Sign in to follow this  
Followers 0
lucianwwl

Filtru epurator 1.9 Tdi Pd

128 posts in this topic

Am gasit un topic asemanator ce se referea la motoarele pe benzina!

Daca mai exista informatii, va rog sa ma indrumati, am dat search si nimic.

Acum, am inteles ca se afla sub capacul motor, deasupra carter-ului ...

Nu cunosc detalii, as vrea sa stiu la cati km se schimba, ce rol are, preturi, a schimbat careva asa ceva?

Edited by lucianwwl
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Da, buna intrebare...

Eu am aflat ca ar fi bine sa il schimbi, insa nu stiu care ar fi consecintele in cazul in care nu o faci.

Poate sa ne lumineze un cuonscator? Unde se afla, cand se schimba si ce influente are?

Asteptam profesionistii :unsure:

PS: are cumva legatura cu nivelul de poluare si doar atat?

Edited by Aditu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca poate un moderator sa mute topicul asta undeva mai la vedere ar fi minunat!

abia l-am mai gasit cu search!

exita vreun membru suficient de documentat pe forumul asta care poate sa raspunda la intrebarea:

exista filtru epurator la 1.9 TDI PD 2005???

multumesc anticipat!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

as fi curios si eu sa aflu raspunsul la intrebarea asta. stiu de la o cunostinta cu un bmw dsl ca l-a schimbat. si ca e important. n-am inteles exact de ce . ar fi foarte buna o lamurire.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tzacanelule, habar nu ai cat de mult imi doresc sa aflu raspunsul la intrebarea asta ...

am informatii precum ca acel filtru este sertizat in cpacul culbutorilor si ca se schimba capacul cu totul = aprox 600lei

asta cand un filtru ar costa max 150 lei

mai studiez ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

din ce stiu eu ala nu e filtru...e un decantor.... vin vaporii de ulei si acolo se racesc si curg inapoi la culbutori si restu de gaze intra in admisie......

nu cred ca e nevoie sa-l reinoiesti.... poate sa pui un filtru special de culbutori...dar cred ca se murdareste instant

tot ulei din tubulatora de admisie ( inafara de scurgerile de la turbo) vin de la decantor

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu "cred" ca modul de lucru este urmatorul:

- deasupra capacului culbutorilor in stanga cum te uiti la motor (sub capacul de plastic) se gaseste un furtun care iese si merge in admisie

- inteleg ca admisia ar trbuia sa preia gazele respective si sa le arda din nou

- daca furtunul ce iese din capacul culbutorilor sau filtrul ce se afla inaintea furtunului, ca sigur este unul ... daca sunt infundate gazele raman in carter si fac presiune

- atunci cand scoti busonul de alimentare ulei ies gazele

- am sa incerc sa scot furtunul respectiv ce se afla dupa filtrul respectiv sa vad daca se elimina gazele prin el

alte idei?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se elimina gazele din motor pe acolo

Se poate schimba ca si eu l-am schimbat la fosta masina (golf 4 1,9 TDI 90cp)

Pretul este in jur de 40-50 ron

Nu am incercat sal desfac sa vad ce are in el deoarece la mine se rupsese si arunca ulei pe acolo si cred eu ca scapa din compresie

De pe vag se poate face o chestie care sa elimine aceasta recirculare de gaze care trec orin acel epurator de gaze si cica se castiga 2-3 caluti :D...eu am scos recircularea iar diferenta nu am simtit-o

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

se schimba greu? ai mai multe detalii?

as vrea sa gasesc pe cineva cu G5 care a mai executat lucrarea asta ...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se schimba foarte usor

Se scoate epuratorul de gaze iar pe capacul culbutorilor ramane o garnitura ce cauciuc care se tine printr-un umar de jur imprejur...se scoate si garnitura apoi se pune garnitura cea noua si apoi se introduce epuratorul la locul sau (mare grija ca are un piciorus de plastic care vine intr-un locas) fara a avea montat pe el cotul de plastic...acest cot se pune dupa ce s-a montat epuratorul.Timp de lucru...maxim 10 minute

Mult succes

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fritz, eu m-am tot uitat la "el" si nu -mi pot da seama cum se desface ...

curios e faptul ca nicin dealer nu a fost in stare sa-mi spuna daca exista sau nu acest filtru si sa vreau sa-l schimb nu am de unde sa-l cumpar :|

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

bun si pana unde este????? ca nu l-am gasit...si am citit tot :icon_thumright:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atasez o poza cu acest filtru epurator

mwtuur.jpg

La golf IV este foarte usor de schimbat...nu mai am golf IV ca sa il desfac doar pentru a face poze cum se inlocuieste acest filtru

