Sign in to follow this  
Followers 0
gordan1

Montare Instalatie Spalat Faruri

32 posts in this topic

Si-a montat carerva ulterior o astfel de instalatie?

Daca da va rog sa-mi spuneti si mie ce implica (piese, costuri, manopera) deoarece vreau sa-mi pun si eu pe masina si as vrea sa stiu la ce sa ma pregatesc.

Trebuie schimbata bara fata sau se poate decupa, trebuie instalatie elctrica sau sunt fire trase si doar trebuie conectate, trebuie schimbat si rezervorul sau se poate adapta cel existent pe masina.

Astept sugestiile voastre.

Mersi.

Edited by gordan1
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bara fata se poate decupa, de obicei, ca si la senzorii de parcare, bara are prevazute pe interior marcaje pentru aceste decupaje. Trebuie sa comanzi capacele care vin peste spalatoare, sistemul de spalare propriu zis (poate il gasesti la dezmembrari). Cablurile nu sunt trase, de fapt nici nu sunt cabluri din ce stiu si am vazut, sistemul functionand pe baza presiunii create in instalatia de spalare. Mai trebuie rezervorul suplimentar de lichid de parbriz, la modelele dotate cu spalator de faruri, capacitatea instalatiei este de 5 L in loc de 3.5 L cat este la modelele fara spalator. De asemenea acest al doilea rezervor este montat in partea de jos a masinii si vor trebui racordurile de lichid, etc. In plus, la aceasta dotare exista si senzor de nivel lichid spalare si trebuie instalat si asta + setare cu VAG-COM/VAS pentru a spune masinii ca ai aceasta dotare.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Rapier: Am senzor de nivel si piuie si imi afiseaza ca trebuie sa pun lichid in vas cand este sub nivel. Am citit si eu ca functioneaza pe baza de presiune dar am intrebat daca sunt trase firele pentru motorasul pentru spalarea farurilor. Mersi oricum o sa caut sa vad daca gasesc ceva la dezmembrari sau o sa caut noi trebuie sa vad prima data ce cod au si cam cat ar costa.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gordan1-si eu sunt interesat si as vrea sa imi montez acest sistem pe masina.pe la dezmembrari nu am gasit nimic. te rog tine-ne la curent cu aceasta problema si daca gasesti ceva posteaza aici. eu am sa fac si eu sapaturi in continuare. dar ma gandesc ca trebuie totusi schimbata pompa de presiune pentru lichid, pentru ca acele picioruse care ies din spoiler au nevoie de ceva presiune, si nu stiu daca cea existenta pe masina face fata :Driver:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am xenon si spalator de faruri originale,are o pompa separat de presiune, furtunele ce merg la spalator au o grosimea asemanatoare cu furtunu de la etrier :icon_thumright: Functioneaza doar cand ai aprinse farurile

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu stiu tot asa ca trebuie o pompa separata pentru insatalatia de spalare a farurilor si costa in jur de 50Euro, mai ramane sa aflu exact ce mai trebuie cumparat si cat ar costa fiecare.

Daca exista cineva pe forum care si-a montat asa ceva il rog sa posteze si sa ne spuna si noua mai in detaliu ce implica acst lucru.

Multumesc anticipat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vasul trebuie schimbat si functioneza impreuna cu spalatoarele parbrizului, doar daca sunt aprinse farurile faza de intalnire si cea mare. Pe pozitii si proiectoare nu merge. In general trebuie sa fie vasul mai mult de jumatate. Eu am si xenon de fabrica, dar nu recomand investitia pt spalatoare, merge si manual!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si eu vreau sa-mi pun xenoane dar vreau mai intai sa rezolv problema cu instalatia de spalat farurile deoarece daca se murdaresc farurile in primul rand scade foarte mult vizibilitatea si drept sa-ti spun nu prea am chef sa tot opresc sa spal farurile manual, iar in al doilea rand daca ai xenon si faruri murdare e foarte deranjant pentru cei care vin din fata si nu vreau sa ma injure lumea.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si-a montat cineva pana la urma asa ceva? As vrea si eu sa imi montez, poate ne ajuta cineva cu niste preturi pt fiecare piesa care trebuie cumparata!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se pare ca toata instalatia costa 630 de euro, oare se poate monta pe bara care o am acum pe masina?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Atat de mult? Am gasit un site din afara dar e numai cablul pt asa ceva...cat pot fi celelalte componente? Vas mare + pompa, cele doua stropitiri si capacelele din bara, mai sunt si alte elemente?

