Jump to content

Demontare Filtru Polen Octavia 1


Iulian Ghy
 Share

Postare recomandată

Imi poate spune cineva cum se desface plasticul de deasupra comartimentului de la filtrul de polen. Imi este teama sa fortez prea tare acel plastic pentru ca nu stiu cum este prins. Va mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui contactul, actionezi stergatoarele de parbriz, si iei contactul in asa fel incit ele sa ramina verticale pe parbriz. Ridici capota motorului, scoti chederul dintre compartimentul motor si compartimentul unde e motorasul stergatoarelor de parbriz si "aeroterma", ridici partea de plastic ce acopera filtrul de polen mai intii dinspre motor, si daca iti incape mina pe dedesupt il ridici in sus si in partea dinspre parbriz, pentru ca plasticul ala are o nervura care intra intr-un fel de cheder sub parbriz. Mai poti baga o surubelnita cu cap drept intre plastic si parbriz ca sa impingi plasticul in sus, si cred ca se poate incepe si dinspre mijlocul parbrizului la imbinarea celor 2 plastice. Teoretic in maxim 15 minute ar trebui sa ajungi la filtrul de polen - de acolo lucrurile sint foarte simple. Sper ca am dat toate amanuntele necesare (din aducere aminte - chiar trebuie sa il schimb si eu cit de repede ca s-a cam imputit), si daca cineva mai are altceva de adaugat e invitat sa o faca.

Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti incepe cu acel plastic din extrema dreapta de langa parbriz, acolo are o garnitura de cauciuc lipita de acel plastic, sa nu o rupi. Acel plastic intra intr-un canal la baza parbrizului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc mult pentru sfaturi. Chiar zilele astea o sa incerc sa il schimb. Am impresia ca e murdar rau ca parca nu mai trage aer cum era la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

nu pot deschide un topic nou,asa ca voi apela la acesta...

vreau sa schimb filtru polen dar nu stiu unde este localizat mai exact...

ma poate ajuta cineva,poate un tutorial,sau link?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ai citit si tu mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

cu mult greu am gasit acest topic.

va salut si ma alatur posesorilor de octi tour.

are cineva niste poze, sa puna pe acest batran topic?

(si daca pe privat ma ajuta vreun coleg cu link uri catre topic-uri de schimbare consumabile si nr de km la care se fac ele as fi recunoscator).

va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
cristy_rediu

stie cineva daca filtrul de polen pentru O1 2.0 benzina este acelasi ca la golf sau bora cu aceeasi motorizare? pentru ca am fost la cel mai apropiat magazin de piese auto la vreo 30 km(nu sunt in tara) si mi-au raspuns simplu ca nu au asa ceva, insa pe site-ul lor am vazut ca au pentru golf si bora si nu stiu daca sa le cer asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu faci drumuri inutile, iti recomand sa iti scoti singur filtrul din locas. E pe partea soferului, ridici capota si in drept cu stergatoarele ai cateva cleme de plastic. Desfaci cateva sa iti incapa mana si il scoti romaneste, altfel trebuie demontat si stergatorul dar e inutil, eu tot asa fac si nu are nimic ( atentie sa nu fie foarte frig afara sa crape plasticul. Cu filtrul in mana mergi la magazin sau citesti codul ( faci poza) si mergi si vezi daca corespunde. Spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca asa faci tu ? Nu de alta , dar sa nu demonteze omul aiurea pe acolo, deoarece filtrul de polen e pe partea pasagerului si se scoate fara sa dai stergatorul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, partea pasagerului. Scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi_rediu - Filtrul de polen la Octavia 1 este la fel ca cel de Golf IV si Bora, indiferent de motorizare. Mare atentie insa ca sunt 2 tipuri: de hartie si cu carbon. Cel de hartie este putin mai subtire si daca masina a fost prevazuta din fabrica cu acest tip, iar tu o iei cu carbon o sa intre mai greu (este mai gros). Am intrebat si eu la timpul respectiv pe forum, cand am trecut la filtru cu carbon, daca e vreo diferenta, dar nu a avut nimeni bunavointa sa-mi raspunda si l-am bagat fortat pana la urma. Ulterior, multumita programului ETKA am descoperit ca difera rama la cele 2 tipuri de filtre. Deci indicat (daca vrei sa faci acest upgrade) ar fi sa-ti comanzi rama de filtru de carbon (care mai mult de 15-20 ron nu este la reprezentanta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar cel de carbon intra mult mai greu si nu merita sa se forteze aiurea.

Ai codul ramei pt filtrul cu carbon? Ca parca as schimba-o si eu ca sta in tensiune si tot trebuie sa desfac in vara asta pe acolo.

Marele meserial de un service de aici de pe forum, nici macar nu avea habar unde e filtrul si chiar daca am insistat tot l-a scos prin metode barbare adica fortat plasticul si tras filtrul afara si apoi m-am mirat de ce intra tot fumu in masina si aeroterma imi scoteaa zgomote ciudate.

Daca ar fi fost serviceul in apropiere i-as fi dat cu filtrul in cap! Ca daca nu imi dadeam seama ramaneam fara ventilator! Deci mare atentie cine va repara masinile, mai degraba la service autorizat gen avia decat la ceva mai ieftin si cu "renume pe forum"

Cum au zis si colegii trebuie ridicate stergatoarele in pozitie verticala, ridicata capota, scos plasticul si curatat foarte bine si apoi scos si inlocuit filtrul. Exista pe acolo gauri de scurgere, ca poate sunt infundate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1J0 819 648 - acesta este codul ramei pt. filtrul cu carbon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volnick1986

Asa e la Golf IV. Si la Octavia 1 ar trebui sa fie la fel. Pe MANN filtrul CUK 2862 este acelasi la ambele daca masina are clima.

http://www.amsoil.com/Products/oil_airfilters/MANN_Cabin_Air_Inst/CUK-2862.pdf

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este chiar ca la golf IV, cam la fel, dar nu exista acel capac special de vizitare, la octavia au mai scos din aceste elemenete pt pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare, are cineva pagina din cartea de service cu demontarea aerotermei de la O tour 2006. Am gasit pe forum pentru fabia I dar nu nu se potriveste la modul de prindere pe caroserie. Multumesc

Pages_from_Aer_Conditionat.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Buna baieti, sunt nou pe forum, in legatura cu schimbarea filtrului de polen, dupa ceva cautari pe net, pot spune ca eu am urmat intructiunile date de septy74 si totul a decurs ok. Spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!