Jump to content

Tremurat Motor La Relanti


mihh
 Share

Postare recomandată

Am inteles ca ar fi un injector de vina. Cica se poate verifica facand testul "cu paharelele" sau ceva de genul ca sa vezi cata motorina curge din fiecare (daca am inteles eu bine). Cand o sa am timp o sa ma interesez si sa vad ce mi se spune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.
Ceea ce ati patit/patiti si voi patesc si eu.

Este vorba despre acel zvac/shoc/trepidare care seamana mai mult ca o tahicardie a inimii, care o simti in scaun. La mine dimineata nu se manifesta deloc acea trepidatie doar trepidatia motorului ceea ce e normal. La mine dupa ce merg un pic si stau la semafor cu piciorul pe frana simti in scaun socurile alea in scaun si mici pauze (exact ca o tahicardie :-)), dar parca se accentueaza daca stau cu botul intr-o rampa. Am inceput sa folosesc motorina de la MOL EVO DIESEL si face la fel.

 Am schimbat tampoanele de la motor crezand ca ele sunt de vina, dar nu erau ele.

 Cineva care a rezolvat problema concret ? Nici nu stiu sincer de la ce sa incep prin a rezolva acea trepidatie care e foarte enervanta pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un update, dupa folosirea motorinel de la MOL EVO DIESEL nu am mai simtit deloc acel tremurat in scaun deloc in ultimele 2 zile. Probabil e vina calitatea motorinei. 

Numai bine!

Modificat de Bogdanos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

update1.1: problema nu a disparut nici dupa folosirea motorinei evo diesel de la mol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un print screen pe grupurile 004/013/015, sa vedem cum stai cu avansul/inceputul injectiei/cantitatea injectata si durata ei.

Daca toate astea sunt ok ai putea sa te uiti la ax cu came/tacheti sa vezi starea lor.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg maine iar la o diagnoza si o sa-i spui aluia sa faca pe grupurile care le-ai precizat dar nu stiu cum sa fac cu pozele pentru ca nu detin eu o interfata :-D,  o sa incerc sa fac o poza ceva la desktop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am revenit cu problema trepidatiei de la motor care se simte in scaun, in special cand botul masinii sta in panta (in sus si in jos) sau la semafor se simteau mai tare acele trepidatii.

De cand am pus motorina de la OMV maxxmotion, am tot testat masina in diverse conditii si s-au redus simtitor acele trepidatii, cel putin eu nu am mai simtit nici o trepidatie.

Sper sa fie de folos celor cu probleme asemanatoare mie pe golf 5 2.0tdi BMM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut

De curand sunt si eu posesor de jetta 2.0tdi motor bmm si am sesizat o trepidatie cand tin ambreiajul calcat.....Cand opresc la semafor sau stau pe loc parca intrerupe putin motorul daca calc frana

Din cauza acestor doua simtome ma gandesc sa nu fie un tampon la motor sau pierde vacum pe undeva...Pe tester nici o eroare simptone de volant sau rulment dus nu sunt....

Voi ce spuneti ce ar putea fi sau cu ce incep sa verific....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cum s-a rezolvat pb pana la urma?Eu am aceeasi pb,nu merge rotund si in plus face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Problema cu tremuratul o am si eu , si a aparut după ce am schimbat ambreiajul (volant, placa, disc,rulment), nu stiu poate ca am mers mult cu volant defecta si au fost afectate tampoanele. Vreau sa va spun ca am schimbat ambriajul la 230 000 si au gasit volant blocata, efectiv se lipise o parte de alta dar motorul nu trepida inainte de schimbare. In plus acum daca incerc sa accelerez scurt pe loc zici ca imi pleaca motorul . Pot fi cumva de  vina tampoanele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

eu inca nu am rezolvat nimic cu tremuratul dar mai  nou am o eroare pe bujii ( pe toate 4) si am verificat cu un cablu direct de pe plus la baterie ...nici una nu face scanteie ?

 

E posibil sa fie arse toate patru ??? Masina porneste la sfert .. Stie cineva cum se verifica releul sau sa-mi iau bujii ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor,

 

Sunt fericitul posesor al unui Golf 5 - 1.9 TDI 105 CP - cod motor BKC. 

