Jump to content

Audi 80


chrystian
 Share

Postare recomandată

iulian1976 fara suparare insa vorbim de sisteme diferite de management ai injectiei motorului. Daca la el e varianta de ECOTRONIC atunci are o pompa de alimentare ca cea de carburator ( de presiune destul de joasa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ManiacuV6

    17

  • laus

    12

  • elenic2000

    8

  • CroCop

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Are cineva de pe forum cele doua furtune de la intercooler la turbo si invers, de asemenea cel de la filtrul de aer la turbo de pe Audi 80 B3, 1.6 TD cu intercooler, cod motor SB? Daca aveti, va rog sa ma contactati, am nevoie de ele. Apropo lasati si un pret. Multumesc.

Uite aici niste poze de pe un Audi B3 cu furtunele pentru intercooler

Visit My Website

post-4622-1201981513_thumb.jpg

post-4622-1201981531_thumb.jpg

post-4622-1201981545_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru poze. Ai cumva idee daca le pot gasi la dezmembrari in zona voastra ,inclusiv carcasa filtrului de aer? Ca pe la noi nu reusesc. Poate Ardealul ma salveaza. Daca da poate-mi dai si mie un semn. :(

Modificat de elenic2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru poze. Ai cumva idee daca le pot gasi la dezmembrari in zona voastra ,inclusiv carcasa filtrului de aer? Ca pe la noi nu reusesc. Poate Ardealul ma salveaza. Daca da poate-mi dai si mie un semn. :)

In general se gasesc piese de B3 second hand.Uite un site http://www.dezmembrari.ro/cauta_parc.php?j...desc=&pag=1 cu adresele de firme care se ocupa de dezmembrari in tara.Din Tg-Mures iti recomand Materom,Stil Servimpex si Italiana Ricambi.Incearca sa iei legatura cu ei telefonic sau prin e-mail.Mai e o firma si in Timisoara care are multe piese second, se numeste Autoschrot.Ca sa-ti faci o idee despre preturile pieselor noi poti vizita si un site maghiar UNIX KFT http://www.unixtrade.hu/shop/index.html care are un magazin in Oradea sau poate aduce piese prin curierat.Mult succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pana la urma rezolvasi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar debitmetrul era cam defect si anume circuitul pe care oscileaza palpatorul este intrerupt in zona de ralenti. L-am curatat si l.am deplasat putin ca palpatorul sa calce putin in exterior si sa se asigure astfel continuitate in circuit. Sonda lamba era tot strica(ieseau gazele prost si am masurat-o) si s-a schimbat. In rest problema cu turometrul si becul de ulei persista mai ales cat este motorul rece. Dupa ce se incalzeste incep sa functineze bine, asa ca s-ar putea sa fie vreun contact imperfect..... nu stiu care exact!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Chiar nu are nimeni piesele de mai sus? Am nevoie neaparata de ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut....acum o ora am ajuns acasa dupa o mica excursie....am constatat k au inceput sa-mi bata planetarele.....si un zgomot cand iau de volan ( stanga dreapta ) scartait.....am cam fortat-o sa zic asha.....planetarele necesita schimbarea....dar zgomotul de la volan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a slabit cureaua de la servodirectie sau e imbatranita si trebuie inlocuita. Incearca intai sa o mai intinzi, are un intinzator langa pompa de servodirectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc :vaidecapulmeu: daca asta e mergem la o bere :RO flag: fac cinste :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu rezolvi cu cureaua de la pompa de servo, vezi ca s-ar putea sa mai fie si altceva. Si eu am "experimentat" un scartait cand luam de volan si am constatat ca era o bieleta antiruliu care avea burduful perforat. Dupa ce am schimbat-o n-am mai avut probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa sty k am un burduf perforat.......s-a rupt in 2 bucati.....este in spatele motorului ...... sub bidonasul in care e lichidul de frana.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau si eu o descriere cum se demonteaza partea de plastic a barii din fata de pe caroserie la Audi 80 B3. Adica ce sistem de prindere are, cu clipsuri de plastic ori cu suruburi... Vreau sa o dau jos pentru mici reparatii si mi-e frica sa nu trag de ea sa o rup. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai de desfacut doua suruburi in principiu. Unde ai carligul de remorcare din bara te uiti spre sus si vei vedea un surub ce se desface cu un imbus de 5 . Simetric fata de grila carligului e cealata grila mica. Se scoate si aia.( atentier la demontaj). Apoi se desface un surub tot cu imbusul de 5. Apoi Se trage din partea stanga a masinii de bara (partea cat mai apropae de roata si va iesi. Are un fel de sanie acolo. La fel si in dreapta. Cam asta e tot .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data iti multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari....am un Audi 80 B4 2.0 E 1993 115 cp hidramata....am un consum destul de ridicat 16-17 in oras si 12 la drum.....posibil sa nu fie ceva in regula....? voua cat va consuma......cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari....am un Audi 80 B4 2.0 E 1993 115 cp hidramata....am un consum destul de ridicat 16-17 in oras si 12 la drum.....posibil sa nu fie ceva in regula....? voua cat va consuma......cu stima!

