Jump to content

Motor AZD 1.6 16v - functionare, probleme specifice


Migu 4
 Share

Postare recomandată

salut,

ma confrunt cu urmatoarea situatie...

acum 2 saptamani am cumparat un golf4, 1.6 16v, model azd.

la inceput, cand turam masina peste 2.000, tremura. 

A fost schimbata distributia ( cum se face normal la achizitionarea unei masini sh ). 

Aseara, la cca o saptamana de la schimbarea distributiei, in mers, deodata, masina inceput sa tremure cand acceleram. se intampla si cand e pe liber. in orice viteza, la orice turatie, cand apas acceleratia, tremura,

Ati mai intalnit situatii asemanatoare?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Varianta usoara,il cauti pe colegul @eexcalade si te indruma el sau verifici/schimbi bujii,fise.bobine,cureti clapeta.Faci scan/adaptare si trebuie sa mearga(teoretic).Mai sunt si alti colegi la prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/15/2017 at 10:44 PM, ladoga said:

Va rog sa ma ajutati. Unde este pozitionat sonzorul temperatura aer admisie al 1.6 azd?

 

senzostempVwbora azd.PNG

Nu exista asa ceva pe azd decat senzor maf care este situat pe langa joja de ulei...sigur este o greseala in motorul lor de cautare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am probleme cu alternatorul iar cineva mi-a dat alternatorul din poza alaturata, care dupa o cautare a rezultat ca este de 1.9 TDI iar motorul meu este 1.6 16 valve AZD. Cel de pe masina nu mai are eticheta/stanta cu codul. Il pot repara pe cel primit si sa-l pun pe acela?

MUltumesc!

16681519_10208240855485979_8854363788198264338_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cautat bine...masina vine din fabrica cu alternator de 90 A .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


A fost dat jos si nu am gasit nici o inscriptionare pe el.

Are ceva daca il pun pe cel de 1.9 TDI pe 1.6 benzina?

Se potriveste?

Ce ar putea dauna?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, astazi cand sa pornesc la drum mi-a aparut eroarea in computerul de bord: OLSENSOR. Am verificat nivelul de ulei si era ok, asa ca am mers mai departe. Dupa 200-300 de metri, la o curba la dreapta volanul a inceput sa se miste mult mai greu, iar in bord aparea bateria cu rosu. M-am intors acasa si am vazut ca nu mai era cureaua de la alternator. Am gasit-o apoi pe drum, fiind putin despicata pe o margine, adica s-a desprins o fasie subtire. Cam cat m-ar costa toata reparatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti a aparut martorul in bord pentru ca mergeai pe baterie(cureaua fiind sarita).Verifica rolele sa nu fie gripate si fulia la alternator iar daca sunt ok poti monta o curea noua...aia veche o arunci ca daca a sarit odata fi sigur ca o sa mai sara.O curea noua este in jur de 65-70 de lei depinde de unde o cumperi...o poti pune singur daca stii daca nu in service manopera este de vreo 25 de lei deci cam pe la 100 de lei toata distractia iar in legatura cu senzorul ai sa faci o diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca ceva... mai vreau sa schimb, daca tot ajung in service, si distributia, filtrul de benzina, aer, polen dar si niste bucse. Cam care ar fi pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,
Salut. Am mai intrebat acum ceva timp, si mi s-a raspuns. Am fost la mecanic, si mi-a schimbat bujiile. A fost ok 3 zile, dar acum iar face probleme
Am patit-o iar.
La 3 zile de cand am schimbat bujiile, aceeasi problema. Cand sta la relanti motorul toarce intrerupt. Cand accelerez, schimbatorul tremura masiv, cateodata cu tot cu masina, dar nu mereu. cateodata se comporta complet normal
Cand accelerez, in a 2-a imi da socuri. 
Am fost la acelasi mecanic, a pus-o pe tester, si de data asta nu mi-a mai dat aceleasi erori ca acum 3 zile. A facut o tura cu masina, si a zis ca nu stie exact ce ar putea avea. Mi-a zis sa merg maine seara sa faca un test de compresie, si sa merg ulterior la un tip cunoscut de el care stie foarte bine pe partea electrica/electronica, ca e posibil sa fie de la calculatorul de bord.
Ati mai patit asa pana acum? Merci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai un "rateu"...scânteie. ..combustibil...Și mecanica...Dacă una nu e buna...apare.oricÎne știe sa deschidă un laptop...sa interpreteze data e mai greu.ce erori ai avut?ce te face sa crezi ca dacă ai schimbat bujiile ai rezolvat problema ( ce se pare ca nu e rezolvata)nu ai găsit dovada de unde pornește problema. Hai cu date mai multe.Cum e consumul?valoare pe sonda lambda.? Injectoare testate? Arcul de scânteie e suficient?compresia pe cilindri?   Curățat  clapeta?...Egr...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit senzorul de temperatura lichid de racire si aceleasi manifestari ale relantiului ridicat cam la 1000rpm cand se incalzeste motorul. O sa curat/inlocuiesc si senzorul de turatie de la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e normal.Si la mine in functie de temp. de afara sau cea a motorului urca si la 1200 sta cit sta si revine la relantii.La pornirea climei iar creste putin,no problem. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Radu Mircea said:

