summa

Martori aprinsi in bord

135 postări în acest subiect de discuţie

Am vrut sa caut pe forum,dar nu stiu ce sa caut...azi am plecat de la munca si pe stefan cel mare,parchez linistit si cand sa opresc motorul observ in bord un martor galben,arata ca o rezistenta,care clipea.La plecare la fel,se aprinde intermitent,si dupa cam 10 minute se stinge.Pe stefan cel mare asta inseamna 2 intersectii :Driver: .Ce sa fie?E grav?Dati-mi un sfat.Merci

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca se aprind becurile de frana. Daca nu se aprind sau nu se aprind toate, ai ori bec(uri) ars(e), ori brake light switch defect. Daca se aprind toate, fa o scanare cu vag-com, s-ar putea sa fie ceva mai grav.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie asta problema?Eu auzisem pe undeva ca martorul ala este de la bujii sau nu-stiu-ce...Se aprinde cand pun contactul,apoi se stinge odata cu celelalte becuri si pornesc motorul...cred ca e ceva de la motor.Martorul arata ca un arc putin intins... :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

E pentru bujii da' mi se pare ca se aprinde si pt alte probleme de motor. Daca se stinge inainte sa pornesti s-ar putea sa nu fie bujiile de vina.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenia draq.Am mai facut 3 drumuri cu masina,chiar lungi,si nu a mai comentat nimic.Sa fi fost vreo eroare?Bine ca nu am ajuns la tester,ca sunt lefter.Multumesc pentru opinii.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fi facut un contact imperfect la switch sau la un bec

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am patit o si eu acum cateva saptamani. dupa ce s a aprins becul asta de care spui tu, s au mai aprins dous(esp si abs) si dupa vizita de rigoare la service a trebuit sa schimb brake light switch-ul despre care se vorbea intr-un post anterior-, m a costat 800 mii.

Modificat de canard
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri.Vad ca din ziua aia nu a mai facut figuri.In schimb am probleme cu audi-ul mamei mele :rolleyes:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

s-a aprins beculetul mentionat ( abia pot sa-l scriu, de citit nici nu incerc...:))) dupa ce am schimbat bateria!!!

ce semnifica oare?

masina e 1.2 benz, din 2003, 47 000 km

fara probleme pana acum, adica am schimbat beteria...

am cautat traducerea si abgas inseamna gaze de ardere...

o fi ceva cu catalizatorul...?

Modificat de BLiTZ
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
s-a aprins beculetul mentionat ( abia pot sa-l scriu, de citit nici nu incerc...:icon_thumleft:) dupa ce am schimbat bateria!!!

ce semnifica oare?

masina e 1.2 benz, din 2003, 47 000 km

fara probleme pana acum, adica am schimbat beteria...

am cautat traducerea si abgas inseamna gaze de ardere...

o fi ceva cu catalizatorul...?

Daca e vorba de becul in forma de robinet sint 2 chestii posibile:EGR e infundat sau injectia sau pedala acceleratie sint necalibrate bine.Trebuie pusa pe tester si vazut exact.Pt EGR recomand cu cladura folosirea exclusiva de benzina petrom 99+ singura care nu face avansul sa caraie si condusul un pic mai turat mai sportiv pt o "respiratie"mai buna a motorului si chiar un consum de carburant un pic mai scazut.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

sorinrs

Nu mai da quote la mesajul anterior pentru ca este interzis de regulament .

Foloseste butoanele "add reply" sau "fast reply" .

Multumesc !

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

buna,

in iarna/primavara mi s-au aprins prima data muuulti martori...nu toti, frana de mana, motor, si altii pe care nu prea ii cunosc....un volan care banuiesc ca e servo ci inca vreo doi...am dus-o la service si mi-a spus ca nu are nimic, ca e doar o eroare de calculator, pe care a sters-o.

de la un timp au inceput sa mi se aprinda din nou, atunci cand merg mult in trafic nasol, doar cu viteza 1 si 2. a doua zi mi se sting majoritatea....ramane doar motorul....

de la ce poate fi?

merxi

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pai, detaliaza mai mult. Ce tip de motor..diesel sau benzina, care martori stau aprinsi...poate si o poza ca sa putem sa ne facem o parere. O scanare cu VAG COM-ul nu ai incercat?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

consulta manualul tehnic pt ca acolo gasesti fiecare martor in parte si cu explicatiile si atentionarile sale.

