Jump to content

Suporti motor - probleme


tampao
 Share

Postare recomandată

Salutare, aproape au trecut sarbatorile si reincepem sa ne preocupam de masini. :huh:. Am fost recent pe la mecanic sa verific putin bucsaraia si am schimbat bucsele punte spate ca se cam izbea masina pe denivelari si in rest a zis ca e ok (fata). Problema mea este ca in momentul in care trec peste gropi si masina se balanseaza stanga-dreapta se aud ceva batai in fata. Am deschis capota si am tras de motor si am vazut ca se misca destul de tare pe tamponul din partea soferului - atat fata spate cat si sus jos - se poate ca acea bataia pe care o aud eu sa fie de la miscarea motorului? Care este toleranta (ca sa spun asa) miscarii motorului pe suporti si cand iti dai seama ca trebuie schimbati? Merci fain

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se misca motorul tragand tu cu mana, inseamna ca a venit timpul sa schimbi suportul. In mod normal nu ar trebui sa se miste deloc. Nu ma intelege gresit, nu trebuie sa steie absolut fix/nemiscat, dar miscarea pe care o face trebuie sa fie doar pentru a prelua vibratiiile motorului si nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Aceeasi problema cu tampoanele de la motor cred ca o am si eu. La mine se manifesta prin trepidatii de la motor la relanti mai ales cand motorul este rece, dar nu asta e cel mai deranjant. Naspa e ca atunci cand accelerez sau deccelerez, si mai ales cand urc ceva deal se aude un uruit metalic si se simt vibratii in caroserie.

Am facut un test: am tras frana de mana si am incercat sa plec cu ea dupa loc; motorul pur si simplu s-a rasucit fata-spate. Ma gandesc ca tamponul din spate de mort.

Chiar si cand incerc eu sa trag de el se balanseaza destul de tare.

Voi ce parere aveti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci se poate ca din cauza suportului slabit sa se miste motorul in mers si sa simt eu la denivelari balansul acestuia? Si faptul ca se misca motorul nu e un lucru destul de grav? adica ar trebui sa ma orientez sa-l schimb rapid sa nu afecteze si alte treburi, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da! Ba da. Da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci fain, o sa incerc sa-l schimb cat mai rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tampao,ai schimbat suportul de la motor,cel de pe partea soferului?Am observat ca si la mine are un joc destul de mare daca il misc cu mana.Comparativ cu celalalt care sta destul de fix,asta de pe partea soferului joaca de parca nu sunt stranse suruburile. Spune-mi te rog cat te-a costat suportul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturi suport schimbat acum 2 zile. Cel de sub filtru de aer este 250 lei si cel de jos de la punte de balans este 235 totul pe producator. se simte mult dupa ce le schimbi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu am reusit inca sa schimb - am incercat la un prieten cu acelasi motor si am vazut ca are exact acelasi joc - oricum intentionez sa schimb cat mai curand.

Al3X_G4 - chiar se simte? in ce sens, atunci cand tragi de el cu mana, sau in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

cind suportul se duce de tot se aude ca un scirtiit de curea de ventilator strinsa aiurea sau un fluierat usor de la metalul ala care se atinge.suportii se distrug (foarte usor) cind masina merge pe drumuri cu denivelari sau treci cu viteza peste denivelari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se simte cel mai bine la plecarea de pe loc cu masina. se aude ceva in zona de la cutie . in fine merita schimbarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nelamurire la mine se simte in schimbatorul de viteze trepidatii cand accelerez si daca trag de motor se misca cam tare zic eu .

am fost la un mecanic si am schimbat numai suportu pe partea cutiei de viteze dar nici o diferenta.

nu pot sa-mi dau seama ce tre sa mai schimb.

mai e vreun suport sa care sa amorteze trepidatiile din schimbatoru de viteze?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu suportul motor,de fapt cel de la cutie.Se misca prea tare si mecanicul mi-a spus ca trebuie inlocuit ca nu mai absoarbe socurile si pot fi afectati si ceilalti.La mine am localizat unul in stanga,unul in dreapta si unul in spate - suportul de cauciuc pt tangaj.

Inainte de schimbare,daca eram in mers si la viteza mica trebuia sa bag in viteza 1sau a 2-a aveam impresia ca schimbatorul e elastic si ca merge mult mai in fata.Acum s-a rezolvat problema.Suportul a costat 175 RON iar producatorul e Boge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiti seriosi rad mecanici de voi cum sal schimbi ca se misca ala e rolul lui!!! sa lase motorul se se miste astia se schimba cand se rup pana atunci stati linistiti !

la fel si cu bucsele si alte prosti de suspensii ! eu unu am observat dupa multe zile perectue prin serviceuri ca asta e ,,problema generala,, cand ajungi al service la verificare in 90% din cazuri trebuie schimbate bucsele (mor de ras can aud ) stiti cum sta treaba ?? bucsele is ieftine usor de schimbat si in felu asta clientu e bucuros ca nu da multi bani mecanicul papa si elc eva fara sa il doar capu prea tare si gata ! invatati un lucru bucsa se vede daca e dusa cu ochiul liber daca e rupta sau are joc vizibil (nu fortat cu livierul ca toate o sa ai ba joc ) :blink: :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate Razvane ,stiu si eu cum e cu service-urile.Nu e cazul la mine ca am ca si mecanic o ruda care sunt 100% sigur ca nu ma pune sa schimb ceva decat daca trebuie cu adevarat.Am facut o verificare de busci,rotule,capete de bara,telescoape etc pt ca am un zgomot ciudat cand trec peste denivelari,si totul e ok inafara de flansele amortizoarelor de pe fata.Cu ocazia asta am verificat tampoanele toate (toba,motor si cutie) si doar cel de la cutie misca foarte tare.Nu iti dai seama decat cand il comapri cu unul nou iar dupa ce am dat jos suportul am observat ca,cauciucul care e injectat acolo era rupt si sfarmat.

