Jump to content

Diferente A6 Allroad Si A6 Avant


maryuskkk
 Share

Postare recomandată

Pana la urma care sunt diferentele intre cele 2 masini exceptand faptul ca allroad are suspensia care ii permite sa isi mareasca garda la sol? stiu ca mai exista acele ornamente. dar, are allroad alte amortizoare mai rezistente, alte bucse , alta caseta de directie, mai rezistenta la tavaleala? practic , articulatiile lui allroad sunt mai rezistente? ca daca aceasta masina are proprietatea doar de a-si mari garda la sol , nu mi se pare mare sfaraiala . are un sistem de tractiune integrala mai avansat??

daca iti iei un allroad , durata de viata a articulatiilor masinii pe drumurile din Ro este mai mare ?

pt ce da un om banii pe aceasta masina? ce are in plus fata de un avant?

are cineva niste informatii complete sau macar niste pareri?

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 56
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • fantozzi007

    7

  • deocamdata

    6

  • maryuskkk

    6

  • Symphony4

    5

Sistemul de tractiune integrala e la fel pe ambele modele.

Eu as alege Allroad pentru polivalenta sa: pot sa imi fac de cap si pe sosea si pe un drum de munte, fara sa pierd ceva din confortul si luxul unei limuzine :).

Stiu ca la Allroad mai se intampla sa cedeze pernele de aer de la suspensia pneumatica (si nu se pot schimba pe rand), cand masina ajunge la un kilometraj destul de ridicat, si in conditii mai grele (praf mult, gropi in exces, drumuri din Ro :icon_thumright:).

...ca daca aceasta masina are proprietatea doar de a-si mari garda la sol , nu mi se pare mare sfaraiala...

E principalul avantaj al Allroad-ului, si tocmai asta il face bun in aproape orice imprejurare (fara exagerari in offroad, sau altele). Gandeste-te cum te simti cand nu poti sa urci o bordura :rolleyes:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca la Allroad mai se intampla sa cedeze pernele de aer de la suspensia pneumatica (si nu se pot schimba pe rand), cand masina ajunge la un kilometraj destul de ridicat, si in conditii mai grele (praf mult, gropi in exces, drumuri din Ro ;)).

sall se pot schimba si pe rind eu azi de ex imi schimb o perfa dr. fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea problema la parcurgerea unor portiuni de drum este garda la sol. Nu ai ce cauta pe denivelari cu o masina joasa.

Deci, suspensia adaptiva este "mare sfaraiala" ... chiar "o mare sfaraiala". Amortizoarele sunt diferite fata de avant adaptate pt suspensie.

In ceea ce priveste restul nu cred sa fie diferente fata de a6. Pana la urma au o platforma comuna, cu toate ca dimensiunile allroad-ului sunt mai mari decat cele avant-ului.

Mai apar de asemenea in plus cele 2 scuturi din otel inoxidabil fata spate.

Cam atat stiu eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar sunt scuturi fata-spate ?

M-am uitat sub Allroad-ul unui amic, si erau doar aparente. Ma refer la cele argintii, care se opresc pe la nivelul spoilerului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e nimic, decat garda la sol care se poate mari. amortizoarele sunt diferite in sensul ca se pot "lungi" sau scurta. dar asta nu inseamna ca sunt mai zdravene. proprietatea de a-si schimba dimensiunile nu e mare lucru. iar garda la sol te ajuta dar putin . pt ca daca te avanti pe drumuri proaste cu allroad, ai garda mai mare , deci treci peste obstacole, dar va trebui sa mergi tot la fel de incet ca si cu o masina nornala , ca altfel iti raman piesele, articulatiile, in mijlocul drumului pt ca masina fiind firava poti avea probleme cu ea. sunt f multe drumuri proaste dar unde nu iti trebuie garda mare la sol , deci allroad-ul nu te ajuta cu nimic. esti la fel ca si cu o masina normala. iar scuturile sunt de fapt doar ornamente, tot trebuie sa mergi atent sa nu lovesti baia samd.

alte opinii?!

