Jump to content

Demontare/montare baie de ulei


mike2775
 Share

Postare recomandată

Ce solutie se foloseste la baia de ulei pentru etansare dupa ce a fost demontata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este un silicon special rezistent la caldura si contactul cu uleiul

din pacate nu stiu sa-ti spun exact denumirea dar intreaba la magazin de piese auto

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numeste GASKET SEALANT, e ca un tub cu pasta de dinti si are ambalaj rosu. Il gasesti cam la orice magazin de piese auto, chiar si la cele cu piese de Dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se poate comanda si de la o reprezentanta Volkswagen (sau poate ca au pe stoc).

Are codul "D 176404A2" parca (silicone sealant) si costa aproximativ 50 ron tubul (93 grame parca).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesi la orice magazin de piese auto, chiar (sau mai bine zis mai ales) si pentru dacia. Eu foloseam 2+2 si e de vreo doua feluri si asta, mai ales cand aveam dacia care avea tendinta sa lase ulei peste tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Ce solutie se foloseste la baia de ulei pentru etansare dupa ce a fost demontata?

La baia de ulei in general exista garnitura. Si recomand numai asa ceva. Silicon se pune doar cand vrei sa o refolosesti pe cea veche. Trebuie avut grija sa nu se puna prea mult, si in asa fel incat la strangere surplusul sa iasa inafara ( se va unge inspre margine, nu inspre interior). Cel care ajunge in interior, se poate desface si asa de frumos se ataseaza de sita sorbului pompei de ulei. Stiu un tip caruia un mecanic zelos cu siliconul cand i-a pus baia, a venit disperat la mine ca dupa 2000 de Km i s-a gripat motorul. Am dat baia jos sa vad ce este si... pe sorb ca un buchet, bacati de silicon intarit. Daca e din tabla, se verifica inainte de montare planeitatea. Baia se strange uniform, de jur imprejur, si cu bun simt. Daca se unge cu silicon, trebuie sa te misti f. repede, pana nu se intareste siliconul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...
Ce solutie se foloseste la baia de ulei pentru etansare dupa ce a fost demontata?

Exista vreo astfel de solutie si pentru evacuare? Eu am galeria de evacuare fisurata si nu am gasit nimic pe la dezmembrari cu care sa o inlocuiesc (Passat motor 1.6 AHL mai rar) asa ca ma gandesc sa o lipesc cu ceva, un silicon... daca se va putea

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este un motor asa rar (eu am avut acest motor pe passat) si mai sunt cativa pe forum care au inca.

1. Incearca la dezmembrari ( se potriveste de la orice masina cu motor de 1.6 de pe platforma b5 (passat,audi a4, etc).

2. magazin ( nu e foarte scumpa pentru ca este simpla. (nu are racord flexibil)

3. sudura electrica la un cineva care se pricepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ciprianpaius - Da, acel silicon rosu (cere asa la piese auto, chiar la cele de Dacia), e ieftin si se foloseste pentru etansare la evacuare, la saxofon etc. E foarte ok. Se intareste rapid si rezista la temperaturi foarte ridicate.

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super!

Merci! Am scapat de sudat deci... Pe la dezmembrari am cautat in Iasi si Letcani dar nu am gasit de Passat 1.6. E bine de stiut ca merge si de pe Audi. Noua, piesa e 12 milioane, deci nici chiar ieftina, cat despre sudura, am mai incercat si nu m-a tinut mult... macar siliconul e mai ieftin.

Merci tuturor pentru feedback!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut

O poveste foarte interesanta in drum spre casa .

Printr-un fenomen supranatural ca eu nu imi pot explica.

De la Lugoj la timisoara.

Mi sa aprins becu galben de la ulei , am oprit repede si am vazut ca picura ulei sub masina,.

Curgea de undeva din partea de sus a bai de ulei. Nu partea mai joasa cu sonda, cea din spate deasupra de bara stabilizatoare.

Am bagat un litru de ulei ce aveam in porbagaj m-am uitat repede pe joja si iam dat bice catre TM.

Vreau sa dau jos baia so sudez din ce am vazut are o fisura din ce am putut vedea. Baia este aftermarket mai subtire . Banuiesc ca de aia ???

Cum pot da jos baia usor ca am vazut ca am inteles ca trebuie date multe jos >>>???.

Ceva sfaturi va rog cum pot da jos usor baia mentionez ca masina o voi urca pe niste buturci.

Si inca ceva care aveti scut din metal ca e a 3 baie ce o sparg :)) de cand am masina si mam saturat deja ,

Sau daca sunt din voi care ati ridicat garda mai sus si cum ,

Multumesc frumos.

Modificat de C o s m i n
mutare in topic corespunzator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai scris pe undeva...

Trebuie ridicat si motorul din fata, apoi slabite suruburile ce tin jugul dintre lonjeroane pentru a-l cobori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi ce trebuebuie lasat motoru in jos ??7

Sau nu am inteles eu bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul in sus, jugul in jos. Altfel nu poti trece baia peste jug pentru a o putea scoate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Ceva sfaturi va rog cum pot da jos usor baia mentionez ca masina o voi urca pe niste buturci.

Sau daca sunt din voi care ati ridicat garda mai sus si cum ,

Multumesc frumos.

Daca nu ai o macara sau cel putin un scripete(sa-l pui pe un trepied, deasupre motorului) va trebui sa dai jos de tot jugul motor.

Despre ridicarea garzi la sol rapid si ieftin:

Acuma nu mai gasesc, era aci cineva care vindea ceva "u"uri din cauciuc care se puneau intre spirele arcurilor. (oare tie nu ti-s rupte arcurile sau mergi pe drumuri de munte neamenajata)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cunostintele mele nu este absolut necesar sa ridici motorul, este de ajuns doar sa il prinzi de o macara ca sa nu cada cand desfaci jugul si masina sa fie suspendata. In acest fel munca scade la jumatate si elimini multe alte batai de cap legate de ridicarea motorului cum ar fi evacuarea, furtunele de la radiator, intercooler, cutia de viteze, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu fortezi nimic ridicand motorul. Se ridica doar cat permit racordurile, in jur de 4-5 cm din fata.

Facut cu mana mea, nu vorbesc din carti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Nu stiu daca merita sa te complici cu ridicatul motorului,adica vorba aia '' prea multa branza nu o sa faci '',o sa tensionezi prea tare mai multe pe acolo ,tampoane de cutie,legaturi elastice la tot ce tine de evacuare/esapament ,racorduri,furtune,instalatie electrica,trebuie avut grija la drum pe unde circulam,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut vreodata operatiunea asta sau vorbesti sa te afli in treaba?

PS: postul are deja 4 luni, nu inteleg rostul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Îmi cer scuze că postez aici dar nu am găsit topic la Passat B6: pierd ulei pe la garnitura (dacă are din fabrică garnitură sau este silicon) de la baia de ulei. Din fabrică sunt montate garnituri sau silicon?

Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silicon alb D176404M2

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!