Jump to content

Probleme Pornire


supras_clan
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema,acum 2 zile am schimbat pompa de benzina la masina,dar am pus una de golf II tot cu motor de 1.8L,pt ca din cate am inteles pompan face acelasi lucru.Acum am observat ca masina merge foarte bine dar are ceva probleme la pornire,adik porneste un pic mai greu,invarte mai mult decat inainte pana sa o ia.Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie de la bujii deoarece inainte sa cada pompa eu am fortzat masina adik am dat foarte mult la automat....si e posibil ca bujiile sa fie negre.....lCare sa fie cauza???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil debitul pompei este mai scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Azi dimineata cand sa plec la servici am pornit masina, am dat o jumatate de metru inapoi dupa care s-a oprit. Nu am avut timp sa o verific, asa ca dupa amiaza mi-am facut de lucru. Am consultat manualul si mi-am facut un plan de bataie:

- verificare pompa de benzina / pulverizare pe clapeta (aici intra verificare siguranta 18, verificare releu pompa #167, verificare injector)

- verificare scanteie.

Pana ma apuc de ea, daca cineva a avut o problema asemanatoare rog sa posteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat siguranta OK, releul OK, da jet pe clapeta.Am imobilizer pe masina. Inainte de incident, cand puneam contactul si actionm imobilizerul simteam cum pedala se retragea un pic, acum nu.

Am verificat scanteia, la fisa centrala nu am nimic. Nu pot fi decat 2 variante:

1. imobilizerul nu lucreaza (alarma functioneaza normal)

2. transformatorul de aprindere (bobina) nu lucreaza.La bornele 1 si 3, conform manualului am tensiune. Urmeaza sa verific valorile rezistentei si treapta finala a transformatorului cu o lampa cu diode.

Daca are cineva o bobina buna si binevoieste a mi-o imprumuta pentru proba raman indatorat

post-6155-1219687241_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul, da-mi datele masinii pe pm si-ti spun unde trebuie si ce valori tre sa-ti dea la piesele care le banuiesti ca sunt defecte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

porneste mai greu cand e rece ? sau ...oricand ai pornio trebuie sa invarta mai mult ? daca mergi cu ea o ora o opresti si`o pornesti imediat tot asa face ? sau doar dimineatza cand vrei sa pleci cu ea ? daca doar dimineatza, e de la capac de delcou , daca nu , nu stiu , posibil sa fie de la pompa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu pornirea dar nu la masina din semnatura mai am un g 3 1.8 gt si mi-a fost pompa de benzina dusa....adik.....m-am kinuit vreo 3 ore pana sa imi dau seama ce are.verificasem tot inainte....pompa, bujii,tot tot.pana intr-un moment cand am tot pus contactul de vreo 7, 8 ori si mecanicul cu pompa desfacuta se uita in rezervor sa vada cum lucreaza pompa.......DEFECTUL...pompa are o supapa de refulare interioara care inchide cu o bila si la mine aceasta bila se blocase si numai cand vroia ea refula de aceea cateodata pornea ok si cateodata ma kinuiam o jumatate de ora sa o pornesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat transformatorul de aprindere. Infasurarea este intrerupta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in seara asta s-a oprit si la mine motorul si nu vrea sa mai porneasca,am incercat de mai multe ori sa-l repornesc si degeaba,nu prea ma pricep dar am scos bujiile,sunt uscate(nu baga pompa?)am ascultat pompa in portbagaj si se aude ca ar functiona,am bagat bujiile in fise si am dat la cheie,nici o scanteie,sa fie bobina,ce sa mai verific?daca stiti ceva va rog sa detaliati mai amanuntit,adevarul e ca nu prea se compara cu ce aveam pe dacie asa ca sunt in plop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca iti vine benzina si injectorul functioneaza.Dai capacul negru de la injectie si dai la automat. Daca partea de alimentare functioneaza vei observa jet de benzina pe clapeta. Daca e ok, verifici ca la Dacie daca la fisa centrala ai scanteie. daca da lucrurile devin mai complicate, verifici daca ai scanteie la bujie.Daca nu ai la bujie si ai la fisa centrala problema provine de la delcou: fise, capac sau mai rau senzorul hall.

Daca nu ai scanteie la fisa centrala e transformatorul de aprindere, dar trebuie sa masori infasurarile cu ohmetrul electronic. Am fost pe la magazine si cel mai ieftin e 300 lei. Beru e vreo 900.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e neaparat sa dea jos capacul ala negru....poti desface furtunul de intrare a benzinei dar vezi sa iti vina jet continuu de benzina fara intreruperi ca la mine venea dar venea cu intreruperi.am scris mai sus defectul care il aveam la pompa de benzina.daca desfaci furtunul de tur iti dai seama mai usor daca vine jet continuu.spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boond asa cum spui tu se verifica pompa. Modalitatea pe care am prezentat-o este cea din manual si cu ocazia asta verifici si functionarea injectorului. Daca injectorul este defect? Nu e mare lucru sa desfaci un colier si 3 suruburi. Cu ocazia asta verifici si furtunasele de vacuum dispuse in spatele corpului injectorului.

