Jump to content

Test Drive New Ibiza


Roger
 Share

Postare recomandată

Am avut ocazia sa fac test-drive cu Noul Seat Ibiza.

Cu scuzele de rigoare pentru calitatea pozelor, as vrea sa comentam impreuna primele impresii.

Modelul condus este varianta de echipare "Sport", diesel 1.9 TDI 105 CP, cod motor BLS, iar in Showroom era si o varianta "Reference", benzina 1.2 70 CP.

Pentru inceput design-ul exterior mi s-a parut foarte reusit si lucrat ok, insa nu e o aparitie dupa care sa sa intorci capul.

Oricul e mai "musculos" decat generatia anterioara si pastreaza nota de sportivitate.

La interior mi s-a parut ca e spatiu suficient atat in fata cat si in spate, iar finisarile nu m-au dat pe spate si cred ca se putea mail mult. Plasticul de pe bord si fetele de usi, e tare (ca la Leon 1P- reference, de ex), iar in partea de jos a bordului, sub gurile de aer, la blocul de lumini, si in mijlocul usilor (acel oval) e un un plastic mai moale (un fel de spuma).

Comenzile de la radio CD sunt amplasate sub maneta de semnalizare si am fost incomodat de fiecare data cand semnalizam.

Reglajul scaunelor e ok, consola centrala nu incomodeaza piciorul drept.

Oglinzile din parasolare nu sunt luminate.

Au facut un spatiu interesant de depozitare harti/ hartii, sub bord, la pasager, in partea dreapta. Mi s-a parut util.

Motoras zgomotos, bineinteles fara capac la motor.

...mai sunt de spus, despre "greierasi", dar mai incolo, sa nu fiu chiar carcotas.

newibiza004na2.jpg

newibiza005jn8.jpg

newibiza006rz1.jpg

newibiza007bu7.jpg

newibiza008ju4.jpg

newibiza009qz9.jpg

newibiza010wg7.jpg

newibiza011bm8.jpg

newibiza012wl4.jpg

newibiza013mx0.jpg

newibiza014hd3.jpg

newibiza015dc1.jpg

newibiza016wn0.jpg

newibiza017au0.jpg

newibiza018fx0.jpg

newibiza019rp0.jpg

newibiza020ch9.jpg

newibiza021kr9.jpg

newibiza022sv6.jpg

newibiza023da4.jpg

newibiza024eb5.jpg

newibiza025cf8.jpg

newibiza026qm0.jpg

newibiza027dx1.jpg

newibiza028fm3.jpg

newibiza029fp2.jpg

newibiza030dq2.jpg

newibiza031ho8.jpg

newibiza032go0.jpg

newibiza033ql5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze, setul 2

newibiza034ly7.jpg

newibiza035mo4.jpg

newibiza036yo2.jpg

newibiza037lo7.jpg

newibiza038wr6.jpg

newibiza039gl5.jpg

newibiza040pw5.jpg

newibiza041ss4.jpg

newibiza042bi2.jpg

newibiza043mh3.jpg

newibiza044fn9.jpg

newibiza045ua3.jpg

newibiza047es7.jpg

newibiza048vp7.jpg

newibiza049pg8.jpg

newibiza050tg6.jpg

newibiza051kj2.jpg

newibiza052dc7.jpg

newibiza053vz0.jpg

newibiza054bf8.jpg

newibiza055sb1.jpg

newibiza056dk3.jpg

newibiza057po9.jpg

newibiza058ug3.jpg

newibiza059ww4.jpg

newibiza060nk7.jpg

newibiza061cs6.jpg

newibiza062cr1.jpg

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow f multe poze de la drive test :) si detaliate. Ma asteptam sa ne spui ca materialele de la interior sunt muult mai bune, se pare ca ai fost dezamagit si nu sunt cine stie ce :(

Pacat, la pretul pe care il are noua ibiza ar fi trebuit sa fim impresionati de materiale. Asteptam si noi luna asta sa facem drivetest aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Politica de drive test, in cazul acestui dealer este sa-ti faci programare (tel sau e-mail) si te lasa 1 ora sa te plimbi singur (sau cu prietenii). Asa au procedat in 2005 cand a aparut noul Leon si in 2006 cand am luat masina din semnatura.

