Jump to content

Passat B6 Cu Motor Diesel 2.0 Tdi Cr (common-rail)


c_liviu
 Share

Postare recomandată

Am venit din Sibiu in Bucuresti weekendul acesta cu un prieten cu Passat 2.0 TDi CR. Pot sa va spun ca am impresia ca trage mai bine ca PD pentru ca inainte datorita diferentei de greutate era nevoit sa opreasca climatronicul sa se tina dupa mine. Acum cateodata aveam impresia ca trebuie sa-l opresc eu.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
radu.margarit

Corect, CBAB este codul CR-ului. Si vine echipat standard cu DPF. In 2000km nu a scazut deloc nivelul uleiului, iar teava de esapament e imaculata ( DPF-ul :) )

Nu mai da QUOTE la postul anterior.

Foloseste AddReply sau FastReply.

Multumesc.

Razvan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Sal All.

1) Vreau sa cumpar dp stoc un Passat B6 , Higline dotat cu motor de 2.0 TDI 140 Cai. Pe site la volskwagen la livrare din stoc la unele masini este trecut : 2.0 TDI PDF CR iar la altele doar 2.0 TDI . La dealer mi au spus ca singura diferenta este filtru de particule, unele au filtru , altele nu au filtru dar m-a asigurat ca toate sunt CR ( common rail ) . Eu trebuie sa achit masina inainte sa o vad ( pt ca este pe stoc in alt oras ) . Cum imi pot da seama ca imi vor da un CR ? si nu un PD ? Din cate stiam eu toate CR urile vin cu Filtru de Particule ? Cine ma ajuta cu o idee, pt ca vreau neaparat CR ul , si nu vreau sa ma pacalesc . Exista diferente vizuale intre motoare ?

2) La unele masini dp stoc este trecut ca fiind dotate cu RCD 300 cu mp3 , iar la altle RCD 310 cu mp3 . La fel, cei de la dealer mi au spus ca este de fapt o greseala pe site , si ca toate sunt dotate cu RCD 310 . Din cate stiu RCD 310 are butoanele gri ? Mai sunt si alte diferente intre ele ? eventual la specificatii ?

Higline -ul vine in standard cu 8 Boxe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao

Cere seria de sasiu a masini si o lamurim... dar asta ar trebui sa-ti spuna fisa masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut acum 3 luni rin aceesi dilema cand am luat masina de pe stoc. M-am lamurit cerand seria VIN si am gasit pe site un vin decoder. In principiu, daca masina nu e pe stoc de mai mult de 1 an este CR ptr ca Vw a renuntat la PD inca de la inceputul lui 2008...Si da, RCD 310 are butoanele gri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar motoarele CR au aparut cam din a 2-a jumatate a lui 2008 pe la noi si exista PD-uri fabricate si in 2008. Eu am CR + DPF si mi se pare super ok. Vin de pe benzinar si motorul CR mi se pare chiar mai silentios in mers decat benzinarul de dinainte, iar la relanti nu ma deranjeaza nici atat. In schimb, PD-ul e ceva mai zgomotos dar si putin mai nervos, asta daca iti place sa te lipesti de scaune cu 1 secunda mai mult atunci cand accelerezi mai puternic. In rest, cu dotarile optionale tu stii ce sa alegi. Eu as merge pe CR desi inca nu a trecut suficient timp incat sa ii apara bubele copilariei. Sper sa nu fie probleme ... mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm spui ca pd e mai nervos decat cr ul interesant ... care din ele se plafoneaza mai rapid ? cam pe la ce turatii ? sa inteleg CR trage mai liniar si PD are un zvac mai puternic la o anumita turatie dar si ceva lag nu ?

am mai citit pe aici ca la PD se pot duce respectivele pompe care costa destul de mult..

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog sa renunti la QUOTE. Foloseste AddReply sau FastReply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca PD se plafoneaza ceva mai repede, are acea zvacnire pe care nici un CR nu il are. De ex. la testul de elasticitate a motorului 2.0 TDI 140 CP 80-120 km/h, PD-ul este cu aproape 1 sec mai rapid decat CR, ceea ce mi se pare cam mult. Mie imi pare rau ca au trecut la CR, PD era ceva mai aparte, ceea ce ma trimite in viitor sa aleg un benzinar+turbo...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Te rog sa renunti la QUOTE. Foloseste AddReply sau FastReply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua CR-ul. Mai negociaza cu ei, poate mai lasa ceva la pret. Daca nu vor incearca sa iei legatura cu dealeri din alte judete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In perspectiva unei noi achizitii am facut un testdrive cu Passat 2.0TDI CR si cel pe benzina 1.8TSI. De la prima impresie motorul CR este mai apropiat din punct de vedere zgomot si rafinament de TSI si mult mai departat de motorul 1.9TDI PD pe care-l conduc in acest moment. Sunt sigur ca viitoarea mea alegere va fi CR! Trebuie doar sa ma grabesc sa profit de reducerile mari din acesta perioada si de taxa 0.

