Jump to content

Martori aprinsi in bord


summa
 Share

Postare recomandată

Ai spalat-o si la motor ?

Singura explicatie logica ar fi ca a patruns apa pe undeva la: ECU/clapeta de acceleratie/switch frana/switch pedala acceleratie. Probabil pana maine apa se va evapora si problema se va rezolva. Va trebui sa stergi eroarea stocata cu un VCDS.

Posteaza eroarea stocata in ECU si vedem exact despre ce este vorba.

 

.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ionel.d.2007

    10

  • F l o r i n

    9

  • hbi

    7

  • Al Bundy

    6

Nu i-am spalat motorul ca e impecabil, adica nu aveam de ce sa il spal! O sa o duc zilele astea sa ii dea o scanare si o sa postez si aici! Dar asa in mare nu e o problema grava acest martor nu? Multumesc pentru ajutor!

O zi frumoasa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ VW Lupo "...nu e o problema grava.."

 

Depinde de eroarea stocata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna ziua,

Sunt nou pe forum si nu pot deschide un subiect nou asadar o sa scriu aici problema mea avand in vedere ca este vorba despre un martor aprins pe bord.

Astazi in timpul mersului mi se aprinde martorul de baterie, imediat pedala de acceleratie nu mai functioneaza( o apas dar degeaba) ,opresc, o pun in N( e automata), frana se blocheaza(nu o puteam apasa), scot cheia din contact , pornesc iar si a mers fara sa mi se aprinda iar martorul. Mentionez ca acumulatorul l-am schimbat acum o luna si alternatorul l-am reparat anul acesta. Pe langa asta uneori pe bord imi apar literele putin sterse, doar anumite litere gen litera D de la Drive. Nu ma pricep prea bine dar nu imi pot explica de la ce poate sa fie aceasta problema care mi-a afectat pedala de acceleratie si de frana. Avand in vedere ca e automata si nu pot sa o imping (in caz extrem) nu as vrea sa raman cu ea in drum. 

Sunt cateva variante la care ma gandesc,(gen : mecanicul nu mi-a reparat alternatorul , doar mi-a zis ca l-a reparat, probleme electrice, etc) dar totusi as vrea sfatul vostru.

Masina este un vw polo 1.4 benzina, cutie automata, anul 2004 , 260.000km

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sunt nou pe aici si am si eu o nelamurire. De cateva zile imi apare in bord martorul "spirala" intermitent se aprinde dupa 2 minute ce pornesc motorul. Am facut un scan cu vag-com si mi-a dat asta:  

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

P1562 - 35-10 - - - Intermittent

Un prieten mi-a zis in mare ca este pompa de injectie si pe undeva este infundat nu da combustibil cat trebuie. Tin  sa precizez ca masina merge "balbaita" si nu trage.

Va rog daca se poate un sfat. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua ! Am întâmpinat o problema cu martorii de la bord pe un polo 9n3 1.4 TDI , Are cineva vreo idee ce ar putea fi ? Am pornit de pe loc si a început sa se audă un piuit lung , iar in bord s-au aprins următoarele becuri : servo direcție , ABS , air bag, presiune ulei , s-au stins cand am profit motorul si a rămas aprins cel de airbag. Am fost la mecanic si a șters erorile , dupa care in alta zi cand pornesc motorul se aprind becurile aceleași becuri dar se sting repede . Sau mai întâmplat Aceste lucruri la cineva ? Va mulțumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca inainte de stergere te mai si uitai ce erori erau,acum ne spuneai si primeai un raspuns mai ferm.Altfel spus,la nimereala,credem,atit eu cit si prietenul meu imaginar,ca ai o problema de alimentare pe borna 30 sau 15,sau cu instrumentul de bord.ABS,servodirectia si airbag atit au in comun,alimentarea,dar faptul ca iti clipea si becul de presiune ulei ma duce cu gindul la ultimul Polo al carui instrument era defect.In prima faza,smulge instrumentul si mergi la un electronist sa vada ce e cu mufele,ceva contacte imperfecte.Apoi,daca defectul persista,verifici alimentarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, Sunt posesorul unui polo9N  an fabricatie 2003 1.4 TDI, si as vrea sa.mi spuneti daca martorul check engine ( robinetul) nu ar trebui sa se aprinda atunci cand pun contactul??? Stiu ca e bine sa stea stins dar la mine nu se apinde  nici cand pun contactul. Ma gandesc ca fostul proprietar sa nu fi umblat la ceasuri si sa fi anulat ledul ce lumineaza martorul respectiv.MUltumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca la tine se aprinde, avand in vedere anul de fabricatie/motorizarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La benzinare pot zice ca se aprinde la punerea contactului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare, da. La diesel, numai dupa un anumit an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor,

