bogdan58

Probleme la relanti si in sarcina

25 postări în acest subiect de discuţie

slutare tuturor forumistilor!

sper sa gasesc o rezolvare la o problema foarte dificila:

masina : polo fox 1997, motor AEE 1,6 benzina 170 mii km

problema: la relanti turatie variabila ( mare, mica ) si oprire motor ; cateodata dupa cateva variatii se stabilizeza la turatia normala de relanti. chiar si asa motorul nu merge rotund.masina merge foarte bine la viteze mari, are putere, fuge, nu consuma ecscesiv.

ce am intreprins: curatare clapeta admisie( motoras relanti ) , schimbat sonda temp ( nu era cazul! ), am incercat dignoza dar cel la care am fost nu se loga cu calculatorul masinii

ce nu am facut inca : verificare presiune pompa benzina ( este cam zgomotoasa! ) , schimbare sonda presiune de pe galeria admisie ( este foarte scumpa si nu asi vrea sa o cumpar degeaba ca pe cea de temperatura)

dac cineva cunoaste problema astept sfaturi si indicatii. unde asi putea face o diagnoza, mentionez computerul de bord este magent marelli nu bosch!

va multumesc anticipat!

Modificat de bogdan58
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

de vreo 3 luni aud niste zgomote foarte urate cand masina (din semnatura) sta la relanti, ca un mormait care tine vreo 2-3 secunde, inceteaza, apoi iar se aude (plus vibratiile aferente).

Am mai intrebat cativa prieteni despre sunetele astea, dar nimeni nu a stiut sa zica care ar fi cauza.

In seara asta, am parca masina pt cateva minute si am lasat-o pornita, si suna oribil. Cand cineva a intrat in masina si a oprit avariile, zgomotele au scazut mult in intensitate...am repetat faza asta de cateva ori, am aprins si faza lunga, si de fiecare data cand erau pornite avariile si luminile, suna mai tare...cand erau oprite, se auzea zgomotul, dar totusi, nu la un asemenea nivel incat lumea care trecea pe langa masina sa se uite atent :icon_thumright:

Care ar fi posibilele cauze ???

Inca ceva...daca nu a fost pornita timp de cateva ore, la prima cheie moare motorul...In rest, masina trage bine, distributia a fost schimbata in noiembrie...

Mersi anticipat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa fie ceva in neregula cu partea de incarcare a bateriei si anume alternatorul, numai asa imi pot explica dependenta sunetelor de consumatorii de curent. Ai putea verifica alternatorul si partea ce-l angreneaza, dupa parerea mea. Tine-ne la curent!

Numai bine!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Poate e rola de la cureaua de alternator. La mine are putin joc si se aude. Nu deranjant decamdata. Si probabil cand mai intra consumatori devine mai solcitat angrenajul si cumva genereaza zgomote mai acute. Si la mine uneori o aud alteori nu...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am pornit masina si a inceput sa imi tremure toata in sensul ca am un relanti foarte instabil (da sa se opreasca), am accelerat-o un pic si cand am lasat pedala relantiul a ramas la fel (foarte instabil), am accelerat-o pe la 3000 rpm si in acel moment mi s-a aprins CHECK, am plecat de pe loc pentru ca aveam neaparata nevoie sa plec ca aveam mai multe probleme de rezolvat, plec de pe loc iar masina imi mergea in socuri (ca o dacie care are carburatorul infundat), mai merg cateva sute de metri dupa care CHECK care era deja aprins a inceput sa palpaie, la fel mergea in socuri, m-am hotarat sa ma intorc inapoi ca ceva nu e bine.

Asadar HEEEEELP

Dati si voi o parere cam ce ar putea fi (ca pana maine oricum nu gasesc nicaieri sa fac o scanare si nu mai am somn in noaptea asta) :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am o problema asemanatoare, numai ca la mine sta relantiul putin prea sus (cam 1000 rpm), am aflat ca cel mai probabil este de la clapa de acceleratie.

Bafta, daca aflii detalii sa spui cum s-a rezovat

Am pornit masina si a inceput sa imi tremure toata in sensul ca am un relanti foarte instabil (da sa se opreasca), am accelerat-o un pic si cand am lasat pedala relantiul a ramas la fel (foarte instabil), am accelerat-o pe la 3000 rpm si in acel moment mi s-a aprins CHECK, am plecat de pe loc pentru ca aveam neaparata nevoie sa plec ca aveam mai multe probleme de rezolvat, plec de pe loc iar masina imi mergea in socuri (ca o dacie care are carburatorul infundat), mai merg cateva sute de metri dupa care CHECK care era deja aprins a inceput sa palpaie, la fel mergea in socuri, m-am hotarat sa ma intorc inapoi ca ceva nu e bine.