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci nu e nimic, decat garda la sol care se poate mari. amortizoarele sunt diferite in sensul ca se pot "lungi" sau scurta. dar asta nu inseamna ca sunt mai zdravene. proprietatea de a-si schimba dimensiunile nu e mare lucru. iar garda la sol te ajuta dar putin . pt ca daca te avanti pe drumuri proaste cu allroad, ai garda mai mare , deci treci peste obstacole, dar va trebui sa mergi tot la fel de incet ca si cu o masina nornala , ca altfel iti raman piesele, articulatiile, in mijlocul drumului pt ca masina fiind firava poti avea probleme cu ea. sunt f multe drumuri proaste dar unde nu iti trebuie garda mare la sol , deci allroad-ul nu te ajuta cu nimic. esti la fel ca si cu o masina normala. iar scuturile sunt de fapt doar ornamente, tot trebuie sa mergi atent sa nu lovesti baia samd.

alte opinii?!

Da. Esti cu "o masina normala". La fel cum esti cu un Defender, sau cu un Discovery sau cu un Patrol ... poate si cu un Hummer ...

Tu ai nevoie de tractor cred ... si nici atunci nu ai putea sa faci raliu prin hartoape ...

Multumit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dom'le ce te ataci asa pt ca am concluzionat ca intre A6 si A6 allroad nu este nici o diferenta decat garda la sol? asta este realitatea. pe drumurile din Ro din pacate a detine un allroad nu iti aduce nimic in plus in ceea ce priveste rezistenta masinii pe cand un suv compact iti aduce ceva in acest sens.allroad iti aduce poate doar consum de combustibil, performante dinamice mai proaste si faptul ca poti urca bordurile. totusi , daca nu exista dieferente intre allroad si a6 avant , de ce performantele dinamice ale allroad-ului sunt mai proaste? de ce pierde 3.0tdi aprox 11 km/h la viteza max si aprox 0,4 sec la demarajul pana la 100 km/h. nu cred ca sunt doar cele cateva kg in plus adica 60 kg.

o alta treaba: bmw x3 este facut pe platforma lui x5 ceea ce este un avantaj. q5 este facut pe platforma lui A4 si am inteles ca va lua de la q7 doar amortizoarele ceea ce nu este bine.

ai mers vreodata pe durmul dintre timisoara si lugoj? despre un astfel de drum spuneam eu si eram curios sa stiu daca allroad te ajuta cu ceva.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dom'le ce te ataci asa pt ca am concluzionat ca intre A6 si A6 allroad nu este nici o diferenta decat garda la sol? asta este realitatea. pe drumurile din Ro din pacate a detine un allroad nu iti aduce nimic in plus in ceea ce priveste rezistenta masinii pe cand un suv compact iti aduce ceva in acest sens.allroad iti aduce poate doar consum de combustibil, performante dinamice mai proaste si faptul ca poti urca bordurile. totusi , daca nu exista dieferente intre allroad si a6 avant , de ce performantele dinamice ale allroad-ului sunt mai proaste? de ce pierde aprox 10 km/h la viteza max si aprox 0,3 sec la demarajul pana la 100 km/h.

o alta treaba: bmw x3 este facut pe platforma lui x5 ceea ce este un avantaj. q5 este facut pe platforma lui A4 si am inteles ca va lua de la q7 doar amortizoarele ceea ce nu este bine.

ai mers vreodata pe durmul dintre timisoara si lugoj? despre un astfel de drum spuneam eu si eram curios sa stiu daca allroad te ajuta cu ceva.

ce fel de jante ai pe masina 17'' sau 18'' ?

Sa reformulez ceea ce am spus mai devreme actualizand la ce ai spus tu aici ... cu ce masina te incumeti sa mergi cu viteza intre Lugoj si Tm ? Drum pe care-l fac minim o data la 2 saptamani avand in vedere ca stau in Tm si in Vl si trebuie sa fac oarecum naveta.

Un SUV compact crezi ca se dovedeste invincibil pe nenorocitele de drumuri din Ro ?