Am comandat un traf 224 lei, avea si Beru dar la pret prohibitiv.Si ca sa fu sigur am gasit una Beru sh, vine din SUA la 35$ cu tot cu transport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai verificat azi asa:am dat capacul negru de la ,,injectie''jos si am pus contactul ,nu pulverizeaza si nu curge nimic,nu am dat la demaror,cred ca e aceiasi treaba,am scos pe rand furtunul de tur si retur si am pus contactul,iese benzina dar dupa parerea mea jetul e destul de slab,cam 5-6 cm,o fi normal?Este posibil sa fie de la calculator,sa intrerupa anumite functii si anume nealimentarea bobinei de inductie si a injectorului(cred ca injectorul e sub capacul negru pe care vine un capacel negru cu 2 ace ce primesc curent de la o mufa ,prins cu un surub cu cap de imbus in stea ) DECI PROBLEMA MARE ESTE: nu am scanteie si nu am benzina in cilindri,bujiile sunt uscate,ma gandesc ca ar fi trebuit sa fie f ude dupa cat am dat la demaror.Daca este cineva din Iasi dispus sa ma rezolve contra cost i-asi ramane dator,in rest mai astept pareri si sfaturi si le multumesc celorlalti pentru interesul aratat.

Ar mai fi o problema,daca plec mai in forta,fara sa scartaie rotile apar niste batai ritmice ,poc,poc,poc,in partea din fata,pe la motor,de la ce-or fi oare?bineinteles asta se intampla cand functiona motorul :D

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat azi bobina inductie,am dato jos de pe masina,am masurato si pare buna,am pus fisa cu o bujie pe ea,am legato la o baterie si da scanteie,deci e buna.pe masina nu primeste curent

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul HALL l-ai verificat? E foarte important acest senzor. Fara el motorul nu porneste si nici injectoarele nu se deschid daca acesta este nefunctional chiar daca aveti suficienta presiune de alimentare cu benzina pe furtunul de tur. Am patit-o eu. Aveam scanteie, aveam presiune de benzina dar bujiile erau uscate ori de cate ori dadeam la automat. Pana la urma am constatat ca problema era un contact imperfect la senzorul hal.

Mentiune: bujiile erau uscate fiindca injectoarele nu primeau curent de la ECU ca sa le deschida dat fiind faptul ca ECU nu primea semnal de la senzorul HALL. Toate se leaga: trebuie sa o iei logic.

Asteptam sa vii cu noutati.

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUPA CUM SPUNEAM,sunt in plop,dar ma dau jos repede cu ceva ajutor,in primul rand,cum arata senzorul HALL si unde-l gasesc la motor,cum se verifica daca functioneaza?

Modificat de D@ny
fara qoute
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai verificat daca primesc benzina si vine,am dat la demaror si injectorul scuipa benzina,pulverizeaza,in continuare nu am scanteie la bujii,am scos toate mufele ce le-am vazut pe la motor si le-am pus la loc,am masurat continuitatea fiselor de la bujii si celei centrale si pe aparat nu indica nici o continuitate,am verificat o fisa romaneasca ,asa de proba si da continuitate,sa fie fisele?greu de crezut sa fi picat chiar toate odata,am desfacut pana si calculatorul,ma gandeam la o lipitura imperfecta dar nu am vazut nimic suspect.POATE MA AJUTATI CU UN MANUAL IN ROMANA PTR GOLF 3 SAU MACAR CU PARTEA ELECTRICA DACA NU TOT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei pot sa ajut , sa verificam una alta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea este cand poti tu,cat mai repede, hmcristi sau 0741240067,da un bip si te sun eu,ms pentru propunere

am impresia ca ne cunoastem,cel putin din vedere,,fostul podu de lemn(cristi racovita si paul h)

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este cineva din Iasi si e dispus sa ma ajute cu un delcou ,fise,bobina de golf3 1,6 benzina,din 93,doar de proba sau sa le cumpar daca sunt defecte ale mele i-asi ramane dator.

0741240067 sau id hmcristi

inca o intrebare,cum verific hall-ul asta? asa in starea asta,desfacut nu ca-n manual.

post-26926-1220025775_thumb.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modalitatea de verificare a transformatorului de aprindere, a senzorului Hall si a functionarii acestora. Bafta!

post-6155-1220035169_thumb.jpg

post-6155-1220035187_thumb.jpg

post-6155-1220035204_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc,am primit manualul de la colegi forum dar de unde iau o lampa cu diode pentru verificare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu se pricepe nimeni sa-i dau de cap la masina asta?

Ma refer la cei din Iasi,platesc pentru reparatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa ma uit putin eu dar sapt viitoare daca nu-i dai de cap pana atunci... nu prea am timp. Poate luni sau marti seara. Da-mi un tel luni. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine ma poate ajuta si pe mine cu manualul va rog frumos?????

boond2222@yahoo.com daca va rog sa mi-l trimiteti pe mail.multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!