http://translate.google.ro/translate?hl=ro...l%3Dro%26sa%3DG

http://www.kufatec.de/shop/product_info.ph...-mit-Geber.html

incercati sa traduceti cu google translate

Edited by andricei
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Passat nu merge decupata bara pentru spalatori (doar la Golf4 si Bora). Trebuie alta bara fata, ceea ce inseamna 1755.60 ron (considerand ca o cumperi noua de la dealer). Trebuie capace pentru spalatoare, duze si cilindrii stropitori, alt vas stropgel, alta pompa, senzor de nivel la vas, cablaje pentru pompa si senzor, furtune pentru duze, etc. La Golf 4/Bora eu zic ca merita (am pus eu cand aveam Bora, puteti vedea pe aria Masina mea) insa la mine a fost mult mai simplu decat la Passat.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

De ce sa nu mearga? Eu am vazut 2 bari decupate. Una era prost finisata si a II-a nici nu-ti dadeai seama.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Passat nu ai cum, pentru ca acele capacele vin ingropate in bara, nu pe ea cum e la Golf/Bora. Fiind infundate, bara este turnata altfel din fabrica. Nu vad cum poti sa o tai ca sa stea acele stropitori cum trebuie.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cum adica? :Driver: Capacele le iei separat si folosind acele capacele masori cauga si decupezi (cu un aparat de acela din freza ca sa poti sa iei putin cate putin) . Masori din nou, pui niste chit etc apoi vopsea. Nu zic ca nu ia destul timp, dar merge cu siguranta.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nu ai inteles nimic din ce am spus, iti pun o poza cu sistemul de spalator de la Passat si una cu sistemul de la Golf/Bora. Vezi diferente? La Passat este ingropat si intra in bara (BARA ESTE SPECIAL FACUTA PENTRU SPALATOR, degeaba tai din ea, nu vei rezolva nimic).

post-11233-1218978988_thumb.jpg

post-11233-1218979112_thumb.jpg

Edited by .:bamse
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La mine la b5 nu sunt ingropate capacele in bara

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nici tu nu m-ai inteles. Stiu exact cum e la Passat cu spalator, dar iti garantez ca multe service-uri iau bara fara spalator, pur si simplu ca cea cu spalator NU exista pe producator si le decupeaza nu stiu de ce nu intelegem. Se cumpara capacelele (adica partea din interior, care iese afara cand stropesti, capacele fiind fixate pe mecanismul interior). Se marcheaza, se decupeaza. Apoi se pune chit in interior ca sa potriveasca la fix.

Cum adica degeaba tai din ea? Capacele (care le iei separat) au x cm2. Decupezi din bara suprafata respectiva si aia e.

Edited by Executron
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

La Bora/Golf capacelele sunt prinse pe cilindrii spalatori, acestea ridicandu-se cand se ridica cilindrii odata cu ei. La Passat, capacelele au un resort care se prind pe bara (unul din lucrurile cu care difera bara cu spalator de cea fara), cilindrul cand este ridicat de presiune, impinge in capacel, iar resortul ii permite sa culiseze in fata. Eu unul sunt de parere ca nu poti face chestia asta la Passat fara a cumpara bara speciala cu spalator. Daca tu o faci, jos palaria!

Bafta! :Driver:

@Zabin eu vorbesc de B5.5

Edited by .:bamse
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa este nu se poate face si nu este nici marcat pe bara nimica , difera si bara metalizaca de sub spoiler care la cea cu spalatoare mai are niste urechi unde se prind spalatoarele ....

dscf1565zv6.th.jpgdscf1563do4.th.jpg

Edited by gabriel
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu am cumparat un b5 si am xenoane pe el si spalator de faruri dar nu merge pt ca nu am pompa.imi poate spune cineva ceva cod pt ea?

spun asta pt ca am fost la un magazin si m-au intrebat ce fel de model...de pompa pt spalator?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am niste intrebari, sper sa ma puteti ajuta. Am facut rost de o instalatie completa de spalat faruri de Audi TT, mai putin vasul in care sta lichidul de parbriz. Oare merge montata pe vw passat? Daca da, ce mi-ar mai trebui in afara de instalatia propriu-zisa si bara speciala cu gaurele pt spalatori?

Am cautat pe ETKA si atasez doua poze cu sistemul de spalare al farurilor la tt si passat, credeti ca merge adaptat?

post-10621-1230146069_thumb.jpg

Edited by radduu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistemul de la audi TT

untitled2.bmp

Edited by radduu
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se potriveste la prindere cilindrul de la golf la un passat b5 (passat-ul are din fabrica spalator, dar sunt stricati cilindrii si la dez nu gasesc)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deci cum e pana la urma cu bara de B5? Merge decupata pentru spalatoarele de far? Are vreun marcaj in spate?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.