Jump to content

Probleme si Info legate de distributie


Adrian Marius88
 Share

Postare recomandată

Adrian Marius88

Am o problema...mi-a sarit cureaua de distributie de pe fulia care este pe vilbrochen...de fapt fulia s-a destrans si din cauza asta...intrebarea mea este: a afectat acest lucru si altceva, cum ar fi supapele sau arborele cotit? Cam cat costa cureaua de distributie si rolele? dar supapele si in cel mai rau caz arborele cotit?...ce sfaturi imi dati? Masina este momentan la atelierul unui prieten, nu s-a apucat de ea...Este un Golf 3 din 1993, cu motor diesel 1,9 td..astept sugestii! Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 263
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bogmotorsport

    21

  • paul_ral

    19

  • ovidiu89

    10

  • Adrian Marius88

    8

La diesel sunt slabe sanse sa fi scapat doar cu schimbatul curelei si a rolei intinzatoare. Diselul e un motor cu compresie mare si camera de ardere e mica . Ar trebui sa se dea chiulasa jos si sa se vada despre ce e vorba. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Dar se poate sa fie afectate supapele si/sau arborele cotit??? :( Ca cineva imi zicea ca sa fiu fericit daca nu s-au indoit supape.... :lol: Cam cat ma costa distributia si de unde as putea sa iau ceva de calitate???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport
Dar se poate sa fie afectate supapele si/sau arborele cotit??? :( Ca cineva imi zicea ca sa fiu fericit daca nu s-au indoit supape.... :lol: Cam cat ma costa distributia si de unde as putea sa iau ceva de calitate???

distributia este ieftina stai linistit...o curea si cu o rola te ajunge in jur de 100 lei iar daca vrei sa schimbi si pompa de apa e tot 100 lei...dar din pacate nu cred ca ai scapat doar cu o curea rupta...tare m-as indoi...imi pare rau.sa ne tii la curent cu ce probleme ai intampinat la ruperea curelei sa stie si ceilalti colegi de forum ce se poate intampla atunci cand se rupe cureaua de distributie la un diesel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai motor AAZ, nu? Eu am scapat de 2 ori, a 3a oara s-a spart un tachet hidraulic si nu mai tinea presiune la ulei. S-ar putea sa ai noroc, depinde cat de mult a alunecat pinionul de la vilbrochen. Insa problema este la vilbrochen. Este o problema de conceptie a acestor motoare. Trebuie rectificat cu o freza speciala cap vilbrochen, pinion nou si f important, surub nou. S-a mai discutat si aici:

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;hl=vilbrochen

Fa un search cu "vilbrochen"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Ok...am vazut opiniile voastre pe linkul acela...azi merg la service sa vad daca s-au apucat baietii de Golf :Driver: o sa va tin la curent! Oricum m-a pus pe ganduri ce zicea unu dintre membrii: sa schimb vibrochenul cu unul de la TDi, m-am mai documentat si intr-adevar motoarele AAZ au o problema la capitolul asta... :offtopic: Ma gendeam chiar sa vand masina insa am vazut ca as pierde mult daca o dau in starea asta...si altceva nu am ce sa ii reprosez la motor...mecanica e ceas si caroseria nu are rugina de loc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""distributia este ieftina stai linistit...o curea si cu o rola te ajunge in jur de 100 lei iar daca vrei sa schimbi si pompa de apa e tot 100 lei.""

Astea sun preturile actuale la distributie Golf 3?Si eu vreau sa schimb distributia dar inca nu m-am interesat de piese,daca e numa atat tre sa o schimb cat de repede.Mai e cineva care poate sa confirme preturile acestea?Manopera cam cat ar fi?

Modificat de aurel_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

manopera nu stiu cat ajunge dar normal si logic nu ar trebui sa coste mai mult ca piesele.eu am comandat pentru masina mea zilele trecute piesele pentru distributie dar acum am auzit ca difera de la oras la oras preturile si un sfat nu luati kitul pentru distributie ci comandati-le separat pt ca acel kit este format din rola si curea si costa aici 190 de lei.eu le-am luat separat si la 190 de lei am luat curea rola si pompa de apa si nu cele mai ieftine ca se gaseau si mai ieftine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatie.As vrea sa te mai intreb ce marca de piese ai luat tu,ca sa le caut si eu.Ma duc sa caut unde este mai eftin,chiar nu am nici cea mai mica idee de care marca sa intreb.

