cristensen

Ulei Negru Cu Spume

12 postări în acest subiect de discuţie

Am un Seat Leon 1,6 benzina, 16V din 2003.

Eu am cumparat masina in octombrie 2007 cand am schimbat toate filtrele, uleiul, distributia etc...

Acum dupa 8500 km am fost sa schimb uleiul (Castrol 10W40 magnatec) si cand i-a dat drumul sa curga arata de parca era neschimbat de 20 000 km (uleiul era negru si avea spume).

Stie cineva sa imi spuna cauza uzurii avansate a uleiului (in conditiile in care am facut decat 8500 km si folosesc Castrol)?

Poate niste sfaturi! Multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Mie spuma imi evoca... apa :offtopic:

Ar trebui cand schimbi uleiul sa faci si o spalare a motorului cu solutii dedicate, ceva FLUSH...

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca pe undeva sa prinda umezeala.... O masina din familie -Dacia 1310- a avut (si are inca) problema asta cu spuma la ulei dar are un defect de fabricatie: por in motor. Cat timp acest por a fost astupat nu a mai avut probleme, dar se pare ca in ultimul timp gaura incepe sa se arate iara.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

apa.vezi garnitura de chiulasa.ai verificat nivelu de ulei inainte sa ai dai drumu.sar putea sa fie mai mare.uitate in vasu de expansiune dupa urme de ulei.daca gasesti ulei acolo e naspa.

roagate sa fie garnitura de chiulasa si nu chiulasa.asta se duce daca motoru a fost incins prea tare.sau poate ai bafta si e din cauza uleiului,asta se intampla cand combini doua tipuri de ulei5w40-cu 10w40.

anuntane daca rezolvi problema

bafta

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

e posibil sa fi fost mai mult ulei pentru ca de cate ori verificam nivelul era la limita maxima! Nu am mai facut completari ulterioare si nici nu a mancat vreo picatura in cei 8500 km. Nivelul de dupa schimb s-a mentinut pana la urmatorul schimb. Acum sa nu credeti ca erau spume ca acelea facute de sampon in cada...

Erau ca niste broboane de mici pe suprafata uleiului... M-am uitat pe unde ati zis si nu am observat nimic notabil!

Este totusi normal sa fie si in halul ala de negru dupa atatia kilometri?

Mentionez ca am mers cu viteza aproapte maxima (180km/h) pe autostrazi.... sa fie oare de la suprasolicitarea motorului?

Va intreb pe voi pentru ca nu m-as duce totusi la service la Seat ca au niste tarife de te baga in boala (sau asa mi se pare mie)!

Multam anticipat!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt eu un guru in ale mecanicii dar iti spun urm. 2 lucruri:

1-culoarea limpede a uleiului nu ramane mai mult de 2-3000 de km,poate si 1000 si deja este din nou negru.

2-(spuma)bulele mici din ulei se pot produce si din cauza presiunii ce se afla in motor daca ai pus mai mult decat este permis,spun asta din experienta proprie.Mai rau este ca daca este intradevar prea mult ulei in motor el iti va iesii afara prin toate imbinarile,asa ca mai bine scoate ceva afara(200-300ml) sau cat crezi tu ca e prea mult si abia apoi sa urmaresti cum evolueaza problema.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Am un Seat Leon 1,6 benzina, 16V din 2003.

Eu am cumparat masina in octombrie 2007 cand am schimbat toate filtrele, uleiul, distributia etc...

Acum dupa 8500 km am fost sa schimb uleiul (Castrol 10W40 magnatec) si cand i-a dat drumul sa curga arata de parca era neschimbat de 20 000 km (uleiul era negru si avea spume).

Stie cineva sa imi spuna cauza uzurii avansate a uleiului (in conditiile in care am facut decat 8500 km si folosesc Castrol)?

Poate niste sfaturi! Multumesc!

Pune METABOND pentru curatat motorul cand dai uleiul jos. Curata toate impuritatile din baia de ulei si primele doua schimburi le faci la intervale mai mici.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De cele mai multe ori cand ai garnitura de chiulasa arsa apar urmatoarele simptome:

- creste nivelul la ulei, si apare o spuma albicioasa pe capacul de la ulei sau/si pe joja si scade nivelul lichidului de racire, masina va scoate un fum alb pe esapament

- sau apar bule de aer in vasul de expansiune si eventual picaturi de ulei

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu problema asta. nu la vw, la alta masina.

da, din pacate se duce garnitura de chiulasa.

simptome clare ca e dusa, ar trebui uleiul sa aiba o culoare de ness.

maronie, cafea cu lapte.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

va salut..am si eu problema asta cu uleiul..tocmai azi am observat la capacul de pe motor ca avea o spuma alba nu foarte mult dar se vedea ca e acolo.Pe joja nu am acea spuma nici la cald nici la rece si uleiul l-am schimbat de vreo 800 de km si am pus ce era si pana acum in motor.S-ar putea sa fie acea spuma subtire acolo de la condens (cred eu ca apare si condens avand temperaturile astea de -18 grade afara).Mentionez ca chiulasa a fost rectificata garnitura a fost schimbata dupa azi vara cand a fost desfacut motorul si nici in vasul de expansiune nu am ulei si nici nu face bule cum ar face o garnitura de chiulasa arsa.

 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Maioneza asta care apare pe busonul de ulei este normala iarna daca mergi distante scurte. Apare la orice motor si este condens. Dispare daca mergi un drum mai lung. 

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

atunci asa se explica...pentru ca ziua trecuta am facut un drum destul de scurt cu mai multe opriri si seara am observat aceasta chestie.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.