Inca nu au fost inventate HUV - urile (hole utility vehicle).

Referitor la performante ... acelasi motor la greutati diferite ... ce te astepti ?

Oricum discutia asta imi pare polemica de dragul polemicii ...

PS Sa-ti raspund si la intrebare despre jante ... sunt pe 18" si dupa o incursiune off road (unde 100% NU avea ce cauta un A6 normal) aratau asa ... ALLROAD insemna pt offroad si onroad ... asta este diferenta.

post-1729-1204838514_thumb.jpg

Modificat de deocamdata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu vreau polemica insa, am fost surprins si dezamagit sa aflu ca allroad nu are multe in plus.

tu nu cumva esti si pe clubaudi.ro? am pus aceeasi intrebare si acolo? cand am constientizat ca tu esti aceea pers, am sters intrebarea despre jante pt ca mi-am amintit ca discutasem acolo despre ele si ti-am spus ca sunt super faine.

si eu merg pe nenorocitul ala de drum si imi rup masina. si bag viteza nene , nu gluma. ma gandeam ca un freelander, outlandr, rav4, xtrail ar fi mai indicat pe acolo si, in general in romanica. m-am interesat mai bine: sunt 60 kg in plus si masina pierde 11km/h si 0,4 sec la demaraj. eu zic ca este ceva acolo , pt ca nu cred ca doar cele 60 kg fac asta. este ca si cum ai avea o gagica intr-un a6 avant. nu are cum sa fie asta efectul. ca doar nu este de la sumo sa aiba 150 kg. s-ar putea ca masina sa mai aiba altceva in plus de care sa nu stim. si nu ma refer la cele 60 kg.

sincer sa fiu nu ma intereseaza sa analizez cuvantul "allroad" si semnificatia lui din punct de vedere al marketingului, ma intereseaza sa aflu, daca as putea, ce are a6 allroad in plus din punct de vedere tehnic. fizic, ce piese si ce componente are in plus sau de alta natura fata de masina de baza, exceptand niste ornamente si garda marita la sol pe baza unor amoritzoare care se "lungesc".

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu vreau polemica insa, am fost surprins si dezamagit sa aflu ca allroad nu are multe in plus.

tu nu cumva esti si pe clubaudi.ro? am pus aceeasi intrebare si acolo? cand am constientizat ca tu esti aceea pers, am sters intrebarea despre jante pt ca mi-am amintit ca discutasem acolo despre ele si ti-am spus ca sunt super faine.

si eu merg pe nenorocitul ala de drum si imi rup masina. si bag viteza nene , nu gluma. ma gandeam ca un freelander, outlandr, rav4, xtrail ar fi mai indicat pe acolo si, in general in romanica. m-am interesat mai bine: sunt 60 kg in plus si masina pierde 11km/h si 0,4 sec la demaraj. eu zic ca este ceva acolo , pt ca nu cred ca doar cele 60 kg fac asta. este ca si cum ai avea o gagica intr-un a6 avant. nu are cum sa fie asta efectul. ca doar nu este de la sumo sa aiba 150 kg. s-ar putea ca masina sa mai aiba altceva in plus de care sa nu stim. si nu ma refer la cele 60 kg.

sincer sa fiu nu ma intereseaza sa analizez cuvantul "allroad" si semnificatia lui din punct de vedere al marketingului, ma intereseaza sa aflu, daca as putea, ce are a6 allroad in plus din punct de vedere tehnic. fizic, ce piese si ce componente are in plus sau de alta natura fata de masina de baza, exceptand niste ornamente si garda marita la sol pe baza unor amoritzoare care se "lungesc".

Eu am incercat sa-ti raspund prin prisma a ceea ce stiam si a ceea ce am experimentat.

Diferenta dinte A6 avant si Allroad este abilitatea acestuia din urma de a parcurge trasee off road la limita bunului simt. Si nu este analiza cuvantului allroad. Este o diferenta a functionalitatii.

Daca tie iti trebuie masina creata pt a fi imuna la gropi nu o sa gasesti. Nici la Audi nici la un alt producator.

