cristi_sd

Turbina+intercooler De Arl 150cp Pe Axr 100cp?

23 postări în acest subiect de discuţie

M-am hotarat ca in viitorul apropiat sa ma ocup si de motorul masinii mele, care in afara de chip nu a mai primit nimic pana acum si s-ar cam simti nevoia.

In primul rand, vreau sa va spun ca sunt incepator si ii rog pe cei mai care se pricep mai bine sa ma corecteze si sa-mi dea si mie sfaturi, ca de aia am facut acest topic.

Deci din cat am vazut eu -> [url="http://en.wikipedia.org/wiki/SEAT_Le

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu inteleg... CUm adica ai gasit disc care rezista pana la 325? Eu am ~380nm pe masina si am ambreiajul original. (AJM). Un ARL are cuplul peste 380 zic eu...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ARL-ul are doar 320 NM stock.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ARL-ul are doar 320 NM stock.

Corect, dupa cum am scris si eu mai sus. Tu nu ai cum sa ai 380Nm, ai 285 sau 310Nm stock --> http://www.madabout-kitcars.com/kitcar/kb.php?aid=240

In al doilea rand, din ce am auzit si eu, ambreiajul cum am si eu pe masina nu rezista daca mai creste cuplul, eu deja am aproape 300Nm numai din chip.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

1. Turbina poti sa o pui fara probleme, denumirea ei fiind 1749VB, tu avand pe masina 1749V.

2. Cu intercoolerul la fel il vei putea pune, dar vei avea nevoie de bani,piese si de multa rabdare. Iti trebuie toata tubulatura de la ARL, tragerul fata de la Leon Cupra TDI si intercoolerul care este ieftin. Nu cred ca merita sa faci asa ceva cand ai optiuni aftermarket mult mai bune.

3. Acum ca ai putere, ai si suspensie sa pui toata puterea pe sosea? Si daca ai suspensie....frane ai? Daca raspunsul este nu....mai bine iti iei de banii astia frane+suspensie si castigi mai mult decat daca ai avea 180cp si nu ai avea cum sa-i pui pe sosea.

4. Injectoarele se pot schimba fara probleme intre ASZ,ARL si ATD,AXR.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

plus de asta, intercoolerul de ARL este f mare. eu cand am vrut sa il montez la fostul Golf, mi s-a spus sa masor f bine daca intra dupa bara fata, fara sa fie nevoie sa tai din ea .

sunt perfect de acord cu Alextz la punctul 3.

pe langa asta va mai trebui un soft capabil sa gestioneze noile componente.

2. as mai adauga ca de multe ori tubulatura unui intercooler poate ajunge chiar la acelasi pret cu intercoolerul.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut turbina kkk si acum am VNT 17.La motor AXR.Sa modificat o chestie mica in rest galeria a venit la fel.Prin urmare acum pot modifica puterea motorului de la 101 la 115 chiar 120 CP dar am si repercursiuni:

-frine trebuie mai bune

-suspensii

-uzura turbinei este mai mare (asa spunea mecanicul)

-injectoare noi alt tip

-alt intercooler

cam ce au spus si predecesorii.

E adevarat ca scazut turatia la care intra acum este 1600 fata de 1900 inainte.As cipui masina dar doar pentru a reduce turatia la care intra turbina pe la 1400, dar nu stiu daca se poate.

Ca o concluzie prefer sa folosesc bani exclusiv la mentenanta cu piese de top si sa ma bucur de cei 101 cai in continuare decit un tuning care sincer sa fiu nu am garantia unei reusite.

Modificat de cristianionut
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

1. La tine problema e actuatorul, daca turbina furnizeaza presiune mai rapid decat trebuie.

2. Pentru o marire de la 101 ->130cp nu iti trebuie alte injectoare.

3. FMIC sau SMIC nu ofera o crestere de putere. Ele doar te ajuta sa tii puterea mai mult timp eliminand heatsoak. Asa ca daca intercoolerul stock tine presiunea ceruta (dar nu cred ca tin furtunele) poti sa-i bagi si 2 bari, dar o sa ai puterea maxima doar 1 minut ca in rest temperatura aerului care intra in motor va fii foarte mare.

4. Ce VNT17 ai? Ca sunt multe versiuni.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
1. Turbina poti sa o pui fara probleme, denumirea ei fiind 1749VB, tu avand pe masina 1749V.

2. Cu intercoolerul la fel il vei putea pune, dar vei avea nevoie de bani,piese si de multa rabdare. Iti trebuie toata tubulatura de la ARL, tragerul fata de la Leon Cupra TDI si intercoolerul care este ieftin. Nu cred ca merita sa faci asa ceva cand ai optiuni aftermarket mult mai bune.

3. Acum ca ai putere, ai si suspensie sa pui toata puterea pe sosea? Si daca ai suspensie....frane ai? Daca raspunsul este nu....mai bine iti iei de banii astia frane+suspensie si castigi mai mult decat daca ai avea 180cp si nu ai avea cum sa-i pui pe sosea.