Ma asteptam la materiale mai de calitate si un design interior mai inspirat, dar per total imi place masinuta.

Cele 3 varinate de echipare au aceleasi finisari, micile diferente fiind culoarea plasticului de la kilometraj si T-ul de la volan: la Sport si Stylance sunt argintii, la Reference, sunt gri.

Greirasii erau nelipsiti, masina avand doar 250 km:

- scaunul soferului scartaia pe viraje- nu foarte deranjant;

- la gropi mai serioase, in stanga se auzea o bataie, mai pronuntata

- la denivelari predomida un fasait ca de amortizor, se auzea pe mijloc;

La viteze mai mari, nu vajaia, directia mi s-a parut foarte, foarte ok si asistata cat trebuie.

Aparatul foto va ocupa un loc 1 in recycle bin. Daca stiam ca s-a stricat, faceam cu telefonul.

Coloarea era interesanta: un maro foarte inchis, spre negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ca posesor de Ibiza veche si fan Seat, parca acest model mi se pare neinspirat.

Daca la exterior mai e cum mai e, la interior sunt mai multe lucruri care ma deranjeaza.

1) Gurile de aerisire: eram f incantat de cele de la actualul ibiza, care se rotea pe taote directiile, acum au pus gauroaiele alea care sunt identice cu cele de la Logan :Driver:

2) Multe butoane puse jos langa schimbatorul de viteze... printre care si avariile... mi se par foarte neinspirat plasat.

3) S-a zis si mai sus, maneta de comenzi radio CD.. din nou neinspirat.

4) In continuare nu exista macar un spatiu de depozitare cat de mic pentru locurile din spate (in usa?)

La aspecte pozitive, in sfarsit apare plafoniera care e pe Fabia de 6 ani. Exista 2 suporturi de pahar pentru locurile din fata, si nu mai e optionala (pe de alta parte nu stiu cat de stabil e paharul acolo, in comparatie cu suportul de pahar de pe ibiza veche).

Sincer daca ar fi sa imi aleg acum masina, oricat de fan Seat sunt... m-as gandi foarte bine inainte sa aleg New Ibiza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum am scris in postul anterior, design-ul exterior este foarte reusit. Azi am facut un alt test drive, la un alt dealer care avea exact acelasi model pentru teste. Pana si culoarea era aceasi.

Una peste alta, am testat 2 IBIZA SPORT in 2 locuri diferite si vin cu informaii noi, mai mult completari, pt. ca diferente mari nu sunt.

- cand reglezi spatarul scaunului de la sofer, atingi cu mana stalpul din mijloc (montantul B), spatiul este foarte mic;

- torpedoul nu are lumina;

- pedala de frana "pufaie";

- consumul la relanti, cu aer, este de 0.9 L/h, fara 0,8 L/h;

- NU VIBREAZA LA RALANTI cu sau fara clima;

- are un mic "lag";

- sonorizare buna;

- la acest test am iesit mai mult pe "ring-ul" Brussels-ului si intre 100-130Km avea un vajait la usa soferului si un fluierat undeva in dreapta.

- frane foarte bune( aici contrubuie jantele pe 17'' si cauciucrile Dunlop Sport)

- stabilitate ok;

- la hayon, pe panoul interior sunt puse niste protectii de plastic, care ajuta sa nu scoata"sunete de greier" cand sta inchis si atinge polita/placa din spate;

- spatiu suficeient pt pasagerii din spate (am 1,70), comparabil cu vechiul LEON;

- pozitie cam inalta la volan, chiar daca scaunul era dat maxim in jos;

- un mare + de design pentru farurile cu "2 incinte" fata de varianta Reference care are faruri simple.

Pt. fia: la masina din semnatura aveam plafoniera fara lumini de citit si i-am simtit lipsa. Am schimbat-o cu una d-asta. E utila.

P.S Si acest dealer mi-a lasat masina pt test 1 ora, singur. Treaba asta mi se pare de mare bun simt, dar poate facem o discutie separata...