Nu am fost niciodata curios sa intreb daca subansamblele avant si allroad sunt identice. Dar se poate afla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mariusica,vorbesti de Audi ca-s firave de parca spui de Logan.

Ti se pare cumva ca bucsaraia de la Audi este slaba?

De ce ar trebui ca Allroad sa aiba articulatiile altfel?

Colegul ti-a explicat destul de clar si detaliat care este diferenta intre una si alta,precum si scopul pentru care este propus Allroad.

Intr-un topic despre Allroad cineva spunea ca masina nu-si modifica garda la sol,indiferent de greutatea incarcaturii..in sensul ca tu-de pilda-o poti incarca cu varza cind te duci s-o vinzi la taraba in piata la Obor si mergi fara griji..nu-ti freaca fundul pe jos.

Daca pentru tine suspensia aia reglabila la o apasare de buton,ca si confortul oferit de pernele de aer inseamna nimic inseamna ca esti foarte foarte pretentios si ramin mirat ca mergi cu Volvo si nu cu ceva mai acatarii.

Meriti ceva mai pe gustul tau..Volvo este mai de amarastean,ca sa zic asa..

Luigi Vicol

Modificat de l.u.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pentru tine suspensia aia reglabila la o apasare de buton,ca si confortul oferit de pernele de aer inseamna nimic inseamna ca esti foarte foarte pretentios si ramin mirat ca mergi cu Volvo si nu cu ceva mai acatarii.

Meriti ceva mai pe gustul tau..Volvo este mai de amarastean,ca sa zic asa..

Luigi Vicol

se pare ca se respecta zicala aia care spune ca "surdul nu aude dar le potriveste"

eu nu am discutat nici o secunda de confort si despre faptul ca suspensia este reglabila la o apasare de buton. astea le stiam de mult si nu sunt noutati pt mine. si nu are nici o legatura cu pretentiile sau cu aspiratiile mele insa, stai linistit mi le satisfac mai mult ca tine.

as fi vrut sa aflu ceva ce nu stiam, altceva decat ceea ce este vizibil.

am intrebat si o mai repet:

ARE A6 ALLROAD ALTE ARTICULATII DECAT A6 AVANT ? asta ma intereseaza .si nu am spus ca audi sunt firave ci am intrebat daca cele doua masini sunt la fel de robuste . practic are allroad ceva in plus?

cu alta ocazie te rog sa citesti mai cu atentie ceea ce se dicuta pt ca este pacat sa postezi si sa fie in afara subiectului. daca vrei sa discuti despre diferentele intre logan si allroad sau despre confortul pe care ti-l ofera allroad , poti deschide un topic separat.

daca este sa fim off topic , cati km avea masina ta cand ai luat-o 2-3 sute de mii? te intreb pt ca vad ca masina ta are nr B69 si daca nu a fost un nr preferential , masinile care au acest nr sunt inmatriculate acum 1 an(atunci au ajuns masinile sa poarte numere care incep cu B69) iar audi a6 2.5 tdi quttro nu se mai fabrica de aprox 3 ani juma.

Modificat de maryuskkk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma care sunt diferentele intre cele 2 masini exceptand faptul ca allroad are suspensia care ii permite sa isi mareasca garda la sol? stiu ca mai exista acele ornamente. dar, are allroad alte amortizoare mai rezistente, alte bucse , alta caseta de directie, mai rezistenta la tavaleala? practic , articulatiile lui allroad sunt mai rezistente? ca daca aceasta masina are proprietatea doar de a-si mari garda la sol , nu mi se pare mare sfaraiala

pt ce da un om banii pe aceasta masina? ce are in plus fata de un avant?

are cineva niste informatii complete sau macar niste pareri?

