Jump to content

Apa In Portbagaj


andrein
 Share

Postare recomandată

Ma confrunt cu urmatoarea problema. Dupa ce spla masina, sau dupa o ploaie ..gasesc in locasul unde este situata roata de rezerva apa.

Am tot sudiat problema sa vad de unde ajunge apa acolo si am realizat ca apa intra prin acea fanta care am inconjurat-o cu rosu pentru a se observa mai bine. Acum am rugamintea ca si alti posesori de A6 sa se uite daca si la ei se observa acea fanta ..sau nu e bine fixata bara pate la mine si astfel permite infiltrarea apei prin acel loc.

img6731resizewt2.th.jpg img6732resizerh6.th.jpg img6733resizetx6.th.jpg img6734resizelq0.th.jpg img6735resizejm4.th.jpg img6736resizevk1.th.jpg img6737resizebx8.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu mai gasesc apa acolo,dar nu stiu daca fanta aceea dintre bara si caroserie are scurgere in portbagaj,ca sa zic asa..

eu ma gindesc sa nu intre pe la chedere totusi..

luigi vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez in ideea ca poate te va ajuta cu ceva (chiar daca nu am modelul tau de masina). aceeasi fanta o am si eu (la masina din semnatura) - si eu gaseam apa in portbagaj, ce am facut: initial am facut un test cu o sticla de apa - am lasat sa se scurga apa chiar pe langa portbagaj - suspectam ca orificiile care dau in spatele barii erau infundate. am vazut ca apa curgea fara nici o problema, dar totodata mi se infiltra si prin partea stanga a portbagajului. am desfacut capitonajul interior - lucru relativ usor - sunt niste clipsuri in care este prins, dar daca tragi usor de ele se desfac. apa mi se infiltra pe la stopul stanga - am avut anul trecut masina la vopsit (bara spate), iar "meseriasii" de la augsburg colentina nu mi-au mai pus acea garnitura interioara la stop.

ca sa revin la subiect - fa un test cu o sticla de apa si vezi pe unde se poate infiltra apa - din cate vad eu la tine, chederul tau este ok - nu este cipit. incearca sa sui masina pe o rampa (elevator). la modelele mai vechi de vw aveau niste orificii - ca niste tzatze - in spatele barii sau sub bara - ca sa zic asa, alea de obicei se infundau de la noroi. am desenat pe poza ta locatia unde ar trebui sa se afle acele orificii - cel putin asa e la vw

post-21426-1211814978_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar nu sunt ferm convins ca pe acolo intra .. ,dar am sa pun poze pe unde obsev ca intra apa. Pe la stop nu prea cred caci gasesc siroaie de apa si in partea dreapta.

Oricum cat de curand am sa pun poze mai din interior pt clarificare ..si poate am sa reusesc sa fac si testul cu sticla de apa !

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

img6954resizeci8.th.jpg img6955resizehh3.th.jpg img6956resizedn5.th.jpg img6960resizelg5.th.jpg img6961resizekt9.th.jpg

Am pus aici niste poze mai edificatoare. Apa mi se prelinge pe sub acel plastic negru, pe tabla direct in covata unde sta roata de rezerva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum se vede (chiar in pozele facute de tine) - intre roata de rezerva si spoiler e un perete de tabla; Peretele se continua in sus pana la cheder.

E f. putin probabil sa intre apa pe acolo. Apa intra in cele mai multe cazuri:

A. Pe la cheder

B. pe la stopuri

C. Altele (probabilitate mica)

Cel mai sigur este sa dai jos tapiteria (sa ai doar tabla la panoul din dreptul rotii de rezerva) si sa mergi la o spalatorie.

Garantat vezi pe unde intra apa.

PS: iti spune asta un cetatean care a avut super-nova (la care intra apa prin ~ 10 locuri) - nu exagerez cu nimic; Mai putin de 10% din masinile iesite din fabrica nu aveau infiltratii in porbagaj. La mine s-au adunat mai multe.

In decurs de 1 an toate locurile au fost reparate (la mine am scos si tapiteria din habitaclu pentru ca proportiile problemelor erau mai mari).

PS2: Daca vrei sa sari peste etapa de demontare - pune la spalatorie sa insiste mult la imbinarea dintre haion si spoiler; Dupa asta deschide porbagajul si vezi daca nu arata asa:

post-1853-1212402209_thumb.jpg

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..ia o coala format a4 si prinde-o in partea superioara(pe la luneta),intre capota portbagaj si cheder,dupa care trage de ea..daca iese extrem de usor ai chederele coapte si pe acolo intra.

sau intra in portbagaj cu o lanterna la o spalatorie si roaga-i pe aia sa dea cu jetul pe ea,ai sa vezi imediat pe unde curge apa.cu o sticla nu este relevant,ea intra la presiune mai mare sau in cantitate mare(cind ploua)

la fel,ai sa vezi firisoare de lumina intre cheder si capota,sus,inspre luneta.

bafta.

luigi vicol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motanul: dupa poaie sau spalatorie la mine nu se uda acel plastic negru. La mine apa intra in covata de la rezerva exact pe sub acel plastic. Se prelinge pe sub el exact pe peretele acel de tabla de care ziceai la inceput.

