Jump to content


Photo

Pompa de benzina


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#1 Scorpion_23

Scorpion_23
  • Oraş:(necompletat)
  • Model:Trabant 1.3

Posted 19.02.2005 @ 12:42

Salut! Stie cineva ce pompa de benzina se potriveste la un motor de VW Polo 1 de 1300 cmc? Si cam care mai este pretul unei astfel de pompe?
Multumesc!

#2 vioelectric

vioelectric

    Membru senior

  • Oraş:Sighetu Marmaţiei
  • Maşina:vw
  • Model:passat b3
  • Motorizarea:1,9 td

Posted 23.02.2005 @ 23:49

ia din dezmembrari pompa exterioara scapi ieftin si usor ,noua de dacie e 3,5 mil dar de mas straina? te rupe! si fabricate in ue naspa.

#3 goad

goad
  • Oraş:Bucureşti

Posted 26.02.2005 @ 19:45

1300 cmc
indicativ motor HH sau HJ (44 KW respectiv 43KW)
Sunt aceleasi pompe de la polo 2 , golf 2 si Passat 2

cod original pompa : 052 127 025J sau 251 201 511G - pret 57 Euro fara TVA !
Mai bine ia SH ...

#4 Greuuuuuuuuu

Greuuuuuuuuu
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo 1996 6N
  • Motorizarea:1.4 MPI 60 CP

Posted 05.07.2010 @ 08:42

Salut am si eu un polo 6N din 1996 si mi se oprerste in mers cand dau sa o pornesc nu se mai aude pompa de benzina daca o las 5 minute isi revine de parca nu ar fi avut nimic sau daca ridic bancheta si misc de firele de la pompa porneste imediat stie careva ce ar putea avea sau ati mai patit asa ceva? Multumesc anticipat!!!!

#5 stealth

stealth
  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:Honda
  • Model:CivicType S
  • Motorizarea:1.8i-VTEC 150cp

Posted 08.07.2010 @ 12:54

verifica-i releul si siguranta daca zici ca nu se mai aude.

#6 Greuuuuuuuuu

Greuuuuuuuuu
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo 1996 6N
  • Motorizarea:1.4 MPI 60 CP

Posted 10.07.2010 @ 08:47

Releu l-am schimbat da siguranta care e ca sunt multe? Multumesc anticipat

#7 Greuuuuuuuuu

Greuuuuuuuuu
  • Oraş:Craiova
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:polo 1996 6N
  • Motorizarea:1.4 MPI 60 CP

Posted 07.08.2010 @ 07:14

Salut stie careva ce simptome are masina daca pompa de benzina nu mai functioneaza normal? Multumesc anticipat!!!!

#8 Constanteanu

Constanteanu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6n1 Variant '98
  • Motorizarea:1.4i AEX 44 kW

Posted 17.12.2011 @ 08:54

am schimbat pompa de benzina (pompa noua e meat@dorian si pe eticheta scria 'made in PRC' , am dat 300 ron pe ea) si acum masina nu porneste ' la rece' .... scot filtrul de aer , torn putina benzina in carburator si porneste... dupa ce o turez un minut, porneste si la automat ... motorul merge rotund, nici o treaba, motorul trage bine indiferent de turatie, am demaraj , totul ok .. dupa 3/4 ore de stationare , (probabil cand se raceste sau scade presiunea de benzina ) nu mai porneste neam...

am schimbat apoi si filtru de benzina, am verificat bujii, fise, delcou, am inlocuit ce era dubios si am curatat carburatorul cu spray special, totul verificat cu grija... tot asa face.. nu vrea sa porneasca la automat...

am fost la 2 mecanici diferiti , unu mi-a spus sa schimb fisele si bujiile cu altele noi, i-am explicat ca le-am verificat... apoi a inceput sa bata apropouri de injectoarele ... celalalt spune ca de la magazin mi-au vandut o pompa care nu face presiunea necesara pornirii masinii, ca e ea proasta sau ca nu e ce trebuie pentru motorul meu ...



a trecut cineva prin asa ceva?

Edited by Constanteanu, 17.12.2011 @ 09:12.


#9 stealth

stealth
  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:Honda
  • Model:CivicType S
  • Motorizarea:1.8i-VTEC 150cp

Posted 17.12.2011 @ 09:59

Stai ca eu unul nu pricep, tu ce masina ai?
ba zici ca ii torni in carburator ba zici ca ai injectoare?