4. Injectoarele se pot schimba fara probleme intre ASZ,ARL si ATD,AXR.

Mda, deci sfatul tau ar fi sa ma ocup intai de frane si de suspensie, nu? Eu ma gandeam sa-mi schimb franele, ori unele sport pe dimensiunea actuala, ori unele cu diametru mai mare, daca voi avea bani (oare merge sist de franare de la ASZ, ARL? ca poate gasesc sh) suspensia sa o las asa, ca momentan am arcuri Koni -35/35 abia montate si cand se vor duce amortizoarele originale (am auzit ca se duc mai repede daca schimbi arcurile), sa le schimb cu o suspensie koni sau KW reglabila pe inaltime si duritate. In al doilea rand, ai zis ca nu merita un intercooler de pe ARL, ci mai bine unul aftermarket. Intrebarea mea ar fi: cum aflu ce dimensiune imi trebuie mie si unde as putea gasi?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul as schimba prima data franele cu unele de TT Fwd sau Cupra am impresia 312mm pe fata. Daca ai ghinionul sa ai frane FSII si discuri de 280mm, trebuie sa schimbi si rulmentii si butucul fata de la roata, si mai dai si pe alea bani. Oricum niste frane de 312mm pe fata te opresc fara probleme.

As pune un SMIC in loc de FMIC la tine, dar unul mai mare adica ceva gen Eurojet, Tyrolsport sau BoostFactory. Cauta numele + SMIC pe google si o sa vezi despre ce vorbesc, mai ales ca unele au si teste adaugate.

Dar parerea mea e ca daca pui o suspensie adevarata + frane masina ti se va parea total altfel.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa tii cont de o chestie..... cati km are motoru si cat vrei sa mai mergi cu el :))

de la 105 la 180+ e diferenta mare.... mai ales la pistoane...s-ar putea sa te trezesti cu pistoanele coapte ... :offtopic:

++++ la frane vagu sta foarte bine....gandestete la jante late si cauciucuri bune.... ca o sa stai pe loc la puterea aia....si la franare invers

Modificat de Swat Cat
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Swat, tin sa te contrazic, nu sta chiar asa bine VAG la frane. de exemplu la mine, problema e cunoscuta in toata lumea, la fel si la unele golfuri. plus ca toti care fac un upgrade serios la motor, si fac treaba asta in cunostiinta de cauza, umbla neaparat si la frane. e logic.

eu as alege schimbarea lor. si ma indoiesc ca de la 105 la 180 sa fie asa mare probleme la pistoane. 5TORM a plecat de la 110 CP la leon 1P si are peste 220 acum si nu stiu sa fi schimbat pistoanele. la fel zGB de la 130 la peste 230 si la fel nu au fost probleme.

Alextz, sigur si TT FWD are tot 312 ? ca si eu tot 312 am acum.

pentru intercooler, as alege totusi un FMIC< si l-as contacta pe userul 5TORM sa vad ce dimensiune mi-ar da si el mi-ar putea sugerea si de unde sa iau.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Frane

Oricum cu 312 pe fata si placute + discuri de calitate ar trebui sa te opresti. Daca nu.....Tarox,Brembo, AP Racing iti vor da ceea ce cauti.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan vezi ca am leon 1m nu induce lumea in eroare da???:) joke.

@cristi_sd motorul tau nu are legatura cu asz/arl intradevar sunt ambele PD dar atat in rest majoritatea componentelor sunt schimbate .Daca vrei sa iti pui intercooler de arl o sa te cam chinui din cauza locului si in plus traseul la turbo e diferit putin.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzi varule, leon 1 (M) am vrut sa spun.dar mereu incurc. P cu M. :icon_thumright: oricum, ideea s-a inteles.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
@cristi_sd motorul tau nu are legatura cu asz/arl intradevar sunt ambele PD dar atat in rest majoritatea componentelor sunt schimbate .Daca vrei sa iti pui intercooler de arl o sa te cam chinui din cauza locului si in plus traseul la turbo e diferit putin.

Da? Oricum parerea mea e ca daca nu vreau sa trec de 200cp, eu zic ca nu-mi trebuie neaparat FMIC, un SMIC cred ca mi-ar ajunge, plus ca nu prea am unde sa-l pun. Tocmai m-am uitat ieri la masina, cu avantajul ca am bara data jos pt vopsit si am putut sa vad exact intercoolerul, este identic cu cel de aici: http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=3543934 , dar vad ca cei de la eurojet nu au SMIC pt 1.9TDI: http://www.eurojetracing.com/xcart/home.php?cat=2 .

Ar ramane atunci intre http://www.tyrolsport.com/index.php?p=cata...ent=67&pg=1 , desi nu stiu ce model mi-e bun de aici, cred ca cel pt golf 4/jetta '03-'05 si http://boostfactory.net/product_info.php?c...;products_id=77 , iar aici cu mentiunea ca vad 2 modele in poze si nu stiu care mi s-ar potrivi. Pt montarea unui astfel de intercoolet mai trebuie schimbate si furtunele sau sunt 'bolt on' ? Astept si parerile voastre.