La golf V nu am idee unde este pozitionat acest filtru dar mai rau pentru cunostinta mea este ca nici nu stiu daca are acest filtru epurator

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

fritz, astazi la intalnire m-am uitat si la un G4 si am vazut filtrul din poza ta... este pozitionat in partea dreapta, la G5 este in poartea stanga si este mai ingropat, sa zic asa ...

nu stiu insa cum se deface si imi pare rau ca nu am reusit sa-i fac o poza!

partea rea este ca am sunat la 3 reprezentante VW si am ramas profund dezamagit, unii nici nu au auzit de asa ceva...

daca mai aveti ceva detalii pana reusesc sa il desfac singur v-as fi recunoscator.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

am impresia ca la PD nu se schimba decantoru(e cu capac cu tot)..... nici nu inteleg dc vreti sa-l schimbatii

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

motivul pt care vreau sa il schimb este dat de faptul ca daca scot busonul cu motorul pornit ies pe acolo gaze si nu cred ca e motorul dus,(cel putin asa erau diagnosticate daciile) pt ca trage bine si ulei consuma in limite normale.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am vazut pe un site, tdiclub, cred, montat un filtru de ulei , inseriat in circuitul de ventilare al carterului, care condensa in el vapori de ulei din motor, nemailasind sa mearga uleiul pe admisie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

la toate masinile am vazut cum scoate gazele pe la buson..... de la pompa rotativa la PD...nu ai ce sa le faci

Edited by Swat Cat
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swat CAT nu este adevarat! La mine nu scoate! Sau scoate foarte putin! La el scoate foarte mult! E si mai frustrant cu un mare mecanic i-a spus ca pierde compresie si chiar ca va trebui segmentat motorul! Aberatii la greu! Cum dracu sa nu mai aiba compresia cand masina "trage" foarte bine! Va spun cu certitudine pentru ca cunosc destul de bine aceasta masina!

Luciane, la Porsche ai incercat?

P.S Fratilor, cei de la EuroTehnoGroup sunt niste distrusi prin definitie!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@cilianutop! La el scoate foarte mult! ?????

scoate un pic mai mult decat la celelalte, pe mine nu ma deranjeaza deloc, doar ca daca pot remedia chestia asta prin inlocuirea unui "filtru" (ca nici nu mai stiu ce e) bine ... daca nu, nu! o las asa ca masina merge perfect!

PS. cilica, nu ma supara! daca 7-aru scoate fum p-acolo inseamna cu nu merge? bullshit!

Edited by lucianwwl
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reformulez: Scoate putin mai mult ca la mine!

Edited by cilianutop
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa revenim:

- a schimbat cineva "filtru decantor" la G5, 1.9 TDI?

- se poate ?

- cat costa?

- unde se gaseste?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa va zic eu ce am auzit de la vreo 2 service-uri...

Am fost la unul, si i-am aratat mecanicului. A zis ca nu e nimic, la toate mai scapa gaze...Era grav daca iesea rau. I-am zis de ceva filtru si a zis ca nu are legatura...In rest era ocupat si nu am mai reusit sa il interoghez.

Am fost la un altul si am intrebat 2 mecanici. Unul a zis ca e motorul dus, ca astea sunt semnele si ca e pe duca. Celalat mecanic a zis ca asa fac, ca dupa 100.000 km e normal...si ca daca scoate putin asta e, daca scoate rau e nasol. Si astai erau ocupati si cred ca si frustrati ca ei aveau Dacii cu tuning la interior (beculetze).

M-am suparat si am plecat, sugerandu-mi mie mecanicul din mine ca e ok daca motorul merge bine :)

Mecanici de Romania :blink:

Mai am un as in maneca, :tomato: , un alt mecanic :P mai cu stil ;) , daca nu eu tot ca mine o sa cred!

Edited by Aditu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

deci nu mai asculti ce zic altii..... am facut eu teste concrete... passat PD cu peste 200mii km.... scoate pe la epurator (si pe la buson )gaze ca o locomotiva

am testat compresia... 35 barii peste tot constant!!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
motivul pt care vreau sa il schimb este dat de faptul ca daca scot busonul cu motorul pornit ies pe acolo gaze si nu cred ca e motorul dus,(cel putin asa erau diagnosticate daciile) pt ca trage bine si ulei consuma in limite normale.

Nu ai ce sa schimbi. Este "normal" sa iasa gaze pe la bushon (daca-l desfcai, evident). Aceleasi gaze le vei gasi (vor iesi) si daca scoti furtunul de la epurator.Cu alte cuvinte, nu epuratorul este vinovat de faptul ca ai gaze la bushon :tomato: . Daca circuitul/furtunul epuratorului ar fi infundat, s-ar crea presiune in carter si cu siguranta, ti-ar arunca afara joja de ulei.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.