Poze cu telefonul...primul aparat a "decedat subit"

image004im6.th.jpgimage006it1.th.jpgimage007mo3.th.jpgimage008yg6.th.jpgimage009yc0.th.jpgimage009td0.th.jpgimage011bj5.th.jpgimage012ih9.th.jpgimage014fi9.th.jpgimage015tj8.th.jpgimage017ei9.th.jpgimage018nx3.th.jpgimage019vi7.th.jpgimage020cl6.th.jpgimage021kx6.th.jpgimage024nk0.th.jpgimage025zl4.th.jpgimage026cf8.th.jpg

Modificat de Roger
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne cat de urat poate sa arate din fata - zici ca-i Sang Yong Kyron sau cum ii zice SUVului aluia oribil... :) BLEAH

Si nici din spate nu ma incanta... Dar nu vreau sa fiu carcotas...

Poate ca o arata mai bine "live"

Ca din poze mie imi place mult mai mult generatia actuala. Sper sa se mai produca si cu caroseria actuala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toma Aurelian

in constanta a aparut noua ibiza :P, la carefour in parcare. prezentarea este identica cu cea facuta in restul europei :icon_thumright: ...la exterior nu dezamageste. interiorul nu am avut cum sa-l vad. m-am uitat putin pe sub ea puntea spate este identica actualei ibiza, puntea fata nu prea se vede, oricum exista diferente dar nu extreme. intreaga structura din cate am inteles este mai rigida. stiti ca din design masina are capota la distanta de far? este o mare gaura acolo care pentru oamenii carcotasi o sa conteze :angry: mie personal nu-mi place cum se imbina capota cu farurile :P. spatele este ok in realitate. arata mai bine decat actuala ibiza. diferenta de dimensiune, pana o sa ma urc si in ea, se vede la exterior. Din poze mi se pare oribila la interior incepand cu scaunele care arata foarte urat(par ieftine) si terminand cu bordul. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi parea rau acum 2 sapt, cand m-am decis la Ibiza, pt ca nu era ultimul model. Toti ziceau..mama, e praf..e de femei..e galbena..e pe masa, si nici macar nu e ultimul..Normal, sunt invidiosi. Dar acum dupa ce am vazut modelul asta "nou", m-am bucurat, pentru ca are cateva elemente in regula dar si multe nelalocul lor. Incepand de la interior, care este mai nasol,cu gaurile alea de la climatizare, si lucios pe alocuri..cu volanul ala urat, daca ma uit mai atent seamana cu un clovn care se stramba, si terminand cu botul..asimetric. Oricum, abia astept sa vina masina, Ibiza Fun 1.2 70cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie personal din ceea ce am vazut in poze, nu imi place.Poate ca e vorba doar de obisnuinta.

Actuala generatie chiar daca nu e perfecta are mai multa personalitate si un design mai reusit cu linii fluide, dar de era desenata de un italian.

Nu inteleg cum un designer renumit care a desenat pentru Lamborghini sa creeze o masina care seama ingrozitor cu Kia Cee'd sau Hyundai I30.

Astept cu nerabdare sa vad noua berlina de clasa medie, construita pe platforma generatiei anterioare de Audi A4 si daca tot asa se prezinta, voi parasi cu durere in suflet marca Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

comparativ cu restul gamei ,la capitolul design asta arata ca un extraterestru.

nu-mi plac comenzile pt dezaburire,aux,etc unde sunt pozitionate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios cum o sa arate versiunea FR si ce motor va avea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit, azi am ajuns la Alto Syncro pentru revizie. In showroom era si o ibiza reference. Ca prime impresii, mie mi-a placut, materialele sunt ok, mai bune decat pe masina mea, adica ibiza modelul anterior in echiparea reference. Singurul lucru de neinteles pentru mine e diferenta mare intre capota de la motor si faruri. E un spatiu acolo de 3-4 cm. Plasticul de pe usi e in continuare tare, insa cel din partea de sus a bordului e moale. Ergonomia e buna, spatiul a crescut simtitor, mai ales in spate, unde eu nu am mai atins scaunul din fata cu genunchii. Gurile de ventilatie sunt mai ok decat par, nu sunt facute din material ieftin, eu zic ca nu se pot compara cu cele de la Logan. Volanul imi place, e destul de sportiv si bine profilat. Astept sa vad o echipare superioara, Stylance sau Sport pentru a vedea diferenta la materiale. Pana atunci, urmeaza cateva poze:

post-4754-1215204168_thumb.jpg

post-4754-1215204172_thumb.jpg

post-4754-1215204175_thumb.jpg

post-4754-1215204178_thumb.jpg

post-4754-1215204181_thumb.jpg

post-4754-1215204184_thumb.jpg

post-4754-1215204190_thumb.jpg

post-4754-1215204192_thumb.jpg

post-4754-1215204195_thumb.jpg

post-4754-1215204198_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristy_snacks

