Jump to content

Problema Ulei Motor


iulius473
 Share

Postare recomandată

Mihai am sa caut undeva un manometru ptr a masura presiunea la ulei,tipul asta de motor are o singura sonda de culoare albastra, am sa verific si cum tu ai spus, cu papucul pe care am sa-l pun la masa pentru a vedea daca se stinge. 

  Filtrul de ulei este: Mann W 712/52 iar uleiul care este in motor este Liqui Moly 10W-40 si nu am facut cu el nici macar 2000 de Km.   

 Totusi daca trec pe un ulei cu un indice de vascozitate mai mare asa cum este 15W-40 exista vreun risc major in sistemul de ungere ,tinand cont ca 15 W-40 este un ulei mineral? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul va fi mai vascos la rece. Sa zicem ca vara n-ar fi o mare problema din cauza temperaturilor mai ridicate. Insa va trebui sa masori presiunea si sa vezi ce nu e in regula. De obicei la golfuri exista problema cu bulbii de presiune. In schimb daca iti baga presiunea necesara si se incadreaza in valorile date de fabricant nu ar trebui sa-ti faci probleme si nici sa schimbi vascozitatea uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salutare la toti forumistii. Am o problema cu uleiul la un golf3 de 1.8 adz, si anume am observat ca pe joja si pe capacul de chiulasa un fel despuma de culoarea mustarului. Poate cineva de ce este asa si cum as putea rezolva problema . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E infundat furtunul epuratorului sau cel putin asta a fost la mine. Lam curatat calumea si nu a mai facut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si localizare , pe unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Va salut, astazi m-am hotarat sa curat epuratorul deoarece anul trecut la inghet s-a facut suprapresiune in baie si a puscat uleiul pe la garnituri.

Am dat epuratorul jos si surpriza, inauntru nu e nimic , e doar un tub gol de plastic. Acum suspectez mecanicul care mi-a "curatat" epuratorul anul trecut s-a gandit ca ar fi mai bine sa scape de probleme si sa il goleasca.post-73174-0-68851800-1446293496_thumb.j

 

Am verificat codul piesei si nu se potriveste cu cel din ETKA pentu motor ABU. In plus in program mai figureaza conectat si un furtun de vacuum.

Ma poate lamuri cineva care ar fi piesa corecta pentru ABU (cu vacuum sau fara) si daca e normal sa fie gol? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

la multi ani baietii!

azi dimineata am avut o surpriza...... am aflat ca imi iese ulei pe joja inapoi........ cand incalzeste motorul..... poate gresesc eu dar imi baga motorul in presiune in baia de ulei?? deci trebuie sa fac o segmentare?? mai intai sa fac o verificare a presiunii pe cilindrii?? multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci o compresie pe cilindrii dar..m ai mult ca sigur o sa trebuiasca o segmentare/reconditionare chiulasa cu ocazia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!