Asadar HEEEEELP

Dati si voi o parere cam ce ar putea fi (ca pana maine oricum nu gasesc nicaieri sa fac o scanare si nu mai am somn in noaptea asta) :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat!

Problema era de la fisa numarul 4 care era impuscata si dadea scanteia la masa.

Am schimbat-o si acum merge foarte bine :wub:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Salut,

Am o problema asemanatoare, numai ca la mine sta relantiul putin prea sus (cam 1000 rpm), am aflat ca cel mai probabil este de la clapa de acceleratie.

Bafta, daca aflii detalii sa spui cum s-a rezovat

Salutare!Pana ieri si eu am avut problema cu CHECK, dar la mine nu avea nici un efect, doar ca se aprondea becul la bord.Problema era benzina proasta pe care am bagat-o de la Lukoil....ieri am bagat in rezervor niste aditiv pt marirea cifrei octanice si niste benzina de 100 din OMV si s-a stins becul :D .Azi am facut vreo 600 km cu masinutza cu benzina din petrom si mol, parca merge umpic mai bine si motorul :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

La orice masina se schimba un pic sunetul motorului cind aprinzi farurile....tot din observatii proprii

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

:)

Modificat de viggo34567
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Sunt incepator si sper sa-mi scuzati exprimarea unor lucruri tehnice. Am si eu cateva probleme daca ma poate ajuta cineva cu ele.

Problema multora din cate am vazut si eu pe forum cu relantiul. Imi sta subturata. Intre 400 si 800. Dar nu sta nici macar fixa, alterneaza, vibreaza motorul si toate din masina. am fost cu ea la un service,Telegaraj Servce, undeva pe str. tudor Vladimirescu, si mi-a curatat clapeta de acceleratie si mi-au pus un surubel(cica lipsea de pe clapeta). A gasit unul mai mare, l-a taiat si mi la pus acolo. Toate bune si frumoase. Imi porneste motorul, mi-o lasa sa se incalzeasca pana la 90 de grade, pune testerul. Imi zice ca am defecta sonda lambda. Relantiul revenise la normal. Plec de la service, cand in drum spre casa iar incepe sa-mi varieze relantiul. Ma intorc in alta zi la service acolo, pune testerul si imi gaseste clapeta de acceleratie defecta. Imi zice cat ma costa, clapeta, de ma ia capu`(1281 ron) pe langa suma pe care o aveam pregatita pentru sonda lambda(700 ron). din cate am mai citit pe forum am inteles ca acea clapeta de acceleratie dupa ce e curatata, trebuie si adaptata, sau n-am inteles eu bine? E posibil sa ma puna domnul acela care parea sa fie destul de cumsecade si nu sa ma jecmaneasca de bani, sa le cumpar neaparat sau se poate regla si altfel relantiul? Si problema cu pornitul masinii cand e motorul rece. O pornesc si scade relantiul pana moare. Sper sa ma ajute cineva cu un sfat si daca stie pe cineva care ma poate ajuta sa-mi rezolv masinuta le raman dator. E nasol fara masina si ma gandesc ca sta degeaba in loc sa-mi fac treaba cu ea si mi-e sa nu se strice si altceva din cauza stationarii ei( ruginire, blocare, etc) Cu mii de multumiri celui care macar citeste acest mesaj. Marius.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce dimensiuni au carbunii la electromotor?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

salut

de ceva timp moare motorul cand schimb vitezele, si mai ales cand opresc la semafor.

am inteles ca de vina ar fi clapeta de acceleratie. am mai inteles si ca se poate curata prin forte proprii(fara service).

stie cineva cum? help please!! :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Exista 2 probleme de acest gen:

1. motorul moare (sau scade mult sub turatia de relanti) cand se apasa ambreiajul in sarcina - te indrepti spre un semafor, apesi ambreiaj-frana si in loc sa stea in 850-900 RPM se duce in 600 sau chiar la 0 si se opreste motorul.