Pai eu tot motor ca al tau am. Dar consumul meu se prezinta total diferit: 10.5 % poate 11 in oras iar la drum lung(am facut Constanta-Suceava ca sa ma conving) si mi-a iesit 6.8% mers pana in 110km/h.

Nu stiu ce sa zic. Problemele pot fi de la: debitmetru, sonda lambda, sonda de temperatura, filtru de aer murdar. Alti factori care sa-ti influenteze consumul ar fi dimensiunea cauciucurilor, vascozitatea uleiului care il folosesti, calitatea bujiilor, starea injectoarelor inclusiv injectorul de pornire la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dragilor,

am de gand sa-mi iau un 80 de prin 92 din Germania.

In primul rand am cautat ceva cu A/C si nu prea am vazut. Nu s-a montat asa ceva pe masina asta?

Mi se pare cam dubios sa aibe scaune incalzite si fara A/c.

Referitor la tractiunea 4X4, exista mai multe modele constructive?

Diferential blocabil -la ce se refera? La cel dintre axe?

Ati avut probleme cu tractiunea integrala?

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un prieten de-a meu avea un Audi80 B3 din `88 cu aer conditionat si cu tractiune integrala Quattro, deci exista. Tu cauti un A80 B4, modelul mai nou, in mod sigur gasesti quattro+clima.

Masina de care vorbeam mai sus avea un buton intre scaunele din fata, de la care puteai bloca diferentialul puntii spate, cu dif blocat masina urca pe zapada pe drum forestier mai bine ca un Aro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samo,tu nu te dai si cu motoarele? :D

Revenind,asa cum spunea si colegu' ai sa gasesti si cu aer conditionat in mod sigur.

La vag exista 4x4 cu diferential Torsen(la motoarele longitudinale) si Haldex(la motoarele transversale),din ce stiu eu.

Butonul acela blocheaza diff.ul spate,care se deblocheaza automat la 30km si ajuta la tractiunea grea(zapada/noroaie).Face o treaba extraordinara.

Cit despre fiabilitate,stai linistit,eu merg numai pe quattro de vreo 10 ani,am avut si vechiul model tot quattro si nu au fost niciun fel de probleme.

Bafta..

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se deblocheaza automat la 30km/h efectul este zero, pt ca la absolut orice patinare rotile ajung repede la 30km/h, chiar daca masina sta pe loc sau se deplaseaza cu 5 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samo,tu nu te dai si cu motoarele? ;)

Revenind,asa cum spunea si colegu' ai sa gasesti si cu aer conditionat in mod sigur.

La vag exista 4x4 cu diferential Torsen(la motoarele longitudinale) si Haldex(la motoarele transversale),din ce stiu eu.

Butonul acela blocheaza diff.ul spate,care se deblocheaza automat la 30km si ajuta la tractiunea grea(zapada/noroaie).Face o treaba extraordinara.

Cit despre fiabilitate,stai linistit,eu merg numai pe quattro de vreo 10 ani,am avut si vechiul model tot quattro si nu au fost niciun fel de probleme.

Bafta..

Luigi Vicol

Salut,

sunt "gizmo" tot de pe motociclism.ro, dar nu aveam user aici, asa ca am folosit contul lui samo. :D.

Ce nu stiu, este ce anume blocheaza butonasul ala si daca il au toate modelele de quatro sau nu?

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De deblocat sigur se deblocheaza automat,poate nu fix 30,poate 40 km/ora,ideea este ca te scoate din greu,pe urma nu mai ai nevoie de el.

Butonasul ala practic blocheaza spatele,in sensul ca trag amindoua cu aceeasi turatie,indiferent daca una dintre roti patineaza sau nu.Cel putin eu asa stiu,la mine asa era.

Modelele pina in 1990 aveau butonul pe bord,din ce stiu era un fel de blocaj mecanic,pe bord era un fel de robinet, apoi l-au pus linga levierul de viteza pina prin 1995.

Dupa aia si pina in ziua de astazi blocajul de diff.este actionat electronic.

Luigi Vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Umnde pot gasi niste specificatii tehnice ale acestor modele?

Multumesc!

Umnde pot gasi niste specificatii tehnice ale acestor modele?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.elitecat.cz selectezi marca modelul . si click pe lupa din dreptul modelului ....acolo aflii tot...inclusiv piese, pretul acestora !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!