Modificat de aurel_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curea Conti si rola ina sau febi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

curele am comandat contitec si sa ma corecteze cineva daca am scris gresit ca nu stiu exact cum se scrie iar pompa de apa e ceva nemteasca dar nu stiu sa iti spun exact cum se numeste dar cand voi lua piesele iti voi spune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

am cumparat asa:

-rola intinzatoare INA 50 lei germany,

-curea distributie CONTITECH 50 lei germany,

-curea servo+ac DAYCO 15 lei U.S.A,

-curea alternator CONTITECH 35 lei germany,

-pompa apa HEPU 90 lei germany,

-filtru ulei MANN 15 lei germany.

cam astea sunt preturile la ce am cumparat eu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu tine Bogmotorsport. Atat ma costat si pe mine distributia pe care am facut-o saptamana trecuta. Destul de ieftin :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport mersi mult,o sa iau si eu la fel,mersi inca odata :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport
bogmotorsport mersi mult,o sa iau si eu la fel,mersi inca odata :lol:

sanatate sa fie si noua si la masini:D :icon_thumright: :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport
De acord cu tine Bogmotorsport. Atat ma costat si pe mine distributia pe care am facut-o saptamana trecuta. Destul de ieftin :angry:

problema e alta...piese ca piese da manopera cat e fratilor?mecanicul meu vad ca ma tot amana si mi-e frica sa nu se rupa cureaua de alternator nu de alta si am zis sa ma interesez in alta parte si doar ca sa imi schimbe doar doua din piesele ce le-am enumerat mai sus adica curea distributie+rola mi-au cerut in service 250lei...niste hoti...eu inteleg ca e mai dificil un pic de schimbat dar cum poti cere pe manopera mai mult decat costa piesa in sine ca eu am dat pe curea si rola 100 lei iar ei imi cer 250 lei sa le schimbe!macar de erau profesionisti dar la fetele ce le aveau tare ma indoiesc...asa ca o sa astept sa vad cand ma rezolva mecanicul meu care sper sa nu imi ceara tot atat :angry: ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

am reusit pana la urma sa dau de mecanicul meu care e foarte ocupat si sper sa o rezolv saptamana viitoare si vreau sa zic ca pentru piesele de mai sus care le-am cumparat +schimbat ulei servo a spus ca imi ia de la 150 de lei in jos pe manopera...pt ca i-am zis sa-mi zica un pret +,- sa imi fac o idee cam fata de ceilalti cat mi-ar cere.asa mai discutam nu ca aia ce mi-au bagat un pret fantoma pentru schimbul unei amarate de curele si rola

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca 250 ron este un pret care se practica si in el nu intra munca in sine care nu este nici mare si nici grea ci riscul pe care il presupune aceasta operatiune .

deci nu trebuie privita treaba dim punct de vedere a efortului depus ci mai degraba al responsabilitati .

o singura greseala la montaj si vor fi nevoiti sa iti refaca motorul asa ca mare grija unde alegi sa faci treaba asta .

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport
sa stii ca 250 ron este un pret care se practica si in el nu intra munca in sine care nu este nici mare si nici grea ci riscul pe care il presupune aceasta operatiune .

deci nu trebuie privita treaba dim punct de vedere a efortului depus ci mai degraba al responsabilitati .

o singura greseala la montaj si vor fi nevoiti sa iti refaca motorul asa ca mare grija unde alegi sa faci treaba asta .

eu treaba stiu la cine vreau sa o fac ca am mai mers si inainte si e bun ca mecanic si imi place ca lucreaza foarte calm si bine pe cand aia ce i-am vazut azi aveau niste fete de papagali si nu mi-as fi lasat masina pe mana lor...daca stiu mecanica cu adevarat nu au cum sa dea gresi la distributie niciodata insa daca sunt smecheri si se cred mecanici ca foarte multi din lumea asta si iti fac treaba numai ca sa castige ei atunci e naspa... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat si eu si manopera este in jur la 200 ron +,- depinde de service.

bogmotorsport din ce judet esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogmotorsport ca sa-ti faci o idee despre costurile care le-am avut eu si aici include mai mult decat distributia, manopera a fost de 400 ron. In acesti bani au intrat urmatoarele: distributia cu toate curelele+rola intinzatoare,discuri frana fata noi + placute, placute spate, schimb filtre (toate incluse),ulei motor+ulei cutie de viteze si cam astea ar fi. Eu cred ca este destul de acceptabill avand in vedere la fel cum se spunea si mai sus nu greutatea operatiei ci responsabilitatea in sine. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport
M-am interesat si eu si manopera este in jur la 200 ron +,- depinde de service.