SOLUTIA: clapeta de acceleratie UZATA sau MURDARA. Daca este doar murdara scapati ieftin, cu 100 de RON v-o da jos un mecanic si v-o curata. O sa observati dupa operatia asta ca relantiul va sta cva mai sus (1250 RPM); asta se va intampla doar pentru primele 5-6 porniri pana invata computerul ce s-a intamplat (ca e curata clapeta si seteaza relantiul la normal 850-900 RPM)

2. motorul merge inecat (apesi pe acceleratie in sarcina si nu trage sau cand trage merge inecat, sugrumat)

SOLUTIA: debitmetrul trebuie schimbat. Nu stiu exact costul debitmetrului dar trebuie schimbat ca altfel nu se rezolva problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

mai adaug la punctul 1

-problema cu ECT senzor, rezulta fluctuatii le relanti

-ulei de motor contrafacut sau un ulei de proasta calitate

-clapeta de obicei se curata, dupa care trebuie resetata cu borna(neortodox) sau vagcom

-trage aer fals pe undeva( furtune cu fisuri, garnituri )

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am avut (sper ca am scapat in sfarsit de ea) urmatoarea problema:

- problema similara la cea clasica de la dacia cu carburator: jiglor de relanti infundat. Acum, ca sa dezvolt, cand ma apropiam de ex de o intersectie si scoteam din viteza, de cele mai multe ori murea, nu statea la relanti. Interesant este ca in momentul in care ii dadeam cheie, statea la relanti foarte bine.

Dupa ce am mers la 2 mecanici care mi-au spus ca problema e clara ... clapeta de acceleratie ce trebuie schimbata (hm si una noua cam costa 10-12 mil). Citind pe acest forum am observat ca mie nu imi da ... nas, cum se zice, adica nu se ineaca in momentul in care accelerez, asa ca am ajuns la al treilea mecanic (sunt din Cluj si am rezolvat problema la Tekton Motors - Luci ... vezi topicul de service-uri) care si-a chemat un prieten cu masina identica si a pus clapeta acestuia la a mea ... si evident facea la fel.

In final, a curatat un senzor ... de decompresiune - dupa spusele omului, cica se numeste MAP. De cand am luat-o de la mecanic, cand motorul e rece sta cateva minute la 1200 rotatii pe minut apoi scade treptat spre 900 (probabil socul) si parca motorul merge mai rotund. Am inteles ca problema ar fi fost cauzata de benzina proasta (bag doar de la OMV).

Celor cu simptome similare sper ca i-am ajutat cu acest post :D

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o asemenea problema ...de cateva zile am check-ul aprins . Am avut fisa nr1 impuscata si am schimbat-o ,insa cei de la magazin mi-au comandat o fisa mai scurta...nu stiu daca are vreo legatura dar , ideea e ca masina merge inecat ...apesi acceleratia si parca opune rezistenta ..ca si cand ar ramane fara benzina...o sprituiesti de cateva ori si isi mai revine...apoi iar face...faza e ca sunt plecata mult cu ea si nu vreau sa merg cu ea asa sa nu ma lase pe undeva sau sa pateasca ceva mai grav. Daca aveti vreo sugestie, o astept cu nerabdare...Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta cu o problema foarte ciudata la motor??

Sunt posesorul unui polo n62 din 2000 cu motor 1.4 MPI am avut un accident cu ea iar acuma ma plimb pe la service-uri auto cu o problema la motor. In timpul mersului cam dupa 20 de min mi se aprinde EPC-ul se infraneaza 2 sec pe urma functioneaza normal timp de 5 secunde apoi se aprinde check-ul de la motor si nu mai trage deloc nici motorul nu mai merge "rotund" este ca si cum ar merge in 2 sau 3 bujii si continua asa pana se opreste. Dau la automat si nu porneste e ca si cum nu ar mai avea benzina dupa ce o las 5 minute pot repornii motorul ca si cum nu sa intamplat nimic si masina se comporta normal fara sa am nici un senzor aprins in bord poate cate-o data ramane check-ul dar dupa 20 de minute sau poate mai repede se reia ciclul de defectiune ( care sper ca am reusit sa il descriu cu cuvintele mele de necunoscator) sa se repete. Am pus-o pe test si aveam erori la ijnectoarele 3 si 4, mi-au zis ca este un scurt pe acolo dar tot nu i-au dat de cap. Cine poate sa ma ajute cu un raspuns, va rog mult ... jolly7a messenger

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Doresc sa cumpar un Polo din 96, motor 1,4 MPI 8 supape,44 kw. Are o singura problema, nu sta la relanti nici cald nici rece,nici vara nici iarna.

Proprietarul a strans cablul de acceleratie astfel incat sa stea 'turata', in felul asta cand e rece acum pe gerul asta porneste dar cam greu si cu un nor de fum negru,apoi ramane doar abur si nu mai miroase a superbogat,motorul e la 1000 rpm,dar pe masura ce se incalzeste ,turatia creste pe la 1400 din cauza faptului ca are cablul ala intins. daca incearca sa slabeasca cablul motorul nu va ramane la turatia normala de 800 rpm si se opreste.

Va rog sa imi dai cateva idei, daca e o avarie grava sau despre ce e vorba. Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut,nu am raspunsuri ,am aceleasi probleme. Pana la urma, cu cate variante ieftine am lucrat la ea, cred ca ieftin costa de doua ori mai mult.

