Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Doamne ajuta bai băieți. Următoarea problema. Legat direct releu 167. Pompa benzina pornește la ciocan lovită. Filtru combustibil schimbat.am pus contact cu pompa pe direct și nu am benzina pe tur. Pompa pornește doar lovită. Mâine schimb motorașul de la pompa. Ce ar mai trebui sa țin cont având în vedere că nu am mai schimbat motorașul la pompa de benzina.ceva sfaturi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut colegi. Motor in cauza 2.0 2e. La sub 10 grade dupa ce sta o vreme masina, porneste foarte greu. La sub 0 grade pot sa dau la automat pana ma plictisesc.. am schimbat senzor temperatura, bobina, incercat sa pornesc cu mufele de pe senzorul de temp si debitmetru scoase si la fel. Ce sa mai incerc? Capacul delcou, bujiile si luleaua au fost puse noi in primavara cand am schimbat motorul dar pana sa vina frigul nu am avut probleme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt destule cauze pentru problema ta, cum ar fi:

  • senzorul de temperatură (pe ăsta îl scoatem din schemă pt că zici că l-ai schimbat)
  • IAC - valva pt controlul aerului la ralanti
  • debitmetru
  • probleme de alimentare cu combustibil
  • regulaturul de presiune
  • probleme de aprindere (aici la fel să zicem că nu sunt probleme)
  • injectoare
  • injector de pornire la rece

Bun, acum de unde să începi cu verificările? În primul rând nu ar strica o diagnoză (ai undeva o mufă de diagnoză, trebuie un cablu adaptor pt. OBD2 cum au interfeţele)

571937655_10-10-201910-56-49AM.jpg.5712297f19d349ffda0fae047235a78c.jpg

Dacă nu ai posibilitatea atunci trebuie să faci rost de un multimetru pentru a verifica ce se poate verifica cu el (îţi explic eu aici când ai multimetrul)

Apoi pentru a stabili cam pe unde este buba, după ce ai dat mai mult la automat şi nu a pornit scoate bujiile şi fă-le o poză apoi pune-o aici (probabil că o să-mi spui că sunt bune, dar nu asta este important ci aspectul lor după ce nu a pornit)

După asta cu ajtorul cuiva verifică să vezi dacă dau scânteie (le pui fişele şi le ţii presate cu un lemn, ceva izolator, cu corpul lor pe blocul motor, cineva dă la automat şi tu observi). Chiar dacă sistemul de aprindere este bun, ECU poate să nu-l comande şi asta trebuie să stabilim.

Ar mai trebui măsurat presiunea şi  debitul pompei de combustibil, măcar debitul pentru că pentru presiune trebuie un T-eu adaptor şi un manometru (la un service ar trebui să se găsească)

2E-debit pompa.pdf

2E-presiune.pdf

Şi testat injectorul de pornire la rece

injector pornire la rece.pdf

Vezi ce poţi verifica şi scrie aici, la nevoie îţi ataşez toată documentaţia de care ai nevoie pentru verificări.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De testat nu pot testa prin obd pentru ca masina a avut 1.4 iar in momentul cand am pus 2.0 nu am mai pus si instalatia de la diagnosticare.. injector de pornit la rece nu am pe al meu. Maine dimineata la rece am sa incerc sa sterg capacul delcou sa vad daca nu cumva am probleme pe acolo.. daca nu e nici de acolo pot sa probez cu un manometru presiunea pe instalatie. Am mai avut o problema asemanatoare cand pompa de benzina facea 2.0 bari din 3.0 si pornea mai chinuita.. am schimbat pompa si s-a rezolvat dar mi se pare ciudat ca doar la rece face. Indiferent ca pun contactul de 30 de ori ca sa impinga benzina in rampa sau ca ii dau la automat din prima, la fel se manifesta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, AleeexGF said:

injector de pornit la rece nu am pe al meu.

Ar trebui să îl pui. 2E are injecţie Digifant, este un pic altfel decât Motronic. Injectorul ăla funcţionează la pornire 1-4 sec când temperatura lichidului de răcire este sub 15 grade.

Bine nu ştiu dacă lipsa lui este determinantă pentru pornire (adică nu-mi dau seama dacă numai îmbunătăţeşte pornirea sau fără el chiar nu porneşte la foarte rece), poate fi şi o coincidenţă de mai mulţi factori. În cazul că prezenţa lui este determinantă pentru pornirea la foarte rece s-ar putea să pierzi vremea cu alte verificări.

Eu zic să verifici prima dată ce ţi-am scris mai sus sub poză, le tăiem de pe listă şi apoi mergem mai departe cu alte verificări.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum am reusit sa testez doar daca am scanteie. Pe fisa centrala ce vine de la bobina, nu am scanteie cand e rece motorul. Incerc sa fac rost de un alt delcou sa probez.. oare de 1.8 mere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu ai scânteie pe fişa centrală atunci ori bobina, dar zici că ai schimbat-o, ori senzorul Hall (cred că ăsta vine cu tot cu distributor). Deci dacă este să schimbi trebuie să schimbi distributorul. În primul rând vezi dacă este bine montat.

2E-distributor.pdf

Trebuie să cauţi distributor de pe maşini cu motor de 2L, uite aici care sunt compatibilităţile

https://www.pieseauto.ro/delcou/vw/golf-3/distribuitor-0-986-237-641-bosch-seat-toledo-i-1l-166753598.html

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!