Poate ca intrebarea trebuia pusa altfel - daca merita diferenta de bani dintre cele 2 modele.Din cite stiu eu este una destul de mare.Audi A6 Avant poate opta in momentul comenzii pt. aceeasi suspenise reglabila (Adaptive Air Suspensions) ca la Allroad.Cu siguranta sint multe aspecte pe care noi nu le stim si care fac diferenta de pret.Sa nu uitam ca doar un kit de aripi marite cu praguri si scuturi poate ajunge in jur de 3000-4000euro.O discutie cu un reprezentant vanzari de la Porsche ar lamuri problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate o discutie cu un reprezentatnt de vanzari ar trebui sa lamureasca problema insa in general oamenii sunt slab pregatiti si vor sti sa iti spuna aceleasi lucruri : ca are un confort sporit oferit de pernele de aer si ca isi mareste garda la sol printr-o simpla apasare de buton plus ca , are niste ornamente f interesante.

multi dintre colegii de pe forum stiu mult mai multe decat cei care vand aceste masini vor sti vreodata si asta este motivul pt care am intrebat pe forum. pana la urma voi afla raspunsurile insa aceasta arie a forumului nu este accesata de multa lume. poate trebuia sa postez in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'maryuskkk hai sa te lamuresc cum sta treaba ,cred ca sint in masura sa vb deoarece am detinut a6 avant 2.5 cam 5 ani si acum detin allroad . deci diferente la brate (articulatii) nu sunt deloc decit la pret cica toate is mai scumpe la allroad ca dehh e allroad viteza max la allroad e mai mica , demarajul mai slabut,consumul mai mare, iar la mers pe perne mie chiar deloc nu-mi place zici ca is pe valuri nu simti asfaltul sub tine ,una peste alta parerea mea nu isi merita dif de 8-10 mii de euro la acelasi an de fabricatie. deocamdata asta e parerea mea poate se va schimba dupa ce ma apuc sa-mi fac o casuta la munte si atunci o sa simt diferenta "la bani"cind incep sa ma catar pe noroaie . numa bine:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana ieri am avut si eu Allroad si sustin ca e o masina fantastica, daaaar....si aici intervine un aspect: pe perioada cat am avut Allroad, am avut ocazia sa instalez suspensii reglabile electronic unui prieten cu A6 Quattro. Lasand la o parte diferenta vizuala intre A6 si Allroad, ca si capabilitati, dupa instalarea suspensiilor, sunt exact la fel, ceea ce m-a pus pe ganduri, pentru ca pe Allroad eu am dat 18000 Euro pe cand el pe A6 Quattro a dat 12.000 Euro, amandoua masinile din 2002 si cu numar similar de kilometrii. Tinand cont ca suspensiile au fost aproape 2500 euro cu tot cu transport si montaj, el are o masina cu "features" similare unui Allroad, la mult mai putini bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Diferanta in viteza maxima se justifica prin prezenta la allroad a acelor ornamente exterioare...despre consum cred ca cele 60 kg inpreuna cu aceleasi ornamente "neaerodinamice"pot face diferenta.Ceea ce e nejustificat ar fi demarajul mai mic...desi cred ca e sugestiv:suspensia mai performanta anuleaza un pic din senzatia acceleratiei! Articulatiile nu sunt diferite pentru ca suspensia pe aer e mult mai flexibila si preia mult mai bine socurile mecanice.

Nu am date tehnice, in schimb nu cred ca e lucru mare ca diferentialele de la allroad sa aiba un altfel de nivel de blocaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Intamplator m-am interesat si eu de suspensia pneumatica optionala de pe A6 si (a trebuit sa "trag" de dealeri sa se intereseze la producator etc) se pare ca e diferenta! Mare! Cel putin la ce ma interesa pe mine: suspensia pe A6 poate modifica garda la sol doar vreo 2 cm, din care 1 in jos - pt stabilitate mai mare la viteza sporita evident pe drumuri bune, dar pentru diverse drumuri cu denivelari importante, borduri etc 1-2 cm in plus e f putin zic eu. In schimb la allroad poti ridica in mod serios masina si treci mult mai sigur prin zonele calamitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intamplator m-am interesat si eu de suspensia pneumatica optionala de pe A6 si (a trebuit sa "trag" de dealeri sa se intereseze la producator etc) se pare ca e diferenta! Mare! Cel putin la ce ma interesa pe mine: suspensia pe A6 poate modifica garda la sol doar vreo 2 cm, din care 1 in jos - pt stabilitate mai mare la viteza sporita evident pe drumuri bune, dar pentru diverse drumuri cu denivelari importante, borduri etc 1-2 cm in plus e f putin zic eu. In schimb la allroad poti ridica in mod serios masina si treci mult mai sigur prin zonele calamitate.