Este si unul la PB Aviatiei, negru, l-am vazut azi in trecere in curtea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi place foarte mult design-ul generatiei noi. Cu riscul de a deranja pe actualii posesori de Ibiza, noua Ibiza e mult mai frumoasa. Am vazut in Grecia, si am admirat, farurile si stopurile sunt f frumos desenate, masina are dimensiuni usor marite, per total cred ca va fi un succes. Astept cu interes urmatoarea Cordoba, care din poze va arata superb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am fost si am vazut-o si eu si nu am ce sa-i reprosez decat plasticul de la usi care mi sa parut slab. In rest masina are multe atuuri pe care nu le are fosta ibiza. la aspect se incrunta tare la tine ceea ce e bine. astept sa vad varianta sc pe negru, am deja senzatia ca arata turbat rau.

daca o fi sa schimb altea pana cand apare tribu , o ibiza sc imi iau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut am avut o Ibiza noua, pe care am schimbat-o cu octavia.

Ibiza, model 2007, mi-a placut mult de tot, o masina extraordinar de placuta la condus, cu materiale de calitate si cu un aspect exterior si interior deosebit. Avea cateva minusuri, cum ar fi lipsa unui radio cd din fabrica, lipsa unui bord computer, lipsa lumina in torpedou, in rest echiparea era super: clima, motor de 1,4 85 cp, o gramada de accesorii (oglinda centrala heliomata, laterale incalzite si rabatabile electric, jante de 16 cu cauciucuri michelin de 195, inchidere cu telecomanda, tcs si ebd, etc).

Noua ibiza insa, dupa cum spune un coleg de forum, aduce a .... Logan, intra in sfera masinilor comune si plictisitoare. intreg modelul ibiza 2007 avea un design unic, care o facea sa se distinga de restul masinilor din trafic, asta noua parca e mult prea nereusita si neinspirata. aveam mai mult entuziasm cand am vazut primele poze, insa cand am vazut-o in showroom, am ramas profund dezamagit.

Imi pare ca au facut un mare pas inapoi cei de la seat cu acest model, au transformat imaginea de referinta a seat intr-una mult prea comuna. mare pacat, ibiza 2007 a fost o masina la care ma gandesc cu nostalgie si placere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu un test drive cu Ibiza 2008, as fi vrut sa fac un test drive cu un benzinar de 1.6 dar din pacate era plecata masina asa ca am luat un TDI 105CP.

Spre surprinderea mea, masina nu avea demarajul pe care il asteptam eu, nici reprizele pe care eu le stiam de la Octavia 2 cu aceeasi motorizare. E drept ca masina avea doar 38 km la bord dar totusi problema nu era din motor ci din rapoartele cutiei de viteza. Ma asteptam ca Ibiza sa fie mult mai fasneata cu motorul asta fiind o masina mai mica si mai usoara decat Octavia2.

Hmm, in fine, m-am infipt mai tare in acceleratie si am incercat sa reduc din handicap. Insa ghinion, vitezometrul (si turometrul) e in stil Ferrari (sau Mazda, Alfa Romeo) si neuitandu-ma atent la vitezometru am reusit sa iau un radar in urcare in panta ( Calea Turzii) cu 80km/h pe limitare de 50km/h (sau 60). Pe politist nu l-a impresionat notiunea de testdrive astfel ca la jumatatea testdrive-ului eram in posesia unui PV care specifica fapta si santiunea de 100 lei (in 24h) si 3 puncte de penalizare.

No stress, no fun...am zis si am continuat testdrive-ul in forta...Pozitia la volan mi-a placut, materialele nu exceleaza totusi dar e placuta orientarea plansei bordului catre sofer. Asta e perceptia mea desi nu am dat foarte mare atentie finisarilor. Tinuta de drum a masinii e placuta, franele nu erau inca rodate, schimbatul vitezelor se face usor si destul de precis. Singura dezamagire majora a fost cea legata de prestatiile masinii cu aceasta motorizare. Nu stiu cum sunt motorizarile pe benzina dar acest TDI de 105 CP mi s-a parut lesinat pe aceasta masina si foarte bun pe alte caroserii ale altor marci. Dupa mine tot potentialul acestui motor sunt taiate de cutia de viteze, providential totusi ca poate altfel radarul m-ar fi prins cu o viteza mai mare:)...

