Jump to content


Photo

Problema la Golf 4 AXR


  • Please log in to reply
226 replies to this topic

#61 golfulet

golfulet
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2000
  • Motorizarea:1.9TDi 90CP

Posted 19.12.2008 @ 13:42

Multumesc! :icon_cool: :Driver:

#62 max4ever

max4ever
  • Oraş:Drobeta-Turnu Severin
  • Maşina:Golf IV Variant
  • Model:AXR-2005 Ocean
  • Motorizarea:1,9TDI 101CP

Posted 25.12.2008 @ 13:16

Ca sa verificati continuitatea legaturilor dintre senzor G28 si ECU trebuie demontata grila de la stergatoare apoi verificati cu un Ohmetru daca:
-pinul 1 (fir de culoare maron) duce la pinul 110 din ecu...faceti la fel ca la pinul 2
-pinul 2 (fir de culoare neagra)duce in pinul 102 de la ecu...verificati continuitate intre mufa de la senzor si mufa de la ecu(ma refer la mufele din cablaj)
-pinul 3 din mufa de la senzor e masa, trebuie sa aibe 0 ohmi cu masa

#63 Ghile

Ghile
  • Oraş:Zalău
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4
  • Motorizarea:1.9 Tdi 101 c.p

Posted 27.01.2009 @ 11:06

In legatura cu spirala de la bujii.Toate becurile de frana iti sunt bune?nu sunt arse nici unul?eu asa am patit si palpaia spirala

#64 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 06.02.2009 @ 20:51

problema asta o am si io de vreo luna de zile,porneste dimineata usor fara pb,dupa un timp ce sta dau sa pornesc si nimic ,invirte si degaba.automat mi se si aprinde si becu de la esp, dupa ce dau mai lung la automat o ia.citeodata porneste la sfert.am pus vag si imi da 16705-engine speed sensor.am verificat mufa sensor,fire, demontat sensor,,nimic nu am gasit.acum am 4 alternative:alimentare motorina [trebuie sa invirta sa faca presiune],senzor defect dar nu cred,baterie obosita nu mai are destula putere sa invirta la 300 rpm cit ii trebuia la pornire,electromotor murdar [trebuia curatat].daca aveti vreo rezolvare ca io nu mai stiu ce sa incerc.

#65 Ulise

Ulise
  • Oraş:Drobeta-Turnu Severin
  • Maşina:Volkswagen)
  • Model:Golf IV Ocean 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 07.02.2009 @ 17:10

Si eu astept o rezolvare de la cineva , chiar saptamana trecuta dupa ce am spalat-o n-a vrut sa mai porneasca din prima si am dat mai lung si iar mi s-au aprins martorii de bujii si de motor (cateodata si ESP) , binenteles aceeasi eroare .Am masurat continuitatea la fire , tot in regula. Senzorul nu e defect ca eu l-am inlocuit si tot asa face.

#66 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 07.02.2009 @ 22:10

un caz la fel de pornire,a luat baterie noua,nu mai are pb.nu ca asta ar fi rezolvarea,dar a dat rezultate....o aia la sfert.

#67 50YMU

50YMU
  • Oraş:Bistriţa
  • Maşina:vw golf 4, pacific
  • Model:mk4 2004
  • Motorizarea:1.9 TDi 101CP

Posted 08.02.2009 @ 10:50

Salutare am avut si eu aceasi problema cu becurile in bord cel de engine check si spirla anul trecut in vara. La mine rezolvarea initial a fost simpla am schimbat senzorul de turatie G28 si traba a fost ca rezolvata, dar de cateva saptamani problema a reaparut. Am vorbit cu un mecanic de la reprezentanta VW si mi-a spus ca sunt mai multe probleme de fabrica ce apar la golf 4 1.9tdi cu motor axr, cum ar fi: bujiile asta in cel mai fericit caz, senzor de turatie, filtru de motorina, perii electromotor, posibilitatea de fisurare a unei conducte de motorina (in acest caz se formeaza o bula de aer si motorul porneste nu la prima ci la a doua cheie) si multe alte probleme de senzori mi-a explicat prietenul asta al meu.
Dupa ce reusesti sa-ti rezolvi problema iti mai sugerez o remapare, prin schimbarea softului mai scapi si de ceva posibile probleme care ar putea sa apara.
Specificatiile dupa remapare arata asa de la 101 cp la 136 cp, de la 225 Nm la 295 Nm si consumul extraurban scade cu vreo 200 de ml, pretul e undeva intre 200 si 300 euro, depinde unde mergi.
Ca sa te ajut iti sugerez sa mergi la o reprezentatnta volkswagen pentru o diagnoza, gasesti tu 70 de lei, pentru remapare sugerez o firma specializata care ofera garantie nu ceva garaj de coltu blocului.