Nu am gasit nici un document tehnic/self-course/service training despre 2.0TDI CR. Are cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Desi pana acum s-a vorbit in general de 2.0 CR de 140 CP as vrea sa imi dau si eu cu parerea desi al meu este CR cu 170 CP. In primul rand este evident faptul ca este mai silentios ca PD atat in stationare cat si in mers. Un alt avantaj major este consumul mai mic. Nu stiu cum e la 140 CP diferenta, dar la motoarele de 170 diferenta e destul de mare. Datele tehnice spun ca media pentru CR e undeva la 5,8 iar pentru PD la 6,4.

Masina are aproape 5.000 km si in consecinta am evitat sa cer maxim de la ea. Ce va pot spune este ca la drum lung prin tara, fara a depasi 130 km/h si mergand cu viteza legala in localitati, cu 4 persoane in masina, fara AC, masina a scos o medie de 5 l%, ceea ce mi se pare foarte bine.

As fi vrut sa am la dispozitie niste roti mai inguste de genul 205/.... cred ca as fi scos consum mai mic, mi se par inutil de late cele de fabrica (235 :icon_thumright: ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu masina asta ai scos 5%? eu am media peste 8. NU iti fa probleme cu rodajul pt ca motorul e rodat din fabrica, rodajul se refera la toata masina. Eu nu avut nici o problema majora si sunt printre primii din tara cu motorul asta ca si eu l-am omologat. Acu am peste 17000 km.

Si on topic.... CR se comorta ca un benzinar cu un cuplu impresionant de la 1700 de ture care trage liniar pana in zona rosie... senzatia e ca te ia pe sus si te duce...

Cuplul motor si caii o fac o reala masina sport cu care depasesc tot si te tine departe de orice situatie...

Are si o fata calma de limuzina si un confort mai mult decat acceptabil.

Pai la vitezele cu care circuli sigur sunt rotile prea late... Latimea da stabilitatea, dar la viteze mici nu se justifica...

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut!

are cineva curbele de cuplu/putere pentru motoru asta? am cautat da n-am gasit nimic.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care dintre motoare te referi cand spui "motorul asta", sincer sunt deja mai multe motoare 2.0 TDI cu tehnologie CR, fii mai specific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la cel de 140 CP DPF ma refeream. ai cumva curbele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

La multi ani!

Ce parere aveti despre motorul de 2.0 litri TDI Common Rail cu 110 CP? A aparut in aceeasi generatie cu cele de 140 si 170 CP (Common Rail) de care s-a vorbit aici. Consumurile comunicate de producator sunt aproximativ egale pentru toate 3.

Ca sa vin in apararea celui de 110 CP in deschiderea discutiei si a comparatiei cu celelalte doua, in afara de pretul mai mic, am putea anticipa o fiabilitate mai buna cu scaderea cailor putere la aceeasi cilindree? In sustinerea acestei legi, am putea presupune ca se bazeaza toate trei pe materiale si tehnologii similare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este aceeasi fiabilitate indiferent ca e de 110 CP sau 170 CP. Cilindreea este aceeasi, dar in functie de putere difera injectoarele, EGR, ECU, turbina, ambreiajul, cutia de viteze si chiar si planetarele. In aceasta situatie se pune problema doar la bugetul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunoasteti vreun user care sa aiba motorul CR de 110 pe B6? As dori sa-i cer observatii pe PM din "viata reala".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
intr-adevar motoarele CR au aparut cam din a 2-a jumatate a lui 2008 pe la noi si exista PD-uri fabricate si in 2008. Eu am CR + DPF si mi se pare super ok. Vin de pe benzinar si motorul CR mi se pare chiar mai silentios in mers decat benzinarul de dinainte, iar la relanti nu ma deranjeaza nici atat. In schimb, PD-ul e ceva mai zgomotos dar si putin mai nervos, asta daca iti place sa te lipesti de scaune cu 1 secunda mai mult atunci cand accelerezi mai puternic. In rest, cu dotarile optionale tu stii ce sa alegi. Eu as merge pe CR desi inca nu a trecut suficient timp incat sa ii apara bubele copilariei. Sper sa nu fie probleme ... mari...

salut,

Acelasi tip de motor am si eu CR + DPF. O intrebare?

In partea stanga a motorului se aude un zgomot atunci cand accelerezi? Asa ca un rontait.

Incearca sa acelerezi stand pe loc cu capota ridicata.

Eu am observat si cei de la service mi-au spus ca este normal si ca toate CR au acest zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea stanga ? Sa incerc si eu daca imi amintesc. Dar cum ai ajuns sa detectezi acest zgomot, cu capota inchisa nu se aude mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ridicat capota sa pun lichid de parbriz , un prieten accelera in joaca si asa am observat acest zgomot. Intr-adevar, nu se aude nimic daca ai capota lasata.

Incearca si vezi daca ai acest zgomot.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai inseamna ca zgomotul era acolo de la inceput dar nu l-ai observat decat atunci cand erai cu capul in motor. Don't worry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Asadar...

Cunoasteti vreun user care sa aiba motorul CR de 110 pe B6? As dori sa-i cer observatii pe PM din "viata reala".
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am tot uitat pe aici pe forum (si printre altele vreau sa achizitionez si eu un passat) si nu inteleg totusi o chestie, acel cod motor BKP corespunde motoarelor PD sau CR ? sau oricare dintre ele poate fi BKP ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!