Succes!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , am un VW polo fabricatie 2003, 1.2 benzica 64Cp.

Am o problema si nu stiu cum sa scap de ea, mi se aprinde un bec la bord ,in carte scrie "sunt probleme cu evacuarea gazelor" dar becul se stinge in timp si se aprinde .

Am pus tester-ul pe masina si m-ia corectat erroarea dar nu este o solutie(problema reapare) ,trebui sa gasesc defectiunea.

Ma poate ajuta cineva ? Help me please ... :rolleyes:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ajutati-ma, va rog si pe mine.

La un Polo din 2007 la pornire da un mesaj INSP, iar in mers arata o cheie. I+am facut reviyia periodica, dar cum sterg aceste mesaje.

Va rog, eventual mesaj pe adresa hughgrant1973@yahoo.com

Multumesc anticipat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

eu am un golf 4 1.4 benzina, si acum mi s-a intamplat acelasi lucru. deodata mi s-a aprins beculetul cu pricina. citisem si eu de posibile cauze pe forum, si aam fost la tester. Nu e lambda, nu e Egr-ul, cica e doar o eroare si printr-o resetare mi s-a stins beculetul. Doar ca becul a stat stins 4 zile, dupa care s-a aprins dinnou. Acum chiar nu stiu ce sa-i mai fac, am pus benzina mai buna (mol, 98). Mai cunoasteti si alte posibile cauze?

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut acelasi martor aprins....si....dupa o verificare "amanuntita" la reprezentanta Sandra Trading din Iasi mi s-a spus ca e sonda lamba, si ca trebuie sa dau vreo 6 mil sa o schimbe...neavand bani sa o schimb le-am multumit frumos pentru verificare si am plecat....dupa vreo luna cand am verificat uleiul am observat un spatele capacului de la motor un furtun spart care ducea in clapeta de acceleratie.....l-am inlocuit...am curatat clapeta si in 5 min dupa pornirea motorului martorul s-a stins.....m-am lamurit cu "mesterii" de la reprezentanta cat de experti si profesionisti sunt....ma mir cum de au obtinut autorizatia de la VW pentru practica :icon_thumright:

Dupa scanare nu a mai aparut nici o eroare si a trecut ceva timp ce atunci....

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la mine a fost o sonda de temperatura arsa/inlocuita 150 ron

Modificat de hbogdan
Quote inutil, foloseste AddReply sau FastReply.
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

daca ai avut sonda de temperatura arsa iti mai indica temperatura la bord??

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
s-a aprins beculetul mentionat ( abia pot sa-l scriu, de citit nici nu incerc...;)) dupa ce am schimbat bateria!!!

ce semnifica oare?

masina e 1.2 benz, din 2003, 47 000 km

fara probleme pana acum, adica am schimbat beteria...

am cautat traducerea si abgas inseamna gaze de ardere...

o fi ceva cu catalizatorul...?

Am si eu aceeasi probleme am puso pe tester si ia dat o erroare de genul "bank1 fuell............." nu mai stiu exact. am vb cu cineva care lucreaza la VW si mia spus ca e de la benzina si nu am ce sa ii fac !!!!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

christian

se face manual resetarea aceea da un search pe forum pt procedura exacta,daca nu gasesti ai faci o diagnoza si se rezolva asa

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

1. Cu contactul luat apesi butonul de resetare (trip km)

2. Tii apasat apare 0 (zero (pe kilometraj)

3. Apoi pui contactul (si inca tii apasat butonul)

4. Dai drumul butonului (cu contactul pus), si il rasucesti spre dreapta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.