#68 Ulise

Ulise
  • Oraş:Drobeta-Turnu Severin
  • Maşina:Volkswagen)
  • Model:Golf IV Ocean 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 08.02.2009 @ 17:37

Daca tot cunosti mecanicul asta de la reprezentanta asteptam sa ne spui cum si unde ai rezolvat problema .Si eu am schimbat senzorul G28 dar dupa o luna mi-a reaparut eroarea(speed senzor implausibil semnal) si aceeasi doi martori aprinsi in bord. Am facut masuratori (continuitate fire de la senzor la ECU) si totul e in regula.Acum am acoperit ECU cu ceva sa vad cum o fi asa ca v-am spus cred ca la mine e legat ceva de umezeala si apa,adica porneste greu si apare eroarea mai ales dupa ce o spal sau ploua tare afara.

#69 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 08.02.2009 @ 17:42

io am citit pe un forum din sua si spuneau ca asta ie o pb de soft care se poate remedia cu un flash up-date si gata scapi de ea.

#70 Zabin

Zabin
  • Oraş:Arad
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf v 2.0 TDI
  • Motorizarea:140 CP 4Motion

Posted 08.02.2009 @ 17:46

Ulise, ai incercat sa dai cu un spray contact la mufa de la senzor?

#71 Ulise

Ulise
  • Oraş:Drobeta-Turnu Severin
  • Maşina:Volkswagen)
  • Model:Golf IV Ocean 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 08.02.2009 @ 21:29

da , am dat cu spray pe contacte dar fara rezultat. In ce priveste flash update -ul de soft poate imi spune cineva unde si cum pot sa-l fac

#72 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 10.02.2009 @ 20:03

azi am dat electromotorul jos si l-am curatat.acum ie ok.peste vreo doua ore dau sa plec.surpriza,la fel invirte,invirte,pin la urma o ia,greu.se aprinde martorul esp.deci se elimina faza cu electromotorul.ar mai ramine senzorul de turatie motor,dar am vazut ca unii l-au schimbat si degeaba.sincer...nu mai stiu ce sa-i fac.o sa incerc cu bateria.

#73 DosarPenal

DosarPenal
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT B6 - 2009
  • Motorizarea:20TDI CR 170CP

Posted 11.02.2009 @ 08:43

Dragi colegi cu motor AXR cu probleme la pornire, m-am lovit de problema asemanatoare cu a voastra la masina unui prieten (golf 4 AXR).
Problema era ca masina pornea greu(dupa multe secunde pe demaror).

Cam asa stau lucrurile:
1. verificati siguranta nr 34 (se afla in stanga bordului si se poate identifica de pe panoul care acopera sigurantele). Daca asta e arsa(are 10 A) o inlocuiti si apoi vedeti ce se intampla.

prin siguranta asta se alimenteaza 3 chestii in motor: debitmetrul, senzorul pe pozitie ax cu came(sau senzor de turatie), clapeta de reglaj admisie. In cazul motoarelor AXR clapeta de admisie are dublu rol - acela de a inchide aerul la oprirea motorului si de a regla debitul de aer. Stiu ca asta e in general solutia adoptata la benzinare, dar credeti-ma ca asa e. Acea clapeta de admisie este separata de EGR. Veti observa 2 piese pe traseul de admisie, EGR si clapeta in cauza.
De obicei problemele vin de la aceasta clapeta care este capsulata si contine si parte de actionare electrica. In momentul in care uleiul din gazele de ardere introduse de EGR se condenseaza acolo, scurtcircuiteaza automatizarea clapetei si asta se distruge. Cateodata ramane scurtcircuitata si astfel siguranta 34 se arde, anuland astfel alimentarea si functionarea debitmetrului si senzorului de turatie care are si rolul de a initia injectia in cilindrul cu compresie maxima - de aici pornire grea a motorului.