Din nefericire aud un zgomot, cand e la relanti, dupa ce o turez. Sunetul persista cateva secunde si apoi isi revine. Daca apas ampreiajul (in timp ce apas acceleratia), desi e pe liber, nu se mai aude acel sunet - in video, cand nu se mai auzea - aveam piciorul pe ambreiaj. Problema este ca in acelasi moment am fluctuatii si de tensiune: farurile, luminile interioare si de bord se vad cum fluctueaza. Parca ar fi o desincronizare. Stie cineva ceva? Ma poate ajuta cineva? Va trimit si un video, se poate auzi destul de clar acel zgomot: 

Mentionez faptul ca porneste la rece (temp de 0 grade) normal, nu scoate fum, acceleareaza normal. Am pus-o pe tester si nu a dat nimic.

Multumesc mult.

Modificat de ilasca_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare colegi am si eu o problema ,in momentul accelerarii masina tremura si incepe sa se auda o bataie,valorile injecoatelor sunt ok in afara de cel a injectorului 2 care e se +2,99 pe care l-am inlocuit cu cel de al 4 si tot pe injectorul 2 apare valoare de 2,99 sa fie cablajul sau ce poate sa aibe. va multumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu aceleasi probleme cu tremuratul (golf 5 BKC)..doar ca nu mereu,are momente cand merge perfect.pe turometru nu se observa. Sigur nu e de la ambreiaj.. face la fel si daca ii calc ambreiajul. Am si un passsat cu acelasi motor ,avea trepidatii de la ambraiaj dar l.am schimbat la 185 000 si de atunci nu a mai facut nimic si are 260 000.  Nu poate fi si din firele dintre injectoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat cablajul injectoarelor,in final am descoperit problema dupa ce a fost dus calculatorul la verificat ,masina mergea perfect cand ajungea la 90 grade dar pana atunci mergea doar in 3 injectoare ,am avut rupt arcul unei supape pe cilindru 2 .

 

Modificat de flavius 1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,ma poate ajuta cineva in urmatoarea problema?Am un golf 5 din 2005 cu motor BKC 1,9,scotea mult fum, facea si zgomot de ziceai ca sar injectoarele ,am duso la mecanic care a rezolvat problema.Mi-a spus ca a schimbat injectoarele pentru ca erau praf si mi-a pus el 4 injectore de pe o masina care a fost accidentata si care avea 42 000 km ( a mea avea 240 000 km) eu nu am vazut nimic ce a schimbat pentru ca injectoarele vechi lea pus pe motorul accidentat (adica lea inlocuit si toata lucrarea ma costat 200 € in Italia) . toate bune si frumoase insa dupa circa 7 000 km cand accelerez dupa circa 3 000 ture se aude un zgomot ca si cum ar bate avansul la o masina pe benzina.Avand in vedere ca in afara de supape am schimbat tot ce tine de chiulasa,ax cu came, tacheti etc . cu circa 8 000 km ( am vazut ca au fost schimbate) ascultand motorul cu el a ajuns la concluziea ca sunt de vina injectoarele si trebuie inregistrate pentru ca el lea pus la ochi de meserias.Intru cat eu nu am vazut daca el a schimbat injectoarele ci lam crezut pe cuvant ma intreb oare a schimbat el cele 4 injectoare cu numai 200 € cu tot cu manopera in Italia?iar masina accidentata avea exact acele injectoare care se potriveau la motorul meu? Cum de nu au facut galagie de cand lea schimbat?Se pot deregla in mers?Sau doar lea curatat pe cele vechi si mia spus mie ca lea schimbat ? Practic nu stiu voi ce ziceti? Sau sa fi schimbat numai unul si acum sa faca figuri pentru ca o fi de alta marca sau de alt tip? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am problema din titlu de vreo doua saptamani, problema a aparut dupa ce am schimbat egr-ul. E posibil sa fie de la el sau e coincidenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am un golf5 4motion cu motor bkd 2.0disel din 2006 cu injectoare bosch. am o problema destul de enervanta legata de vibratii la motor. am observat vara cand este cald afara si merg prin oras(accelerare franare si tot asa) incepe sa vibreze motorul atat la relanti cat si in accelerare. parca ar merge in 3 pistoane asa se simte. ca putere scade foarte putin. am fost la tess brasov sa verifice valorile de la injectoare si mi s.a spus ca sunt in regula. la egr ar fi dat unele valori putin anormale. iarna nu am avut problema asta mergand in oras. doar vara cand sunt temperaturi ridicate. multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Am un volkswagen golf 5 motor 2.0, 140 CP cutie automata DSG, cod motor BMM. De mai mult timp dar nu tot timpul pornesc masina nu este niciun fel de problema dar dupa ce merg putin si pun frana sa incetinesc viteza cand stationez incepe sa trepideze motorul, sa galopeze, imi iasa fum de sub capota pe langa stergatoare, parca ar merge in 3 pistoane. Fumul se vede ca iasa prin spatele motorului. Am fost la serviceuri mi s- a zis ca e racitorul de gaze de la egr l-am schimbat dar dupa un timp mi-a facut iar. Am si video dar nu pot sa il postez aici si nici poze. Precizez ca nu tot timpul imi face ci doar cand o apuca face cateva zile si apoi iar nu imi face o luna sau doua. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paste fericit!

