jondo1ro

Probleme pornire 3l

50 postări în acest subiect de discuţie

Am observat o chestie ciudata.... Daca dau la cheie dupa ce pun contactul nu porneste..Mai mereu astept sa se stinga beculetele de pe bord si apoi dau la cheie, dar vad ca in ultimul timp trebuie sa las contactul putin mai mult, altfel nu o ia... Daca las 3-4 secunde dupa ce se sting beculetele porneste din prima fara probleme daca nu las... uneori porneste alteori dau la cheie si...pauza.

De la ce o fi...? bujiile...?

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la nevastamea e la fel. Se pare ca pompa pentru cutie ia mai mult timp sa se amorseze. Presupun ca daca schimbi bateria se rezolva. Nu am incercat cu schimbarea bateriei insa am observat a daca o lasi cateva secunde cu cheia in contact apoi va porni imediat.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca nu e de la cutie ptr ca daca nu las "secundele" respective sa treaca si dau la cheie....uneori porneste...dar parca se "scutura" anormal motorul...

Intrebare e ce se intampla in alea 3-4 secunde (daca le las porneste ok, daca nu las... nu porneste sau porneste cu "scuturatul" care il descriam mai sus)

Posibil totusi sa ai dreptate... ptr ca daca las pana nu se mai aude bazaitul de la pompa....porneste ok

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel cred ca e ceva normal la ea a mea are 200.000 de km si merge ceas motorul :D

Respect pt fanii 3L

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

tot asa porneste si a mea

citeodata porneste bine citeodata porneste scuturat

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, la mine problema e k dau la cheie si nu porneste deloc. Am vorbit cu un vecin ce a lucrat la service la Vw si mi-a spus k e din cauza la electromotor. Astazi am fost la cumparaturi si cand sa plec nu mai pornea, asa k l-am chemat pe vecin si a facut ceva la electromotor si a pornit.Nu periile sunt de vina, ele au fost inlocuite, e ceva electric. :P Acu urmeaza sa o duc la un electrician specializat sa o repare ^_^ :icon_thumright:

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa o lasi pana nu se mai aude deloc bazaitul de la pompa ? + maneta sa fie pe N......?!?

(la mine nu prea sunt sanse sa porneasca masina daca nu procedez asa). Daca nu o lasi secundele respective dai la cheie si e ca moarta...electromotorul nici nu cupleaza

Modificat de jondo1ro
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu maneta in N se trage de la sistemul de franare(defapt cel de semnalizare a franarii). Cat timp exista anumite intreruperi in sistemul de franare(senzor la pedala de frana dus, becuri de frana arse etc etc) masina nu va mai porni din P ci din N. La masina sotiei mele am sesizat c ain unele dimineti porneste mai greu si de obicei cnad sta inclinata. De aici am tras concluzia ca e de la supapa de unic sens de pe traseul de alimentare.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face la fel .am un 1.4FSI cu tiptronic si cand deschizi usa se aude un bazait.daca bagi cheia in contact tre sa astept sa se stinga becurile din bord si inca cateva secunde si porneste.daca nu astepti pana se incheie "bazaitul" nu porneste.e destul de aiurea

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Acel bazait este de la pompa ce gestioneaza mecanismul de control al cutiei de viteza. Pompa se amorseaza si deabia apoi poti porni.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am observat o chestie ciudata.... Daca dau la cheie dupa ce pun contactul nu porneste..Mai mereu astept sa se stinga beculetele de pe bord si apoi dau la cheie, dar vad ca in ultimul timp trebuie sa las contactul putin mai mult, altfel nu o ia... Daca las 3-4 secunde dupa ce se sting beculetele porneste din prima fara probleme daca nu las... uneori porneste alteori dau la cheie si...pauza.

De la ce o fi...? bujiile...?

si la mine este tot asa la pornire trebuie sa astept becurile sa se stinga si apoi porneste( asta numai daca am si pedala la frana apasata...in timp ce dau la automat).