am sa fac testul cu hartia, de care spune LUV ,dar nu sus pe la luneta, caci nu pe acolo am probleme, ci jos --> la chederul de la baza de langa spoiler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La A6 C5, din ce-am observat, poate intra apa in portbagaj:

- pe la chedere (cel mai frecvent);

- pe lateralele portbagajului prin niste guri de ventilatie; apa va curge in cele doua compartimente de pe lateralele portbagajului; asta cand se ruleaza pe ploaie de la apa aruncata de roti; aceste ventilatii ar trebui sa fie acoperite de un material care nu permite sa intre apa dar in acelasi timp nu impiedica aerul sa treaca (un fel de membrana pentru pantofii sport cu gaurele-n talpa pentru ventilatie);

- orice lichid ajuns in partea fixa a incuietorii (partea cea de jos) se scurge in portbagaj prin doua gaurele; asta cand este o problema mica la chederul din dreptul incuietorii; la spalat cu presiune poate intra ceva apa si pe acolo;

- pe langa stopuri;

- fisuri ale peretelui de tabla dinspre bara (cel acoperit de ornamentul de plastic);

- daca lipsesc dopurile de pe fundul portbagajului;

Metoda 100% edificatoare se face cum s-a spus mai sus cu intratul in portbagaj cu lanterna si udatul cu presiune de catre altcineva peste tot inclusiv de sub masina.

Aveti grija pe cine alegeti sa va inchida-n portbagaj :) . Luati cheile cu voi :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut testul cu hartia si nu iese ff usor ,dar nici ff greu.

Cred ca cel mai bine e sa dau plasticul acela nergu jos .si sa vad ce se intampla pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat plasticul jos si am gasit o gaurica prin care curge apa. Gaura aia nu e intamplatoare acolo ,caci este una simetrica si in partea dreapta a masinii.

Problema e ca am turnat apa de sus si m-am uitat apoi in portbagaj in timp ce turnam cu un furtun. In spatele spoilerului nu se scurge de tot apa si creste nivelu pana ajunge la acea gaurica ..dupa care mi se revarsa apa in portbagaj. M-am gandit sa o astup cu silicon ..dar apa tot imi ramane in spatele spoilerului, deci ca sa fac o treaba trebuie sa dau spoilerul jos.

img7018resizeld9.th.jpg img7019resizezl3.th.jpg img7020resizeik0.th.jpg img7021resizesm7.th.jpg img7022resizeph0.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca e mult mai bine sa dai spoilerul jos sa vezi ce se intimpla pe afara - desi e mult mai mult de munca in aceasta varianta; Daca astupi pe dinauntru o sa stea apa stransa acolo...

Din poze nu imi este clar.

La supernova aveam gaurile din praguri (cele situate jos) astupate cu vopsea din fabrica - pragul se umplea cu apa, si apa urca pana la nivelul gaurilor tehnice. Odata ajunsa la acest nivel imi curgea prin ele pe covorasele din fata.

Daca mergeam pe ploaie intrau litrii nu picaturi :icon_thumright: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum am sa fac niste poze mai edificatoare cand dau bara jos ..sa fie CLAR ;)

M-am uitat cam ce am de facut pt a da bara jos si e destul de facil la A6. Om vedea la momentul adevarului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Problema s-a rezolvat !!

In poze veti vedea ca pe fiecare parte ( stanga si dreapta - incercuit cu galben de mine ) este cate o imbinare de tabla, facuta din fabrica. Ei bine la mine in partea stanga, pe unde tot gaseam eu ca se infiltra apa, acea imbinare avea o fanta de 2 mm prin care intra apa.

M-am dus la un atelier de tinichigerie, s-a dat bara jos si s-a dat cu chit si revpsit in acel loc.

Astfel problema rezolvata !

Multumiri ! ;)

img6736resizevk1si1.th.jpg

img6737resizebx8rl1.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Sa traiesti.

De un an de zile ma chinuie apa care intra in portbagaj dar nu stiam pe unde.

Si la mine tot pe la imbinarea dintre cele doua table intra apa dar nu m-as fi gandit vreo data ca apa intra pe acolo.

Inca o data sa traiesti.

Multumesc pentru poze si explicatiile detaliate.

dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Aceeasi problema la o skoda octavia 2 /2008 am apa la roata de rezerva. 

Am gasit una din gauri care era la stergatorul lunetei ce nu iesea perpendicular prin geam si freca excentric pe garnitura din luneta. Pe interiorul protectiei de plastic se vedea cum a picat apa p acolo pe urmele de prag.

Am schimbat garnitura dar dupa 2 luni am gasit iar apa. Ori e vreun stop ori ii dau doua gauri in dopurile de plastic identificate la partea inferioara si cred ca inchid problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am renunțat sa mai caut. Am dat o gaura în ceva de plastic din zona cea mai lăsată și a curs cam vreo 3 litri. Sa nu dați gaura în cele 4 garnituri/dopuri pentru ca alea sunt mai sus decât cea de pe zona mediana spre fata mașinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!