Daca vreti mai multe detalii PM.

#74 marianu

marianu
  • Oraş:Braşov
  • Maşina:audi
  • Model:A4 b8 tdi 2009
  • Motorizarea:2.0 120cp

Posted 12.02.2009 @ 20:34

clapeta functioneaza,ie ok,pornirea ie tot asa,odata o ia bine ,odata greu....nu stiu care ie pb.

#75 mishanu

mishanu
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 13.02.2009 @ 12:46

Altii au schimbat G28 si nu mai au probleme chiar de spală motorul. Eu de fac asta cred că nu mai pornesc veci din loc.
Si la mine e de la apă, ca la Ulise, aşa că nu cred că e vb de siguranta de care zice TDI, dar voi verifica si asta. I-am facut la ECU un capac perfect ca am crezut intra apa la el prin grilă, dar iarasi am probleme ... si chiar la o ninsoare slabă, fară multă apă.
Incerc să vad ce e flash update -ul de soft. Sper să rezovam problema, ca m-am saturat.
... mi-oi lua Logan si nu mai am atta treabă ...

Edited by mishanu, 13.02.2009 @ 13:01.


#76 mishanu

mishanu
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 14.02.2009 @ 17:55

TDI, prietenul tău avea la masină simtomele care le au si ale noaste ? mă refer la cei doi martori, sau e vb doar de pornirea groaie.

#77 DosarPenal

DosarPenal
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:PASSAT B6 - 2009
  • Motorizarea:20TDI CR 170CP

Posted 16.02.2009 @ 08:24

Masina prezenta urmatoarele :

1. Pornire greoaie(adica invartea de multe ori motorul pana pornea).
2. La ralanti mergea bine, dar nu tragea si scotea fum (debitmetru).
3. Problema cea mai grava, la accelerare avea vibratii de la motor, asta de la axul cu came aproape distrus si 7 tachetzi gauriti(sper sa nu fie si cazul vostru).
4. Daca inlocuiam siguranta 34(alimenteaza debitmetru, clapeta de admisie si G28) masina pornea din prima dar dupa 10 sec de functionare se ardea din nou siguranta.

#78 mishanu

mishanu
  • Oraş:Turda
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:GOLF 4
  • Motorizarea:1.9 TDI 101 CP

Posted 16.02.2009 @ 19:20

Salut!
Am inteles, TDI. Nu cred ca e aceeasi problema, La mine porneste mai greu doar daca o spal si in plus se aprind la bord cei doi martori: de motor si spirala care clipeste. Dar motorul functioneaza perfect dupa ce porneste.
Mai vorbim .
Pa pa

#79 Ulise

Ulise
  • Oraş:Drobeta-Turnu Severin
  • Maşina:Volkswagen)
  • Model:Golf IV Ocean 2005
  • Motorizarea:1.9 TDI 101CP

Posted 16.02.2009 @ 22:12

Mishane poate gasesti si tu la Cluj la reprezentanta vreun priceput sa-i dea de cap ca problema o au mai multi si prea e la fel ca sa nu fie ceva defect de constructie sau un punct sensibil pe care cei de la reprezentante ar trebui sa-l cunoasca ca se intampla la multe masini (Golf IV)

#80 stevee

stevee
  • Oraş:Târgu Neamţ
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf IV/Golf1/Jetta II
  • Motorizarea:BAD/GF/NZ

Posted 23.02.2009 @ 11:17

Salutare.Am un prieten cu un Golf AXR tot din 2004 care a patit aceeasi problema.Ieri i s-a aprins intermitent martorul in bord la bujii incandescente impreuna cu martorul de gaze care sta aprins mereu.Seara i-am facut un test cu vag-comu' si a aparut aceeasi eroare ca la colegu marianu,engine speed sensor.Am sters-o si nu a mai aparut.Stiti cumva de la ce poate sa fie?




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users