Acel bazait este de la pompa ce gestioneaza mecanismul de control al cutiei de viteza. Pompa se amorseaza si deabia apoi poti porni.

aaaaa....mai astept facandu-mi de lucru cu lasatul jos la geamuri ,etc cat timp aud ca bazaie pompa care face presiune la schimbator....cu alte cuvinte o las sa isi faca ea treaba la pornire ...apoi intra pe mana mea :)

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu

am 2 lupo 3l

unul din ele porneste foarte repede dar unul tre sa-l astept pina se amorseaza pilotul de la cutie , dar am observat ca unul are o baterie mai mica si asta e posibil sa fie cauza.

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp se aude dupa deschiderea usii soferului un bazait...semn ca pompa de la schimbatorul de viteze baga presiune,motorul inca nu porneste!Cand atinge presiunea de care are nevoie pt. schimbarea vitezelor,poti sa pornesti motorul!Altfel nu te lasa calculatorul de motor, apoi :(

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

De 3 saptamani masina nu mai merge! Un lupo 3l din 2000!

Ce sa fac???

Porneste si dupa 2 secunde masina se opreste! O turez la maxim dar degeaba, masina tot se opreste. De 1.5 saptamani e la mecanic, pe care l-am sunat si mi-a zis ca au desfacut masina si nu au gasit nici o problema!!!!

Va rog sa ma ajutati.

Multumesc

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

la aceste masini orice defect vazut de calculatorul cutiei blocheaza pornirea .aceasta problema a aprut dupa vreo interventie? poate este defect contactorul de stop

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Ai si cheia de rezerva ?

Ai incercat sa o folosesti si sa vezi daca exista diferente? :)

Incearca sa ne spui mai multe despre problema pe care o ai si vom incerca sa te ajutam!

Da-ne amanunte mai multe, indicii si informatii de tot felul chiar daca nu crezi ca sunt importante.

Am cateva hartii cu defecte care au si ele la randul lor cauze si posibile manifestari in funtionarea motorului...ajuta-ne sa intelegem mai bine cum se manifesta si ce s-a descoperit pana acum si te ajutam apoi si noi pe tine fara intarziere, poti?

eu unul am sa astept sa ne mai spui ceva pt. ca sa te ajutam! :D

Modificat de wolfvw
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

asa patesc si eu

am 2 lupo 3l

unul din ele porneste foarte repede dar unul tre sa-l astept pina se amorseaza pilotul de la cutie , dar am observat ca unul are o baterie mai mica si asta e posibil sa fie cauza.

Am rămas uimit cand lupusoru nu a mai vrut sa pornească după o pauza de 5 ore. Am pus contractul,am așteptat sa se stinga toate inclusiv bâzâitul si dau, se învârte motorul dar nu porneste. Am reportat de vreo 6-7 ori, tot nu vrea.

Am încercat si pe N, E, Stop si nimic. Am observat si ca îmi blochează maneta cand e pus contactul si nu-i da drumul nici dacă calc frâna.

Singura eroare care o am este de la Senzor temperatura combustibil si o am de cand am luat mașina.

A mai făcut acum 1 luna asa si apoi a pornit la o pauza de 1 ora dar mi-a defectat si releul de încărcare de la alternator (200ron inlocuirea). Acum nu știu ce sa fac.

LE: la distanta de 2 ore a luat-o din prima. Am verificat iarăşi erorile si tot doar senzorul de temp combustibil era prezent in lista.

17571 - fuel temp sensor G81: open or short to plus

P1163 -35-10 - intermittent

vreo idee de rolul lui la pornire?

Modificat de lmihaila
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Acest senzor nu poate sa impiedice pornire motorului .

Senzorul de temperatură de combustibil este un factor de care se foloseste ECU pentru a regla cantitatea de combustibil injectat. În cazul în care combustibilul este cald, este mai puțin dens și arde mai ușor, astfel ECU injecteaza mai mult combustibil pentru a obține aceeași masă de combustibil . În cazul în care combustibilul este rece, este mai dens, astfel încât ECU injecteaza mai putin combustibil . Combustibil fierbinte are același efect ca și combustibil cu cifra octanica mai mare, la o temperatură mai scăzută pentru că arde mai ușor. Calendarul și cantitatea de injectare se bazează, de asemenea, de mulți alți factori, temperatura de combustibil este doar una dintre ele.Dacă acest senzor nu reușește, se va stabili o temperatura (aka. DTC / MIL / LEC) și ECU va înlocui valoarea defect, cu o temperatură de 5oC.

