Jump to content

Probleme si Info legate de distributie


Adrian Marius88
 Share

Postare recomandată

Verifica si bujiile si incearca sa reglezi avansul cu aparatul. Vezi ca poate bateria se descarca peste noapte si nu da destul curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogmotorsport

    21

  • paul_ral

    19

  • ovidiu89

    10

  • Adrian Marius88

    8

bogmotorsport

o sa vedem dar bujiile le-am schimbat prin septembrie...la baterie o sa ma uit dar culmea ca numai dupa ce am schimbat distributia au aparut toate astea...iar motorul merge neuniform doar la rece ca dupaia parca merge mai bine...am vazut ca pe tester la altcineva apare si sonda lambda cu eroare,am sters-o si a aparut iarasi...o avea vreun efect ca nu mai merge rotund?si avansul de ce zici sa il reglez daca inainte mergea super rotund motorul si nu trepida deloc iar dupa ce am schimbat distributia nu mai are mersul rotund si parca si pe toba a inceput sa se vada negreala ceea ce inainte nici nu se punea vorba...la toba veche bagai degetul pe teava si nu te innegreai iar acum are numai funingine.uleiul l-am schimbat odata cu distributia si filtrul la fel.am pus castrol magnatec 10w40 la 5 litri de dincolo si filtru mann

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai corectat dintii la curea, atunci s-a dereglat avansul. adika da scanteie in alt punct fata de cand dadea cand era sarita distribuitia. Daca ai funingine inseamna ca nu ai arderea buna, amestec combustibil prea mare sau mananca ulei. In cazul tau primele variante cred ca sunt cele adevarate :study:

PS: Verifica si sonda lambada daca mai functioneaza.

PPS: Greseala mea ca nu mai stiu sa bat la taste :)

Modificat de Aerofan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

:( ps:am scris acolo ca imi arata eroare cu sonda lambda nu cea lambada :D

si cred ca nu mai functioneaza sonda lambda dar asta ar avea vreo legatura cu fapul ca mi se umple toba de funingine si ca nu mai merge rotund motorul?sau trebuie reglat avansul?dar nu inteleg de ce pana acum mergea corect si acum face asa?

Modificat de bogmotorsport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ATENTIE, ACESTA ESTE UN MOTOR FABRICAT IN MEXIC 1,8 cod ABS

La o verificare ulterioara pe masina mea am observat ca semnele de pe volant difera in cazul motoarelor fabricate in Germania.

Nu am avut ce face si am verificat punerea la punct pe un motor de 1,8 ce-l am prin garaj. Dupa demontarea pompei de apa si a carcasei de protectie am realizat niste poze.Am marcat punctele sau liniile pe baza carora se face punerea la punct cu pasta corectoare.

punctul 1 linia de pe fulia arborelui cotit. Trebuie ca la montaj sa corespunda cu sageata de pe carcasa de plastic. Atunci cand se pune la punct trebuie sa vina in dreptul ei punctul de pe fulia axului ce antreneaza pompa de ulei si delcoul(marcat cu 2 in imagine)

punctul 2 este un punct pe fulia axului ce antreneaza pompa de ulei si delcoul. Pe aceeasi fulie este marcat indicatia O T pe dinti consecutivi.Punctul trebuie sa fie in continuarea liniei de pe fulie

punctul 3 indicatia OT. Am marcat cu pasta canelura dintre indicatiile O si T si am marcat continuarea ei pe carcasa metalica

punctul 4 indicatia OT pe fulia axei cu came. Trebuie sa vina in poziti max.superioara. Daca se desface capacul culbutorilor se va observa la capatul opus o crestatura pe axul cu came in care intra un dispozitiv de blocare. Crestatura nu este facuta pe diametrul axului astfel incat acesta se potriveste intr-o singura pozitie.Se va verifica in acelasi timp si punctul 5

punctul 5 reprezinta o linie pe partea cealalta a fuliei(spre cutie). Cu capacul culbutorilor desfacut aceasta linie vine in prelungirea chiulasei.

punctul 6 marcheaza pozitia de pe volant in dreptul semnului de pe carcasa cutiei. Este practic un mic cerculet.A NU SE CONFUNDA CU TAIETURA marcata cu sageata rosie.Daca se pune pe taietura masina nu mai trage.