Masina in schimb are un design exterior deosebit, frumos si agresiv in acelasi timp, iar in varianta de vopsea portocalie (a la Lamborghini) e chiar atragatoare.

Am incheiat testdrive-ul cu recomandarea catre dealer de dotare a masinilor de testdrive cu detectoare radar...:sick:

Masina e interesanta, spun eu, si e totusi o varianta de luat in calcul daca sunteti orientati spre cumpararea unei masini de clasa mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

prima data cand am vazut-o am ramas masca, imi placea la nebunie, dupa cateva zile, m-a ros rau de tot m-am dus la reprezentanta si....... dezamagire, e okie din punct de vedere al anului 2008, design futurist. in rest sincer nu m-a lasat cu gura casa ...........personal imi pllace mai mult modelul anterior.......a.....SI NU AU CULOREA PE CARE O AM EU LA SEIETZELUL MEU:((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut si bine v-am gasit,

din pacate ma numar si eu printre cei dezamagiti de aceasta "aratare", am studiato cateva minute si am renuntat la drive test relativ rapid, foarte dezamagit...modelul anterior este cu cateva clase in fata, atat la interior cat si la exterior, ce sa zic... inca nu-mi pot reveni, singurul unghi din care o pot privi este din lateral...este mult sub concurenta interiorul (polo, opel corsa, fiesta, etc) ca sa nu mai vorbim de pret, care este grosolan nejustificat peste concurenta...sper sa ma insel dar cred ca va fii un capitol dezamagitor ptr Seat aceasta Ibiza 2008 din cate am vazut, consider ca este un regres mare fata ce editia precedenta care este distinsa intre multe masini prin stil, rafinament, eleganta, confort... totusi sa nu ne grabim, stim cu totii ca gusturile nu se discuta, sunt convins ca exista persoane care o considera atragatoare...astept cu nerabdare faceliftul leonului care este o alta poveste...sper sa primeasca spoiler fata de cupra cum a primit si ibiza in 2006, precum mai sper sa nu-l urateasca cum s-a intamplat cu ibiza actuala, leon-ul e masina mea de suflet si daca va avea de suferit va trebui sa-mi cumpar second si nu sunt prea incantat de aceasta actiune...sper ca nu am suparat pe cei care simpatizeaza noua ibiza, impresile insirate anterior sunt parerile personale...dar simteam nevoia sa-mi exprim fustrarea in grup :) cred ca sunt cativa care subscriu criticilor mele...

drum bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

eu m-am uitat atent la ea pt ca intentionez sa inlocuiesc golful mamei cu ceva mai mic.

joi am stat cateva ore bune in showroom(leonul era programat pt revizie),prilej cu care am avut timp sa analizez masinuta.

in mare mi-a placut,avea ceva optionale,exceptie fiind faptul ca din cauza designului in fata in dreptul grilei si al farului nu se imbina bine cu capota.pot sa bag degetele 5-6cm.

nici la logan nu se intampla asemenea lucruri :coffee_lol:

am atasat si poze.

post-8822-1227540897_thumb.jpg

post-8822-1227540921_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut si eu test drive cu noua Ibiza Coupe si mi-a placut.

Probabil voi achizitiona una pentru sotia mea.

Dupa ce am vazut postul tau TIBI o sa merg sa ma uit mai atent si eu la imbinariile exterioare. Am fost placut impresionat de interior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca exagerati. La Passat B6 si Golf este exact acelasi spatiu intre capota si far. Cred ca e pur si simplu un element de design, si nu un defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi nu exagerez,e cat se poate de real spatiul acela.tine de designul masinii,dar asa spatiuuu....totusi

:huh: daca ar fi sa am noua ibiza clar i-as face o vizita colegului nostru ''agent smith'' si garajului lui ghetto tuning sa rezolve partea aia :offtopic:

capota are un aer bad boy,dar nu reusit.

sunt tare curios ce piese tuning se pot pune pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!