#10 Constanteanu

Constanteanu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6n1 Variant '98
  • Motorizarea:1.4i AEX 44 kW

Posted 17.12.2011 @ 11:02

am masina exact ca ta, vw Polo Variant 98, 1.4i pana si codul la motor e acelasi AEX ... daca ai scos vreodata filtru de aer ai sa vezi acolo ceva exact ca la Dacie care seamana cu un carburator, cu o clapeta de aer etc, etc... daca e nevoie fac poza sa vezi ...


deci , eu torn un capac de Coca - Cola peste clapeta de aer si masina porneste...


daca stii ceva despre fenomenul descris , te rog , povesteste!



acum vin de la magazin , mi-au spus ca pompa care mi-au vandut-o e de 3 bari .. vreau sa pun un manometru pe furtunelul de la benzina sa vad cat are...

Edited by Constanteanu, 17.12.2011 @ 11:06.


#11 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 17.12.2011 @ 11:41

sa imi lasi o serie de caroserie sa verificam pompa.Sunt pompe care merg si la 2 bari pt aceelasi tip de motor.Difera anul fabricatiei.Sa desfaci furtunul de alimentare si in momentul cand pui contactul trebuie sa iti scoate penzina pe el 1 secunda.

#12 Constanteanu

Constanteanu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6n1 Variant '98
  • Motorizarea:1.4i AEX 44 kW

Posted 17.12.2011 @ 14:53

vw Polo 6n1 Variant , 1.4 i

caroserie ; wwwzzz6kzwr533116
tip ; Variant ( combi )
motor ; AEX913421
cc ; 1390 cm3
putere ;44kw
an fabricatie 1998


cam astea ar fi datele de identificare ale masinii

pompa pe care am cumparat-o este meat&doria , numar identificare : 76809
asta inseamna ca pe siteul lui meat&doria o sa gasesti pompa asta , acolo scrie ca e pentru VW Sharan, motor de 1.6





pompa care am scos-o era de la alt producator, atk sau ceva de genul.. in orice caz tot de 3 bari era...

pompa originala ( care o dau ei pentru polo de 1.4 i ) de la meat&doria nu s-a potrivit fizic in suportul alb de plastic ce intra in rezervor...


in orice caz , azi aveam 2 variante :

ori pompa nu ridica presiunea ca sa poata porni masina ori e vreun senzor ceva defect care la rece nu lasa benzina sa intre in motor ...


am facut urmatoarea verificare : am incins motorul, situatie in care porneste lejer, am scos apoi furtunelul de benzina din rampa ca sa eliberez presiunea, am dat la cheie sa verific daca nu a mai ramas ceva ... dupa ce motorul nu a mai pornit, am pus la loc furtunelul de benzina.. si a pornit la sfert...
deci nu pompa ar fi de vina ( pentru ca a facut presiune destula cat sa porneasca masina) ci altceva care nu functioneaza la rece..


acum intreb, nu cumva e vreun senzor pe la rampa pe acolo care lasa un sprit de benzina scurt pentru pornire? si cand e motorul rece ala nu functioneaza? stie cineva de asa senzor pe acolo ca sunt multe fire ...

Attached Files


Edited by Constanteanu, 17.12.2011 @ 15:00.


#13 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 17.12.2011 @ 15:06

Din pacate nu imi filtreaza data concludente pt masina ta.Deci nu iti furniza codul pt pompa de benzina de prim montaj.
Denumire model Polo Variant
Model POC
Data fabricatie 15.10.1997
An 1998
Cod vanzare 6V50U3
Cod motor AEX
Cod cutie viteze DCJ
Acţionare axă 5S
Dotare HU
Culoare plafon Z4
Culoare exterioara / Cod vopsea Z4 / 902

#14 Ebi

Ebi
  • Oraş:Lugoj
  • Maşina:Seat
  • Model:Leon 2001
  • Motorizarea:1,4 16V 75CP

Posted 17.12.2011 @ 15:13

Sigur este vreun senzor de temperatura care da informatii gresite sau poate la rece este un injector suplimentar care baga benzina mai multa in galerie. La rece este ceva echivalent socului de la masinile vechi. Din pacate nu cunosc in amanunt motorul tau.

#15 Constanteanu

Constanteanu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6n1 Variant '98
  • Motorizarea:1.4i AEX 44 kW

Posted 17.12.2011 @ 16:05

daca ai stii , am fost la 2 mecanici si la vreo 3 magazine .. nici unul nu a stiut sa-mi spuna de vreun senzor sau injector suplimentar.. luni vreau sa fac cunostinta cu alt mecanic... al treilea...

are cineva vreun link cu poze care sa arate toate piesele de pe motor din zona unde ma intereseaza? cam cum au cei de la piese auto?

