Jump to content

Martori aprinsi in bord


summa
 Share

Postare recomandată

Daca becul ramane aprins (nu palpaie) mai poti circula (pericolul pentru motor nu este asa mare), probabil vei avea consumul de benzina putin mai mare si noxele mai mari. Cauzele aprinderii acelui bec sunt mai multe (benzina proasta,sonde lambda,EGR,catalizator etc.) si nu poti sti concret decat dupa o scanare cu VagCom. Daca becul palpaie recomand sa opresti motorul si sa-i faci obligatoriu o scanare (nu este recomandat sa mergi in asemenea conditii). :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ionel.d.2007

    10

  • F l o r i n

    9

  • hbi

    7

  • Al Bundy

    6

daca ai avut sonda de temperatura arsa iti mai indica temperatura la bord??

da temperatura de la apa indica corect 90 grade au spus ca masoara o alta temperatura nu de la apa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sonda de temperatura are numai doua fire atunci cand se arde nu mai indica nimic la bord sau indica eronat, daca are patru fire si s-a ars numai partea care transmite semnalul la ECU atunci in bord va indica corect :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca becul ramane aprins (nu palpaie) mai poti circula (pericolul pentru motor nu este asa mare), probabil vei avea consumul de benzina putin mai mare si noxele mai mari. Cauzele aprinderii acelui bec sunt mai multe (benzina proasta,sonde lambda,EGR,catalizator etc.) si nu poti sti concret decat dupa o scanare cu VagCom. Daca becul palpaie recomand sa opresti motorul si sa-i faci obligatoriu o scanare (nu este recomandat sa mergi in asemenea conditii). :icon_thumright:

ms d-le Ionel...se pare ca problema s-a rezolvat de la sine...aveam bateria slaba..am pus ieri una noua si acum nu mai am nici un bec aprins in bord...se pare ca am avut noroc...sa nu fie catalizatorul.. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti!

Am si eu o problemita cu masinuta.Imi ramane aprinsa lampa de avertizare a instalatiei de evacuare a gazelor,aceea de culoare galbena...

Am inteles ca ar trebui curatata sonda lambda?Sa fac o scanare?Ce imi sugerati?

Mersi!

Later edit:Am mai gasit 2 topic-uri si am mai citit despre martor..

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele aprinderii sunt multe (benzina proasta,sonde lambda,EGR,catalizator etc). Daca vrei sa stii ce are trebuie sa-i faci o scanare cu VagCom-ul :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dap,mai devreme nu imi mergea netul bine,ca de obicei(OFF)si nu gasisem alte topic-uri la search,dar acum mi s-au incarcat topicurile de la 9n3.

Danke!

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test la cineva si pana la urma mi s-a spus ca ar fi de la o bobina.....

Se poate sa fie din cauza ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e bobina dusa, ar trebui sa nu mearga nici motorul cum trebuie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus niste Carerra 100 si am mers un pic mai turat....becul a disparut...eu ma gandeam ca nu au iesit gazele cum trebuie si ca ar avea nevoie de o curatare elementele de pe acolo...

Dupa aceea am mers la test....Si asa mi-a spus cine mi l-a facut.Masina nu merge mai greu,sau mai ciudat,chiar un pic mai bine datorita benzinei(probabil).Nu stiu ce sa mai zic...

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbulescu marius

e switchul pe la pedala de frana .. trebuie schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca e bobina dusa, ar trebui sa nu mearga nici motorul cum trebuie...

si cum ar face motorul daca e bobina dusa. vreau si eu putina detaliere te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu,ar ramane in 3 cilindrii daca il ai in 4...si la mine de ex in 2 fiindca am 3....Nu mai accelereaza cum trebuie,nu mai trage ca inainte,adica o sa se simta...o sa simti vibratiile motorului mai puternice,consum la relanti mai mare...

Correct me if i'm wrong :Driver:

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda la fel face si la mine. Am dus masina azi la un electrician auto. Eu tot cred ca e vorba de un scurt pe undeva la mine...

Revin cu noutati cand e sa o iau.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Postez si eu aici problema mea pt ca am vazut ca se discuta despre bobina, mers in 3 pistoane, s.a... I-am cumparat sotiei un VW Polo 1.4 din 2001; problema aparuta e urmatoarea: dimineata cu motorul rece porneste usor si merge "rotund". Dupa cateva minute, timp in care se incalzeste motorul, incepe sa se "balbaie" la relanti, sa mearga intrerupt ( in bord am aprins martor EPC). Daca opresc motorul nu mai porneste la fel de usor iar problema cu relantiul "balbait" se mentine; in schimb, in mers nu are niciun fel de intrerupere, masina trage chiar foarte bine... Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.

Electricianul la care am fost mi-a gasit o clapeta de acceleratie de la un golf 1.6, mi-a inlocuit-o si... MERGE CA LA INCEPUT.

@ ciprian_68 sa stii ca exact la fel am patit si eu dar pana sa descopar de la ce era problema am bagat ceva bani ( sonda lambda1, senzor temperatura apa motor diagnoze etc).

Meseriasul mi-a zis ca e cam frecventa treaba cu picatul clapetelor de acceleratie la motoarelor din 2000, 2001, 2002.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine cu 9N 2001 1.2.

Cu urmatorul cod:

16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 -

Acum, ca o fi Kat-ul, ca o fi una din sonde lambda, care din ele, nu m-a putut lamuri nimeni inca ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa fie catalizatorul afectat. Se poate face si o inspectie vizuala a lui demontand sonda lambda inainte de cat. Ai bagat vreodata benzina de proasta calitate (marog, nu prea ai cum sa stii dar poate ti-a atras atentia vreodata faptul ca masina trage extrem de prost) sau motorina in loc de benzina? Ai mai avut probleme cu mersul motorului (ex. mers neregulat la turatia de mers in gol??).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce ar consta inspectia vizuala a sondelor?

Masina trage destul de bine pt caii ei ... 65 la numar.

Motorina nu am bagat in ea ... de cand o am.

Vreau sa identific intr-un fel sau altul problema, sa nu schimb kat-ul si dup-aia sa imi dau seama ca e una din sonde, sau invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai inteles exact ce-am spus: demontand sonda lambda 1 se poate accesa vizual catalizatorul (chiar prin gaura in care intra sonda) si vazut daca e intreg, spart sau nu mai e deloc.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la un polo 1,2 benzina,cand este rece motorul,dupa pornire se aprinde martorul rosu temperatura apa;dupa ce se incalzeste putin se stinge singur;pe testar nu apre nici o eroare;ce ar putea sa fie;mersi

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica nivelul de antigel in vasul de expansiune. Sa fie peste MIN. Daca e sub minim, completeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este nivelul de lichid ok, recomandabil este sa efectuezi si o verificare a densitatii, aka. temperatura pana la care rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema. Ieri dimineata (adevrul ca a fost cam frig ieri dimineatza pe la mine...cam -28) mi s-a aprins in bord martorul pentru defectiune la evacuarea gazelor(acela galben asemanator cu un robinet :icon_thumright: ). Nu mi-a palpait, doar a ramas aprinsa. Dupa ce am incalzit un pic motorul si l-am oprit, la pornire nu mi s-a mai aprins. Am un Polo 1.4 TDi , 75 cp, din 2005. Puteti sa ma sfatuiti in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!