ieri dimineata Polo-ul meu a inceput sa "scartaie".  Motor de 1.2, benzina, MY2006

Martorul "Engine" palpaie, motorul nu mai trage si se tureaza greu, dar nu poate depasi o anumita turatie. Am pornit normal, la prima cheie, -8C, dar imediat a inceput sa trepideze parca ar merge in 2 cilindri.

Mai jos, aveti cateva screen-shoot-uri de pe diagnoza ce o am in dotare de la un prieten si log-ul dupa un scan pe controller-ul de Engine.

Chassis Type: 9N (9N - VW Polo (2002 > 2010))
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 45 46 56 76
 
VIN: WVWZZZ9NZ7Y093228   Mileage: 106100km-65927miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03E-906-033-AZQ.lbl
   Part No: 03E 906 023 D
   Component: SIMOS91 1.2l 4V     9510  
   Revision: --H04---    Serial number: VWZ5Z0F9141011
   Coding: 0000061
   Shop #: WSC 00788 785 00200
   VCID: 204F8AE6F002C94280-5140

1 Fault Found:
16685 - Cylinder 1 
            P0301 - 006 - Misfire Detected
             Freeze Frame:
                    RPM: 864 /min
                    Mass Air / Rev.: 130.8 mg/str
                    Temperature: 34.5°C
                    Lambda: 0.0 %lambda1.thumb.JPG.9a3dcf11412721660b383eccb4a2f2f4.JPGcyl1.thumb.JPG.732d22e8c7aa85bcb91d424fdcf47856.JPGlambda.thumb.JPG.e7a443c872693e99069a3be12ad6ae4f.JPG

Ma puteti sfatui ce sa fac? Eu merg pe ideea de a-mi schimba bujiile, ca nu le-am schimbat niciodata si am masina de 3 ani.

Multumesc anticipat,

Mircea.

Modificat de mircea.dave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, verifica fise, etc - schimba bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Du-te direct si cumpara 3 bobine si 3 bujii,la fel cum am facut si eu la 100.000 de km.In jurul acestui kilometraj asa fac astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am umblat la panoul de siguranțe pentru a verifica dacă este arsa siguranta de la ștergător luneta. Am schimbat-o și funcționează. Problema este că mi-am băgat degetele sa verific și alte siguranțe. Acum pâlpâie martorul de bujii incandescente și check engine sta aprins permanent. Înainte nu am avut nicio problema, mașina funcționează în parametri. Are cineva idee ce siguranță e responsabila? Polo 9N 1.4 tdi 2004. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe care ai pus-o pe langa... O sa găsești un soclu cu ambii pini, fără siguranță. Acolo ai pus pe langa ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc! Ironia sortii a fost ca a cedat siguranța de la switch-ul de frână (poz.4), am schimbat-o și pe aceea și totul funcționează. Mulțumesc frumos pentru reply!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vin si.eu cu o problema la un Polo 9N 2002 1.4 Benzina! In timpul funcționării motorului am.deschis bușonul de la ulei ,brusc dupa a inceput să oscileze relantiul destul de tare si in Bord s-au aprins -Check Engine-ul, EPC, si mașonuța cu cheița care pâlpâia...Banuiesc ca nu este normal...aveți vreo recomandare pana sa ajung la Diagnoza? S-au macar să-mi precizați daca este normal sau nu ..Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur nu e ok. Fa o scanare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salut! Mie mi s-a aprins martorul ESP de vreo 3 ori se aprinde si cand opresc motorul dispare...de vreo 4 zile a disparut..ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare.... Din păcate, altfel nu poți afla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!