Un lucru foarte important pe teren cu dificultate pe care il are Allroad si nimeni nu l-a pomenit este reductorul. Cand vorbim despre rampe destul de abrupte, catarari pe zone cu bolovani reductorul isi spune cuvantul. Te poti deplasa cu viteza mica si cu putere mult mai mare de a face fata rezistentei intampinata la inaintare. Aceasta fata diferenta intre o masina de teren si una normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

cele 60 de kg in plus cred ca sunt doar estimari in nici un caz dif de greutate in tre A6 si allroad . Un A6 quatro combi are o greutate de 1785 (greutatea proprie) si o vit max constructiva de 219 km / h .si sa o compari cu cea a allroad in cazul meu de 1977 kg si o vit max de 207 km /h. Deci diferenta este de aprox 200 kg (o domnisoara mai plinuta ... :) ). Depind si de dotarile masinilor.... si din cate se stie A6 la dotarile unui allroad e destul de aproape ca pret .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit ceva legat exact de titlul topicului, intr-un Audi A6 Service manual 1998 - 2004.

Se pare ca sunt diferente serioase intre articulatii la A6 Avant si Allroad ( astia spun ca sunt mai mult de 1.100 repere diferite intre cele doua, la nivelul intregii masini ).

Pun mai jos doar diferentele pentru articulatii, fata/spate, nu am rabdare sa scriu mai mult.

Front suspension ( Allroad vs. A6 Avant )

- subframe strengthened

- drive axle cutouts deepened for additional suspension travel

- suspension level sensor brackets welded to subframe

- suspension strut eye lowered

- suspension level sensor bracket and coupling rod moved further inboard for clearance reasons

- rear lower control arm ball joint increased in size

- rear upper control arm angle changed

- upper suspension bracket modified to accomodate air struts

- front subframe bushing spacers 25 mm thick

- front drive axle shafts redesigned due to changed suspension characteristics

Rear suspension ( Allroad vs. A6 Avant )

- upper control arm modified to accommodate air struts

- upper control arm pivot point set higher to optimize wheel clearance

- track rod made of aluminium for increased rigidity and improved tracking

- splash plate under lower control arm to deflect debris away from brakes

- stabilizer bar shape modified to make room for suspension air pump

- rear drive axle shaft diameter increased

- rear outer CV joints reinforced

- driveshaft center bearing adapted to higher body

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu dar ce naiba te-ai chinuit sa le traduci in engleza?

puteai sa le lasi in ro . eram sigur ca sunt 1000 de repere .. cel putin ca diferenta

oricum esti beton ... 10X exact la subiect

Modificat de 97LIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate manualele de service Bentley Publishers sunt in engleza, doar le-am copiat, nu tradus.

Multumesc oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
poate o discutie cu un reprezentatnt de vanzari ar trebui sa lamureasca problema insa in general oamenii sunt slab pregatiti si vor sti sa iti spuna aceleasi lucruri : ca are un confort sporit oferit de pernele de aer si ca isi mareste garda la sol printr-o simpla apasare de buton plus ca , are niste ornamente f interesante.

multi dintre colegii de pe forum stiu mult mai multe decat cei care vand aceste masini vor sti vreodata si asta este motivul pt care am intrebat pe forum. pana la urma voi afla raspunsurile insa aceasta arie a forumului nu este accesata de multa lume. poate trebuia sa postez in alta parte.

Deci pe cuvant... exista diferente la brate. Eu am pus un brat inferior de Passat... si dupa o groapa mai serioasa a inceput un joc de toata frumusetea.

Conul de prindere este mai gros la Allroad. Din pacate, nu am gasit brate decat pe original. Scumpe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!