Frane

Oricum cu 312 pe fata si placute + discuri de calitate ar trebui sa te opresti. Daca nu.....Tarox,Brembo, AP Racing iti vor da ceea ce cauti.

Wow, ce preturi au astia de la Brembo http://www.tyrolsport.com/index.php?p=cata...ent=64&pg=1

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Tu nu ai cum sa ai 380Nm, ai 285 sau 310Nm stock -->

In al doilea rand, din ce am auzit si eu, ambreiajul cum am si eu pe masina nu rezista daca mai creste cuplul, eu deja am aproape 300Nm numai din chip.

Cristi, citeste mai bine!! Nu exista AJM cu 310!!! Ala e AUY! Eu am zis ca am 380 din cauza la chip...Masina are (avea) :) stock 285..... Nu fa confuzie intre AJM si AUY

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti trebuie initial Brembo sau Tarox, doar niste frane originale pe 312 mm de la TT FWD. Pui discuri Tarox G88 + DS2500 si te opresti fara nici cea mai mica problema.

Cred ca tot setup-ul este 1000E. Conteaza si de unde iei piesele, iar discurile si placutele le iei noi oricum. Nu uita ca daca ai discuri de 280mm iti trebuie si fuzeta si rulmentul de la G4 GTI.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

@cristi_sd smic e bun daca temperatura de afara nu depaseste 30 de grade!,intradevar raceste mai bine ca un fmic doar daca temperatura de afara este sub 30 de grade,desi diferenta e de doar cateva grade intre fmic si smic.Avantajul principal la smic este traseul scurt,asta inseamna lag minim,dar si daca pui un fmic si stii ce trebuie sa faci o sa ai lag mic.

Eu zic ca nu are rost sa te complici la banii aia iti iei fmic cu tot cu pipeing,cu cat mai mare cu atat mai bine,desi tre sa respecti anumite rapoarte.Eu am 520x22x63 si la 30 de grade afara temperatura pe tevaraie e de 33 de grade eu zic ca e destul de bine!

Daca vrei sa faci o treaba buna eu zic sa schimbi si furtunele evident,oricum astea originale au tendinta de a crapa sooner or later.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1977160&page=1 vad ca toti lauda SMIC Tyrol, in acest caz era pt 1.8T, dar presupun ca e la fel de bun si cel pt 1.9TDI.

@cristi_sd smic e bun daca temperatura de afara nu depaseste 30 de grade!,intradevar raceste mai bine ca un fmic doar daca temperatura de afara este sub 30 de grade,desi diferenta e de doar cateva grade intre fmic si smic.Avantajul principal la smic este traseul scurt,asta inseamna lag minim,dar si daca pui un fmic si stii ce trebuie sa faci o sa ai lag mic.

Eu zic ca nu are rost sa te complici la banii aia iti iei fmic cu tot cu pipeing,cu cat mai mare cu atat mai bine,desi tre sa respecti anumite rapoarte.Eu am 520x22x63 si la 30 de grade afara temperatura pe tevaraie e de 33 de grade eu zic ca e destul de bine!

Daca vrei sa faci o treaba buna eu zic sa schimbi si furtunele evident,oricum astea originale au tendinta de a crapa sooner or later.

Ciprian, din ce spui tu, clar cel mai bine merita un fmic, numai ca pt mine asta e solutia cea mai grea, ca nu ma pricep si sunt multe de luat in calcul- cum gasesc marimea potrivita, montajul (sincer, m-am uitat si mi se pare ca nu are loc niciunul fara sa tai din bara) nu stiu unde si daca imi fac aia treaba buna sau nu..., asa fmic era deja dimensionat si relativ usor de montat. Poate imi dai te rog si mie un PM de unde l-ai luat, unde l-ai montat...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Nu iti trebuie initial Brembo sau Tarox, doar niste frane originale pe 312 mm de la TT FWD. Pui discuri Tarox G88 + DS2500 si te opresti fara nici cea mai mica problema.

Cred ca tot setup-ul este 1000E. Conteaza si de unde iei piesele, iar discurile si placutele le iei noi oricum. Nu uita ca daca ai discuri de 280mm iti trebuie si fuzeta si rulmentul de la G4 GTI.

si neaparat macar frane noi stock pe spate, pentru echilibru.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Va salut baieti!sunt nou pe forum si mu ma pricep asa de bine cu topicurile!am o skoda octavia 1 axr si de curand mia picat turno!pot monta un turbo de pe alt tip de motor 1.9?am obserbat ca la unele galeria de evacuare e corp separat cu turno iar la unele comun!pot monta unul de ajm cu corp separat pe motorul meu se potriveste galeria de ecaxuare ?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! La AXR daca vrei sa pui alta turbina trebuie sa modifici teava EGR care pleaca din turbina in EGR, trebuie taiata si sudata iar il alta pozitie...sau anulezi EGR-u cu doua flanse si din soft. Daca vrei sa pui turbinele de 131 cp sau 150 cp mai trebuie furtunu care pleaca din turbina spre intercooler, este unul rosu in forma de S.

Daca nu vrei sa o resoftezi mai bine cauti o turbina de AXR in stare buna si o pui.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.