, ce parere aveti, daca bag din acesta, il mai consuma ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu... nu prea ar avea cum sa vina din capul pistonului decat atunci cand nu e stransa bine bujia in chiulasa. Plus ca s-ar vedea stropi si pe motor nu doar cand dai jos bujia. Daca bujia nu e stransa bine atunci nici masina nu merge bine si sigur ar fi aruncat bujia din chiulasa din cauza detonatiei.

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!