Nemaiputand posta imagini voi continua cu axul delcoului

post-6155-1208106933_thumb.jpg

post-6155-1208107091_thumb.jpg

post-6155-1208109041_thumb.jpg

post-6155-1208109089_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctul 7 vine pe carcasa delcoului. Linia de pe carcasa delcoului trebuie sa fie colineara cu cea de pe rotor

post-6155-1208112002_thumb.jpg

post-6155-1208112133_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rola intinzatoare nu e pozitionata corect :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul ai facut o treaba minunata dar sa vedem cu Petre cum cazi de acord, in privinta rolei intinzatoare. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rola treaba e simpla, nu poti gresi acolo. Ideal ar fi ca atunci cand schimbi rola sa schimbi si suportul de sustinere. Trebuie verificata tensiunea curelei. La mijlocul distantei dintre cele 2 fulii sa permita o rasucire cu 90 grade a curelei. ATENTIE MARE

Surubul care intra in arborele cotit si tine pinionul de jos al curelei NU SE DESURUBEAZA!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu m-am referit la faptul ca rola in pozitia in care se afla acum..la un soc ,o frana de motor mai violenta trepidatii etc. risca sa se slabeasca surubul care in mod sigur nu a fost strans la cuplu si duce la detensionarea curealei...in mod norma rola tensioneaza invers acelor de ceasornic...pt a cerste tensiunea in curea (mai invatai si io cate ceva pe la fraierii astia pe unde lucrez :hainoroc:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si un motor ABA(2.0). Daca observi pozitia rolei este identica.

Am pus la punct multe motoare, in special diesel si nu am vazut ca surubul acela sa se slabeasca.

post-6155-1208169099_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,cat te-au costat toate piesele pentru distributie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Efectuand o verificare pe motorul de pe masina ma vad nevoit sa fac o adaugire la postul nr.21. Cine are o volant de 1,8 sau 2,0 rog sa fotografieze semnele respective si fotografia sa o posteze aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine (motor AAM de 1.8 75 cai) zice domnul de la volksman ca pompa de apa e antrenata separat...aka nu tine de distributie..

Sa o schimb daca tot ma apuc sa fac distributia sau sa o las asa - masina are 112.000 km si nu stiu daca a fost schimbata sau nu...

O sugestie de service unde sa ma duc sa fac operatia in Bucuresti - eventual si un pret?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut

stie cineva de unde pot cumpara, in bucuresti, numai rola intinzatorului curelei de distributie? am un polo tdi, insa intreb pentru ca am epuizat celelalte variante.Intinzatorul complet costa 3,5 mil, iar rola nu poate fi, prin comparatie, mai mult de 1 mil. Astept PM.

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca la volksparts, vezi rubrica anunturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

stie cineva de unde pot cumpara, in bucuresti, numai rola intinzatorului curelei de distributie? am un polo tdi, insa intreb pentru ca am epuizat celelalte variante.Intinzatorul complet costa 3,5 mil, iar rola nu poate fi, prin comparatie, mai mult de 1 mil. Astept PM.

multumesc anticipat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Sal,

am cumparat eu ieri de aici :

Alexandru Pauna

Magazin VOLKSPARTS

Str.Dezrobirii nr.43, parter, Sector 6

060982, BUCURESTI

Tel.: 021-434.85.15

Fax: 021-769.21.99

e-mail: volksparts@zappmobile.ro

M-au costat 140 ron,rola si cureaua.Rola INA curea CONTITECH(Continental)Pentru motor 2E.Oricum...are preturi bune de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Urgent !!! Caut mecanic priceput VAG pentru schimb distributie.

Este motor 2E iar distributia inseamna o rola si cureaua...fara pompa de apa.

Modificat de andreas 38
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am doua recomandari pt mecanici...dupa ce ajung la unul o sa postez si impresii...tot distributia o am si eu e facut si stau cu ea in portbagaj de o luna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

160 lei mi s-a cerut pentru schimbarea distributiei. Mi se pare enorm de mult, as face si singur insa ma impiedica pozitia imbusurilor de la fulia curelei pentru pompa de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu da-mi si mie recomandarile alea...ca si eu stau cu distributia de o luna...

Paul_Ral mie mi-au cerut 300 ron unii si altii 350. Innebunesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul ral din ce se vede pe aici pe forum e cam toba de golf si am auzit numai de bine despre el...

Preturi nu stiu sa iti spun pentru ca inca nu am sunat la nici unul - iti dau numerele prin mesaj privat dar nu imi asum nici o raspundere privind lucrarea facuta de ei...deci sa nu ma injuri daca nu iese bine....am primit si eu numerele de telefon cam in acelasi fel in care ti le trimit si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cat costa sa skimb distributia la un 1.9 tdi???tre sa skimb si pompa de apa???dati niste preturi va rog mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!