Astept alaturi de tine vreun raspuns.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am cumparat un spray "choke cleaner" si am curatat cu grija clapeta de acceleratie si alezajul in care sta ea ca era niste jeg acolo datorat vaporilor de ulei ,praf etc. s-a rezolvat bine problema in felul asta. la cald sta fix la 800 fara fluctuatii dar la rece nu prea porneste la prima cheie. trebuie sa ii dau vreo 3-4 chei pe ger si sta cam la 600 cu trepidatii, evident. dar in cicrca 2 minute odata se duce la 800 si merge lin si acolo ramane.

deci, fanta pe care o face clapeta in alezajul ala trebuie sa fie absolut perfect de curata.

astept sa treaca frigul si sa vad ce ar putea fi de nu porneste instant la prima cheie. nu poate fi grav dar trebuie verificate o gramada de componente ; senzor 02,debitmetru de aer, senzor de depresiune, senzorii de apa.

deh, la derbyul cu carburator... nu am avut niciodata indoieli sa aflu unde e cauza unei disfunctii.

va rog frumos acuma, ziceti-mi si mie cum scot fata de usa stanga sa ma uit la mecanismul geamului (manual) ca daca il cobor se inclina in fata, ca si cum ar fi rupt un ghidaj al lui,ceva. Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Sunt posesorul unui polo 6n1 1995 aev 1043 35 kw 200.000 km

La 3 luni dupa ce am cumparat-o...au aparut problemele... pornea greu...murea motorul la relanti...si in mers... mergea in suturi... nu mai tragea cum trebuie

Am dus-o la doctor si mia zis k e nevoie de o segmentare...zis si facut...doctorul a facut operatia ...insa masina nu mai pornea sub nici o forma...am luat masina si am duso la un alt doctor...si mia zis k trebuie pusa la punct...si ca primul doctor nu mia pus cureaua cum trebuie si mia zis k trebuie si distributia facuta...zis si facut...am schimbat si bujiile...masina pornea la cheie dar statea turata la 1200-1500 in relanti cand era calda si 500 rece..lam intrebat dc si mia zis k e motorasul pas cu pas...am cautat prin tara de el si lam gasit..100 ron...si surpriza..nu era de la el... acuma merge turata si cateodata in suturi...am constatat ca e si de la benzina...la lukoil mergea in suturi rau de tot... si tot de la ei 98+ mergea f bn dar tot turata...si acuma bag de la petrom 95...

Consuma enorm... 9 %...ce sa ii mai fac? mam saturat..imi place masina la nebunie...dar ma rupe la bani:((

Si daca are cineva nevoie de MOTORAS PAS CU PAS sa ma sune la nr 0723394405 ca am si e bun

Modificat de vrancioaia
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va salut

am unpolo 2000 motor 1.0 auc , are variatii de turatie la relanti, nu pot sa misc clapeta sa o curat, ce ii pot face? va multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua intrebari legate de un Polo, 1.4 benzina.

Dimineata la pornire, sau mai bine zis dupa un timp mai lung de stationare, la prima cheie porneste, merge normal cam la 800-900 rpm timp de cateva zeci de secunde(pana intr-un minut) dupa care se opreste (ca si cum ar ramane fara benzina).La urmatoarea pornire(porneste ok, ca si de prima data) totul e OK, adica nu se mai opreste, relantiul sta pe undeva pe la 800-900 rpm.Ce am mai observat ca pana se incalzeste motorul parca mai "tremura" putin relantiul, dar foarte putin(acul abia se misca).

Ultima problema aparuta este ca dupa un drum de aproximativ 30 de KM, a aparut un sunet la motor, ca un fel de suierat, sau scartait.Acesta dispare daca turez putin motorul.Sunetul ramane indiferent daca apas sau nu pedala de ambreiaj.DIn cate mi am dat eu seama sunetul vine din partea unde este alternatorul.Nu stiu poate fi de la cureaua de accesorii?Nu a mai facut asa ceva pana acum indiferent daca a fost umezeala afara(ploua) sau nu.Sunetul e la fel indiferent daca aprind farurile sau nu.De spalat motorul nu a fost spalat.Cureaua era uscata cand m am uitat la ea si nici intinsa nu cred ca trebuie(am incercat sa o apas cu mana dar nu am putut, deci cred ca e destul de intinsa).

Va rog sa ma ajutati daca ati mai patit careva asa ceva.Nu intreb pentru mine(masina e a unei prietene).

Multumesc.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am si eu aceeasi problema... sunt din cj. unde gasesc acest tekton motors..?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.