daca acest senzor nu functioneaza in parametri vom avea

1. consumul de combustibil mai mare decât normală

2. Pornirea motorului nu este la fel de ușor ca de obicei

3. Nivelurile de emisii mai mari

in acest caz se poate masura firele de la senzor catre calculator si verifica senzorul, dar problema cu pornirea nu e de la acest senzor eu cred ca ai undeva o problema electrica care nu o da in diagnoza cind dai la demaror uitate daca se misca putin turometru sau verifica-l cu diagnoza daca nu reusesti da-mi un tel si te ghidez cve anume trebuie sa verifici cind nu porneste .

0741173022

Modificat de lucian_yd
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc lucian_yd pentru ajutor. Banuim contact imperfect la senzor pozitie arbore cotit.

Dupa ce am scris ultima oara ca pornit, iar n-a mai vrut, iar dupa o pauza de o noapte iar a luat-o, ca si cum nimic nu s-a intamplat.

Singura diferenta este ca am deconectat bateria peste noapte, poate s-a resetat ceva.

 

Aici un film cum nu porneste http://youtu.be/1eCAONVH6-Y

Este pe neutru, am lasat sa termine pompa de pompat, am dat la cheie pana cand a taiat-o singur - 3 secunde.

Turometrul nu se misca.

Si ii dai asa pana te plictisesti sau termini bateria.

 

Despre senzorul temperatura combustibil, iata cum arata zona unde cred eu ca se afla. Este un bloc inchis unde intra si ies conducte de motorina si de lichid de racire, cred ca are rolul de incalzi sau raci motrina. Piesa pierde motorina sau ulei (mai mult cred ca e motorina) si se scurge putin putin pe blocul motor.

jbcZPm4bd6LCMe.jpgjWCV6jrxLgfZP.jpg

jbrkJMgImmECmN.jpgjessaQN2jIHy6.jpg

 

Cred ca este situat in acel bloc. A mai avut cineva probleme cu el?

1 Fault Found:
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus 
            P1163 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0 0 X X X 
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Lupo-ul meu continua sa nu porneasca pe alocuri, cum ar fi la un semafor dupa start-stop, in parcare la super market, o "placere".

Lucian_yd m-a ajutat sa diagnostichez. Sunt sanse mari sa fie de vina:

-electrovalava care actioneaza valva de blocaj aer catre motor pentru a-l opri, care ar putea ramane pe inchis si nu mai da aer la motor cand vreau sa-l pornesc, sau

-electrovalva (seamana cu o pompa de acvariu) care actioneaza valva pneumatica EGR si sa-mi lase EGR-ul blocat intr-un fel.

 

De multe ori cand opresc motorul aude cum functioneaza electrovalva cu capac alb pentru aprox. 30sec.

 

Am facut unul (doua) filme care valoreaza cat o mie de cuvinte.

http://youtu.be/X9JvOIRUd80

http://youtu.be/Cob9y4Un458

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma problema s-a redus la EGR infundat. Tot lucian_yd m-a ajutat sa investighez. Multe multumescuri :)

Am curatat sumar clapeta de obturare admisie aer motor si apoi valva EGR cat de bine am putut fara a o demonta de pe pozitie. Am dat la o parte doar tubul de admisie aer din cauza ca mi s-a parut dificil sa desfac doua suruburi din corpul EGR orientate in jos spre pamant, trebuie o cheie inbus cu cot ceva.

Pozele atasate demonstreaza cum aratau inainte de curatare.

Am curatat chimic cu solutie de curatat discuri si mecanic cu o sarmulita.

Nu a mai facut probleme la pornire de atunci. Trebuie totusi sa desfac complet EGR-ul si sa-l curat corect. Recomandari pentru demontare?

post-92837-0-10995800-1372175219_thumb.j

post-92837-0-63884600-1372175246_thumb.j

post-92837-0-90488600-1372175277_thumb.j

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Am vizionat acum filmuleţele tale şi părerea mea este că ai ceva probleme cu vacuum-ul, mai ales că ziceai pe acolo că se aude un şuierat/fâsâit prin zonă.

