Jump to content

Pornire Audi A6 3.0 Tdi 2005


B-77-GUZ
 Share

Postare recomandată

help... cand pornesc motorul de dimineatza sau ma rog cand e rece se aude asa cam 1 sec un tacanit si am mai auzit si la un prieten aceeasi problema... am inteles ca este de la distributie lantul pana isi ia ulei sau ma rog explicati-mi si mie ca sa nu mor prost:D mai are cineva aceeasi problema??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA pe 2 A6 3000 quattro aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca-i bataie de tacheti..dar nu este nicio problema..

luigi vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a asigurat un prieten de la Porche ca toate A6 din 2005 au aecasta problema de zgomot la pornitre si nu e nimic de care sa ne facem griji.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Aceeasi pb si la mine. Am dezbatut-o aici pe forum. Raspunsul l-am aflat nu demult timp: lantul de distributie este intins de o patina ce este actionata hidraulic. Pana aceasta patina intinde lantul, respectiv 1, 2 sec, se aude acel zgomot ciudat si de neconceput. Am vb si cu audi germania, se lucreaza pt remedierea acestei pb. Deocamdata nu exista remediu, dar nu afecteaza mersul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Fac asa de noi, motorul nu are nimic, doar e deranjant zgomotul, mai ales din exterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa cum am scris si aici, am avut aceeasi problema, mi s-a spus ca nu e de la tacheti, ci de la niste lanturi intinzatoare, ca reparatia costa in jur de 20-25 de milioane si ca in situatia in care nu o fac in timp util, consecintele (ruperea lantului?) pot provoca pagube motorului care sa necesite reparatii de peste 100 de milioane.

Se pare ca mecanicul a avut dreptate - mi-a inlocuit piesele necesare, si zgomotul a disparut.

Explicatia insa mi s-a parut a fi cam puerila (desi poate nu e, eu nefiind specialist) - faptul ca nemtii (de la care cumparam noi masinile sh :D ) schimba uleiul la 30.000 de km, care capata uzura intre timp si provoaca uzura si la restul pieselor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ne poti spune ce piesa ti-a inlocuit, cat a durat si cat a costat? Nu de alta, dar cei de aici din SV inca nu stiu ca se poate remedia pb...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut...am un audi A6 3.0 tdi qutro cutie automata si am o problema cu pornitu ... cand motoru e rece masina porneste super bine dar apoi porneste mult mai greu si uneori se stinge si navigatia ca si cum nu ar avea curent.... pe lanaga asta cand accelerez tare scoate un fum alb.. am fost la reprezentanta si au zis ca masina nu are nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ne poti spune ce piesa ti-a inlocuit, cat a durat si cat a costat? Nu de alta, dar cei de aici din SV inca nu stiu ca se poate remedia pb...

cred ca e vb de intinzatorul de la lant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut

Si eu am un Audi A6 din 2006 si am aceeasi problema..cand este rece porneste super ok, dar cand motorul este cald si dai la cheie se intrerup toate inclusiv MMI-ul ca si cum n-ar avea curent.Exista vreun motiv de ingrijorare?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Costel Diaconu

Bateria nu mai este in parametri, adica are tensiune dar nu mai are curent suficient (A).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutari tuturor, pentru problema cu zgomotul timp de 2-3 secunde la pornirea motorului se rezolva cu inlocuirea lantului de la distributie (bank1 sau 2), dar mai bine mergi la un service si sa-ti spuna exact de unde provine exact zgomotul (trebuie sa o lasi cu o seara inainte ca sa fie rece motorul cand o verifica). In legatura cu fumul cred ca este de la injectoare, motoarele de 3.000 V6 mai au problema acesta, mai ales la cald. Daca pui testerul pe masina nu o sa ai nici un defect, dar daca verifica valorile injectorelor se va observa care sunt iesite din valori si care nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!