Jump to content

Tacanit la motor, la rece, la accelerari mai bruste.


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Daca spui ca, cand calci ambreajul nu se mai aude poate fi din ambreiaj,volant,rulment presiune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • calin.g

    13

  • marius.stanescu

    13

  • costyca

    7

  • darin

    6

Nu are cum, tacanitul se aude undeva sus si on dreapta ,iar cutiea si ambreiajul este undeva jos si in stanga so cred ca ar face mereu(tot timpul) nu numai cand vrei sa accelerezi, am observat ca si cand am 100 / ora si calc acceleratia fortat tacane iar cum no mai accelerez nu face si inca ceva, daca accelerez fara sa fortez nu tacane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tacheti,ax came,injectoare,avans pus gresit

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus astazi 30 litri de motorina super, adica am facut plinul si parca sa remediat un pic, adica astazi nu a mai tacanit, ramane de vazut in urmatoarele zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut,pana acum masina a mers bine insa de o saptamana cand accelerez brusc se aude un tacanit in partea dreapa,iar cand este in sarcina cam dupa 3 000 ture se aude acel tacanit pana cand masina prinde viteza.Ma gandesc si va intreb se poate deranja avansul fara sa umble cineva la el? Porneste mai usor ca unele pe benzina (adica la sefert cum se spune) ,in relanti merge frumos consum de 0,5 si nu consuma mult nici la suta de km si nici nu tacane daca o accelerez in gol,numai in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul nu are cum sa se deranjeze, verifica tachetii si axul cu came sa vezi in ce stare sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot inafara de supape si chiulasa in urma cu 7 000 km iar injectoarele in urma cu 2 000 km, nu noi secand cu 42 000km garantate de mecanic ca fiind bune,

In schimb am schimbat uleiul la un servis cu pompa si nu la scos tot a ramas circa un litru din ala vechi.Am observat ca nu a incaput tot uleiul nou mia ramas un litru,sa fie si din aceasta cauza!

Am uitat sa spun ca sambata am dus masina la verificat,mecanicul a verificato ,a puso pe compiuter si a spus ca totul este Ok iar acel zgomot e normal la un motor cu 250 000Km si sa merg asa pe raspunderea lui (In schimb eu cred ca mecanicul este dus cu pluta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut, am si eu o probleme cu al meu Golf IV ALH din 2000... bate/tacane ceva la motor nu stiu ce, suspectez volant si distributia.. masina are 210.000km... 

Video: 

 

Modificat de justxvaly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masina din semnatura s au schimbat tachetii pentru ca 1-2 erau obositi.Inainte sa ii schimb daca statea masina  cateva ore pierdea uleiul din tacheti.

Am schimbat toti tachetii(am pus INA).Motorul dupa ce porneste suna normal, nu mai tzacane nimic.Problema e ca,daca sta cateva ore iarasi pierde uleiul din tacheti.Asa a facut de cand am luat masina.

In rest toate sunt ok,masina trage cum trebuie, porneste la prima cheie indiferent ca e ger sau cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costyca ma bag si eu ca musca in lapte.

 

Daca spui ca ai schimbat tot, nu strica sa verifici si in ce stare e distributia. Ai schimbat-o si pe aceasta?

De la injectoare -posibil, ca sunt SH -dar altfel nici consumul nu ar fi unul normal si masina nu ar functiona cum trebuie.

 

Spui ca face doar la accelerare.

Verifica in ce stare sunt rolele de la distributie (alea au prostul obicei sa tacane cand sunt uzate sau de calitate proasta).

Ori cureaua de distributie prea stransa ca deh - unii mecanici nu au auzit de cheie dinamometrica. Ce e aia ?!

De acolo solicitarea rolelor.

 

PS: Din ce stiu eu sus si in dreapta unde se aude zgomotul, nu e fix cureaua de distributie ?! Sau poate ma insel.

Cum te uiti dinspre motor, e in stanga.

 

Alta chestie care tacane sau asa da impresia: filtrul de aer.

Acceleratie, aer mai mult -se "falfaie" mai mult.Mai ales daca nu a fost schimbat.

Modificat de M4V3RiCk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi dau seama, totusi, cum se strange cureaua de distributie cu cheia dinamometrica. Poti sa fii mai explicit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca se refera la rola intinzatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!