Sunt membru nou si va rog sa ma scuzati daca nu folosesc termenii corespunzatori(sunt nou si in a'le mecanicii)

Am un vw golf 5,1.6mpi ,102 c.p.,din 2006

Problemele le-am sesizat dupa ce am schimbat distributia( nu sunt sigur,poate erau mai de mult)

La relanti motorul se tureaza si se detureaza singur,fara variatii ale turometrului,dar cu mers neregulat ,tinde sa se opreasca ,tremura putin iar apoi se accelereaza singura.

 

Am verificat din nou distributia si este la semne,am verificat si curatat injectoarele(din nou mii s-a spus ca sunt in regula);am inlocuit bobina de inductie,bujiile ,fisele de la bujii,2 senzori((nu stiu care),am ajuns si la reprezentanta vw Craiova Serpico(dar am plecat cu un gust amar:mi-au spus ca pe partea electrica nu sunt probleme, dar ca daca vreau sa o verifice ei, trebuie sa comande piese ,iar eu trebuie sa le platesc pe toate chiar daca ei gases problema din prima......)

A mai ramas sa schimb si clapeta de acceleratie(1200 ron) si sper sa fie de acolo ca pur si simplu nu stiu ce sa mai fac si unde sa ma duc?!

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare, Am si eu o vibratie periodica la relanti. Atunci cand este vibratia mai mare (se simte usor in toata masina) si becurile in interior cat si farurile palpaie putin. 

Am schimbat bobina si fisele, bujiile sunt NGK (ce ii drept au sub 2 ani si vreo 40 k km ), alternatorul incarca bine adica in sarcina cu toti consumatorii porniti incarca undeva l 14.57 V - 14.4 V.

Ar putea sa fie releul regulator de incarcare? desi nu prea cred..

Este alt loc in care as putea sa verific? din ce pot observa inclin sa cred ca problema este una de natura electrica.

Multumesc,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut, imi cer scz daca postez acest topic, intr-o sectiune unde nu at trebui sa fie, sunt membru nou, si inca incerc sa ma acomodez cu regulile.

Am si eu un  tremurat usor la relanti, turometrul nu se misca, dar motorul nu merge rotund.

Am fost la mecanic, si a pus testerul si imi da misfire cylinder 2, a schimbat bujiile intre ele, bobinele intre ele, eroarea nu se muta pe alt cilindru,injectoarele nu le-a mai schimbat intre ele, fiindca a facut un test de compresie. valori:1=16.5,2=14.5,3=15.5,4=15.5.

Uleiul de abia ce l-am schimbat deci nu imi dau inca seama daca mananca sau nu ulei, cert e ca mecanicul a zis ca e o supapa "arsa", deci dat jos chiulasa etc.

Voi ce parere aveti? E asa mare diferenta intre 1si 2 ca trebuie desfacut motorul? Poate fi si o problema electrica?

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia citita e mare... a dat prea mult la demaror. Incearca sa citesti valoare dupa ce invarte de 3-4 ori motorul. Atunci, daca ai sub 8 e o problema cu compresia. Daca ai o supapa arsa, atunci ea nu calca bine pe chiulasa si face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De 2 saptamani am cumparat un VW Jetta 1.6 102 CP, care are ~53 000 km, reali. De 2 zile a inceput sa tremure aleatoru la relanti, abia se simte in scaune cand tremura. Daca merg cu ea 5-6 km si dupa stau la relanti dispare tremuratul. Cand am cumparat-o si am pus testerul pe ea nu a avut nicio eroare. In momentul de fata nu am ajuns sa pun testerul sa vad ce erori ar da. Oare ce problema sa aibe?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • loghy a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!