Ca să identifici locul poţi folosi un furtun gros cam de 1 cm pe post de stetoscop: un capăt îl bagi în ureche şi cu celălalt te plimbi prin zonă, sigur o să identifici locul.

Valva aia face aşa deoarece este murdară şi trebuie curăţată, uite aici un tutorial

http://www.ridejudge.com/ride/1714/2001-volkswagen-golf-gls

(dai click pe prima poză cu valva din dreapta sus şi apoi derulezi cu săgeţile care apar pe filmstrip, dai click pe poză şi dacă ţii mous-ul desupra pozei apar şi ceva comment-uri)

Poţi să o şi înlocuieşt cu una nouă, dar din moment ce se poate curăţa eu zic să încerci asta întâi. Eu am curăţat-o cu succes acum un an şi jumătate şi merge şi acum foarte bine. Se încălzeşte pentru că în fapt ea conţine un electromagnet cu impedanţă destul de scăzută care acţionează o membrană ( aia vibrează precum ancia de la un instrument de suflat pentru că nu se mai închide cum trebuie). În mod normal nu ar trebui să râgâie aşa valava aia la oprire, dar din cauză că scapă vacuum-ul pe undeva face aşa până când depresiunea ajunge la presiunea atmosferei şi nu mai are cine să o acţioneze.

Oricum faptul că se încălzeşte arată că dpdv electric funcţionează. Şi încă ceva: funcţionarea valvei nu se poate testa decât în prezenţa vacuum-ului, pentru că ăla are rolul de a închide valva atunci când electromagnetul nu mai primeşte curent de la ECU.

Clapeta care opreşte motorul se numeşte shut off valve şi probabil la tine rămânea închisă de când opreai motorul din cauza mizeriei. Poziţia relaxată a clapetei este deschisă, ea este închisă când primeşte vacuum (poţi încerca să tragi aer cu gura printr-un furtun, ar trebui să se închidă)

Este util să citeşti şi topicul de mai jos

http://vwforum.ro/topic/22244-egr-probleme/?p=1850422

Dacă mai cureţi chimic admisia, să porneşti imediat motorul, pentru că dacă mizeria aia dizolvată ajunge prin motor şi se întăreşte pe acolo nu cred că este bine, cel mai bine demontezi şi cureţi piesele scoase de pe maşină.

 

PS

Dacă se întăreşte pedala de frână mai ales la ralanti este încă un indiciu că se pierde vacuum pe undeva, dar la tine dacă are rezervor de vacuum s-ar putea să nu se observe, la mine se observa destul de bine neavând aşa ceva.

 

Motorul este ANY?

Modificat de lupo_bv
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se aude valva aia ca face galagie

daca nu o curat se va strica?

trebuie musai sa o curat?

Modificat de lupo_bv
0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un vw lupo 1'2 tdi si nu mai porneste la cheie. L-am dus la 4 servisuri in bucuresti chiar si la PORCHE si nu i-a gasit hiba .Motorul i-l pornesc cu firul de la electromotor la plusul de langa motor


star stopul care este pe electromotor este crapat ' Poate fi asta cauza de nu intra nici in viteza//


va rog frumos ma poate ajuta cineva

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Aceeasi problema am si eu la lupo 3l (cea a lui Imihaila). exact ca in filmulete lui: pornirea la fel, la oprirea motorului la fel acea valva bâzâie.... mentionez ca masina are 210.000 km iar aceasta problema a aparut cam acum 1000 km. Intrebarea mea este daca ma poate ajuta cineva cu curatarea EGR-ului??? sau cam cat ar costa la service toata treaba? (curatare admisie aer motor, valve, egr, etc.). sunt sigur ca din aceasta cauza face figuri deoarece sunt aceleasi simptome, prima oara am schimbat senzorul de impulsuri de la arborele cotit (degeaba). asta era singura eroare care o vedea testerul.

 

eu sunt din bucuresti

 

Multumesc!

0

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!


Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.


Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.