bogmotorsport din ce judet esti?

sunt din BV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Eu stiam ca manopera nu depaseste 10-15% maxim din valoarea pieselor...eu zic ca 200 de lei e mult pt schimbat cureaua de distributie, asta inseamna sa dai mai mult pe manopera decat pe piese, cum vine asta??? Si fiindca eu am inceput acest topic, vreau sa va spun in ce stadiu a ajuns Golful meu...se pare ca o sa am ceva de lucru la el,am 2 supape indoite, 2 tacheti hidraulici sparti,pinionul trebuie inlocuit si el... :|

Am dat comanda de urmatoarele piese:

-garnitura chiulasa 40 lei [trebuia schimbata]

-surub pt fulia de pe vilbrochen 8 lei

-pinion 95 lei

-supape admisie 2buc cu 26 lei buc

-supape evacuare 2buc cu 36 lei buc

-tacheti 2 buc cu 27 lei buc

-curea 112 lei

total aprox 430 lei, fara transport si manopera

Am comandat piesele de la Ruville, nu stiu ce marca sunt, dar au piese excelente pt VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adrian Marius88

Revin asupra comentariului anterior...am ami vorbit cu un prieten care si-a schimbat distributia la un Golf 4 si lui i-a luat 250 de lei, in Deva, la un service...deci vad ca acesta cam este pretul...Eu stiam tot de la prietenul asta faza cu manopera, el a avut un accident cu Golful si a luat piese de aproximativ 1600 euro si manopera a fost 200 de euro, de acolo stiam ca nu poate depasi 15% din valoare pieselor, tot acolo la Deva...Inseamna ca o sa mai am ceva cheltuieli cu Golful...Ma gandesc sa il vand, am gasit un Golf 4 in Germania la 3100 euro din 2001!!!! Oare e tzeapa??? Voi ce ziceti? Eu pe Golful meu as lua cam 4000 si ceva...si as mai pune diferenta, oare se renteaza???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport

parerea mea e,ca e super tzeapa...eu stiu cam ce gasesti in germania si sincer si pe bune un golf 4 BUN(cotetze stai linistit ca si acolo e plin ca tot oamenii sunt si aia)sub 6500-7000 unul de prin 2000 mai chel nu prea gasesti.eventual sa ai noroc si sa mai aiba o mica pb sau stiu eu ce ca sa il dea mai ieftin,mai sunt si cazuri cand sa zic ca il da urgent si ieftin ca vrea sa isi ia altceva sau mai stiu eu dc il da dar ca sa fi tu norocosul sa il iei slabe sanse...toti stiu de autoscout si mobile iar cand ajungi acolo te miri ce preturi sunt.ca ce vezi tu astea ce sunt aici la 6-7 mii(nu vreau sa jignesc pe cineva care vinde sau sa-i stric piata)dar ei doar nu sunt prosti sa le aduca pe alea cele mai ingrijite ca doar nu le iau pentru ei.le aduc pe cele mai ieftine ca sa aiba ce castiga.si in asta consta:multi km dati inapoi,lovite si reparate etc

si eu am avut bani de passat sau g4 si mi-am luat g3 dc?stii cum e vorba aia...masina buna nu e aia pe care ti-o poti cumpara ci aia pe care iti permiti s-o intretii...degeaba faci pe dracu in 4 si iti iei g4 daca il tii in fata blocului si iesi duminica cu el...si mie mi-au zis ca ce fraier am fost ca nu mi-am luat una mai noua!intr-adevar ca sansele sa bag bani in ea ar putea fi mai reduse din cauza anului de fabricatie la g4 dar poate o prindeam proasta si ce faceam....piese scumpe,casco neaparat,schimba iarasi toate consumabilele mai fa si ceva tuning pe la ea,taxa de inmatriculare,drum in germania etc etc...o gramada de bani...asa o am pe asta si e buna mai bag si ceva in ea dar macar nu stau in fata blocului cu ea ca alti cunoscuti de ai mei care se plang ca nu au benzina dar au masini smechere si merg odata pe luna cu ele

Modificat de paul_ral
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!