Am inlocuit senzorul de temperatura lichid de racire si aceleasi manifestari ale relantiului ridicat cam la 1000rpm cand se incalzeste motorul. O sa curat/inlocuiesc si senzorul de turatie de la cutie.

Ce treaba are relantiul cu turația cutiei?? NU ai ce face cu bani?de obicei turația e legata da amestec. Aer și combustibil.verifica furtune...E cel mai ieftin.Desfă un furtun la admisie și vezi ce sa întâmplat cu turația .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut clapeta este motata direct pe galeria de admisie nu are decat un furtunas care intra dupa ea de la canistra de carbon.

Modificat de Radu Mircea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o verificare cu VCDS si in grupul 053 am descoperit la relanti valoarea 14,2V si generator load 100%. Am pornit faza scurta, lunga si dezaburirea luneta si a scazut tensiunea la 12,5 si generator load tot 100%. Ce concluzie sa trag? Bateria sau alternatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai ieftin e sa împrumuți o baterie Bună.  Și vezi ce se întâmplă. Tot așa rămâne turația. ??..Vezi de câți amperi e Alternatorul   și vezi și bateria de câți amperi e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am o problema de ceva vreme cu pornirea la rece. Daca o iau din loc imediat dupa pornire, se inneaca. Nu am avut timp s-o duc in service, iar azi mi s-a oprit motorul in trafic. Pornesc iara si merge ce merge, si se opreste dupa aprox 1km iara in timpul mersului, cand nu aveam piciorul pe acceleratie. A aparut martorul de la baterie. Masina trage bine, are sprint etc. Ma puteti ajuta va rog cu sfturi/indicatii? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica ce tensiuni ei pe baterie la rece si cat incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria are jumate de an, nu cred ca asta e problema dar o sa verific. Ma refer la faptul ca se inneaca atunci cand plec cu ea de pe loc si dupa ce am plecat cu ea mai trepideaza sporadic primii 500m, pana si-a luat cateva pedale de acceleratie. Iar azi, cum ziceam, s-a oprit in mers si s-a aprins doar martorul de baterie. In decembrie i-am schimbat termostatul ca imi urca temperatura dar nu cred ca are vreo legatura...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in mers chiar daca alternatorul nu incarca corect o mai ajuta miscarea dar pe loc nu prea are putere daca el nu incarca optim.Bateria poate sa aibe si 1 luna daca alternatorul nu incarca corect nici ea nu o sa functioneze in paramatri de unde si trepidatiile...masoara ce am scris mai sus si apoi tragem concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi.

Am un g4 azd de ceva timp,am avut doar probleme specifice cu motorul asta gen termostat,mai un egr de adaptat..etc.

Problema este ca acum,dupa 4 luni de stat masina are niste vibratii fine dar intense dupa 3000 rpm.

Am schimbat bujii,ulei,am verificat punctele la distributie,am schimbat racordul flexibil,bucsaraie noua,insa tot asa face.Motorul imi da senzatia ca nu mai e asa vioi.am scanat si cu vdcs ul,nici o eroare.

Aveti vreo idee?Multumesc

Modificat de reedstefan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stii ce se spune despre masina si anume ca din ce merge parca mai bine merge si din ce sta...nu cumva ai condus alta masina mai puternica in tot acest timp si acum ti se pare diferita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!