#16 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 17.12.2011 @ 16:48

...

Attached Files



#17 Constanteanu

Constanteanu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6n1 Variant '98
  • Motorizarea:1.4i AEX 44 kW

Posted 17.12.2011 @ 17:50

aia e, poza doi pozitia 2 si 4 ... ai ceva mai detailat cu tot cu explicatii ? sau, daca esti amabil sa-mi dai si mie link de unde luati voi pozele astea..!?



am mai aprofundat si cred ca eu am probleme cu soclu .. inainte de problema asta , toamna - iarna cand dadeam la cheie motorul statea turat la 1000 de ture cam 1 min , 1 min si ceva ..apoi scadea singur la 800 de ture .. acum cand il pornesc fortat nu mai face joaca asta ... din cate stiu eu, trebuie sa fie un senzor de temperatura pe undeva , am martor si in bord pentru asta ( nu s-a aprins niciodata) .. senzorul ala da informatia la calculator si calculatorul comanda soclu ... cred ca aici trebuie puricat ... gresesc cumva?

idioata situatie...

Edited by Constanteanu, 17.12.2011 @ 18:01.


#18 GABIVVX

GABIVVX
  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:VOLKSWAGEN
  • Model:GOLF
  • Motorizarea:1400

Posted 17.12.2011 @ 18:07

mai gasesti pe net,la mine e mai usor pt ca lucrez in domeniu.

#19 stealth

stealth
  • Oraş:Altul (nu în listă)
  • Maşina:Honda
  • Model:CivicType S
  • Motorizarea:1.8i-VTEC 150cp

Posted 17.12.2011 @ 23:59

ma rog,deci ala nu e carburator,cine ti-a zis asta nu se pricepe. se numeste corpul clapetei sau mai scurt, clapeta.

fa-i diagnoza si vezi ce e defect,ori sensoru de temp,ori clapeta ori altceva.nu mai compara masina cu o dacie si nu-i mai aplica tratamente de dacie ca iti bati joc de ea. asa se fac praf masini moderne care au ceva minor dar din nepricepere sunt facute praf.
tu daca ii dai pe gat benzina, "ca la dacie" habar nu ai ce rau ii faci. senzorul de oxigen probabil ca dus deja,catalizatorul la fel din cauza amestecului excesiv de bogat.mai lipseste sa te apuci sa o tragi cu alta masina prin cartier... nu faci decat sa defectezi din ce in ce mai multe componente si sa colectezi o lista lunga de DTC-uri,de erori in ECU.
Dupa diagnoza si remedierea unor posibili sensori defecti,poti sa te puci sa verifici instalatia de benzina,presiunea in rampa cu un furtun banal de la rorom,un T-ul,3 coliere si un manomentru,cost total vreo 40 de lei, ,apoi eventual se scot injectoarele si se da la automat putin sa vezi daca spreiaza toate.
Dar fa toate astea la un servis bun daca nu nu prea te pricepi,ceea ce e destul de probabil. Fara suparare,eu tin mai mult la masini decat la proprietari nepriceputi.

Edited by stealth, 18.12.2011 @ 00:26.


#20 Constanteanu

Constanteanu
  • Oraş:Constanţa
  • Maşina:VW
  • Model:Polo 6n1 Variant '98
  • Motorizarea:1.4i AEX 44 kW

Posted 18.12.2011 @ 08:10

pentru stealth

dupa intrebarea ta si eu am avut impresia ca nu prea te pricepi pentru ca scrie destul de clar la user ce tip de masina am...
si eu m-am gandit sa ma duc la un service cu diagnoza, dar nu prea am incredere .. sunt la al treilea mecanic.. eu nu am auzit pana acum la motoarele noastre sa aiba senzor de oxigen... unde mai precis este el montat?

eu am masina asta de 4 ani, am schimbat la ea ulei, filtre, antigel, placute de frana si o chestie la electromotor.. de aia nu stiu mai nimic, dar daca vrei sa vorbim de dacia 1410 e cu totul altceva...



pentru GABIVVX

daca esti in domeniu te rog sa-mi spui unde este senzorul de temperatura si cum functioneaza soclu comandat de calculator, adica unde e electrovalva sau ce-o fi care da spritul ala de benzina inainte de prima cheie?

Edited by Constanteanu, 18.12.2011 @ 08:27.





0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users