Am inteles ca se duc cand se lucreaza la masina si se suspenda motorul,acele cateva ore in care sta presatin partea opusa ridicarii il termina.Ideal ar fi sa scoti motorul afara....asa le-ai putea salva.

Ca si sugestie pt cei care au probleme cu zgomotele de tot felul de sub masina,recomand cu caldura (ca si solutie temporara si unde nu este foarte mare joc ) o lubrifiere cu WD-40 la toate elementele ce au cauciuc.Veti fi uimiti de diferenta....

Modificat de Gupidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gupidu - de curiozitate, ai spus ca ai schimbat suportul de la cutie, acuma cand tragi de motor, se mai misca, se simte diferenta fata de ala vechi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum se misca in limitele normale.Nu stiu la tine,dar la mine se misca usor cu mana.Acuma e doar usor elastic,cum trebuie sa fie.In comparatie cu cel vechi,si luat de pe masina si actionat cu mana se simtea mare diferenta.Pacat ca nu am facut o poza sa vezi despre ce e vorba.

Modificat de Gupidu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut !

suport motor stinga ( sofer ) FEBI 170 ron ( 1.6 16v motor bcb )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se pare normal sa schimbi suportii motor la numai 150kkm; mai ales la benzinar. Nici la diesel, care solicita mai mult suportii, acestia nu se schimba la 150kkm. Un prieten are cu un golf 2 1.6 TD 450kkm. Nici nu se gandeste la schimbat suportii motor.

In schimb suruburile la acesti suporti de motor sunt de unica folosinta. Cand se schimba distributia aceste suruburi se schimba doar la suportul din dreata, pentru ca doar acesta se desface (ATENTIE! daca se refolosesc suruburile vechi o sa va cada motorul in mers!!! cititi si va minunati http://vwforum.ro/index.php?showto...hl=motor++cazut ). Probabil ca suruburile de la suportul din stanga (suport cuite de viteze), fiind "intinse" ( pentru cunoscatori: Dehnschrauben (ger.) ), permit un joc mai mare al motorului pe aceasta parte. Inainte sa dati 250 lei pe un suport motor (original) cred ca merita sa inlocuiti mai intai aceste suruburi si sa verificati din nou jocul motorului.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare.

Am schimbat tampoanele din stanga cel de la cutie si cel de sub masina de tip dogbone.

in seara asta am plecat intr-un viraj spre stanga putin mai tare si s-a auzit o trosnitura puternica alaturi de un huruit... . Se poate sa se rupa un tampon nou asa repede sa zicem dupa 4 luni? cand am incercat sa plec de pe loc putin cu mai tare cu Esp cuplat simteam lovituri puternice in volan si in masina. Care ar putea fi cauza ? Are cinva scheme de montaj la suporti ?

Va multumesc si scuze daca au mai fost discutate dar nu prea m-am descurcat cu search-ul tot se bloca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Al3x ai aflat ceva...Si la mine am aproape tot aceeasi problema....Viraj stanga strans si se aude un uruit....Si cand ii dau demaraj la fel bate ceva in masina....Sau la roata.....Dar nu mi se pare normal...Daca ai aflat ceva post aici plz

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa imi zica si mie daca este normal sa am joc in suportul asta din poza...Sau cel din poza incercuit e suport???Si mi se pare ca se misca destul de usor iar la schimbatorul de viteze cand plec de pe loc sau cand schimb vitezele si accelerez se misca...si cand dau in gropi la fel...Ce as putea sa ii fac???

post-28292-1222730709_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare ca este o problema de suporti cutie de viteza. Suportul indicat de tine e normal sa miste pentru ca el amortizeaza vibratiile de la motor sa nu le simti in caroserie. Daca se vad urme de crapaturi pe cauciucul ala sau este rupt intr-o parte atunci trebuie sa-l schimbi. Insa inainte de a-l schimba cauta problema la toti suportii pentru ca sigur se va mai rupe daca nu gasesti cauza. urc-o pe elevator si uita-te si la suportii de la cutia de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taponul nu prea are cum sa se rupa dupa 4 luni. teoretic un suport de motor trebuie sa tina o viata de masina ... S-ar putea sa ti se fi rupt suruburile cu care se fixeaza suportul motor sunt de unica folosinta. In engleza le spune strech bolts.

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai astept putin ca trebuie as ii fac revizzia si o sa vad ce zic meseriasii de la reprezentanta, uneori imi este frica sa nu pierd cutia pe drum... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!